Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 08 [Ps3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 08 [Ps3]

Samaa mieltä hyvin pitkälti. Vaikuttaa euro2008 yllättävän lupaavalta peliltä. Ostoon taitaa mennä...

Olihan tuossa uefan demossa helpoin vaikeustaso päällä? itse testasin kerran sitä ja tein jopa maalivahdilla maalin :) pelin ulkoasusta en voi sanoa mitään, koska tällä hetkellä on käytössä vain 15" kuvaputki-tv ja perus "kökköscart-johto" mikä pleikkarin mukana tuli..

Olihan tuossa uefan demossa helpoin vaikeustaso päällä? itse testasin kerran sitä ja tein jopa maalivahdilla maalin :) pelin ulkoasusta en voi sanoa mitään, koska tällä hetkellä on käytössä vain 15" kuvaputki-tv ja perus "kökköscart-johto" mikä pleikkarin mukana tuli..

Toiseksi helpoin on. Lopullisessa pelissä on vielä kolme vaikeampaa vaikeustasoa valittavana

Joo kyllä tuo UEFA 2008 vakuutti demonsa puolesta..

Ihmetyttää kyllä esim. tuo Tiltin arvostelu.. Miinuksena "ei seurajoukkueita". Jos peli on EM-kisoista tehty ja nimenomaan maajoukkueille tehty peli niin miks pitäis olla seurajoukkueet? Toinen sitte, "miksi pitää tehdä karsintojen jälkeen vasta tämä peli". Meinas repsahtaa kun kuulin sen.. Että saa joukkueet selville peliin itse turnaus-muotoon? Ei taida Sherlockia tulla Fräntilästä..

Mutta joo, se siitä Tiltin mollauksesta :D Tosiaan, FIFA 08 lähti itseltä myyntiin, tämän veikkaan että ostan ja pelittääkin melko pitkään.. Demossa nimittäin on tullut ihastuttua todella tuohon "be a pro"- tilaan, josta saa tiimipelailusta kivaa vaihtelua :p
Innolla odotan, toivottavasti rahapuoli on kunnossa kun ilmestyy :cool:

Joo kyllä tuo UEFA 2008 vakuutti demonsa puolesta..

Ihmetyttää kyllä esim. tuo Tiltin arvostelu.. Miinuksena "ei seurajoukkueita". Jos peli on EM-kisoista tehty ja nimenomaan maajoukkueille tehty peli niin miks pitäis olla seurajoukkueet? Toinen sitte, "miksi pitää tehdä karsintojen jälkeen vasta tämä peli". Meinas repsahtaa kun kuulin sen.. Että saa joukkueet selville peliin itse turnaus-muotoon? Ei taida Sherlockia tulla Fräntilästä..

Mutta joo, se siitä Tiltin mollauksesta :D Tosiaan, FIFA 08 lähti itseltä myyntiin, tämän veikkaan että ostan ja pelittääkin melko pitkään.. Demossa nimittäin on tullut ihastuttua todella tuohon "be a pro"- tilaan, josta saa tiimipelailusta kivaa vaihtelua :p
Innolla odotan, toivottavasti rahapuoli on kunnossa kun ilmestyy :cool:
Saa nähdä siirynkö minäkin sinne, mutta yksi huono puoli siinä ei ole niin paljon joukkueita kuin fifa 08. :p Löytyykö muuten pelissä Japani maajoukkuetta? :D

PS. demo ladaamassa...

Saa nähdä siirynkö minäkin sinne, mutta yksi huono puoli siinä ei ole niin paljon joukkueita kuin fifa 08. :p Löytyykö muuten pelissä Japani maajoukkuetta? :D

PS. demo ladaamassa...

Eiköhän pelistä löydy vaan euroopan maajoukkeet kun eikö pelin nimi oo uefa euro 2008 tjsp?

Eiköhän pelistä löydy vaan euroopan maajoukkeet kun eikö pelin nimi oo uefa euro 2008 tjsp?
ai niin :o. unohdinkin että UEFA on vain eurooppa joukkueita :P

PS. Ihme että tänä vuonna on Suomi mukana kuten viime vuonna Suomea ei ollut. :rolleyes:

Tämän pelin "vaikeusaste" on aika ihme juttu. Kun nostaa sitä peli ei tavallaan mene vaikeammaksi vaan tietokone juoksee lujempaa ja palloa ei saa pois yhtä helpolla joten oma peli on vaikeampaa. Sama kun änärissä. Vaikeustason nosto vaikuttaa vaan tietokoneen pelaajien nopeuteen ja maalintekoon , eikä juurikaan muuhun.Mielummin pelaan helpommalla tasolla (toisiksi helpoin)niin on realistisempaa ja tasaisempaa. Ea sports, todellakin pelissä mukana (huijaamassa).

