Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 08 [Ps3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 08 [Ps3]

On ladattavissa rosteripäivitys, syyskuulta ovat eivätkä häiritsevän jäljessä. Eikös tässä just ole siirtoikkuna auki, joten sen sulkeutumisen jälkeen tullee uusi. Toivottavasti.

On ladattavissa rosteripäivitys, syyskuulta ovat eivätkä häiritsevän jäljessä. Eikös tässä just ole siirtoikkuna auki, joten sen sulkeutumisen jälkeen tullee uusi. Toivottavasti.

Saakos tuon ladattua esim usb-tikulle ja siirtämään kovolle? Olisi helpompi vaihtoehto kuin koneitten raahaaminen huoneesta toiseen. :)

Saakos tuon ladattua esim usb-tikulle ja siirtämään kovolle? Olisi helpompi vaihtoehto kuin koneitten raahaaminen huoneesta toiseen. :)
Ei, sillä tuo pitää ladata pelin oman online-valikon kautta... eli joudut kyllä vähän siirtelemään laitteita tai ostamaan pitemmän verkkopiuhan :)

Suosittelen kyllä peliä, jos realistisen hidastempoinen ja joukkueella pelin rakentamiseen keskittyvä futispeli innostaa. Aivan erilainen pelata ja enemmän kärsivällisyyttä vaativa kuin PES, mutta siihen kyllä tottuu nopeasti.

Suosittelen kyllä peliä, jos realistisen hidastempoinen ja joukkueella pelin rakentamiseen keskittyvä futispeli innostaa. Aivan erilainen pelata ja enemmän kärsivällisyyttä vaativa kuin PES, mutta siihen kyllä tottuu nopeasti.
Itse olen täsmälleen samaa mieltä, ennen olin henkeen ja vereen pessin kannalla, mutta tämän vuoden fifa vei kyllä voiton :)

Itse olen täsmälleen samaa mieltä, ennen olin henkeen ja vereen pessin kannalla, mutta tämän vuoden fifa vei kyllä voiton :)
Samalla linjalla oon. Tekoäly varsinkin Fifassa on aivan uskomattoman hyvä, eikä tarvii kiroilla koko ajan ko pakit liikkuu mihin sattuu niinku Pessissä. Vie melkein kaikilla osa-alueilla Pessiä 10-0 paitsi ehkä dribblauksessa. Siitä ko sais vielä vähän sulavampaa niin Pessillä ei ois enää mitään missä se on parempi.

Onkohan tähän koska tulossa kokoonpanopäivitys? Yritin urkkia tietoa mutta eipä oikein infoa löytynyt.:)

En tiedä milloin viimeisin kokoonapano päivitys on tullut, koska hankin pelin hetki sitten. Jo tullut päivitys asentui kuitenkin mallikkaasti. Tosin litin fulham siirto uupuu vielä.

Viimeisin (ja toistaiseksi ainoa) kokoonpanopäivitys on lokakuulta, eli syyskuun siirrot mukana. Luulisi piakkoin puskevan uutta. Innostuin taas pelistä pienen NHL-breikin jälkeen, ja kyllähän tämä maistuu.

Tykkään erityisesti monipuolisista maaleista. Tuntuu, että jokainen tilanne on vähän erilainen ja hyökkäykset eivät aina pääty samalla tavalla, esim veskari ei aina nouse poimimaan kulmureita. Rebounditkin tuntuvat aidoilta, eikä pallo välttele pelaajan ukkoa tai liu'u magneettisesti päätyrajan yli kulmaksi, kuten PESissa.

Yllätysmomentti kannustaa aina yrittämään loppuun saakka eikä pelaamisesta tule kaavamaista. Osaahan tämä tuskastuttaa vaikeammilla tasoilla, mutta ei huonommilla joukkueilla semi-prolla pelaaminen häpeäksi ole. Ei ainakaan haastetta puutu, vaikka kuinka pelaisi Barcalla tai ManUtd:lla :)

Toivottavasti seuraavaan versioon vielä parantavat ohjausta ja dribblausta, sillä reaktioaika on turhan hidasta. Onhan se oikeastikin niin, että pelaajan pitää toimia pallon mukaan, mutta videopelissä moisen voi ja saa kiertää. Kikkailu oikealla tatilla jää aika olemattomaksi, sillä paras tapa ohittaa vastustaja tuntuu olevan yksinkertaisesti oikea-aikainen spurtin käyttö. Varsinkin kun kikkailut onnistuvat vain tähdiltä, joita ei suinkaan jokaisessa joukkueessa ole.

