Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 4

Vastaus: Far Cry 4

Jeps, pääsin pelissä eteenpäin vasta kun olin suorittanut yhden sivutehtävän.

Ensimmäinen Shangri La -tehtävä. Tämän jälkeen päähenkilölle soitettiin että pelin tarinan yksi päähahmoista (se areenan omistaja) on nyt sitten kuollut, vaikkakin tästä oli kulunut pari tuntia haahuilua.
Ja jo kartalle ilmestyi uusi tehtävä.

Peli tuntuu Ubimaiseen tapaa kierrättävän ideoita. Shangri la muistuttaa etäisesti Ghost Recon: Future Soldieria, jossa kaveri vetää näkymättömänä ja odottaa "tulituskäskyä". Lisäksi pelissä on osio, joka lainailee indie-kauhupelien hiippailuosuuksia.
 
Vastaus: Far Cry 4

ny ku sain pelin niin eteen tuli toi et kumpaa lähtee seuraamaan niin onko jompikumpi "parempi" tai siis kumalla on "antaa enemmän" näin ku pelaa ekankerran läpi?
 
Vastaus: Far Cry 4

ny ku sain pelin niin eteen tuli toi et kumpaa lähtee seuraamaan niin onko jompikumpi "parempi" tai siis kumalla on "antaa enemmän" näin ku pelaa ekankerran läpi?
Tota ketä seuraa saa vaihettua jokaisessa kultaisen polun tehtävässä, joten sinällään sama kumpaa seuraa. Itse menen sen perusteella kumpi tuntuu järkevämmältä, tai ihan siitä riippuen kummasta hahmosta pidän enemmän. Toki en tiedä onko pitemmällä pelissä jotai merkitystä noilla valinnoilla, mut nytten alussa tuntuvat suht merkityksemättömiltä tehtävä variaatioilta
 
Vastaus: Far Cry 4

Miten tuota kokeiluversioita voi pelata kaverin kanssa? Samassa ryhmässä oltiin, mutta ei vaan onnistu muiden kuin randomien kanssa. Pelin alkuvalikossa kaverilista näyttää vaan jotain trophyja yms. sontaa.

Sitä kautta en ainakaan löytänyt mitään kaverin peliin liittymistä tmv.:confused:
Molemmilla siis sama kokeiluversio.
 
Vastaus: Far Cry 4

ny ku sain pelin niin eteen tuli toi et kumpaa lähtee seuraamaan niin onko jompikumpi "parempi" tai siis kumalla on "antaa enemmän" näin ku pelaa ekankerran läpi?

Amitan tehtävistä ainakin osa vissiin vähän helpompia kuin Sabalin.

On muuten toi kokeiluversio (tai sen informaatio) ilmeisesti suhteellisen huonosti hoidettu Ubisoftin puolelta kun täällä jo varmaan kymmenen tyyppiä kyselleet samaa asiaa.
 
Vastaus: Far Cry 4

100% läpi menty. Ja tykkäsin pelistä. Yksi parhaista ellei paras tämän vuoden peli. Jos uudet lasketaan vaan :).


Mutta yksi bugi(?) hämää. Ne kysymysmerkkialueet joita on
240, niin itse en ole saanut kun 239. Sen viimeisen olen kyllä löytänyt mutta peli ei rekisteröi sitä vaikka kuinka pyörin siinä sen kohdan päällä- Kyseessä on se joenpohjassa oleva alue jossa on muistaakseni 3 arkkua ja auto.
Onko kukaan muu huomannut saman ongelman?
 
Vastaus: Far Cry 4

100% läpi menty. Ja tykkäsin pelistä. Yksi parhaista ellei paras tämän vuoden peli. Jos uudet lasketaan vaan :).


Mutta yksi bugi(?) hämää. Ne kysymysmerkkialueet joita on
240, niin itse en ole saanut kun 239. Sen viimeisen olen kyllä löytänyt mutta peli ei rekisteröi sitä vaikka kuinka pyörin siinä sen kohdan päällä- Kyseessä on se joenpohjassa oleva alue jossa on muistaakseni 3 arkkua ja auto.
Onko kukaan muu huomannut saman ongelman?

Itse huomasin saman. Ei auennut vaikka kuinka sukelteli joen pohjassa ja yritti gyrokopterilla lennellä siinä kysymysmerkin yläpuolella. :confused:
 
Vastaus: Far Cry 4

Osaiskohan joku antaa neuvoa?
Sivutehtävä Yogi ja Reggie (alasti ja huutaen).
Etsi heidät niin saat varusteesi takaisin?
Saan varusteet takaisin, mutta herroja en löydä.
Rannalla mökissä tikittää "kello"? Patsaita vedessä.
Ei anna poistua alueelta, eikä voi pikasiirtyä muualle. :confused:

Jokos tuo tehtävä on mahdollista läpäistä? Tuossa jokunen viikko sitten pukkasi aivan samaa bugia ja jätin pelin rauhaan (Xbox One).
 
Vastaus: Far Cry 4

Kuulema pitää suorittaa ilman ruiskuja.. Muuten homma bugaa.. Tarkemmat ohjeet löytyy noin pari sivua taaksepäin. Itse en omista pelejä, mut täällä silti [emoji3]
 
Vastaus: Far Cry 4

Ostin pelin storesta tuossa jouluna kun oli se tarjous missä kaikki mukana, season pass jne. Nyt kuitenkaan ei näjy niitä Hurkin lisätehtäviä ollenkaan tai mitään muutakaan lisämatskua. Pelin tarinan olen läpi pelannut ja vähäsen olis vielä keräiltävää ja parit sivutehtävät.

