Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

Peli kääntyy nyt myös ps4:lle ja Xbox one:lle



Meinaako vielä paras Far cry(minun mielipide) kiinnostaa vai meinaatteko palata viidakkoon?
 
Tuli hommattua tuo Classic Editoin PS4:lle ja on tämä edelleen paras Far Cry ja pakko myöntää, että mulla oli jopa hieman ikävä tuota torneihin kiipeilyä :D

Kummasti vain alkanut pleikkarin käyttis kaatuilemaan tämän pelin asennuksen jälkeen, vaikka en tätä kaatumishetkellä edes pelaisikaan.
 
Tuli hommattua tuo Classic Editoin PS4:lle ja on tämä edelleen paras Far Cry ja pakko myöntää, että mulla oli jopa hieman ikävä tuota torneihin kiipeilyä :D

Kummasti vain alkanut pleikkarin käyttis kaatuilemaan tämän pelin asennuksen jälkeen, vaikka en tätä kaatumishetkellä edes pelaisikaan.

Itseäkin tämä nyt houkuttelee kun vitosen otin vaimon veljeltä lainaa ja sitä pelaillut, jotenkin ikävä parasta far cry peliä :D
 
Itseäkin tämä nyt houkuttelee kun vitosen otin vaimon veljeltä lainaa ja sitä pelaillut, jotenkin ikävä parasta far cry peliä :D

Jotenkin tuo lisää fiilistä peliin, kun pelattava hahmo puhuu ja en ymmärrä, että miksi nykyään Far Cry peleissä (tai muissakaan peleissä) pelataan mykällä hahmolla.
 
Jotenkin tuo lisää fiilistä peliin, kun pelattava hahmo puhuu ja en ymmärrä, että miksi nykyään Far Cry peleissä (tai muissakaan peleissä) pelataan mykällä hahmolla.

Raha kai tässäkin ratkaisee. Säästetään yhden tai kahden (jos pelaaja saa valita sukupuolen) spiikkerin hinnan verran.

Tämä tietysti aiheuttaa nykypeleille niin yleisiä, surkuhupaisia tilanteita, joissa hahmojen välinen dialogi onkin NPC-hahmon monologia.
 
Raha kai tässäkin ratkaisee. Säästetään yhden tai kahden (jos pelaaja saa valita sukupuolen) spiikkerin hinnan verran.

Tämä tietysti aiheuttaa nykypeleille niin yleisiä, surkuhupaisia tilanteita, joissa hahmojen välinen dialogi onkin NPC-hahmon monologia.
Raha ei kyllä lähes varmasti ole syy kyseiseen ratkaisuun. Ubisoft kun on sen kokoluokan pelijätti ja Far Cry sen luokan megapelisarja kyseiselle lafkalle, ettei takuulla olisi lähdetty tuollaisella asialla säästämään.

Tuohan on tyylisuunta, jonka jo aikoinaan aloitti Halflife, jonka päähenkilö oli mykkä, vaikka kaikki muut ihmishahmot puhuivat. Joidenkin pelintekijöiden ja pelaajien mielestä kun oman pelihahmon puhuminen first person pelissä syö immersiota. Itse en kyllä allekirjoita tätä ajatusta, mutta tämä on kuitenkin joidenkin pelien kanssa tekemisissä olevien tahojen näkemys, joten näin toteutettuja first person pelejä kyllä nähdään aika ajoin.
 
Viimeksi muokattu:
^ Täysin samasta syystä myös esim Link on kaikissa muissa zeldoissa mykkä paitsi niissä cd-i kammotuksissa.
Omasta mielestä tuo on lähinnä tekosyy tekijöiden laiskuudelle. Tuolla verukkeella kun voi jättää ison määrän dialogia kirjoittamatta eikä tarvitse miettiä miten hahmo reagoi jne.
 
Ylös Bottom