Bandicoot
Well-Known Member
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360 Hype]
Pari asiaa tuli mieleen. Missään arvosteluissa ei olla valitettu, että peli olisi buginen. Epäilen vahvasti, että pelin serverit ovat vielä poissa käytöstä ja se selittää kohdat 1 ja 2. Kolmoskohtaa on vaikea arvuutella, mutta toki saattaa olla, että konsolissasi on pölyä sen verran sisällä, että lukupää ei toimi oikeijn tms.
Tilasitko pelin netistä kun näin nopeasti sait? Itseäni kiinnostaa, koska olen tilannut Discshopista...
Sain pelin tänään ja nyt olen vähän aikaa pelannut.
Seuraavia oireita.
1.Ensimmäiseksi se peli ei päästä mua sisälle servereille kun yritin mennä exclusive content.
2.Kun painan startia niin se pitäisi mennä siihen menuvalikkoon, mutta se alkaa taas hakemaan yhteyttä servereille ja vähän aikaa kun hakee niin tulee ilmoitus ettei pääse sisälle.
3.Sitten yhdessä kohtaa kun pitäisi kai tehdä jotain valintoja niin se jämähtää paikalleen. Siellä ruudussa on kyllä ne L1 ja R1, sekä X painikkeet ja mistä tapahtuu mitäkin. Mutta kun painan niitä niin se ei reagoi mihinkää painikkeeseen. Ainoa mihin reagoi on se PS nappi. Elikkäs jouduin sammuttaa ja käynnistää pelin uudelleen.
Pari asiaa tuli mieleen. Missään arvosteluissa ei olla valitettu, että peli olisi buginen. Epäilen vahvasti, että pelin serverit ovat vielä poissa käytöstä ja se selittää kohdat 1 ja 2. Kolmoskohtaa on vaikea arvuutella, mutta toki saattaa olla, että konsolissasi on pölyä sen verran sisällä, että lukupää ei toimi oikeijn tms.
Tilasitko pelin netistä kun näin nopeasti sait? Itseäni kiinnostaa, koska olen tilannut Discshopista...