Kellään muulla vastaavaa ongelmaa?
 
Vastaus: Far Cry 4

Ostin pelin storesta tuossa jouluna kun oli se tarjous missä kaikki mukana, season pass jne. Nyt kuitenkaan ei näjy niitä Hurkin lisätehtäviä ollenkaan tai mitään muutakaan lisämatskua. Pelin tarinan olen läpi pelannut ja vähäsen olis vielä keräiltävää ja parit sivutehtävät.

Kellään muulla vastaavaa ongelmaa?

Käyppä katsomassa storesta onko kaikki DLC:t ladattu mitkä season pack kuuluu? Ei välttämättä lataa automaagisesti vaikka season pass hankkisi. Battlefieldissa ihmettelin hetken ihan vastaavaa Premium paketin kun hankin.
 
Vastaus: Far Cry 4

Eilen tupsahti peli läpi. Kauheastihan tässä oli "moraalisia" valintoja, jotka varmaankin aina vaikuttivat vain seuraavaan tehtävään. Ihan jees peli, tuttua kauraa FC3:n jälkeen, josta pidin erittäin paljon.

Muutama bugikin tupsahti eteen, jotka estivät pelin etenemisen hetkellisesti. Ubisoftin pelit tuntien osa tehtävistä tuntui liiankin tutuilta valintoineen. Silti hyvä maku jäi kyseisestä tekeleestä.

FC3:n tapaan kiikarikiväärit ovat edelleen jotenkin liian ylivoimaisia aseita kehnohkoa tekoälyä vastaan ja olisinkin toivonut vaikkapa asekaupassa kalliimpaa hintalappua tälle asetyypille. Mutta nämä lienevät enemmänkin pelaajan omia valintoja, joten jos haluaa haasteetta läpäistä outposteja, niin kiväärillä se onnistuu liiankin helposti. Myös yliaktiivisia eläimiä joku manasi, itse taas pidin näitä sopivana muutoksena sekoittamaan juuri hiiren hiljaista outpostin valtausta. Mikään ei ole (hyvällä tavalla) ärsyttävämpää, kuin kallion kielekkeellä kiikaroinnin epäonnistuminen karhun hyökätessä takaa kimppuun.

Arvosanaksi antaisin 8+
 
Vastaus: Far Cry 4

Käyppä katsomassa storesta onko kaikki DLC:t ladattu mitkä season pack kuuluu? Ei välttämättä lataa automaagisesti vaikka season pass hankkisi. Battlefieldissa ihmettelin hetken ihan vastaavaa Premium paketin kun hankin.

Kyllä ne kaikki on asennettuna. Vankilasta pako on ainut minkä muistan tehneeni. Hurkkiin törmäsin jossain vaiheessa. Ei ole kuitenkaan mitään lisärin aseita saati Hurkin tehtäviä.
 
Vastaus: Far Cry 4

On kyllä aseet aivan mahtavasti tehty tässä, räjähtävät nuolet <3
Muutenkin loistava peli ja grafiikat komeita PS4:lla, tykkään!
 
Vastaus: Far Cry 4

Rupeaa huomaamaan, että loppua kohden peli alkaa puuduttamaan. Toisaalta ei ole pitkä aika kun vedin Far Cry 3:n ja Far Cry 3: Blood Dragonin läpi kaikki outpostit vapauttaen, joten ei ihmekään että sama homma ei enää suuremmin innosta. Pelattavuus kyllä kunnossa. Varmaan co-op olisi voinut tuoda tähän jotain hauskaa lisää, mutta kun kaverilta lainasin niin ei ole tullut kenenkään kanssa väännettyä sitten.
 
Vastaus: Far Cry 4

Rupeaa huomaamaan, että loppua kohden peli alkaa puuduttamaan. Toisaalta ei ole pitkä aika kun vedin Far Cry 3:n ja Far Cry 3: Blood Dragonin läpi kaikki outpostit vapauttaen, joten ei ihmekään että sama homma ei enää suuremmin innosta. Pelattavuus kyllä kunnossa. Varmaan co-op olisi voinut tuoda tähän jotain hauskaa lisää, mutta kun kaverilta lainasin niin ei ole tullut kenenkään kanssa väännettyä sitten.
Juu, aika pakkopullaa oli pidemmän päälle. No läpi tuli puskettua väkisin. Noi outpostit ja linnakkeet tuntui jotenkin "irrallisilta" tässä, ei tainnut kaikkien valtaamisesta olla mitään muuta iloa kuin se että sai noita skillejä avattua...Tais olla vieläpä ettei päässyt eri alueelle ennenkuin oli tarpeeksi noita tehtynä, eli ihan väkinäisesti keksitty tuommoinenkin "este". Ja melkoista toistoa nuo, ei loppuvaiheessa enää napannut tuo suorittaminen, räimin snipulla ja singolla jostain kaukaa kaikki päreiksi. :D

Teknisesti tää oli kyllä todella hyvä - kuten kolmonenkin - mutta tuota monipuolisuutta ja syvyyttä olisi kaivannut. Onhan tuolla noita kaikenmaailman eri tehtäviä, jotain ajamista aikaa vastaan jne. mutta nekin on ihan irrallisia, en tainnut kuin paria niistä kokeilla.
 
Vastaus: Far Cry 4

Tuli hankittua storesta tuo season pass, pitäisikö noiden aseiden, tehtävien yms nyt näkyä jossain kun pelaan kampanjaa? En ole huomannut mitään uutta missään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom