Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa 08 Wii-versio.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fifa 08 Wii-versio.

Jaa,että ei ole nettipeliä mukana. Siis online matseja. Voi perse. Oikeasti.

Lisäystä:

Nettipeli

Valitse suosikkijoukkueesi, mene nettiin ja haasta vastustajasi yksi-vastaan-yksi-kamppailuun

Pelin virallisilta suomenkielisiltä sivuilta. Hyvin on mainospuhe pitänyt paikkansa.

IGN:n vaan "pelästytti", mutta on sielä ilmeisesti vs. - vs. online..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mr. Mac sanoi:
IGN:n vaan "pelästytti", mutta on sielä ilmeisesti vs. - vs. online..

Jep, kyllä siellä onlinematsit on. Perussetti kuulemma mutta toimiipahan hyvin. Eikun EaNation tunnarit jakoon vaan.

Ikävänä puolena manager-moodikin on poistettu. Mutta miksi ihmeessä? Turhan kevyttä settiä tulossa tästä pelistä. Voipi olla että vaihtuu PESsiin kun pes tulee ulos. Mutta joo, online matseja nyt vaan kehiin :cool:

Joo meinasivat tuolla ign:llä että sitä interactive leagueta ei pysty pelaan toista pelaajaa vastaan... Outoa. Taitaa jäädä hankkimatta tämä.

Siis mitä helv....! Tässä ei ole mitään kausi- tai uramoodia yksinpelinä. Takaisin strikersin pariin.

Joo kaikenlisäksi tuo nettipelin valikoiden selaus on ärsyttävän hidasta. No pelimiinuutteja takana vasta muutama. Kerron mielipiteeni pelistä sitten myöhemmin.

phl sanoi:
Siis mitä helv....! Tässä ei ole mitään kausi- tai uramoodia yksinpelinä. Takaisin strikersin pariin.

Tänään hommasin pelin ja tässä on fiiliksiä pelistä.

Pelissä on niin liiga kuin turnausmooditkin. Ne on game modes valikon alla, hiukan hämärästi peitettynä. Sen sijaan puuttuu be a pro sekä managerointi pelimuodot. Jos olisin arvostelija niin niistä napsaisin kokonaisen pisteen pois arvosanasta :mad:

Itse pelistä sen:
-Kontrollit kyllä toimii. Varsinkin vapaapotkut ja kulmat on erittäin hyvin toteutettuja. Niihin voi säätää kierrettä sen verran minkä haluaa nuntsaa haluttuun suuntaan kallistamalla. Kaikki nuolet sun muut puuttuvat jotka näyttävät suuntaa, kallistusta ja voimaa joten joudut vetämään ihan omalla taidolla/fiiliksellä/onnella. Aika haastavaa mutta erittäin palkitsevaa. Onnistuin vääntämään vaparista maalin, hyvä fiilis jäi kun sai kaikki kohdalleen siihen potkuun. :)

-Itse pelimekaniikkakin toimii hyvin. Hyppäsin professionaliin suorin tein ja haastetta riittää. On aika paljon erilaisia syöttöjä, harhautuksia ja kikkoja. Voi esim. laittaa kaverin juoksupalloon sun muuta, eli itse jalkapalloilu toimii hyvin. On ehkä hiukan ps3/x0 verioita nopeampitempoista. Ainakin videoiden perusteella asia olisi näin.

-Nettipeli toimii hyvin. Joskin on yksipuolinen. Ei nettiturnaus-mahdollisuutta. Ja itselläni rupesi nettiyhteys v*ttuilemaan.

-Pöytäfutis on maininnan arvoinen lisäys.

Hyvin itse viihdyn pelin parissa, joskin parannettavaa eri pelimuotojen määrään ja nettipeliin jäikin. Rupesin tässä miettimään että jos kiinnostusta on niin voishan sitä jonkinlaista turnausta/liigaa järjestää. Sillä vanhalla tavalla :rolleyes:

Ja muutenkin peliseuraa olisin vailla jos saan nuo nettiongelmat hoidettua.

Lisäystä: Mitkähän versiot konsolifinissä menee arvosteluun?

Nettipelit toimii kivasti. Ea messenger toimii mukavasti.
Ne jotka pelaavat netissä niin laittakaapa ea-nation tunnarit tänne. Otetaan matsia :)

Edittiä: Kummalla niitä pelaajia etsitään, accountin nimellä vai personaksella? Pystyykö niitä persoonia tekee useita samalle accountille?

Jooseppi sanoi:
-Itse pelimekaniikkakin toimii hyvin. Hyppäsin professionaliin suorin tein ja haastetta riittää. On aika paljon erilaisia syöttöjä, harhautuksia ja kikkoja. Voi esim. laittaa kaverin juoksupalloon sun muuta, eli itse jalkapalloilu toimii hyvin. On ehkä hiukan ps3/x0 verioita nopeampitempoista. Ainakin videoiden perusteella asia olisi näin.

Kiinnostaisi vähän tarkemmin miten tuo peruspeli sujuu. XO:n EA mm-karsintafutiksessa oli neljä perusnappia. Vihreä nappi on suora syöttö, keltainen on ennakoiva syöttö (vastaanottajan täytyy juosta siihen mihin pallo menee), punainen nappi on potku vastustajan maalia kohti tai purku jos on omassa päässä ja sininen nappi on keskitys tai pitkä syöttö.

Miten nuo on toteutettu Wiillä? Liikutetaanko Wiimotea jotenkin vai onko se vain pelkkää nappien painelua?

Jooseppi sanoi:
Nettipelit toimii kivasti. Ea messenger toimii mukavasti.
Ne jotka pelaavat netissä niin laittakaapa ea-nation tunnarit tänne. Otetaan matsia :)

Edittiä: Kummalla niitä pelaajia etsitään, accountin nimellä vai personaksella? Pystyykö niitä persoonia tekee useita samalle accountille?

