Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sulla on tossa pointtia, mutta minusta ainakin 1st. person shootterien on aika siirtyä eteenpäin. Esim, Halo 3 ja Call of duty 4 ottivat ainakin minulla aika paljon päähän kun olivat niin tiukkaa putkea suurimmaksi osaksi.
Ehkäpä paras ratkaisu olisikin sitten alue jossa tehtävä pitää suorittaa, jossa olisi monia eri reittejä, voisi sitten soveltaa itse hieman miten sen tekee. Heti tulee peliin uutta mielenkiintoa kun ei aina viedä kuin pässiä narusta.
"Chief there is enemy behind the corner, press Right trigger to shoot him... NOW!"
Onko vielä missään näkynyt raportointia XO- ja PS3-versioiden mahdollisista eroista?
Sanoisin että tehkää valinta ensisijaisesti ohjaimen mukaan joka sopii paremmin kouraan
Mutta liekkö alue-vapaa? P-A ainakin ilmoittaa sekä Aasia- ja NTSC-painosten olevan alue-lukittuja.
Niin no toimihan avoin pelimaailma jo loistavasti ekassa Far Cryssa (siis PC versiossa). Sehän oli jaettu kenttiin, mutta jokainen kenttä oli laaja ja vapaa. Se mikä pelissä ei toiminut niin hyvin (mutantit prkl!) ei johtunut vapaudesta.
Putkikin voi olla jees, esim. Halo 3 tarjoaa joka kerralla erilaiset taistelutilanteet, mutta itse olen aika allerginen tiukalle skriptatulle putkelle, jossa on vihollis-spawnia ja jalkoihin lentiä skriptattuja käsikranaatteja ja minimaalisesti tekoälyä. Eli kuten COD:eissa.
offina pakko sanoa että ainakin ekassa vegasissa terrorist huntissa ne terot oli aina samassa paikassa.
ne vaan spawnaa esim selän taakse aina kun menee tiettyyn kohtaan joka tekee koko hommasta pelkkää muistipeliä.
erittäin kivaa kun koko paikan putsaa teroista ja sitten menee johonkin huoneeseen ja ammutaan selkään vaikka varmasti sinne taakse ei ketään jäänyt henkiin.
masokisti tuohua sanon ma.
Menee hankintaan. Tosin ei ihan heti tämän pelitulvan takia.
Mikä voi olla tärkeämpää kuin FarCry 2 ? Jumalauta
Mikä voi olla tärkeämpää kuin FarCry 2 ? Jumalauta
Voipi olla että peliä pääsee kokeilemaan oikein, oikein, oikein hyvällä tuurilla jo huomenna, Discshop oli tänä aamuna toimittanut tähän talouteen pelin 360-version
Siis, selvennäppä hiukan. Discshop on siis tänään lähettänyt vai toimittanut?
---(1 toimitettu viimeisen 48 tunnin aikana, 1 maksamatta)