Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Miten voi olla useampi ase kuin 2 mukana? Mulla on kolme aseslottia avattu mutta silti pystyy vain kolmiolla kahden aseen välillä vaihtamaan, vaikka mukana pitäisi olla 3 pyssyä. Ps3-versio
xboxilla on LB elikkä ps3 tapauksessa pitäisi olla L1 kun painaa niin tulee asevalikko esiin ;)

Edit:Y tai Kolmio näppäimellä voit valita vain aikasemman aseen, hyvä jossain tietyissä tilanteissa. Esim mulla on rynkky ja Snipu/jousiase toisena aseena.
Edit2: Ja sinun täytyy jokaisella slotille laittaa ne aseet erikseen. ylä ala oikea ja vasen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Hahaa 5h peliä pelannut enkä ole sitten tajunnut kertaakaan painaa L2... :D
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mistä johtuu, kun yksinpelissä peli lagaa todella paljon? kuva jäätyilee aina välillä, ja päivittyy varmaan 3 sekunnin välein.

Edit: On varmaan konsolissa ongelma?
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mistä johtuu, kun yksinpelissä peli lagaa todella paljon? kuva jäätyilee aina välillä, ja päivittyy varmaan 3 sekunnin välein.

Edit: On varmaan konsolissa ongelma?
Oletko hakenut pävityksen?
Itselleni kerran peli jumitti ekalla peli kerralla ilman päivityksiä. Nytten toisella peri kerralla on pari kertaa tehnyt niin että jumittanut parissa kohdin mutta lähtenyt vielä rullaa.
Edit: Toisella peli kerralla olin päivittänyt pelin jo xbox liven kautta.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Jos joku ei tarvitse pelin mukana tullutta "The Lost Expeditions" pack koodia, niin voi mulle heittää yksityisviestillä (PS3 versio), itsekun en saanut sitä mukana. :mad: Kiitän.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Muistutuksena kaikille, että "Testing Unit" tehtävän saa, kun kerää riittävästi pisteitä Uplayhin.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Netissä liikkuu huhuja, että pelimaailman vesistöistä löytyisi jostain Valkohai (Great White Shark)! :eek: Osaako kukaan sanoa, että onko vain huhupuhetta? Itse olen törmännyt vain Bullsharkeihin ja siihen Maneater Sharkiin, mutta mitään valkohaita en ole kyllä nähnyt...

Hyvin mysteeri toi kyseinen Great White Shark on, itse yritin eilen etsiä sitä sukeltamalla lukuisissa eri paikoissa. Itse veikkaan että kyseinen kala on pelin hyvin harvinainen eläin ja sitä varmaan on vain yksi kappale jossain tietyssä paikassa. Ainakin Far Cry 3 wiki (Far Cry 3 Animals - Far Cry Wiki) väittää että kyseinen kala kuitenkin on olemassa ja kuulemma kaikkein vaarallisin. Olisi todella hienoa löytää kyseinen otus, lukuisten google etsintöjen sekä youtube etsintöjen jälkeen en ainakaa huomannut että kukaan olisi sitä vielä löytänyt.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Nyt meni ikävästi hukkaan monen tunnin pelisessio. Olin ajamassa jyrkkää rinnettä alas samalla kun sain lisätietoja seuraavasta kohteesta radiopuhelimeeni. Tähän tuli automaattinen checkpoint ja joka kerta kun se alkaa, niin kuolen pudotukseen. Spawnaan siis suoraan kuolemaan. Tehtävän hylkääminen/uudelleen aloittaminen ei myöskään auta millään tavalla. Onneks on ollut tapana tehdä manuaalinen tallennus joka pelisession jälkeen, muutenhan tässä olisi mennyt kymmeniä tunteja hukkaan. Tallentakaa siis manuaalisesti sopivin väliajoin!

Hyvin mysteeri toi kyseinen Great White Shark on, itse yritin eilen etsiä sitä sukeltamalla lukuisissa eri paikoissa. Itse veikkaan että kyseinen kala on pelin hyvin harvinainen eläin ja sitä varmaan on vain yksi kappale jossain tietyssä paikassa.

