Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Itsekin voisin tulla mukaan.
Pelinumero: 9
Pelipaikka: Keskikenttä
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Mitä jos tulee paljon porukkaa kasaan niin jos vaikka itse pelaa huonosti niin joutuuko sitten penkkin lämmitykseen ja joku sitten korvaa.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Tuo 5-3-2 näyttää ainakin omaan silmään hyvältä. Pelin julkaisuun on tosin aikaa "enää" 15 päivää, jos oikein laskin? Löytyykö muuten teiltä mikkejä? Ei sillä, että se olisi välttämätöntä, mutta mielestäni olisi mukavaa jos ei tarvitsisi täysin hiljaisuudessa pelailla.

Muutenkin olisi hauska jutella muutenkin kuin foorumien välityksellä ennen pelien alkua, ja tutustua porukkaan edes hieman. Kuitenkin väittäisin, että pelikin sujuu paremmin jos ei tarvitse täysin vieraiden ihmisten kanssa pelailla. Jos ircin käyttö onnistuu, niin se voisi olla yksi vaihtoehto. Listoille voi ainakin minut lisätä vaikka heti, jos haluaa vaikkapa pelailla tuota fifa 08:a vielä ennen 09:n ilmestymistä.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Itsellä en pääse heti alussa mukaan, kun pelit tilataan jatkossa VG+:sta ja USA:ssa julkaistaan vasta lokakuun 14.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Mitä jos tulee paljon porukkaa kasaan niin jos vaikka itse pelaa huonosti niin joutuuko sitten penkkin lämmitykseen ja joku sitten korvaa.

Tiimiin tarvitaan varmaan jotain 20 pelaajaa, jotta aina saadaan ainakin se 10 kasaan. Jos tulee enemmän niin ainakin NHL 09:ssä voi pelata useampia pelejä samaan aikaan, joten katsotaan miten käy.

Tiimin johtaja voi mun mielestä säädellä sitten noita kokoonpanoja..
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Tuo 5-3-2 näyttää ainakin omaan silmään hyvältä. Pelin julkaisuun on tosin aikaa "enää" 15 päivää, jos oikein laskin? Löytyykö muuten teiltä mikkejä? Ei sillä, että se olisi välttämätöntä, mutta mielestäni olisi mukavaa jos ei tarvitsisi täysin hiljaisuudessa pelailla.

Muutenkin olisi hauska jutella muutenkin kuin foorumien välityksellä ennen pelien alkua, ja tutustua porukkaan edes hieman. Kuitenkin väittäisin, että pelikin sujuu paremmin jos ei tarvitse täysin vieraiden ihmisten kanssa pelailla. Jos ircin käyttö onnistuu, niin se voisi olla yksi vaihtoehto. Listoille voi ainakin minut lisätä vaikka heti, jos haluaa vaikkapa pelailla tuota fifa 08:a vielä ennen 09:n ilmestymistä.

Joo, mikit käyttöön vaan. Voi ohjailla pelikavereita tyyliin: Pakki lähtee nousuu ja "huutaa" laitalinkkiä varmistamaan.. :)

Mulla ei vielä ole mikkiä kun pitäisi jotenkin ratkaista miten pystyn käyttämään kuulokkeita (juniori nukkuu lähellä joten kajareiden käyttö mahdollista harvoin) ja silti käyttämään mikrofonia. Ehkä jotain pelkkiä mikrofoneja on olemassa ja kuuntelee sitten äänet omista stereokuulokkeista.

Joo, irc onnistuu myös mutta aika vähän ehtii siellä hengailla kun töissä pitää olla ja alkuilta menee kotihommissa. Jos joku osaa tehdä webbisivut ja omistaa vapaata serveritilaa niin sekin voisi olla vaihtoehto. Jutella siellä taktiikat kuntoon ennen matseja. :)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Itsellä en pääse heti alussa mukaan, kun pelit tilataan jatkossa VG+:sta ja USA:ssa julkaistaan vasta lokakuun 14.

Itsekin ajattelin suosia VG+:aa. Menee siinä reenailussa ja kokeilussa kuitenkin hetki, joten tuskin haittaa.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Itsekin ajattelin suosia VG+:aa. Menee siinä reenailussa ja kokeilussa kuitenkin hetki, joten tuskin haittaa.
Hyvä homma sitten. :D

PS. Tulen pelaamaan itselle vakio paikan pelissä. :rolleyes: (Treenausta, treenausta vain lisää.)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Joo, periaatteessa aika sama miten toteutetaan, kunhan jotenkin pystyisi juttelemaan helposti taktiikoista ja myös hieman aiheen ohi.

