Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[FEF] -klaanin rekryketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JouCo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JouCo

New Member
Morje!!
noku muillaki laaneil on, ni ny on si meilläkii :p
elikkästä, jos olet arvoltasi vähintään Unterscharführer tai tavotteenanNE muuten vaan ohimennen maailman valloitus, niih, Finnish Elite Force on paikkanNE!!
tällä hetkellä tavoiteltavissanNE muutama paikka, mikäli vähintään viisi(5) seuraavista väittämistä sopii teikäläiseen kuin Matti Teppoon:
#1: omistatte mikin aka headsetin tai äänenNE kantaa Hangosta Rovaniemelle...:eek:....
#2: olette MIELELLÄÄN 17-30vee..(toistaseks ikähaitari jäsenillä 15-36)
#3: voitto ei ole pääasia, vaan osa suurempaa kokonaisuutta...toistaiseksi..
#4. asiallinen, (et mikään itkupotkuraivaria joka vastoinkäymisestä ottava heebo tai säälittävä vastustajaa solvaava, yybermilitantti vässykkä) VAAN
#5: HUUMORINTAJUINEN, rehti suomalainen juntti.. tai muuten vaan leppoisa
#6: suhteellisen aktiivinen (työt, koulu & mahdollinen perhe ei ole este, vaan HIDASTE)
Pellaillaa ny toistaseks COD4(lähinnä noi HooSee moodit) & GTA IV ainaskii...ja mitä pelejä klaanilaisil ny sattuu oleenki!
Kitz ajastanNE.. JouCo kuittaa..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [FEF] -klaanin rekryketju

Vielä mahtuu mukaan pari taistelukykyistä ja hengissä pysyvää sotilasta jotka ovat eliittiä ja haluavat kokea jotain uskomatonta :)

pääsenkö minäkin mukaan GTA IV puoleen? :D

PS. täytän melkein vaatimukset, myös ajankin, kun kesäloma alkaa mukavasti tämän viikon jälkeen :cool:

Olkaa hyvä ja ottakaa yhdeyttä, jos tarkempia tietoja halutaan ;)

Minäkin liittyisin tuohon GTA-puoleen. Minulla on mikki, olen huumorintajuinen, en ole mikään angstaaja ja kesälomalla minulla ei ole esteitä. Ottakaa yhteyttä jos tarvitsette lisätietoja.

eliikkäs, hakusessa edelleen muutama SOTILAS!
Codii ja tulevaisuudes Bäfää ja muita sotapelejä!!

Pistetään hakuun lisäykseksi, että haemme myös (siis tietenkin) Battlefield Bad Company:yn pelaajia klaaniimme, mutta melko samoilla kriteereillä, eli sulla on mikki, pelaat aktiivisesti sekä olet huumorintajuinen sekä juu... olet tiimipelaaja :rolleyes:
Teretulemast vaa tänneppäin ihan rohkeesti :)

Eli onko vaiko eikö? Siinäpä vasta ropleema, siis jätkiä jotka haluaa liittyä vahvaan ja kasvavaan joukkoomme, siis klaaniimme pelaamaan Battlefield Bad Companyä
Ja edelleen pyydämme omistamaan mikin, olet tänä vuonna täysi-ikäinen eikä peliajat ole este :)

Täällä olisi hyvä pelaja tuohon FEF claaniin ps3 puolelle. On mikki. Olen hyvin asiallinen en karju ja paiski tavaroita ympäriltä hävityistä otteluista. Kerran olen lvl nollanut. Ennen on tullut pelattua BF ja MOH. Ps3 buddy listaan hemuli12 :D

Täällä olisi hyvä pelaja tuohon FEF claaniin ps3 puolelle. On mikki. Olen hyvin asiallinen en karju ja paiski tavaroita ympäriltä hävityistä otteluista. Kerran olen lvl nollanut. Ennen on tullut pelattua BF ja MOH. Ps3 buddy listaan hemuli12 :D

Ja ikää oli? sekä kuinka myöhään pystyt pelaamaan syksyllä kun lomat on loppu?

15.v ajasta en ole varma mutta mikä on se hyvä aika?

normaalisti syssyisin, ilman lomia aletaan pelaamaan tossa ysin pintaan ja klaanimatsit ovat kanssa siihen aikaan, meillä osalla on nääs kersoja jotka rajoittavat peliaikojamme.

normaalisti syssyisin, ilman lomia aletaan pelaamaan tossa ysin pintaan ja klaanimatsit ovat kanssa siihen aikaan, meillä osalla on nääs kersoja jotka rajoittavat peliaikojamme.

juu kyllä minä tuohon ysin pintaan yleensä pääsen ellei sitten ole jotain menoa. Mihin ilmoitatte klaanimatsit tai treenit?

Ylös Bottom