Vastaus: Fifa 08 Wii-versio.
phl sanoi:
Siis mitä helv....! Tässä ei ole mitään kausi- tai uramoodia yksinpelinä. Takaisin strikersin pariin.
Tänään hommasin pelin ja tässä on fiiliksiä pelistä.
Pelissä on niin liiga kuin turnausmooditkin. Ne on game modes valikon alla, hiukan hämärästi peitettynä. Sen sijaan puuttuu be a pro sekä managerointi pelimuodot. Jos olisin arvostelija niin niistä napsaisin kokonaisen pisteen pois arvosanasta
Itse pelistä sen:
-Kontrollit kyllä toimii. Varsinkin vapaapotkut ja kulmat on erittäin hyvin toteutettuja. Niihin voi säätää kierrettä sen verran minkä haluaa nuntsaa haluttuun suuntaan kallistamalla. Kaikki nuolet sun muut puuttuvat jotka näyttävät suuntaa, kallistusta ja voimaa joten joudut vetämään ihan omalla taidolla/fiiliksellä/onnella. Aika haastavaa mutta erittäin palkitsevaa. Onnistuin vääntämään vaparista maalin, hyvä fiilis jäi kun sai kaikki kohdalleen siihen potkuun.
-Itse pelimekaniikkakin toimii hyvin. Hyppäsin professionaliin suorin tein ja haastetta riittää. On aika paljon erilaisia syöttöjä, harhautuksia ja kikkoja. Voi esim. laittaa kaverin juoksupalloon sun muuta, eli itse jalkapalloilu toimii hyvin. On ehkä hiukan ps3/x0 verioita nopeampitempoista. Ainakin videoiden perusteella asia olisi näin.
-Nettipeli toimii hyvin. Joskin on yksipuolinen. Ei nettiturnaus-mahdollisuutta. Ja itselläni rupesi nettiyhteys v*ttuilemaan.
-Pöytäfutis on maininnan arvoinen lisäys.
Hyvin itse viihdyn pelin parissa, joskin parannettavaa eri pelimuotojen määrään ja nettipeliin jäikin. Rupesin tässä miettimään että jos kiinnostusta on niin voishan sitä jonkinlaista turnausta/liigaa järjestää. Sillä vanhalla tavalla
Ja muutenkin peliseuraa olisin vailla jos saan nuo nettiongelmat hoidettua.
Lisäystä: Mitkähän versiot konsolifinissä menee arvosteluun?