Jos petyit PESiin ja FIFA tuntuu liian kohmelolta, niin koklatkaapa muuten eurostoresta löytyvää UEFA2008-demoa. On meinaan ohjaus hemmetisti sujuvampaa kuin hieman tahmeassa FIFAssa. Syötöt lähtee nopeammin, kikkailu helpompaa ja prässinapin tehoa vähennetty. Täytynee vaihtaa FIFA tuohon. Vaikuttaa erittäin hyvältä futispeliltä.
"Euro 2008 on hyvä peli, mutta liiankin tuttuun tapaan se on vain hieman paranneltu versio varsinaisesta emäpelistä, Fifasta."
(kopioitu tilt.tv arvostelusta)Täysin samaa mieltä :cool:

Nopean kokeilun jälkeen:
+ Vesi ja muta näyttävät melko todellisia. (Nykyään pelitekijät kilpailevat ketkä saavat veden ja mudan näyttävän aidommalta)
+ Liikkumien, syöttely ja kikkaulu on sujuvaa
- Puolustusta on laskettu PES tasolle? Turhan ryntäilykin pääsee läpi. Fifassa samalla vaikeus asteessakin joutuu sen verran tehdä pelinrakennusta. "Futiksessa pelaaminen on shakkia, ei jääkiekkoa, jossa mennään hurjaa vauhtia päästä toiseen."
(ehkä olen väärässä, kun ei pääse kokeilemaan muita vaikeusastetta)
- Grafiikka ei ollut niin kaunis kuin fifa 08 (Omasta mielestäni)

En kyllä osta Uefa 08 uudena, ehkä joskus käytettynä. Odotan mielummin Fifa 08 seurassa fifa 09.

PS. Hieman lentää offtopic:lle ja lopetankin tähän. Ja pysytään fifa 08 aiheessa. (Uefa 08 pelin fanit tehkää uusi aihe) ;)

uefan demo on kyl tosi hyvä. en kyl pelannu tietokonetta vaan kaverii vastaan, joten vaikeudesta en tiedä

pistän plus miinus tilaston demosta:

+hyvä ohjaus
+pelaaminen on kivaa
+sadekeli

-kopioitu miltei täysin fifa 08:sta esim suoraan syötöstä varma maali, samat kontrollit...
-grafiikka (katsomossa) mutta ne liput pelastaa tilannetta hiukan;)

lataa demo jos fudiksesta tykkäät!!

uefan demo on kyl tosi hyvä. en kyl pelannu tietokonetta vaan kaverii vastaan, joten vaikeudesta en tiedä

pistän plus miinus tilaston demosta:

+hyvä ohjaus
+pelaaminen on kivaa
+sadekeli

-kopioitu miltei täysin fifa 08:sta esim suoraan syötöstä varma maali, samat kontrollit...
-grafiikka (katsomossa) mutta ne liput pelastaa tilannetta hiukan;)

lataa demo jos fudiksesta tykkäät!!
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=49089 uefa pelistä on tehty aihekin, eiköhän demo/varsinaisesta pelin keskustelu mene sinne. ;)

Voitteko kertoa miten ne kok.pan päivityksen saa oflineen? :confused:
Meinaan, ois kiva saada ne päivitykset, kun perjantaina kaverin kanssa tehdään illalla MM tai EM kisat, niin olisi kiva fiilistellä tuoreilla kokoopanoilla :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ihan sieltä pelin alkuvalikosta löytyy jostain lataus-vaihtoehto... Oiskohan ollut online-valikon alta(?) Tutkippa, kyl sä löydät.
se on joku team valikko jossa voi muuttaa joukkuen kokoonpanoja/ tehdä hahmoja ja siitä vika valikko.

Innostuin uudestaan tähän peliin.kaksinpeli on mahtavaa. siis samal pleikalla. Ku ois jokusaman tasoinen vastustaja nii hyvä tulis.

eile tuli isosiskon poikaystävä pelaamaan mua vastaan ja nauroin ku se sano "mä vien sua iha 6-0" ennen pelii, mut en sen jälkee ku se voitti mut 6-0. Siis mä oon pelannu 1550 min ja se 0 kyl vähä hävetti. Annoin sen pelata onlinea ja voitti siel jonkun noobin 8-0

Innostuin uudestaan tähän peliin.kaksinpeli on mahtavaa. siis samal pleikalla. Ku ois jokusaman tasoinen vastustaja nii hyvä tulis.

eile tuli isosiskon poikaystävä pelaamaan mua vastaan ja nauroin ku se sano "mä vien sua iha 6-0" ennen pelii, mut en sen jälkee ku se voitti mut 6-0. Siis mä oon pelannu 1550 min ja se 0 kyl vähä hävetti. Annoin sen pelata onlinea ja voitti siel jonkun noobin 8-0
hän osaa taktikoita :rolleyes:

Olin kaupassa katsomassa pelejä ja huomasin, että FIFA 08 maksoi 39.90 . Peli ei ollut käytetty, vaan uusi.

Harkitsen pelin ostoa, sillä hinta oli kohdallaan ja uskon pelin olevan yhtä hyvä kuin aikaisempinakin vuosina FIFA:t ovat olleet.

Ylös Bottom