Veikkaisin noiden löytyvän ainoastaan noiden Path of the Hunter sivutehtävien kautta. Ite löysin ainakin jonkun erikosyksilön Komodo Dragonista tällä tavalla.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Nyt meni ikävästi hukkaan monen tunnin pelisessio. Olin ajamassa jyrkkää rinnettä alas samalla kun sain lisätietoja seuraavasta kohteesta radiopuhelimeeni. Tähän tuli automaattinen checkpoint ja joka kerta kun se alkaa, niin kuolen pudotukseen. Spawnaan siis suoraan kuolemaan. Tehtävän hylkääminen/uudelleen aloittaminen ei myöskään auta millään tavalla. Onneks on ollut tapana tehdä manuaalinen tallennus joka pelisession jälkeen, muutenhan tässä olisi mennyt kymmeniä tunteja hukkaan. Tallentakaa siis manuaalisesti sopivin väliajoin!
Jos poistut pelistä kokonaan ja tuut takasin niin sen ukon pitäs seuraavalla kerralla spawnaa lähimmälle radio towerille tai johonki kylään.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Kyllä tässä pelissä ainakin tekemistä riittää tunneiksi. Tarinakin on yllättävästi siedettävä, missä mielestäni FC2 ei oikein onnistunut.Vaassin sekoilut tuo kyllä mukavaa vaihtelua.
Vaikka hänen tappokohtaus olikin hieman sekava.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Veikkaisin noiden löytyvän ainoastaan noiden Path of the Hunter sivutehtävien kautta. Ite löysin ainakin jonkun erikosyksilön Komodo Dragonista tällä tavalla.

Path of the Hunterilla löytyy yksi erikoishai, mutta se ei eroa tavallisesta mitenkään. Toi Great White Shark on ihan erillinen hai, jos nyt sitä edes on olemassa.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Jos poistut pelistä kokonaan ja tuut takasin niin sen ukon pitäs seuraavalla kerralla spawnaa lähimmälle radio towerille tai johonki kylään.

Ei, koska kyseessä on autosave. Koetin tuota jo. Ihan hyvä tallennussysteemi, mutta huonon tuurin takia voi käydä näin.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tänään tuli lähes yhdeltä istumalta väännettyä co-oppia kaverin kanssa samalla sohvalla noin 6 tuntia. Hieman koukuttavaa menoa. Juuri oikeanlainen systeemi tehty kahta pelaajaa varten. Jatkuvasti vihollisia tapettavina ja siinä samalla pieniä tehtäviä joihin tarvitaan yhteistyötä. Vaikka aika monessa tehtävässä pitääkin raahata pommeja paikasta A paikkaan B samalla kun toinen kaveri suojaa niin silti se ei tuntunut ollenkaan puuduttavalta. Se saattoi johtua ympäristöjen monipuolisuudesta. Välillä taisteltiin luolassa, välillä aukeilla pelloilla ja joskus jonkun rakennuksen sisällä. Myös erilaiset kilpailut kaverin kanssa nostivat sykettä, kuten kranaatin heittokisa, mönkijäkisa tai vaikka tarkka-ammuntahaaste. Kaikkia chaptereita ei ehditty vielä läpäisemään mutta nytkin jäi vain kaksi viimeistä suorittamatta. Co-opin kokonaiskesto on todennäköisesti noin 10 tuntia (normaalilla vaikeustasolla) mikä on mielestäni kunnioitettava määrä kun ottaa huomioon sen että yksinpeli ja moninpeli ovat vielä laajempia kokonaisuuksia.

Yksinpelissä olen aloittanut uuden harrastuksen: outpostien valloittamisen. Olen yrittänyt mahdollisimman monia tapoja eliminoida kaikki viholliset leiristä ja tehokkaimmaksi tavaksi on osoittautunut stealth hyökkäykset. Kaikkein huonoin iskuni oli riippuliitimeen kiinnittetyt C4-pommit jotka eivät kai edes sitten räjähteneet vaikka kuinka kytkintä hakkasinkin. Hauskimmassa valtauksessani minun ei tarvinnut kuin ampua yksi koira jousipyssyllä niin olin saanut jo koko leirin haltuuni. Ennen kun olin ehtinyt edes aloittaa hyökkäystäni niin tiikeri oli jo leirin keskellä kylvämässä tuhoa tappaen kaikki viholliset edestäni. Vielä kun odotin tiikerin häipyvän paikalta niin ei minun tarvinnut kuin ampua se koira. Ilman eläimiä tämä peli ei olisi mitään.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Aika paljon on kaiken maailman pikkubugeja pelissä tullut vastaan. Äsken vihollinen tappoi minut kiven sisältä ja itse en tietenkään pystynyt sitä ampumaan. Ja kaksi Rakyat sotilasta eivät siihen mitenkään reagoineet eikä vihollinen niihin vaikka ihan vierekkäin olivat.
 
Re: Far Cry 3 [PS3/X360]

On kyllä todella maistuva peli, en edes muista millon näin hyvää räimettä oon viimeksi pelaillu. Ensinnäkin tuo avoimuus on ihan Ykköstä, mikään ei tunnu purkitetulta vaan random kohtauksia tulee koko ajan. Juoni tehtäviä on vasta muutama takana kun toi saarella rellestäminen kiehtoo niin vietävästi. Kaikki aseet tosin jo unlockattu, ois saanu muutama Pyssykkä olla enemmän imo. Tällä hetkellä väittäisin jopa GOTY:ksi.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Onkos kukaan vielä testaillut kenttäeditoria? Millasia rajotuksia siinä on ja miten mappien jakaminen onnistuu? Villieläimiä, kulkuneuvoja yms. voi käsittääkseni myös lisätä?
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Onkos kukaan vielä testaillut kenttäeditoria? Millasia rajotuksia siinä on ja miten mappien jakaminen onnistuu? Villieläimiä, kulkuneuvoja yms. voi käsittääkseni myös lisätä?

