Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fast & Furious Crossroads

Mun silmissä toi näyttää nykyajan mobiilipeliltä. Edelleen ihmettelen silti, että miten kukaan kehittää tälläisen? Kun ymmärtävät itsekin tekevänsä roskaa, niin miksi edes jatkaa kehityksen siihen suuntaan?
Huono tai ei, ainakin on myynyt sillä tuskin muuten jatkoa olisi luvassa.

 
Ei tämä peli nyt niin huono ole jos lähtee oikealla asenteella (asenne täytyy olla tosi kohdallaan) pelaamaan. :D En silti ihan heti olisi uskonut, että tämäkin peli saa jatko-osan, mutta varmaan pelkällä nimellä saadaan jo myytyä hyvin.
 
Ei tämä peli nyt niin huono ole jos lähtee oikealla asenteella (asenne täytyy olla tosi kohdallaan) pelaamaan. :D En silti ihan heti olisi uskonut, että tämäkin peli saa jatko-osan, mutta varmaan pelkällä nimellä saadaan jo myytyä hyvin.
Tämä nimenomaan. Nimellään tämä peli myy. Vaikka teknisesti olisi miten huono.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuota voi pitää jatko-osana millään, kun on eri studio ja eri lisenssi. Lastenpelejä tehtaileva pelifirma tekee piirretystä pelin. Varmaan ihan samanlaista luvassa kuin muissakin sen tuotoksissa.
 
Nyt tuli viimein tämäkin ostettua kun maksoi jenkkien psn storessa n.13e.
Pääsee ihan itse kokemaan kuinka huikea mestariteos tämä on :D
Luin ensin et 1,3e ja mietin et liikaa, mut tohon rahaan itsekin vois koittaa. Sit näin et 13e…ei tuu enää maksettua isoistakaan peleistä pc:lle 10e enempää niin meinas taju lähteä et joku maksaa 13e.. :D
 
Nyt on pelattu ja olihan tämä tuon 13e arvoinen jopa kaikkine vikoineen,
Ajettavuus on muuten ihan ok, mutta kun auto lähtee sladiin niin se on sitten myös aivan helvetin leveä luisu, mutta onneksi peli ei vaadi koskaan tarkkaa ajamista.
Jopa silloin jos hyppy jää lyhyeksi niin peli heittää sut takaisin tielle välittömästi.

Tarina oli ihan ok ja mietein jo hetken, että ei tässä mitään yhtä typerää sentään ollut kuin mitä se shaw & hobbs leffan hinausautot + helikopteri kohtaus oli, mutta kyllä lopun raketin jahtaamis kohtaus meni jo tuostakin yli :D
Vaikka välivideoita on todella paljon niin niitä olisi voinut olla pari lisääkin sillä nyt hypätään muutaman kerran paikasta toiseen.

Esim alkupuolella Letty sanoo, että tarvitaan autot jota ei voi jäljittää ja seuraavaksi ollaan jo auton ratissa ja ajetaan ikkunasta läpi.
Ei siis pienintäkään infoa siitä missä ollaan.
Sitten pieleen menneen rekkaryöstön lopuksi ollaan vielä siinä motarilla ja katsellaan kun rekka on tulessa ja seuraavaksi ollaan käsiraudoissa marokossa vaikka just oltiin barcelonassa. What happened?

Jotain pientä fanipalveluakin löytyy ja heti alussa näkyy ykkösestä tuttu racers edge kauppa ja rekkaa mennään ryöstämään kolmen auton kanssa ja niissä on tutut vihreät neonit alla. Toinen päähahmoista on myös aikoinaan kisannut Sukin porukoissa. Eihän tuo muuta ole kuin simppeli tutun nimen heittäminen johonkin väliin, mutta kelpaa mulle.
Ihan pirun lyhyt tämä kyllä on sillä mulla meni hiukan yli 3.5 tuntia, mutta toisaalta ei tätä olisi mitään kahdeksaa tuntiakaan jaksanut ilman kyllästymistä.
 
Ylös Bottom