Tiimille tarvittaisiin tosiaan varsinaista johtajaa. Itse varmaan voisinkin olla vapaaehtoinen, mutta suoraan sanottuna ei osaaminen oikein riitä. :) Aikaa kyllä on, eli jos joku homman ottaa vastaan, niin voin auttaa kaikin mahdollisin tavoin.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Voisin tulla myös mukaan:

paikka: Laitalinkki tai ylinkeskikenttä
numero: 44#
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Meikäkin voi tulla mukaan. Siklimikäli alkaa fifa vaikutaa parhaalta vaihtoeehdolta tänä vuonna.

pelipaikkana olisi mieluiten pelintekijä eli keskikentän keskusta tai hyökkäävä keskikenttäkin kävisi. Peli numero mieluiten 18.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Kyllähän tähän voisi lähteä mukaan. Pelipaikkana mielellään puolustava keskikenttä tai oikea laitahyökkääjä ja pelinumerona 23
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Mukana ehdottomasti. Mieluiten keskikentällä. Numerolla ei niin väliä.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Julkaisu lähestyy. Päivittelen pelaajalistaa tuonne ensimmäiseen viestiin kunhan löytyy sopiva väli.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Joo, periaatteessa aika sama miten toteutetaan, kunhan jotenkin pystyisi juttelemaan helposti taktiikoista ja myös hieman aiheen ohi.

Tiimille tarvittaisiin tosiaan varsinaista johtajaa. Itse varmaan voisinkin olla vapaaehtoinen, mutta suoraan sanottuna ei osaaminen oikein riitä. :) Aikaa kyllä on, eli jos joku homman ottaa vastaan, niin voin auttaa kaikin mahdollisin tavoin.

Olinkin missannut tämän postauksen.

LauriH, tiimin johtajaksi vaan?

Me muut sitten autellaan jne. Ei mullakaan Fifasta sen suurempaa kokemusta ole, futiksesta luulen jotain tietäväni. Voisit vaikka tehdä sen pelaajalistan, jota tuossa edellisessä viestissä lupailin. Eli, pelaaja, pelipaikka, numerotoive.

Jossakin määrin jouduttaneen kierrättämään hyökkääjiä ja ylempiä keskikenttä pelaajia myös puolustuksessa kun toiveet niissä sen verran epätasapainossa mutta sitä voidaan säätää myöhemmin kun peli nyt ensin tulee ja katsotaan miten paljon saadaan pelaajia mukaan.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

No joo, jos muille sopii niin mikäs siinä. Jos puolustajia on liian vähän, niin kyllä ainakin itse voin vaihtaa myös ihan vakituseksi puolustajaksi.

Lisäksi täytyisi varmaan jonkinnäköiset foorumit tehdä tai jotain vastaavaa. Voisi tietysti myös kysellä tuollaista omaa foorumiosiota täällä, kuten lätkäpuolellakin ilmeisesti on.

Edit: Laitoin nyt tuollaista alustavaa pelaajalistaa. En alkanut vielä jakaa pelaajia erikseen esimerkiksi hyökkääviin ja puolustaviin keskikenttiin. Jos olen vahingossa laittanut jollekin väärän pelipaikan tai pelinumeron tai jättänyt pois listalta, niin huomauttakaa asiasta.
Jos joku laittoi useamman pelipaikan viestiinsä, laitoin pelaajan sille pelipaikalle, jolle oli muuten vähemmän kiinnostuneita.

Puolustus (7):

zoug (PSN: Zoug-)
LauriH
Art_VAndelay (PSN: ArtVandelay72)
Lazuri (PSN: Lasuri)
salee007
matias92
PinzELorDFIN

Keskikenttä (10):

Hele
Tonitsi
Ruato
aleksi0
R2_
JuliusS (PSN: ShadowFIN)
we55u (PSN: Wessu)
PAO (PSN: dindin24)
MikeThaFifa
Zizii
ttainio

Hyökkäys (6):

sambyy
Eddy93 (PSN: Stranger93)
Sorcerer_86 (PSN: Sorcereri)
Teme81
viuhtii
Hondo18
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

No joo, jos muille sopii niin mikäs siinä. Pelaajalistaa voin myöhemmin tänään tähän viestiin päivitellä. Jos puolustajia on liian vähän, niin kyllä ainakin itse voin vaihtaa myös ihan vakituseksi puolustajaksi.

Lisäksi täytyisi varmaan jonkinnäköiset foorumit tehdä tai jotain vastaavaa. Voisi tietysti myös kysellä tuollaista omaa foorumiosiota täällä, kuten lätkäpuolellakin ilmeisesti on.
Se on helppoa sen kun vaan menet Xshavan puheisiin ja kerrot tiedot ketkä modiksi jne. ja uskoisin on melko turha tehdä uusi foorumi tälle. Eli on kätevämpi hankkii oma osuuden tänne foorumille, kun useat tulevat käymään täällä melko useasti.

PS. itse voisin ryhtyä sinne valvojaksi, jos semmoisia kaivataan ;)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Meikäläinen voi pelata kyllä puolustajana, kun näyttäs olevan siellä pelaajista pulaa. Mieluiten vasen tai oikea laita.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

mä voisin kans tulla mukaan vaikka pakiks ja numerolla 21, jos on vapaana
 
Ylös Bottom