Ainoa rajoitus joka on tullut minua vastaan on AI hahmojen maksimimäärä. Tein sellaista vallihaudan tyyppistä rakennelmaa jonne päätin sijoittaa kymmenniä krokotiilejä ja haita. Noin 30-40 kohdalla tuli raja vastaan. Oli muuten mahdoton tehtävä yrittää uida vallihaudan toiselle puolelle joutumatta kertaakaan hain tai krokotiilin purtavaksi. Kulkuneuvoja voi kyllä lisätä mutta jos jaat kentän niin ne poistuvat kartaltasi koska multiplayerissahan ei ole ajettavia kulkuneuvoja. Loput rajoitukset löytyy aika näppärästi map editorin valikoista.

Tarinasta sen verran että on taidettu Ubisoftilla pelata pari kertaa Rocksteadyn Batman-sarjan pelit läpi sillä suurin osa "sieniretkistä" ovat hyvin samantyyppisiä kuin Batman Arkhameissa. Vaas muistuttaa todella paljon Jokeria. Käyttäytyy aika lailla saman lailla ja muutenkin yhtä kammottava hahmo.
Valitettavasti Vaas tapetaan jo tarinan puolessa välissä. Hän on ainoa erikoisempi hahmo koko saarella. Oli aika ihmeellinen kyllä se Vaasin tappokin, kun Vaas ensin yllätti Jasonin oven takaa puukottamalla hänet mutta jotenkin kummallisesti siitä lähti käyntiin kummallinen tapahtumasarja jonka aikana tuntui niin hämmentävältä että ei enää tiennyt että mitä siinä edes tapahtui.
Sitten vielä gameplayssa on otettu mallia Batmanista kun näkee seinien läpi ja samanlainen salapoliisi fiilis välillä. Eihän se haittaa että niinkin loistavasta pelistä on otettu esimerkillisesti mallia.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Vaas muistuttaa todella paljon Jokeria. Käyttäytyy aika lailla saman lailla ja muutenkin yhtä kammottava hahmo.
Valitettavasti Vaas tapetaan jo tarinan puolessa välissä. Hän on ainoa erikoisempi hahmo koko saarella. Oli aika ihmeellinen kyllä se Vaasin tappokin, kun Vaas ensin yllätti Jasonin oven takaa puukottamalla hänet mutta jotenkin kummallisesti siitä lähti käyntiin kummallinen tapahtumasarja jonka aikana tuntui niin hämmentävältä että ei enää tiennyt että mitä siinä edes tapahtui.

Pelin lopusta:

Joo vietiin kyllä pääpahisten taposta ilo käsistä. Samoin Vaasin pomon (jonka nimeä en muista) taposta tulikin QTE.:mad: Olikin surkuhupaisaa vieläpä feilata siinä kun ei ehtinyt mukaan äimistykseltä. Tyhmää ottaa pelaajalta ne kontrollit pois, millä pelannut siihen asti tunteja ja sanoa "paina tätä ja nyt tätä". Milloinkohan noista QTE:stä päästäisi kokonaan eroon peleissä, huoh.

Oli kyllä yllättävä tilanne sekin, kun piti valita tappaako vai pelastaako kaverinsa. En olisi odottanut, että peli antaa mahdollisuuden tyttöystävän kurkun auki viiltämiseen. En halunnut sitä missään nimessä tehdä, joten piti kattoa youtubesta jälkikäteen miten olisi siten peli päättynyt.


Hyvä peli oli kyllä, itse antaisin ääneni GOTY-äänestyksessä tälle pelille.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tässä on nyt tullut mätettyä tämäkin peli lähelle 100%, vaikka kerättävät kamat onkin vähän tuskaa hankkia. Eläimet kyllä tuo hyvää lisää kokemukseen. Eilen ajelin tehtävälle kun yht'äkkiä tuulilasiin lensikin joku kotka yms lintu. Sain hyvät naurut :D Kerran myös yöllä pelattaessa väsyneenä hyppäsin kielekkeeltä pieneen lampeen ja välittömästi olin alligaattorin hampaissa, pomppasi kyllä kiitettävästi sydämestä.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Miten noita oma tekemiä mappeja voi pelata? Siis ihan yksin vaikka niiden bottien ja eläimien kanssa? Ite tiiän vaan ton map editorin "Test Map" mutta eikai se kuitenkaan ole se ainoa tapa pelata niiden eläimien ja bottien kanssa?! Olis jees jos joku tietäis/kattois pelistä, ite ku en löydä :rolleyes:
 
Ylös Bottom