Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä jos tulee paljon porukkaa kasaan niin jos vaikka itse pelaa huonosti niin joutuuko sitten penkkin lämmitykseen ja joku sitten korvaa.
Tuo 5-3-2 näyttää ainakin omaan silmään hyvältä. Pelin julkaisuun on tosin aikaa "enää" 15 päivää, jos oikein laskin? Löytyykö muuten teiltä mikkejä? Ei sillä, että se olisi välttämätöntä, mutta mielestäni olisi mukavaa jos ei tarvitsisi täysin hiljaisuudessa pelailla.
Muutenkin olisi hauska jutella muutenkin kuin foorumien välityksellä ennen pelien alkua, ja tutustua porukkaan edes hieman. Kuitenkin väittäisin, että pelikin sujuu paremmin jos ei tarvitse täysin vieraiden ihmisten kanssa pelailla. Jos ircin käyttö onnistuu, niin se voisi olla yksi vaihtoehto. Listoille voi ainakin minut lisätä vaikka heti, jos haluaa vaikkapa pelailla tuota fifa 08:a vielä ennen 09:n ilmestymistä.
Itsellä en pääse heti alussa mukaan, kun pelit tilataan jatkossa VG+:sta ja USA:ssa julkaistaan vasta lokakuun 14.
Hyvä homma sitten.Itsekin ajattelin suosia VG+:aa. Menee siinä reenailussa ja kokeilussa kuitenkin hetki, joten tuskin haittaa.
Joo, periaatteessa aika sama miten toteutetaan, kunhan jotenkin pystyisi juttelemaan helposti taktiikoista ja myös hieman aiheen ohi.
Tiimille tarvittaisiin tosiaan varsinaista johtajaa. Itse varmaan voisinkin olla vapaaehtoinen, mutta suoraan sanottuna ei osaaminen oikein riitä. Aikaa kyllä on, eli jos joku homman ottaa vastaan, niin voin auttaa kaikin mahdollisin tavoin.
Se on helppoa sen kun vaan menet Xshavan puheisiin ja kerrot tiedot ketkä modiksi jne. ja uskoisin on melko turha tehdä uusi foorumi tälle. Eli on kätevämpi hankkii oma osuuden tänne foorumille, kun useat tulevat käymään täällä melko useasti.No joo, jos muille sopii niin mikäs siinä. Pelaajalistaa voin myöhemmin tänään tähän viestiin päivitellä. Jos puolustajia on liian vähän, niin kyllä ainakin itse voin vaihtaa myös ihan vakituseksi puolustajaksi.
Lisäksi täytyisi varmaan jonkinnäköiset foorumit tehdä tai jotain vastaavaa. Voisi tietysti myös kysellä tuollaista omaa foorumiosiota täällä, kuten lätkäpuolellakin ilmeisesti on.