Kauppari nickillä pitäis löytyä. Tänään tuli taas pari peliä pelattua netin välityksellä. Pikkuhiljaa alkaa jo näihin kontrolleihin tottumaan. Onko väliä kun laukoo että heilauttaako ohjainta ylös vai alaspäin? Ja laukauksen suunnan valitaan vissiin tatilla?

JTahti sanoi:
Kiinnostaisi vähän tarkemmin miten tuo peruspeli sujuu. XO:n EA mm-karsintafutiksessa oli neljä perusnappia. Vihreä nappi on suora syöttö, keltainen on ennakoiva syöttö (vastaanottajan täytyy juosta siihen mihin pallo menee), punainen nappi on potku vastustajan maalia kohti tai purku jos on omassa päässä ja sininen nappi on keskitys tai pitkä syöttö.

Miten nuo on toteutettu Wiillä? Liikutetaanko Wiimotea jotenkin vai onko se vain pelkkää nappien painelua?

Laitoin kaupparille tämän tekstin yv:llä ja ajattelin laittaa saman tekstin myös tänne:

Joo, siis kun itse nettiliittymä on kondiksessa niin nettipeli on lagitonta.

Itse kontrolleista: Aina kun pallo on poissa pelaajan jalasta niin sen kontrollointi on mahdotonta (kutena real life) Eli kannattaa käyttää sprinttinappia mahdollisimman vähän ja vain oikeissa paikoissa. Normihölkkä on monesti se paras tapa edetä hyökkäyksessä.

Kikkailu: Kannattaa tsekata EA sports academystä tarkemmat ohjeet. Tässä muutama:

C+nuntsan heilautus oikealle/vasemmalle tulee 360 pyörähdys haluttuun suuntaan.

Paikallaan ollessa C+nuntsan heilautus vasemmalle/oikealle tulee feikki kroppaharhautus haluttuun suuntaan.

Paikallaan ollessa C+wiimoten heilautus oikealle/vasemmalle pelaaja laittaa jalkojensa takaa pallon valittuun suuntaan ja ottaa spurtin perään.

Niitä on muitakin, mutta näitä itse pikkaisen käytän. Ei se AI hillittömän usein näihin hatkahda.

Syöttäminen:
Sä voit syöttää monella eri tapaa. Yksi on se että valitset d-padista suunnan mihin pelaaja syöttää. Toinen on se että painat joko a tai b-nappia ja heilautat wiimotea haluttuun suuntaan. B on läpisyöttö. Painat nappia pitempään niin se syöttää kauempana olevalle pelaajalle. Keskittäminen tapahtuu A+B, voiman määräytyessä miten pitkään nappeja pohjassa painat.

Puskeminen ja taklaaminen tapahtuu wiimotea alaspäin heilauttamalla. Tämä on kontrollien ainoa heikompi osa-alue. Voi vahingossa tulla väärä liike.

Lisäystä vielä tuohon tekstiin:
Pallollinen kun painaa B-napin pohjaan ja heilauttaa wiimotea haluttuun suuntaan saa aikaan juurikin tuon ennakoivan syötön.

Purku tapahtuu heilauttamalla wiimotea ylöspäin.

Laukaisutilanteessa wiimotea alaspäin heilauttamalla saa aikaan finesse shotin, joka on normi laukausta tarkempi mutta hiljaisempi.
Ylöspäin heilauttamalla saa normilaukauksen aikaiseksi, kovempi mutta epätarkempi. Tietysti heilautuksen kovuudella on vaikutusta laukauksen kovuuteen myös. Tällä on monta maalipaikkaa ryssitty.

Laukaus tähdätään tatilla mutta kierteestä en vielä osaa sanoa miten se tehään. Se vaan syntyy :o

Edittiä:

Mä lisään kauppari sut friend-listaan

Vastatkaa arvon fudis-diggarit. Voiko netissä pelata vain yksi pelaaja kerrallaan? Onko siis tullut takapakkia Charged Footballiin nähden...?

Muuten peli näyttää oikein hauskalta.

genesis1 sanoi:
Vastatkaa arvon fudis-diggarit. Voiko netissä pelata vain yksi pelaaja kerrallaan? Onko siis tullut takapakkia Charged Footballiin nähden...?

Muuten peli näyttää oikein hauskalta.

Jep, yks vs yks matseja ovat. Hyvä on peli!

Hola hola,

Koskas jengi pelailee onlinessä? Olisi hauska ottaa joskus matsia, nähdä kuinka kovia pelureita täällä on, ja varsinkin pelityyli...

Meikä on ainakin RulerFIN tuolla onlinessa

ruler sanoi:
Hola hola,

Koskas jengi pelailee onlinessä? Olisi hauska ottaa joskus matsia, nähdä kuinka kovia pelureita täällä on, ja varsinkin pelityyli...

Meikä on ainakin RulerFIN tuolla onlinessa

Minä olenkin sut ja kaupparit lisännyt friend listaani. Huomenna iltapäivällä voisi matsia ottaa. Voisi jossain vaiheessa ajatella perustavansa uuden ketjun peliseuran etsimiselle.

Pelityyli Liverpoolilla on ihan itse räätälöity :rolleyes:

Lisätkää DwFly280 listoihinne jos tahdotte saada kyytiä ja kovaa! Lisäsin Joosepin, Kaupparin ja Rulerin listoilleni.

Ruvetkaa jotkut kyvykkäät vääntämään jonkinlaista sarjaa kehiin, I am in!

Snadisti koukuttava peli....

Ylös Bottom