Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Kyllä mahtuu. Päivitän tuota listaa tuohon edelliseen viestiin sitä mukaa kun uusia ilmottautuneita tulee, ettei tarvitse aina uutta viestiä tehdä.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Kyllä mahtuu. Päivitän tuota listaa tuohon edelliseen viestiin sitä mukaa kun uusia ilmottautuneita tulee, ettei tarvitse aina uutta viestiä tehdä.
Jaahas. Yhtäkkiä siiretty hyökkääjän puolelle ja sitten toivottu numerot annettu toiselle. :(

PS. käsitääkseni minä sanoin ensin se #20. =/
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Mahtuisko viel mukaan?

Kyllä mahtuu.

Ainakin tuplamiehitys olisi hyvä saada. Eli, jos pelataan sitä 3-5-2:sta niin 6 puolustajaa, 10 keskikenttää ja 4 hyökkääjää voisi olla minimi. Riittää sitten aina se 10 pelaajaa joka peliin.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Jaahas. Yhtäkkiä siiretty hyökkääjän puolelle ja sitten toivottu numerot annettu toiselle. :(

PS. käsitääkseni minä sanoin ensin se #20. =/
Ensinnäkin, itse ainakin käsitin että haluat olla mieluiten hyökkääjä. Tai siis niin tämä lause antoi mielestäni ymmärtää: "PS. Hyökkäyksen puolelle haluan tiedenkin, mutta MF tai oikea laiturikin myös käy"
"Numeroina 11/20 MF:ssa ja laiturina 7 numero". Tästä taas ymmärsin että jos pelaat keskikentällä, niin numerona mieluiten 11 tai 20, ja laiturina haluaisit numeron 7. Jos olen väärässä, niin haluaisin tietää, mitä tarkoitit? En nähnyt ideaa varata kolmea numeroa yhdelle pelaajalle, varsinkaan kun ajattelin, että 11 käy yhtä hyvin kuin 20:kin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Ensinnäkin, itse ainakin käsitin että haluat olla mieluiten hyökkääjä. Tai siis niin tämä lause antoi mielestäni ymmärtää: "PS. Hyökkäyksen puolelle haluan tiedenkin, mutta MF tai oikea laiturikin myös käy"
"Numeroina 11/20 MF:ssa ja laiturina 7 numero". Tästä taas ymmärsin että jos pelaat keskikentällä, niin numerona mieluiten 11 tai 20, ja laiturina haluaisit numeron 7. Jos olen väärässä, niin haluaisin tietää, mitä tarkoitit? En nähnyt ideaa varata kolmea numeroa yhdelle pelaajalle, varsinkaan kun ajattelin, että 11 käy yhtä hyvin kuin 20:kin.
Joo-o. :rolleyes: Keskikenttäpelaajana haluaisin olla, jos hyökkäyksen puolella ei riitä porukkaa voin nousta laituriksi.

PS. 11 numeron on kyllä ehti jo varata sambyy, joten haluaisin saada se #20 numeron. (jos ei onnistu otetaan sitten Ronaldinhon numero #80)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Tosiaan, en huomannutkaan tuota sambyyn varausta. Annoin tuon numeron ArtVandelaylle, koska luulin että haluat hyökkääjäksi, ja nimenomaan mainitsit, että keskikenttäpelaajana haluaisit tuon pelinumeron. Noita ehtii tosiaan vielä muutella, eikä nuo numerot ainakaan omasta mielestäni hirveän tärkeitä ole. Omasta puolestani saatte sopia vaikka keskenänne tuon numeroasian, meikäläiselle on meinaan aika sama millä numeroilla pelataan, kunhan pelataan. ;)

Keskikenttämiehiä tuntuu olevan nyt jo aika paljon, mutta laitan aleksi0:n nyt myös sinne ja matiaksen sinne puolustukseen, jos sopii. Uudet pelaajat ovat tervetulleita, kyllä joukkueeseen mahtuu. :)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Tosiaan, en huomannutkaan tuota sambyyn varausta. Annoin tuon numeron ArtVandelaylle, koska luulin että haluat hyökkääjäksi, ja nimenomaan mainitsit, että keskikenttäpelaajana haluaisit tuon pelinumeron. Noita ehtii tosiaan vielä muutella, eikä nuo numerot ainakaan omasta mielestäni hirveän tärkeitä ole. Omasta puolestani saatte sopia vaikka keskenänne tuon numeroasian, meikäläiselle on meinaan aika sama millä numeroilla pelataan, kunhan pelataan. ;)

