Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 4

Millainen moninpeli Far Cry 4:ssa on PS4:lla? Onko mistään kotoisin?

Itse kokeilin pikapelissä jotain alueen valtausta. Ensin ollaan Kultainen Polku ja sitten vaihdetaan joukkuetta niihin omituisiin muinaisiin olentoihin. Kultaisella Polulla on ihan normaalit aseet ja ainakin sinko. Näillä toisilla on jousi, jolla pystyy ampumaan erilaisia nuolia ja kyykyssä olet näkymätön.

Minun mielestäni online ei ollut kummoinen, mutta kokeile itse ja huomaa, jos kenties se olisikin sinun mieleesi.

Sain eilen Far cry 4 limited editionin ps3 selle. mitä tarvii tehdä että saan nettipelin toimiin? mikä on maksullinen season pass?

Jos sinulla on verkkoyhteys konsoliisi: Päävalikko -> Aikakirjat -> Kyratin taistelut -> välivideon/esittelyvideon jälkeen helpoin tapa pikapeli.

Maksullinen season pass tarjoaa sinulle kaiken lisäsisällön peliin maksua vastaan.
 
Vastaus: Far Cry 4

Latasin jonkun ilmaisen kokeiluversion storesta, mutta käsitinkö oikein että tuota neljän gigan trialia ei kuitenkaan nyt sitten pääse pelaamaan ellei joku kenellä on kokoversio ota sinua mukaansa?
 
Vastaus: Far Cry 4

Latasin jonkun ilmaisen kokeiluversion storesta, mutta käsitinkö oikein että tuota neljän gigan trialia ei kuitenkaan nyt sitten pääse pelaamaan ellei joku kenellä on kokoversio ota sinua mukaansa?
Oikein käsitetty.
 
Vastaus: Far Cry 4

Olisi ollut oikein ihanaa jos sitä olisi painotettu jo Ennen tuota lataamista...
Kyllä se siellä tuotetiedoissa olisi lukenut, mutta harva niitä tuntuu lukevan. Et nimittäin suinkaan ollut ensimmäinen tässä ketjussa, joka samaan miinaan astui.
 
Vastaus: Far Cry 4

Itseasiassa aattona julkaistu päivitys poisti kokonaan Keys of Kyrat -hömpötyksen (ainakin PS4-versiosta). Eli kuka vain voi nyt ladata Trialin ja kokeilla FC4:n yhteistyötilaa.

Päivitys palautti myös viime huollossa hävinneet jumalsäteet takaisin peliin.
 
Vastaus: Far Cry 4

Itseasiassa aattona julkaistu päivitys poisti kokonaan Keys of Kyrat -hömpötyksen (ainakin PS4-versiosta). Eli kuka vain voi nyt ladata Trialin ja kokeilla FC4:n yhteistyötilaa.
Ooh! Näinpä näyttää tapahtuneen. Seison korjattuna (ja koetan saada kokeiluversion lataukseen, kunhan tuo perhanan PSN vaan toimisi).
 
Vastaus: Far Cry 4

Millä vaikeustasolla pelaatte? Onko tässä jotain "Master" vaikeustasoa niinkuin kolmososassa? Kolmoseenhan tuo Master vaikeustaso tuli vasta myöhemmin päivityksen yhteydessä.
 
Vastaus: Far Cry 4

Millä vaikeustasolla pelaatte? Onko tässä jotain "Master" vaikeustasoa niinkuin kolmososassa? Kolmoseenhan tuo Master vaikeustaso tuli vasta myöhemmin päivityksen yhteydessä.

Hardilla itse pelailen (eli tämän hetken vaikein). Täytyy kyllä sanoa ettei se nyt niin kovin haastavalta vaikuta, ainakaan vielä.

Miten noita helikoptereita saa alas? M-700:lla yrittänyt kuskia ampua mutta ei tunnu kuolevan, samoten räjähtävillä jousilla mutta ei.
 
Vastaus: Far Cry 4

Palasin tänään pelin ääreen pitkästä aikaa. Ei sitten maistunut yhtään. Oli vaan kokoajan semmonen ärsytys pelistä. Harmi sinänsä kun ei toiminut enään. Kaikista edellisistä tykännyt paljonkin. Ehkä tässä vaan on niin paljon samaa toistoa kun aikaisemmissa ja olisin kyllä tarvinnut kunnolla uudistuksia. Noo laitetaan peli myyntiin jollekkin kenellä sille on käyttöä.
 
Vastaus: Far Cry 4

Hardilla itse pelailen (eli tämän hetken vaikein). Täytyy kyllä sanoa ettei se nyt niin kovin haastavalta vaikuta, ainakaan vielä.

Miten noita helikoptereita saa alas? M-700:lla yrittänyt kuskia ampua mutta ei tunnu kuolevan, samoten räjähtävillä jousilla mutta ei.

