Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[FCK] FC KFIN - FIFA 15 Pro Club

Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/491A0001/9499/members

Tuossa olis tämän version rosteri...

Aktiiveja kaivataan. Meän pakit on valunu keskikentänkautta hyökkäyksen kärkeen, joten sinne tarvittais uusia vetreitä jalkoja pitämään oma pää puhtaana. :p
Ja jos jollakin on hirveä himo käsin estää niitä maaleja niin tolpien välissäkin löytyisi suhteellisen joutilas paikka :)

Hyökkäyksen kärkeen, tai hyökkääväksi keskikentäksi ei enää tarvita uusia miehiä.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Vähän on pakko valuta sinne ylös ku pelataa usein about 4-6 joukkueilla, ja ei se oo kivaa ku kolme pelaa hyökkäyksessä ja yks siellä kiikkuu puolustuksessa. Mutta jos on porukkaa enemmän nii tottakai meen aina alas pelaamaa.:cool: Ite ku ny oon lähiaikoina aika paljon pelaillu CAM:ina..
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

*UP

Elikkäpä Haetaan aktiivisia joukkoon hurjaan... Tällähetkellä rosterissa 25 joista n. 10 lähes päivittäin online ja kopissa.. parille aktiiville olisi tilaa, että saatais säännöllisemmin 11-8 pelaajaa koppin.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

FIFAtuttaako.... kesä on lähellä ja kuviot hukassa.... mieli tekisi potkimaan palloa, mutta hanki ei vain sula.... tässä ratkaisu: liity joukkoon hurjaan kesää odotellessa ja viilaa kuviot kuntoon virtuaalisesti. Elikkäpä keskimäärin ystävällismielinen poppoo olisi lisämiehityksen tarpeessa... porukkaa on rosterissa ihan kivasti, mutta kun on ihmisillä elämää myös virtuaalimaailman ulkopuolella....

EA SPORTS™ Football World - Member List
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Itsehän voisin tulla pelaamaan. Mitään erityisiä vaatimuksia pelaajilta ?
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Xboxilta ps:lle hypännyt peluri etsii peliseuraa tositarkoituksella, kaikki hyökkäyksestä alaspäin käy mulle. Pelataan yhdessä kaunista jalkapalloa. t. pikkupiatu
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Kutsut laitettu, tervetuloa mukaan. Lyhyen koejakson ajan tarkastellaan teitä, että sovellutte tiimiin pelillisesti ja henkilökemiallisesti.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Moi olisin kiinnostunut tulemaan try outille.... Olen aktiivinen ja ikää 22v....pelailen mieluiten keskikentällä, mutta pelipaikalla ei niin väliä kunhan ei GK psn nick: f5005f
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Moi olisin kiinnostunut tulemaan try outille.... Olen aktiivinen ja ikää 22v....pelailen mieluiten keskikentällä, mutta pelipaikalla ei niin väliä kunhan ei GK psn nick: f5005f

Juu... kutsua laitetaan... Pelipaikka sen mukaan ketä on paikalla... ja varamaan puolustuspäässä on ainakin alkuun tilaa.... jos aktiivisuutta riittää, niin myöhemmin sitten FCK:n omalle keskustelualueelle puhumaan tkatiikoista ja muuta kakkaa :)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Tuolla EASHL:n jäiden puolella sitä alkaa näin kesäaikaan miettimään nurmien vihreyttä ja aurinkoisia säitä, jolloin myös uusia lajivaihtoja kaipailee kovasti. Täten tilasin FIFAn siinä toivossa, että tätä vaihtelua saisi jotenkin ihmeenkaupalla aikaiseksi. Kyseinen peli on toki nyt vasta postilaatikossa odottelemassa noutajaa, ja näin kokemattomana FIFAn pelaajana rohkenen sanomaan, ettei taitoakaan juuri löydy - mutta intoa löytyy uloslähtemistäkin enemmän.

Työnnän tänään ensimmäistä kertaa levyn sisään ja kokeilen kuinka se luonnistuu. Pakin paikka varmasti kelpaa näin aluksi vaikka olenkin kauhutarinoita kuullut sen paikan pelaamisen vaikeudesta ja tarkkuuden vaatimuksesta. Raportoin vielä tässä tämän - tai ensi viikon aikana, että mikä halukkuusaste löytyy liittyä johonkin seuraan filmaattiseen. Jahka teiltä vaikka sitä tilaa riittäisi näinkin paskalle pelurille vielä silloinkin!(?)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Morjensta!

Löytyisikö vielä tilaa nurmelta? Pelaan kaikkia kenttäpelaajan paikkoja tarpeen mukaan. Eniten pelannut kärkenä aiemmin, mutta myös topparin tai keskikentän rakentajan paikkoja olen mielelläni pelannut. Kiinnostusta olisi myös opetella maalivahtina pelaaminen, mutta vielä ei juurikaan ole tullut tuohon perehdyttyä.

Jos mukaan siis mahtuu, niin olen mielelläni tulossa ja valmis pelaamaan käytännössä millä tahansa vapaana olevalla pelipaikalla. :)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Morjensta!

Löytyisikö vielä tilaa nurmelta? Pelaan kaikkia kenttäpelaajan paikkoja tarpeen mukaan. Eniten pelannut kärkenä aiemmin, mutta myös topparin tai keskikentän rakentajan paikkoja olen mielelläni pelannut. Kiinnostusta olisi myös opetella maalivahtina pelaaminen, mutta vielä ei juurikaan ole tullut tuohon perehdyttyä.

Jos mukaan siis mahtuu, niin olen mielelläni tulossa ja valmis pelaamaan käytännössä millä tahansa vapaana olevalla pelipaikalla. :)

Koeajalle lompsis.... Oletuksena, että koeajan jälkeen tulet FCK:n foorumille missä keskustellaan kaikesta kivasta, niinku politiikasta ja taktiikoista. :)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Morjesta!

Olisiko vielä tilaa kokoonpanoon? Joka paikka hoituu tarvittaessa mutta mielelläni pelaan keskikenttää. Olen jo kauan halunnut liittyä fifassa be a pro joukkueeseen ja olisi kiva jos vielä mahtuisi rinkiin :)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

Oisko enää tilaa joukkueeseen? Pelaan jokaista paikkaa mutta olen parhaimmillani ehkä juuri pakkina tai keskikentällä.
Fifa 11 tuli pelattua pro clubsia ehkä 500 peliä ja tätä vain lähelle 100 ja se johtuu siitä koska oman pron noi kaikki accompalishmentit katos? Niin sen takia on vain 79 tai 78 ovr tuolla keskuspakkinan.
Niin laita viestiä PS3: JANURI98
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 12 Pro Club

AMC overall 90 tiimiä vailla. En ole paljoa Fifan pro pelejä pelannut, sillä olen aina ollut PES-miehiä(, jossa ei kuitenkaan täysin vastaavaa pelimuotoa ole). Nyt EM-kisojen myötä tullut hinku pelata jalkapalloakin eikä pelkkää änärin EASHL:ää(, missä joukkue on Frozen Woodhands eli PS3-ohjain on melko tuttu). Pelilliset vahvuudet löytynevät pelinrakennuksesta ja syöttelystä keskikentällä. PSN tunnus: Kookasi.
 
Ylös Bottom