Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[FCK] FC KFIN - FIFA 15 Pro Club

Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 13 Pro Club

Kiitoksia yhteydenotoista. Tällä erää pistetään FC KFIN ovet kiinni, uusia miehiä tuli ovista ja ikkunoista.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

FCK etsii pelaajia Fifa 14 pariin.

Pelipaikalla ei niin väliä kunhan olet joukkuepelaaja ja mielellään +18v.

Hakemukset privana mulle missä kerrotte:

- Aikaisempi Fifa sekä Pro Club kokemus

- Mieluisin pelipaikka

- Ikä

Todennäköisesti saatte ainakin try-out paikan, ja jos kemiat kohtaa hyvin kentällä niin tehdään viiden vuoden soppari. :D
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Moro!

Pro Club AS Sisu etsii ritamalta pelikuntoisia miehiä riveihinsä!

Pistä ystäväpyyntiä HartZa21 ja liity joukkueeseen(open to friends) niin pääset kokeilemaan miten kemiat kohtaa pelikentällä ja mahdollinen jatkosopimus kirjoitetaan.

Meitä on joukkueessa vain muutama harva valittu joten joka paikkaan käy pelimies ja muutetaan formaattia sen mukaan millasta ukkelia on tarjolla.

Fifa la vida! 8)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Moi! Etsisin fifa pro clubs seuraa. Pelasin fifa 12 n.550 matsii ja suurin osa lm. Fifa 13 200 matsii ja tein 120 maalii syötin 70. Fifa 14 on vaa 80 ovr, koska en ole jaksanut drop innejä. Lempi pelipaikat kai lm/rm cam ja st. Ainii omustin div 1 tiimin fifa 12 ja oltiin kakkosia kaudella. Psn: JANURI98 ja ikää siis 15 :D
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club [PS4]

Noniin, nyt kun PS4 on ilmestynyt niin FCK etsii jälleen pelaajia. Fifa 11 asti ollaan oltu kasassa, täl hetkellä taitaa seurassa vain olla kaksi pelaajaa jolla on PS4 hankittuna joten pelaajia todella kaivataan että voidaan aloittaa Pro Club ura myöskin PS4 puolella.

Vaatimuksia ei paljon ole kunhan on rento sekä tietää missä syöttönappi on. :D

Ikää saa mielellään olla yli 18+.

Laittakaa YV:tä mulle joko täällä tai PSN Madonizer_.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Ekat kerhopelit potkittu PS4:n puolella ja hauskaahan se oli. Pallo liikku ja turhaa sooloamista ei näkynnyt. Varsin mukavaa ja muutama voittokin irtosi.

Ja kun tuota peliseura-listaa katseli, niin siellä oli useampikin potkupallomies.. Eikun kutsua vetämään kerhoon ja porukassa hassuttelemaan kentälle.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Ihan kivasti ollaan saatu pelaajia joukkueseen ja pelejäkin taitaa jo olla noin 50 kappaletta. Silti etsitään edelleen lisää pelaajia, mielellään jokapaikanhöyliä.

Laittakaa hakemukset mulle YV:llä tai PSN Madonizer_.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Tässä olisi kaksi maalikoostetta meidän matseista..

[video=youtube;bgP7qWDlYpg]http://www.youtube.com/watch?v=bgP7qWDlYpg&feature=c4-overview&list=UUIy3D3xMR41Dnyp0ypshkKQ[/video]

[video=youtube;g2sthGohLRI]http://www.youtube.com/watch?v=g2sthGohLRI&feature=c4-overview&list=UUIy3D3xMR41Dnyp0ypshkKQ[/video]

Edelleen haetaan pelaajia, rohkeasti vain hakemuksia tulemaan!
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Edelleen etsitään pelaajia, aktiiviisia semmoisia. Eli jos meinaat vain pari kertaa pelata riveissämme niin on turha vaivautua. :)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Hakusessa fifa 14 pro club seuraa, alusta ps4. Pitkä tauko ollu futispelien suhteen, että aika alottelijoita vielä ollaan fifan puolella..:D gamertag zoni-1985
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Edelleen haetaan pelaajia joukkueseen! Plussaa siitä jos oot jokapaikanhöylä, koska mitä luultavimmin et saa läheskään aina pelata sitä sun lempipaikkaa.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Edelleen etsitään pelaajia joukkueeseen, täl hetkellä tiimissä taitaa olla 18 pelaajaa. Pelejäkin joukueella yli 600.

