Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fat Princess [PSN]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Fat Princess -arvostelu Eurogamerilta. Oliko tämäkin kakku sittenkin vain päältä kaunis?

6/10
Eniten sapiskaa tulee epäreilusta (ja epätasaisesta) tekoälystä sekä ihmispelaajien sooloilusta, joka venyttää prinsessanpelastusmatsit toisinaan tolkuttoman pitkiksi.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Voi tuota Eurogameria, ainaista vastarannan kiiskiä =D
Mutta IMO esim tuosta jälkimmäisestä mainitsemastasi asiasta ei kuuluisi antaa miinusta, koska lihava prinsessa on varmaan eniten tiimipainotteisin peli moneen vuoteen, pelin on tarkotus mennä huonosti jos jengi ei puhalla yhteen hiileen.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

...ihmispelaajien sooloilusta, joka venyttää prinsessanpelastusmatsit toisinaan tolkuttoman pitkiksi.

Miten ihmispelaajien sooloilu voi olla pelin huonoutta? :D Mitä järkeä syyttää peliä pelaajien tyhmyydestä?

Tietenkin pelaajia voi kannustaa tiimipelaamiseen, ja mielestäni tässä niin tehdäänkin, koska prinsessan syöttämisestä / kohteiden valtauksesta / resurssien keräämisestä saa reilunlaisesti pisteitä.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Ensivaikutelmista päätellen tulen komppaamaan Eurogameria. Pitää vielä antaa lisämahkuja, josko odottaisi ekaan kunnon patchiin vaikka ja katsoisi sitten uudestaan. Invasion oli kyllä huomattavasti hauskempaa kuin prinsessankaappaus.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Ensivaikutelmista päätellen tulen komppaamaan Eurogameria. Pitää vielä antaa lisämahkuja, josko odottaisi ekaan kunnon patchiin vaikka ja katsoisi sitten uudestaan. Invasion oli kyllä huomattavasti hauskempaa kuin prinsessankaappaus.

Vähän samalla fiiliksellä täälläkin... Itseni kaltaiselle semi-casualgamerille, joka ei jaksa liittyä klaaneihin tai liigoihin, joissa pääsisi pelaamaan järkevämpää tiimipeliä, tällä pelillä ei ehkä ole paljoa annettavaa.

Pelissä ei tunnu olevan automaattista joukkueiden tasapainotusta? Ainakin eilen (kun vihdoin peli suostui liittymään online-peliin) pelasin heikommassa tiimissä, jolla oli lisäksi vielä 4-5 bottipelaajaa. Vastassa oleva jengi pesi meidät 10-0. Seuraava peli alkoi taas samoilla jaoilla ja päättyi samalla tavalla. Olen ilmeisen huono häviäjä, mutta en jaksa loputtomiin re-spawnailla omaan linnaan odottamaan seuraavaa lahtausta ainoana tavoitteena saada edes portit korjattua ennen seuraavaa turpakeikkaa.

Luulisi, että edes botit voisi jakaa joukkueiden kesken tasan erien välillä.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Titan Studios tahtoo pelaajilta palautetta Fat Princessin suhteen. Kommentteja, kehuja, kehitysideoita sun muuta kannattaakin siis lähettää osoitteeseen FatPrincess@TitanStudios.com. Jotkin asiat ovat kuitenkin jo tiedossa:
Thanks for all the feedback, there a few known issues that we know about and are working on:

* Ice Mage abuse
* Difficulty joining games
* Rank and Point balance issues
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

No kannattaakos tätä vielä hankkia vai odottaaako pätchiä? onko tässä ongelmia WLAN:in kanssa? Ei jaksais lukea koko topikkia, kun laiskotuttaa. Tänks ;)
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

No kannattaakos tätä vielä hankkia vai odottaaako pätchiä? onko tässä ongelmia WLAN:in kanssa? Ei jaksais lukea koko topikkia, kun laiskotuttaa. Tänks ;)

Ei kai tällä ole mitään tekemistä pelin kanssa?!? Jos on huono wlan yhteys ni se todennäköisesti vaikuttaa joka peliin samalla tavalla.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Tuli tänään pelattua toinen istunto. Ei tuo vain sovi julkisilla pelaamiseen. Yksi pelaaja kun ei pysty ihan hirveästi tässä saavuttamaan. Monessa FPS:ssä aina Battlefieldeihin saakka yksi sankari voi riittävän hyvä ollessaan vaikuttaa yksin koko ottelun lopputulokseen. Tässä moista urotekoa ei voi suorittaa.

Esimerkiksi Team Fortresseissa yksi Scout pystyy viemään sen lipun koko puolustuksen läpi jos taitoa riittää. Warhawkissa pystyy yksin dominoimaan koko ilmatilaa. Tässä ei prinsessaa kukaan saa yksin edes linnan porteista. Archerilla pystyy jotenkuten taistelemaan useampaakin vihollista vastaan, kunhan yksi niistä ei ole priesti. Kaikki muut kaatuvat heti, kun on useampi taistelija vastassa jos itse ei saa mitään tukea.

