Vastaus: Fat Princess [PSN]
Kyllä, eiköhän mikit pelitä jos se tosiaan on vain tuon R2-nappulan takana. Muuten äänet ainakin jenkeillä kuuluivat kristallin kirkkaana eli kuuluvuudessa ei pitäisi olla ongelmaa. Joukkueet myös pysyvät samoina eikä BF:n tapaista satunnais puolueen vaihtoja tapahtunut kertakaan. Tiimiä pystyy vaihtamaan jokaisen matsin jälkeen joten kaverin joukkueseen pääseminen on vaikeimmillaan vain yhden taistelun päässä(mikäli peli heittää siis eri joukkueseen).
Pelin toimivuus on toistaiseksi vielä varsin tyydyttävää netti puolella. Lagia esiintyy silloin tällöin ja matseja on melko vaikea löytää. Lagi on pahimmillaan ollut satunnais tökkimistä mikä 1943:n jälkeen ei suoraan sanottuna tunnu missään. Matseja kyllä löytää, mutta usein peli herjaa ja heittää takaisin alkuvalikkoon. Helpointa onkin varmasti tehdä oma matsi boteilla, varata tänne paikkoja kavereille ja odotella että peli täyttyy muista pelaajista. Mitään 1943:n tasoista floppia ei todellakaan ole kyseessä, pienellä kärsivällisyydellä ei ole ongelma eikä mikään liittyä peleihin. Täytyy myös huomioida että jos kaveri pyörii jossain matsissa, olen aina päässyt liittymään tähän peliin.
---
Mutta sitten ihan pelistä. Pelin ulkoasu hämää todella paljon sillä sisältä päin Fat Princess taitaa olla ensimmäinen peli joka OIKEASTI vaatii myös sitä tiimipeliä koko porukalta että pelissä pärjää. Paras esimerkki eilinen matsi jonka vääntelin joskus yö myöhään; kaksi 16 peelon joukkuetta väänsi yhtä matsia n. 45 minuuttia ilman minkäänlaista näkyvää tulosta. Yhteispeliä ei näkynyt ja kaikki juoksivat kentällä kuin päättömät kanat. Ainoa virstanpylväs joka saavutettiin tapahtui pelin viimeisellä 5 minuutilla kun joukkueemme kokoontui kasaan ja lähti kymmenen sankarin voimin kohti vihollis tönöä - YHDESSÄ! Aikamme siinä kamppailtiin mutta edes ovea ei saatu auki, mutta eräänlainen erä voitto tuli hyvästä tiimipelistä. Pidemmälle ei tuossa matsissa koskaan päästy. Pientä turhautumista tuli jo tuossa lopussa, mutta tästä huomasi myös sen kuinka tärkeätä tiimipeli ja kommunikointi ovat.
Kunhan saadaan suomalaisia pelit täyteen ja kaikki muistaa painaa R2-namiskaa niin eiköhän peli lähde eloon aivan uudella tavalla.
Kyllä, eiköhän mikit pelitä jos se tosiaan on vain tuon R2-nappulan takana. Muuten äänet ainakin jenkeillä kuuluivat kristallin kirkkaana eli kuuluvuudessa ei pitäisi olla ongelmaa. Joukkueet myös pysyvät samoina eikä BF:n tapaista satunnais puolueen vaihtoja tapahtunut kertakaan. Tiimiä pystyy vaihtamaan jokaisen matsin jälkeen joten kaverin joukkueseen pääseminen on vaikeimmillaan vain yhden taistelun päässä(mikäli peli heittää siis eri joukkueseen).
Pelin toimivuus on toistaiseksi vielä varsin tyydyttävää netti puolella. Lagia esiintyy silloin tällöin ja matseja on melko vaikea löytää. Lagi on pahimmillaan ollut satunnais tökkimistä mikä 1943:n jälkeen ei suoraan sanottuna tunnu missään. Matseja kyllä löytää, mutta usein peli herjaa ja heittää takaisin alkuvalikkoon. Helpointa onkin varmasti tehdä oma matsi boteilla, varata tänne paikkoja kavereille ja odotella että peli täyttyy muista pelaajista. Mitään 1943:n tasoista floppia ei todellakaan ole kyseessä, pienellä kärsivällisyydellä ei ole ongelma eikä mikään liittyä peleihin. Täytyy myös huomioida että jos kaveri pyörii jossain matsissa, olen aina päässyt liittymään tähän peliin.
---
Mutta sitten ihan pelistä. Pelin ulkoasu hämää todella paljon sillä sisältä päin Fat Princess taitaa olla ensimmäinen peli joka OIKEASTI vaatii myös sitä tiimipeliä koko porukalta että pelissä pärjää. Paras esimerkki eilinen matsi jonka vääntelin joskus yö myöhään; kaksi 16 peelon joukkuetta väänsi yhtä matsia n. 45 minuuttia ilman minkäänlaista näkyvää tulosta. Yhteispeliä ei näkynyt ja kaikki juoksivat kentällä kuin päättömät kanat. Ainoa virstanpylväs joka saavutettiin tapahtui pelin viimeisellä 5 minuutilla kun joukkueemme kokoontui kasaan ja lähti kymmenen sankarin voimin kohti vihollis tönöä - YHDESSÄ! Aikamme siinä kamppailtiin mutta edes ovea ei saatu auki, mutta eräänlainen erä voitto tuli hyvästä tiimipelistä. Pidemmälle ei tuossa matsissa koskaan päästy. Pientä turhautumista tuli jo tuossa lopussa, mutta tästä huomasi myös sen kuinka tärkeätä tiimipeli ja kommunikointi ovat.
Kunhan saadaan suomalaisia pelit täyteen ja kaikki muistaa painaa R2-namiskaa niin eiköhän peli lähde eloon aivan uudella tavalla.