Kuten olen aiemmin kirjoittanut niin jokapaikanhöyliä tarvitaan, tosin ei haittaa vaikka tulisi vain pakkeja myöskään.

Jos kiinnostus heräsi niin laittakaa YV:tä mulle tääl tai PSN Madonizer_.

Jos ei meinaa pelata paria peliä enempää niin on aivan turha vaivautua... :)
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Edelleen etsitään pelaajia, pelejä meillä pelattuna yli 1000. Taidoista ei niin väliä kunhan on halukas oppimaan, ja ei heti lähde tiimistä jos huonosti menee, eli todella usein. :D

Mielellään sitä ikää saisi olla 18+...

Hakemukset mulle joko täällä YV:nä tai sitten PSN:ssä Madonizer_ nikille.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Voisin liittyä kerhoonne fifa 15:sta puolella jos sinne siirrytte? Boxin puolella tullu clubia mätettyä monia vuosia mutta nyt leikkarin puolella ei enään tuttuja kerholaisia ole. Pelipaikkana CDM tai CB olisi oma mieltymys. Ehkä vähän aikaisessa olen, mutta ajattelin näin valmiiksi kysellä mahdollista kerhoa mihin liittyä. Ikää 23v ja mikki löytynee tietty.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Päivitelläänpäs vähän tätä..

FCK etsii pelaajia Fifa 15[PS4] pariin.

Pelipaikalla ei niin väliä kunhan olet joukkuepelaaja ja mielellään +18v.

Hakemukset privana mulle täällä tai PSN: Madonizer_ missä kerrotte:

- Aikaisempi Fifa sekä Pro Club kokemus

- Mieluisin pelipaikka

- Ikä

Todennäköisesti saatte ainakin try-out paikan, ja jos kemiat kohtaa hyvin kentällä niin tehdään viiden vuoden soppari. :D

Jos vain pari peliä meinaa pelata niin on ihan turha vaivautua, pelejä meil on takana jo ihan kiva määrä..
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 14 Pro Club

Päivitelläänpäs vähän tätä..

FCK etsii pelaajia Fifa 15[PS4] pariin.

Pelipaikalla ei niin väliä kunhan olet joukkuepelaaja ja mielellään +18v.

Hakemukset privana mulle täällä tai PSN: Madonizer_ missä kerrotte:

- Aikaisempi Fifa sekä Pro Club kokemus

- Mieluisin pelipaikka

- Ikä

Todennäköisesti saatte ainakin try-out paikan, ja jos kemiat kohtaa hyvin kentällä niin tehdään viiden vuoden soppari. :D

Jos vain pari peliä meinaa pelata niin on ihan turha vaivautua, pelejä meil on takana jo ihan kiva määrä..
Mahtusko teidän porukaaan pelaan?
ikää riittävästi
mikki löytyy
pelipaikka keski-hyökkäys akselilla tai vaikka pakkikin.

gt: boneaunt
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 15 Pro Club

FC KFIN on aktivoitunut. Haetaan pelaajia, tervetuloa.
 
Vastaus: [FCK] FC KFIN - FIFA 15 Pro Club

Mikäs mahtaa olla Xbox Onella tilanne. Kfinin jäsenillä mielenkiintoa laittaa kesäksi jonkinlainen klubi pystyyn ja miksei myös voisi pelata kesän jälkeenkin?
 
Ylös Bottom