Itse olen ainakin ampunut singolla. One shot, one down.

Kaksijakoiset tunnelmat itse pelistä. Onhan tämä sitä ihan samaa kuin FC3, hyvässä ja pahassa. Vaikkakin peli on loistava, niin kyllä tämän jälkeen lähtee Ubisoft boikottiin. Jotain muuta pitää alkaa keksimään kuin jatko-osia ja copy-pastea joka toistuu kaikissa Ubin peleissä nykyään.
 
Vastaus: Far Cry 4

Mikä toi u play on?
En päässyt sitä äsken rekisteröimään?

Uplay on vähän kuin Ubisoftin versio EA:n Originista tai Valven Steamista. Eli kaikki heidän pelinsä toimivat tuon Uplayn kautta.


Ja oma onskelma:

Etelä-Kyrat on nyt paria sivutehtävää vaille pelattu, mutta pohjoiseen ei pääse ennen kuin "olen suorittanut kampanja tehtävät"... Pitääkö minun siis kuitenkin pelata noita sivutehtäviä, kun kampanjatehtäviä ei ole!? Eli onko noista jokin nyt kuitenkin oikeasti jokin pakollinen kampanjatehtävä, kun mitään muuta kampanjatehtävää ei ole kartalla, vai olenko missannut jotain?


editedit:
Ja ylempänä se joku käyttäjä voisi käyttää spoilertägejä pelin juonesta. Pelistä kysyttäessä ei tarvitse kertoa mitään plot twistejä! Puhun sinusta Cutefish!
 
Vastaus: Far Cry 4

editedit:
Ja ylempänä se joku käyttäjä voisi käyttää spoilertägejä pelin juonesta. Pelistä kysyttäessä ei tarvitse kertoa mitään plot twistejä! Puhun sinusta Cutefish!

Siis Cutefishän kuvaili vain monipeliä eikä juonta.
 
Vastaus: Far Cry 4

Uplay on vähän kuin Ubisoftin versio EA:n Originista tai Valven Steamista. Eli kaikki heidän pelinsä toimivat tuon Uplayn kautta.

Konsoleilla Uplay on paikka josta voi hommata jotain pientä extraa upointseja vastaan (tai mitä olivatkaan) joita saa pelaamalla peliä eli ovat kuin saavutuksia, mutta niillä pisteillä jopa tekee jotain. Esim tähän saa ostettua yksinpeliin robocopin aseen ja moninpeliin expa boostia. Trialsiin sai uuden skinin pärrään ja jonkun asun vissiin jne.
 
Vastaus: Far Cry 4

Häiritseekö ketään muuta tuo pelimaailman liian satunnainen luonne? Aivan yhtäkkiä taivaalta hyökkää niskaan haukka joka viekin energiat kerralla, susilaumoja hyökkii kallioisilla rinteillä kimppuun vähän väliä, vihollisia ilmaantuu aivan tyhjästä eteen jos teitä pitkin juoksee liian pitkään yms. Tykkäsin FC3, mutta tässä kokemusta ärsyttämässä ovat juurikin nuo liian usein tapahtuvat satunnaistapahtumat ja tehtävät. Eilenkin yritin yhdelle outpostille mennä vapauttamaan 5 kertaa ennenkuin sinne pääsin, koska aina tuli joku muu tehtävä kesken matkan, tai susilauma tuli pilaamaan kameralla scouttaamisen
 
Vastaus: Far Cry 4

Häiritseekö ketään muuta tuo pelimaailman liian satunnainen luonne? Aivan yhtäkkiä taivaalta hyökkää niskaan haukka joka viekin energiat kerralla, susilaumoja hyökkii kallioisilla rinteillä kimppuun vähän väliä, vihollisia ilmaantuu aivan tyhjästä eteen jos teitä pitkin juoksee liian pitkään yms. Tykkäsin FC3, mutta tässä kokemusta ärsyttämässä ovat juurikin nuo liian usein tapahtuvat satunnaistapahtumat ja tehtävät. Eilenkin yritin yhdelle outpostille mennä vapauttamaan 5 kertaa ennenkuin sinne pääsin, koska aina tuli joku muu tehtävä kesken matkan, tai susilauma tuli pilaamaan kameralla scouttaamisen

Lukemattomia kertoja yrittänyt ajaa johonkin etappiin ja _aina_ matkalle tulee jotain yllätyksiä tai juuri on kostojoukko tulossa valtaamaan outpostia. Tuo kun olet kyttäämässä outpostia snipun kanssa puskassa ja mietit kenet tiputat ensin, kappas alkaa kuulumaan jotain murinaa ja show on valmis kun yrittää hätistää laumaa susia kimpustasi. Tai se ihme tappajamäyrä mikälie. Joku on pakosti kussu sen aamumuroihin.
 
Ylös Bottom