Keskikenttämiehiä tuntuu olevan nyt jo aika paljon, mutta laitan aleksi0:n nyt myös sinne ja matiaksen sinne puolustukseen, jos sopii. Uudet pelaajat ovat tervetulleita, kyllä joukkueeseen mahtuu. :)
No ei nyt säätellä turhaan. Otetaan sitten nyt Ronaldinho AC milanin numero käyttöön. (#80)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Tahtoo mukaan... Vasen laitalinkki numerolla 7 (jos vapaa). Pelaamaan ehdin silloin tällöin, riippuu paljon myös siitä milloin muille sopii pelata.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Mun psn siis zoug- , sen voisit tuohon listaan vielä lisätä. Rupean tässä sitten jo hyvissä ajoin lisäilemään teitä frendilistalle.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Joukkueella on nyt oma priva-alue foorumeilla. Jotta alue näkyisi, sinun täytyy ensin liittyä [FCK] FC KonsoliFIN -yhteisöön. Liittymisen yhteisöön hyväksyvät yhteisön johtajat. Voit liittyä yhteisöön menemällä ensin kohtaan käyttäjän OP. Täältä "Verkostoituminen" kohdan alapuolelta valitset "Yhteisöt", josta voit liittyä yhteisöön. Alueella johtajana toimii minun lisäkseni Ruato.

Eli yritetään siirtää joukkueen omaa keskustelua enemmän sinne.

- LauriH
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Hieno homma! Kiitoksia LauriH:lle että jaksaa hoidella näitä asioita.

Torstaina sitten virtuaalinappulakengät jalkaan ja katsotaan mitä saadaan aikaan :D
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Kyllä, isot kiitokset minultakin. Alkuperäisenä suunnitelmana oli odottaa, että saa pelin tilattu VG+:sta mutta ei taida jaksaa odottaa niitä ylimääräisiä päivä.. :)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Kyllä, isot kiitokset minultakin. Alkuperäisenä suunnitelmana oli odottaa, että saa pelin tilattu VG+:sta mutta ei taida jaksaa odottaa niitä ylimääräisiä päivä.. :)
Heh, itse ainakin pysyn vielä siinä suunnitelmassa, kun pelejä tulee ja rahaa menee ihan rutkasti tulevina kuukausina. ;)

PS. Pääsen sitten joskus lokakuun lopussa eli pitäkää sitten joukkue pystyssä. :cool:
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Itse olen tilannut ennakkoon VPD:stä, toivottavasti tulee tämän viikon puolella, ettei viikonlopun yli tarvitse odottaa. :)

Yritetään siirtää tosiaan keskustelua joukkueen asioista tuonne yksityisalueelle, tämä ketju olkoon auki ilmoittautumisille. Eli jos mukaan haluaa, niin ilmoittautukaa ensin täällä, jonka jälkeen voitte liittyä yhteisöön. Hyväksyn yhteisöön liittymisen vasta ilmoittautumisen jälkeen, jotta priva-alue on vain joukkueen käytössä.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Käykääs nyt loputkin ilmoittautuneet liittymässä tuohon yhteisöön. Uudet pelaajat ovat myös erittäin tervetulleita.
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Ja käykääpäs myös kurkkaamassa mahdollisuudesta päästä skabaamaan Livegamersin tyyppejä vastaan FIFA09-turnauksessa Helsingissä tämän viikon lauantaina. ;)
 
Vastaus: FIFA 09 - FC KonsoliFIN ?

Futista tahtoisin kovin päästä pelailemaan. Että mites onnistuuko?
Oikeessa elämässä pelaan vaseeta laitapakkia... välillä nousevaa.
 
Ylös Bottom