No, onhan se ihan hauska silti abusata Ice Magella niitä pojoja kotiin ja kerätä ylennyksiä omaan rankkiin. Ja kyllähän tuo ihan hauskaa on silloin kun sattuu tulemaan koko serveri täyteen tiimityöskentelevää porukkaa. On vaan melko hemmetin harvinaista. En kuitenkaan voi oikein suositella tätä hankintaa niille, jotka vielä empivät.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Tuli tänään pelattua toinen istunto. Ei tuo vain sovi julkisilla pelaamiseen. Yksi pelaaja kun ei pysty ihan hirveästi tässä saavuttamaan. Monessa FPS:ssä aina Battlefieldeihin saakka yksi sankari voi riittävän hyvä ollessaan vaikuttaa yksin koko ottelun lopputulokseen. Tässä moista urotekoa ei voi suorittaa.
No niin, viimeinen korsi kamelin selässä. En hanki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Kun (jos) olette lähettäneet palautetta niin ovatko tekijät vastanneet takaisin? Minulle on ainakin kaksi vastannut takaisin, vai olisivatko nämä feikkejä. Kiittelevät kuitenkin palautteesta ja sanoivat ottavansa muut ideani ylös muistiin jos ne joskus toteutettaisiin.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Jenkkiversioon on ilmestynyt päivitys. Eurooppa saa odottaa taas hieman pidempään, koska SCEE:n testausprosessi on tiukempi kuin SCEA:n. Päivityksen pitäisi korjata monia nettiongelmia sekä tasapainoittaa eri hahmoluokkia.

Update! Alla tarkemmat tiedot päivityksestä.
* The server selection heuristic has been modified so that ping time has been more heavily weighted when selecting potential matches. This will result in players being connected to games in such a way that game population and ping are more evenly weighted.
* Newly hosted servers will be more attractive to potential clients and thus fill up more quickly. The change will also better distribute connection attempts among servers and thus reduce failed attempts.
* Potential servers will be given less time to respond to ping requests. This should speed up that portion of the connection process.
* Selected servers will be given more time to establish a connection, resulting in fewer failed attempts.
* The connection code is less sensitive to packets coming back out of order. This was a cause of failed connections.
* Ice Mage and Dark Priest AoE scoring has been adjusted from 10 points to 2 points per enemy affected.
* Non-worker resource return has been reduced from 20 points to 10 points.
* Feeding the princess has been reduced from 20 points to 15 points.
* Castle door hit points have been reduced slightly from 30 to 25.
* The Princess’ calorie burn has been increased at weight stage 2, 3, and 4. Calorie burn was previously 2 per second at all stages. Stage 2 is now 4 per second, stage 3 is 8 per second, and stage 4 is 12 per second.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Päivityksen myötä on tullut päästyä peleihin helpommin kuin aikaisemmin vaikka servut ovat olleet siinä keltasessa pingissä. Paljon trophejakin on tullut hankittua sen jälkeen ja kaikki vaikeimmat on saatu kuten areena trophy (aivan törkeän vaikee), thuggee, red sting (vai mikä se oli) ja whos your daddy (kaikki jalkapallopelissä)
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Tuli eilen hommattua oma versio US storesta. Parin yrityksen jälkeen pääsi onlinenkin puolelle ja tarvii sanoa että iski hyvin. Sopivan letkeetä ajanvietettä ja homma onnistui yllättävän hyvin randomien kanssa ilman kommunikointia. Mikään classi ei tuntunut ylivoimaiselta, jos nyt kuitenkin joku pitää nostaa jalustalle niin upgradettu worker on aika kovaa tavaraa nopeuden ja pommien ansiosta.

Kunnon porukalla näen potentiaalia mahtaviin mättöihin. Itse annan suosituksen!
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Peliin olisi tulossa uusi hahmoluokka, Ninjat. En nyt sitä lähdettä jaksa etsiä :o.
 
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Toivottavasti nämä luokka päivitykset olisivat ilmaisia.

Mietiskelly että millainen pelityyli näillä luokilla tulisi olemaan ja tässä muutama oma johtopäätös.

Ninja: N.2-3 sydäntä, hit-and-run iskuja, tehokas yksilöitä vastaan mutta häviää warriorille.

Piraatti: N. 4-6 sydäntä, rangerin ja warriorin sekoitus, ei kilpeä.

Kokki: 4 sydäntä, taitaa peliin tulla hella millä se sitten kokkailee noita kakkuja linnan sisällä, samanlainen lyönti kuin kyläläisellä eli hidastaa ja saa viholliset tiputtamaan tavaroita, mahdollisesti kokkailee muutakin.

Kuningas: 5-7 sydäntä, antaa jokaiselle lähellä olevalle tiimikaverille jonkun parannuksen (tehokkaammat iskut, yksi sydän lisää, nopeutta), todennäköisesti vain yksi kuningas per puoli, saattaa olla sankari hahmo jonka saa vain sen hetken paras pelaaja tai se valitaan randomilla.

PS: Tiesittekö että pommin pystyy sammuttamaan magen jää taialla :cool:.
 
Ylös Bottom