Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Itse odotan peliä todella paljon. Kysyisin sitä, että pystyykö siinä kartta editorissa tekemään "omia" tehtäviä eli sijoittamaan vihollisia sinne. On sellainen muistikuva, että ei pysty, mutta kysympähän vain.

Peliin ei pysty laittamaan botteja, eikä sillä pysty tekemään yksinpeliin kenttiä. Editori on täysin moninpeliä varten, siellä tosin saa määritellä kaiken, spawneista aina pickupeihin.

Tietääkö kukaan onko tässä minkäänlaista system link mahdollisuutta? xbox.comissa lukee vaan vihreellä pohjalla et Multiplayer Versus :confused:

Voipi olla että peliä pääsee kokeilemaan oikein, oikein, oikein hyvällä tuurilla jo huomenna, Discshop oli tänä aamuna toimittanut tähän talouteen pelin 360-version ;) Mutta on Discshop tätä ennenkin tehnyt, pelit ovat kyllä aina tulleet juuri julkaisupäiväksi mutta toivossa on aina hyvä elää!

Sama juttu täällä. Discshopista on joskus tullut ennakkotilaus ennen julkaisupäivää, mutta kaikki riippuu nyt postista. Ei kannata kuitenkaan vielä innostua. ;)

offina pakko sanoa että ainakin ekassa vegasissa terrorist huntissa ne terot oli aina samassa paikassa.
ne vaan spawnaa esim selän taakse aina kun menee tiettyyn kohtaan joka tekee koko hommasta pelkkää muistipeliä.
erittäin kivaa kun koko paikan putsaa teroista ja sitten menee johonkin huoneeseen ja ammutaan selkään vaikka varmasti sinne taakse ei ketään jäänyt henkiin.

masokisti tuohua sanon ma.

Kyllä ne vaihtelee, joka pelikerta on ollut errilainen. Ethän muuten kuolisi ollenkaan jos tietäisit missä ne olisivat aina. ;)

Taidampa Far Cry 2:sen ostaa huomenna, toivottavasti pelattavuus on kohdillaan ja Metacriticin arviot toivottavasti eivät ole jostain nettipelistä.

Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.

PS3-puolelta kuultua:
Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.

Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.

PS3-puolelta kuultua:

Postiennakkolappu on saapunut, joten elämäni pisimmän tunnin päästä olen pelaamassa. Olen nyt lähdössä koululta. Illemmalla jaan ajatuksia boardilla.

Tänään oli itsellekin saapunut Far Cry 2:sen PC-versio, mahtavaa! ;) Voin tuossa illemmalla myös kertoa fiiliksiä peliä kohtaan.

PS3-puolelta kuultua:

Koska tossa on lainattu mun kommentia PS3 versiosta, niin sanotaanpa vielä, että tuohan on aika subjektiivinen asia tuo framerate, miten sen kokee. Sanovat jotkut foorumeilla, että frameratessa ei olisi mitään vikaa, joten jos saman pelin PS3 versiosta voidaan olla näinkin eri mieltä, niin kai se sitten on katsojan silmässä mikä on riittävää ja mikä ei.

Edit: Tearing onneksi tuntuisi enimmäkseen esiintyvän juontakuljettavien välijuttujen aikana, jossa esim jutellaan jonkun hahmon kanssa. Tällöin pelaajalla on mahdollisuus pyöritellä päätänsä, jolloin tearingia kyllä esiintyy. Esim alun jeepissä istuminen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Edit: Tearing onneksi tuntuisi enimmäkseen esiintyvän juontakuljettavien välijuttujen aikana, jossa esim jutellaan jonkun hahmon kanssa. Tällöin pelaajalla on mahdollisuus pyöritellä päätänsä, jolloin tearingia kyllä esiintyy. Esim alun jeepissä istuminen.

Tästä haluaisin lisää havaintoja. Miten paha tuo tearing oikeasti on? Itsellä jäi Dead Rising pelaamatta tearingin takia.

Mikä tuo juttu boxin ja Ps3:sen välilä on. Onko niiden välillä jotain erillaista

Tästä haluaisin lisää havaintoja. Miten paha tuo tearing oikeasti on? Itsellä jäi Dead Rising pelaamatta tearingin takia.