Pystyykö ketään lataamaan se uusin kokoonpano paketin yksinpelille:confused: kun itse käyn siellä missä voi ladata ei näy listaa ja tulee vian teksti "This player does have an EA locker"?

Pystyykö ketään lataamaan se uusin kokoonpano paketin yksinpelille:confused: kun itse käyn siellä missä voi ladata ei näy listaa ja tulee vian teksti "This player does have an EA locker"?
Sama ilmoitus tulee myös NHL08:ssa ja kun googlasin tuota virheilmoitusta, ei kukaan tuntunut tietävän sen syytä. Ehkäpä EA säätää rosteripalvelimiaan tms.

PS. Sen sijaan huomasin, että nyt NHL08:ssa oli mahdollisuus upata omia kokoonpanojaan nettiin.

Sama ilmoitus tulee myös NHL08:ssa ja kun googlasin tuota virheilmoitusta, ei kukaan tuntunut tietävän sen syytä. Ehkäpä EA säätää rosteripalvelimiaan tms.

PS. Sen sijaan huomasin, että nyt NHL08:ssa oli mahdollisuus upata omia kokoonpanojaan nettiin.
Hei, mullakin on samoja ongelmia! FIFAn kanssa en ole kokeillut, mutta NHL ainakin kiukuttelee.

BTW, juuri laitoin tuonne NHL 08 - topiciin viestin, jossa valittelin tästä kyseisestä viasta :D

Kun tallentaa online-kokoonpanoja niin ne pystyy samalla tallentamaan offlineen. Ja siinä on kaikki siirrot tehty, Litmaset ja kumppanit ovat oikeissa joukkueissa!

Ärsyttävä juttu tuossa manager modessa kun muut joukkueet ei tee ollenkaan pelaaja siirtoja. :eek: Niin mitenkä ne päivitetyt kokoonpanot jäävät myös oflineen?

Ärsyttävä juttu tuossa manager modessa kun muut joukkueet ei tee ollenkaan pelaaja siirtoja. :eek: Niin mitenkä ne päivitetyt kokoonpanot jäävät myös oflineen?
Minulla ainakin nyt toimi sen offline kokoonpano lataaminen

Ärsyttävä juttu tuossa manager modessa kun muut joukkueet ei tee ollenkaan pelaaja siirtoja. :eek:

Tekee ne, itselläni on pari kertaa tullut, et pelaaja on hyväksynyt jonkin muun tarjoukseen......lähdin muuten rakentamaan LEEDSiä uuteen loistoon :rolleyes:....aika mielen kiintoista kun rahaa on vain muutama euro ja pelaaja hankinnat on tosi tiukalla.

Tekee ne, itselläni on pari kertaa tullut, et pelaaja on hyväksynyt jonkin muun tarjoukseen......lähdin muuten rakentamaan LEEDSiä uuteen loistoon :rolleyes:....aika mielen kiintoista kun rahaa on vain muutama euro ja pelaaja hankinnat on tosi tiukalla.

No olen nyt pelaamassa Interillä neljättä manager mode kautta, eikä esim. Milan, fiorentina, roma, ja muissa liigoissakaan ei ole vaihtoja tapahtunu kun pelasin villalla 2 ensimmäistä kautta.

Niin miten ne uudet kokoonpanot saa ofline tilaan?

Jos petyit PESiin ja FIFA tuntuu liian kohmelolta, niin koklatkaapa muuten eurostoresta löytyvää UEFA2008-demoa. On meinaan ohjaus hemmetisti sujuvampaa kuin hieman tahmeassa FIFAssa. Syötöt lähtee nopeammin, kikkailu helpompaa ja prässinapin tehoa vähennetty. Täytynee vaihtaa FIFA tuohon. Vaikuttaa erittäin hyvältä futispeliltä.

Ylös Bottom