Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Kyllä tämä menee ostoon sata varmasti.Far Cry1 oli siihen asti hyvä kun niitä örvelöitä alko tulemaan,sen jälkeen loppu mielenkiinto.Tästä on kuulemma poistettu ne,eli ihan hyvä juttu.PS3 ajattelin tämän hommata.
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

No jos K-18 rajaa kantaa ei tuu tähän taloon :I Ei myyjät myy ja faija sitten sanoo ''Sehän on K-18, en mä sua auta'' Toivon Bugisoft! K-3 tähän peliin jumalauta!
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Kyllä tätä peliä odotetaan innokkaasti täälläkin. Videot näyttävät uskomattoman näteiltä. Noihin kyliin kun hyökkää, niin on varmasti hyvin monta erillaista taktiikka miten hoitaa. Meneekö keskeltä aseet laulaen vai piileeksiikö pusikossa paniikkia lietsoten.Itse odotan tuota tulella leikkimistä aika paljon, kun kerran tuuli sun muut vaikuttavat siihen miten liekit käyttäytyy. Eikun kyliä polttelemaan
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

No jos K-18 rajaa kantaa ei tuu tähän taloon :I Ei myyjät myy ja faija sitten sanoo ''Sehän on K-18, en mä sua auta'' Toivon Bugisoft! K-3 tähän peliin jumalauta!

Noh noh, control you anger little boy, control your anger ;) me täysi-ikäiset luvataan kertoa sulle sitten pelin parhaat kohdat niin et missaa mitään. :cool:
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Olen usein miettinyt että olisikohan mahdollista esim. tulella villiinnyttää norsulauma ja ajaa se ryntäämään suoraan vihollisleirin läpi... Voisi avata aika mielenkiintoisia mahdollisuuksia.

Joka tapauksessa ehdottomasti ostoslistalla ollut jo muutaman kuukauden. IGN spekuloi julkaisuksi lokakuuta, countdown ja kaikki löytyy...
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Öhöm, Peliä ei ole mitenkään karsittu konsoleilla, ei sitten mitenkään - näin pelintekijät ainakin hehkuttavat. Ja tämä pelihän ei sitten myöskään liity mitenkään Crysikeen. Pelin tekee Ubisoft(Ei CryTek) joka omistaa Far Cry brändin oikeudet. Peliin on myös kehitetty aivan oma moottorinsa jota käytetään ensimmäistä kertaa juuri tässä pelissä.

Missäköhän tynnyrissä sinä olet asunut? ;)
mutta onhan ohjattavuus kuitenkin pc:n valtti näissä fps peleissä että sen perusteella kallistuisin pc:n puoleen ja jos koneessa tarpeeksi tehoja niin myös mahd hiukan parempaa grafiikkaa muuten varmasti samanlaiset
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

mutta onhan ohjattavuus kuitenkin pc:n valtti näissä fps peleissä että sen perusteella kallistuisin pc:n puoleen ja jos koneessa tarpeeksi tehoja niin myös mahd hiukan parempaa grafiikkaa muuten varmasti samanlaiset

Tuo nyt taas on makuasia, itse en tykkää pelata koneella ollenkaan, paljon mukavampaa padi kädessä riehua.
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Öhöm, Peliä ei ole mitenkään karsittu konsoleilla, ei sitten mitenkään - näin pelintekijät ainakin hehkuttavat.
IGN:n E3 FarCry 2 esittelyssä (muistaakseni oli juuri tämä "tilaisuus") sanottiin, että peli näyttää konsoleilla samanlaiselta kuin PC:llä Medium-grafiikkatasolla pelattaessa, eli ainakin grafiikoita on hieman karsittu.
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Noh noh, control you anger little boy, control your anger ;) me täysi-ikäiset luvataan kertoa sulle sitten pelin parhaat kohdat niin et missaa mitään. :cool:
Heh! Suolaa kaverin haavoihin. ;) Itselläni ei ole onneksi jäänyt yhtään peliä ikärajan takia kaupan hyllylle, vaikka aikoinaan ei ikää välttämättä ihan tarpeeksi ollutkaan. :rolleyes: Nyt kun on näitä vuosia jo kertynyt reippaasti yli korkeimmankin ikärajoituksen, niin on helppo huudella taustalta, että ei missään nimessä niitä K-18-pelejä alaikäisille! :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Wau. Tämä on kyllä must have =D

Olen tehnyt päätöksen: taloustilanteeni takia olen päättänyt ostaa vain toisen näistä kahdesta: Project Origin ja Far Cry 2. Auttakaa minua tekemään päätös sillä se tuntuu omasta mielestä ihan fucking vaikealta, koska molemmissa on omat puolensa :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Wau. Tämä on kyllä must have =D

Olen tehnyt päätöksen: taloustilanteeni takia olen päättänyt ostaa vain toisen näistä kahdesta: Project Origin ja Far Cry 2. Auttakaa minua tekemään päätös sillä se tuntuu omasta mielestä ihan fucking vaikealta, koska molemmissa on omat puolensa :p
Tuskinpa sitä mitään isoja päätöksiä kannattaa vielä tässä vaiheessa tehdä suuntaan tai toiseen, kun ei ole vielä kumpaakaan julkaistu. :) Mutta jos nyt kuitenkin jompi kumpi pitäisi valita, niin sanoisin tässä vaiheessa, että Far Cry 2. :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Hieno uusi traileri pelistä: http://www.gametrailers.com/player/38387.html Taustalla soiva biisi on osuvasti elokuvasta Blood Diamond. Myönnettävä on että pelin ympäristöt ovat kyllä todella loistokkaasti mallinnettu, jopa nopealla vilkaisulla tietää missä maassa nyt ollaan. Ja mainitsemisen ansaitsee myös nuo haavoittumiset ja parantumiset, kyllä sen verta kivuliasta menoa että väkisinkin alkaa hampaita kolottamaan! Epäilys vain syttyi josko tuollainen toiminta rikkoo peliä vähän liikaa hieman Bad Companyn adrenaliini piikin tapaan. Toivottavasti sitä ei ihan joka onnettomuudesta kuitenkaan jalka mene tuusan nuuskaksi.. :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Niinpä pitäisi se järki taas ottaa mukaan. Hyvältä näyttää kyllä ehdottomasti tätä odotetaan eniten.;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

Oi jumalauta miten upea on tuo map editor!!!! Siis tämä meni ostoon nyt tasan heti. Mahtava peli tulee olemaan taatusti.
 
Vastaus: Far Cry 2 [HYPE]

On kyllä ihan helmen olonen editori :D Viimeks tullu käyteltyä duke nukem 3d:n mapmakeriä ja tulihan niitä kenttiä väännettyä ihan tulessa.
 
Ylös Bottom