Ei jessus sentään, oikeasti?! Alkaa vähitellen pelottamaan miten heikosti asiat ovat kun jotkut pistävät jonkun niinkin turhan asian kuin grafiikan hyvän tarinan ja pelimekaniikan ylitse. :rolleyes:

Niinpä. Ainakaan itselläni ei ole koskaan ollut grafiikka minkään peliostokseni pääsyynä.

Ei jessus sentään, oikeasti?! Alkaa vähitellen pelottamaan miten heikosti asiat ovat kun jotkut pistävät jonkun niinkin turhan asian kuin grafiikan hyvän tarinan ja pelimekaniikan ylitse. :rolleyes:

Pelin ei tarvitse tarjota silmät sulattavaa grafiikkaa. Mutta jos pelin grafiikka repeilee yhtä pahasti kun Dead Risingissa, on minulle aivan sama minkälainen tarina ja pelimekaniikka niissä on - koska sellainen peli on pelikelvoton. Mieluummin huonompi grafiikka sujuvana, kuin hyvä jonka pilaa tearing.

Meinaat varmaan vain hyvän tarinan? Itsellä taas jäi Dead Rising huonon pelattavuuden ja tekoälyn ansiosta kesken. ;)

Nojoo, Far Crysta vielä sen verran, että voiko hahmolla kurkkia kulmien taakse? Vai onko pelissä samat kontrollit kuin CoD4:sessa esim, missä ei voinut kulmien taakse kurkistella?

Pelin ei tarvitse tarjota silmät sulattavaa grafiikkaa. Mutta jos pelin grafiikka repeilee yhtä pahasti kun Dead Risingissa, on minulle aivan sama minkälainen tarina ja pelimekaniikka niissä on - koska sellainen peli on pelikelvoton. Mieluummin huonompi grafiikka sujuvana, kuin hyvä jonka pilaa tearing.
Menee vähän aiheen sivusta, mutta pakko kommentoida.
En tiedä mitä on "tearing", ilmeisesti jotain repeilyä, mutta pelin 4 kertaa HD-telkulla läpipelanneena en ymmärrä moista mussutusta. Grafiikassa tai ulkoasussa ei ollut mitään vikaa, puhumattakaan siitä että peli olisi ollut pelikelvoton. Tarinasta ja pelimekaniikasta voidaan toki olla montaa mieltä, vaikken siinä mitään ongelmaa itse havainnut.

Joo kyllä kai se pitäs huomenissa käydä joko tämä tai Faabeli ostamasa. Viettäs vaihteeks viikonlopun muutenki ku paareisa noukkuen. :D

Menee vähän aiheen sivusta, mutta pakko kommentoida.
En tiedä mitä on "tearing", ilmeisesti jotain repeilyä, mutta pelin 4 kertaa HD-telkulla läpipelanneena en ymmärrä moista mussutusta. Grafiikassa tai ulkoasussa ei ollut mitään vikaa, puhumattakaan siitä että peli olisi ollut pelikelvoton. Tarinasta ja pelimekaniikasta voidaan toki olla montaa mieltä, vaikken siinä mitään ongelmaa itse havainnut.

En kyllä tarinallekaan vuoden käsikirjoitus palkintoa antaisi. En usko, että vika olisi omassa telkussa koska missään muussa pelissä ei esiinny tearingia. n- 1/5 yläreunasta ja alareunasta kulkee lähes kokoajan, liikkuessa ja katselusuuntaa muuttaessa, tuollaista repeilyefektiä. Se tekee pelistä pelikelvottoman. Grafiikka olisi muuten ollut aivan riittävän hyvää minulle, siitä ei ollut kyse.

Fablen ja tämän välillä sitä painottelee. Todennäköisesti Far cry tulee huomenna poimittua kaupasta mukaan, kuitenkin.

Hm.. pitäisiköhän tämäkin huomenna hakea pois CEn saisi 75eurolla aika halpa :o Meinaan CE versioksi..

En kyllä tarinallekaan vuoden käsikirjoitus palkintoa antaisi. En usko, että vika olisi omassa telkussa koska missään muussa pelissä ei esiinny tearingia. n- 1/5 yläreunasta ja alareunasta kulkee lähes kokoajan, liikkuessa ja katselusuuntaa muuttaessa, tuollaista repeilyefektiä. Se tekee pelistä pelikelvottoman. Grafiikka olisi muuten ollut aivan riittävän hyvää minulle, siitä ei ollut kyse.

Vielä kerran OT:

Täh?!?! :confused:

Krhm, noniin se piti saada sanottua. Jatkakaa.

Ylös Bottom