Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voipi olla että peliä pääsee kokeilemaan oikein, oikein, oikein hyvällä tuurilla jo huomenna, Discshop oli tänä aamuna toimittanut tähän talouteen pelin 360-version Mutta on Discshop tätä ennenkin tehnyt, pelit ovat kyllä aina tulleet juuri julkaisupäiväksi mutta toivossa on aina hyvä elää!
offina pakko sanoa että ainakin ekassa vegasissa terrorist huntissa ne terot oli aina samassa paikassa.
ne vaan spawnaa esim selän taakse aina kun menee tiettyyn kohtaan joka tekee koko hommasta pelkkää muistipeliä.
erittäin kivaa kun koko paikan putsaa teroista ja sitten menee johonkin huoneeseen ja ammutaan selkään vaikka varmasti sinne taakse ei ketään jäänyt henkiin.
masokisti tuohua sanon ma.
Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.
Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.
PS3-puolelta kuultua:
Postiennakkolappu on saapunut, joten elämäni pisimmän tunnin päästä olen pelaamassa. Olen nyt lähdössä koululta. Illemmalla jaan ajatuksia boardilla.
Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.
PS3-puolelta kuultua:
Edit: Tearing onneksi tuntuisi enimmäkseen esiintyvän juontakuljettavien välijuttujen aikana, jossa esim jutellaan jonkun hahmon kanssa. Tällöin pelaajalla on mahdollisuus pyöritellä päätänsä, jolloin tearingia kyllä esiintyy. Esim alun jeepissä istuminen.
Tästä haluaisin lisää havaintoja. Miten paha tuo tearing oikeasti on? Itsellä jäi Dead Rising pelaamatta tearingin takia.
Ei jessus sentään, oikeasti?! Alkaa vähitellen pelottamaan miten heikosti asiat ovat kun jotkut pistävät jonkun niinkin turhan asian kuin grafiikan hyvän tarinan ja pelimekaniikan ylitse.
Ei jessus sentään, oikeasti?! Alkaa vähitellen pelottamaan miten heikosti asiat ovat kun jotkut pistävät jonkun niinkin turhan asian kuin grafiikan hyvän tarinan ja pelimekaniikan ylitse.
Menee vähän aiheen sivusta, mutta pakko kommentoida.Pelin ei tarvitse tarjota silmät sulattavaa grafiikkaa. Mutta jos pelin grafiikka repeilee yhtä pahasti kun Dead Risingissa, on minulle aivan sama minkälainen tarina ja pelimekaniikka niissä on - koska sellainen peli on pelikelvoton. Mieluummin huonompi grafiikka sujuvana, kuin hyvä jonka pilaa tearing.
Menee vähän aiheen sivusta, mutta pakko kommentoida.
En tiedä mitä on "tearing", ilmeisesti jotain repeilyä, mutta pelin 4 kertaa HD-telkulla läpipelanneena en ymmärrä moista mussutusta. Grafiikassa tai ulkoasussa ei ollut mitään vikaa, puhumattakaan siitä että peli olisi ollut pelikelvoton. Tarinasta ja pelimekaniikasta voidaan toki olla montaa mieltä, vaikken siinä mitään ongelmaa itse havainnut.
En kyllä tarinallekaan vuoden käsikirjoitus palkintoa antaisi. En usko, että vika olisi omassa telkussa koska missään muussa pelissä ei esiinny tearingia. n- 1/5 yläreunasta ja alareunasta kulkee lähes kokoajan, liikkuessa ja katselusuuntaa muuttaessa, tuollaista repeilyefektiä. Se tekee pelistä pelikelvottoman. Grafiikka olisi muuten ollut aivan riittävän hyvää minulle, siitä ei ollut kyse.