Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No jos K-18 rajaa kantaa ei tuu tähän taloon :I Ei myyjät myy ja faija sitten sanoo ''Sehän on K-18, en mä sua auta'' Toivon Bugisoft! K-3 tähän peliin jumalauta!
mutta onhan ohjattavuus kuitenkin pc:n valtti näissä fps peleissä että sen perusteella kallistuisin pc:n puoleen ja jos koneessa tarpeeksi tehoja niin myös mahd hiukan parempaa grafiikkaa muuten varmasti samanlaisetÖhöm, Peliä ei ole mitenkään karsittu konsoleilla, ei sitten mitenkään - näin pelintekijät ainakin hehkuttavat. Ja tämä pelihän ei sitten myöskään liity mitenkään Crysikeen. Pelin tekee Ubisoft(Ei CryTek) joka omistaa Far Cry brändin oikeudet. Peliin on myös kehitetty aivan oma moottorinsa jota käytetään ensimmäistä kertaa juuri tässä pelissä.
Missäköhän tynnyrissä sinä olet asunut?
mutta onhan ohjattavuus kuitenkin pc:n valtti näissä fps peleissä että sen perusteella kallistuisin pc:n puoleen ja jos koneessa tarpeeksi tehoja niin myös mahd hiukan parempaa grafiikkaa muuten varmasti samanlaiset
IGN:n E3 FarCry 2 esittelyssä (muistaakseni oli juuri tämä "tilaisuus") sanottiin, että peli näyttää konsoleilla samanlaiselta kuin PC:llä Medium-grafiikkatasolla pelattaessa, eli ainakin grafiikoita on hieman karsittu.Öhöm, Peliä ei ole mitenkään karsittu konsoleilla, ei sitten mitenkään - näin pelintekijät ainakin hehkuttavat.
Heh! Suolaa kaverin haavoihin. Itselläni ei ole onneksi jäänyt yhtään peliä ikärajan takia kaupan hyllylle, vaikka aikoinaan ei ikää välttämättä ihan tarpeeksi ollutkaan. Nyt kun on näitä vuosia jo kertynyt reippaasti yli korkeimmankin ikärajoituksen, niin on helppo huudella taustalta, että ei missään nimessä niitä K-18-pelejä alaikäisille!Noh noh, control you anger little boy, control your anger me täysi-ikäiset luvataan kertoa sulle sitten pelin parhaat kohdat niin et missaa mitään.
Noh noh, control you anger little boy, control your anger me täysi-ikäiset luvataan kertoa sulle sitten pelin parhaat kohdat niin et missaa mitään.
Tuskinpa sitä mitään isoja päätöksiä kannattaa vielä tässä vaiheessa tehdä suuntaan tai toiseen, kun ei ole vielä kumpaakaan julkaistu. Mutta jos nyt kuitenkin jompi kumpi pitäisi valita, niin sanoisin tässä vaiheessa, että Far Cry 2.Wau. Tämä on kyllä must have =D
Olen tehnyt päätöksen: taloustilanteeni takia olen päättänyt ostaa vain toisen näistä kahdesta: Project Origin ja Far Cry 2. Auttakaa minua tekemään päätös sillä se tuntuu omasta mielestä ihan fucking vaikealta, koska molemmissa on omat puolensa
Ei jestas että on kyllä hieno tuoki. Tuleeko tuo editori muuten ps3?