Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Millä jengillä porkat meinaa aloittaa pelaamisen?? Itse otan yleensä jonkin sellaisen jengin jossa pelaa Suomalainen :rolleyes:

Eli todennäköisesti jonkin näistä:

Englanti, Valioliiga/Mestaruussarja/Liigat

Dalla Valle, Lauri - Liverpool FC:n juniorit
Enckelman, Peter - Cardiff City (Mestaruussarja)
Hyypiä, Sami - Liverpool FC
Kallio, Toni - Fulham FC, Lontoo
Kuqi, Shefki - Ipswich Town (Mestaruussarja)
Jääskeläinen, Jussi - Bolton Wanderers FC
Mäntylä, Tero - Portsmouth FC (junioriakatemia)
Niemi, Antti - Fulham FC, Lontoo
Saarelma, Tomi - Chelsea FC, Lontoo (junioriakatemia)
Sorsa, Sebastian - Leeds United (Ykkösliiga)
Tainio, Teemu - Sunderland

Saksa, Bundesliga 1 & 2

Forssell, Mikael - Hannover 96
Kuqi, Njazi - TuS Koblenz (2.Bundesliga)
Lagerblom, Pekka - Alemania Aachen (2.Bundesliga)
Pasanen, Petri - Werder Bremen
Sadik, Berat - Arminia Bielefeld

Onko kukaan nähnyt gigantin hintaa 59e halvemmalla tätä myytävän Suomessa? Pitäisi julkaisupäivänä melkein käydä ostamassa sitten.

Onko kukaan nähnyt gigantin hintaa 59e halvemmalla tätä myytävän Suomessa? Pitäisi julkaisupäivänä melkein käydä ostamassa sitten.
Khyl. Ai Gigantista irtoaa 59e:lla, ilmeisesti myös XO-versio? No tuolta sitten vaan hakemaan, toivotaan että saavat hyllyyn täksi viikoksi jo niitä. Kyllähän tuossa sen kympin säästää Anttilan hintoihin verrattuna.

Millä jengillä porkat meinaa aloittaa pelaamisen?? Itse otan yleensä jonkin sellaisen jengin jossa pelaa Suomalainen :rolleyes:

Eli todennäköisesti jonkin näistä:

Englanti, Valioliiga/Mestaruussarja/Liigat

Dalla Valle, Lauri - Liverpool FC:n juniorit
Enckelman, Peter - Cardiff City (Mestaruussarja)
Hyypiä, Sami - Liverpool FC
Kallio, Toni - Fulham FC, Lontoo
Kuqi, Shefki - Ipswich Town (Mestaruussarja)
Jääskeläinen, Jussi - Bolton Wanderers FC
Mäntylä, Tero - Portsmouth FC (junioriakatemia)
Niemi, Antti - Fulham FC, Lontoo
Saarelma, Tomi - Chelsea FC, Lontoo (junioriakatemia)
Sorsa, Sebastian - Leeds United (Ykkösliiga)
Tainio, Teemu - Sunderland

Saksa, Bundesliga 1 & 2

Forssell, Mikael - Hannover 96
Kuqi, Njazi - TuS Koblenz (2.Bundesliga)
Lagerblom, Pekka - Alemania Aachen (2.Bundesliga)
Pasanen, Petri - Werder Bremen
Sadik, Berat - Arminia Bielefeld

Tosta muuten tulikin mieleen,että onko pelissä ihan junioritkin??Ois perkuleen hienoa jos olis...;)

Mä aattelin alottaa Arsenalilla tai sitte jollaa huonommalla jengillä noista englannin alemmista liigoista. :) Ja Saarelma ei ole enää Chelsean akatemiassa vaan KooTeePeessä mutta eipä sillä niin väliä.:D

Tosta muuten tulikin mieleen,että onko pelissä ihan junioritkin??Ois perkuleen hienoa jos olis...;)

Ei ole ollut ja tuskin on nytkään. Siis junioreita sanan varsinaisessa merkityksessä. Mukana on yleensä ollut(riippuen joukkueesta) sellaiset 5-10 parasta B-/Reservi-/Akatemiajoukkueen pelaajaa. Eli niin että varsinaisen ykkösmiehistön lisäksi on löytynyt muutamat "lupaavimmat" juniorit, jotka kuitenkin ovat siis olleet luokkaa ~18vee. Turha siis odotella kunnolla junioreita tai mitään 15-vuotiaita pelaajia järjestään mukaan.

Itse olisi tarkoitus pelata kaverin kanssa ainakin Manager Modessa jollain suht. haastavalla joukkueella. Esim. Rennes voisi olla ihan hyvä tai vaikkapa Udinese.

Gigantin nettisivuilta näkee saatavuustiedot (olettaen tietenkin että ne pitävät paikkansa).

Esim. Turku: Tuote on varastossa maanantai 29.09.2008 13:51
Joo näköjään Turusta löytyy, mutta esim. minun paikkakunnallani ei ole vielä varastotietoja saatavissa.

Onko Lauri Dalla Valle pelissä? Jos on niin pakko hankkia se aina siihen tiimiin millä pelaan. :D Btw sekin Joensuusta lähtösin, niin ku mäkin :cool: Ja samaa kouluu oon käyny :cool::cool::cool:

full list of stadiums for FIFA 09

Allianz Arena
Aloha Park
Anfield
Azteca
Bay Arena
Camp Nou
Crown Lane
El Bombastico
El Medio
El Reducto
Emirates Stadium
Estadio del Pueblo
Estadio Latino
Euro Arena
Euro Park
Football Ground
Fussball Stadion
Gerland
HSH Nordbank Arena
Ivy Lane
Mestalla
Millenium Stadium
O Dromo
Old Trafford
Olimpico Generico
Olympiastadion
Parc de Princes
San Siro
Signal Iduna Park
St James Park
Stade des Arte
Stade FIWC
Stade Kokoto
Stade Municipal
Stade Velodrome
Stadio Classico
Stadio Delle Alpi
Stadio Olimpico
Stadion 23. Maj
Stadion Europa
Stadion Hanguk
Stadion Neder
Stadion Olympik
Stamford Bridge
Terrain Carre
Town Park
Veltins Arena
Vicente Calderon
Wembley Stadium
Juu laitetaan tähänkin nyt ne stadionit. Kyllähän noita on aika mehukas määrä. Mutta pari olennaista stadionia jälleen puuttuu listasta: Amsterdam Arena ja Santiago Bernabeu. Pessistä ainakin löytyy Amsterdam arena, eli onko kyse joistakin lisenssijutuista tms? Viime vuonakaan noita kahta stadionia ei nähty Fifassa.

Kyllähän tuo äijä hehkutti peliä aikalailla. Lainaten tuota:

"All in all, I can't get enough of it at the moment. It's without the doubt the best football game I've played, and the most 'right' feeling football game since PES 3 for me."

Laitetaan vielä tuon toisen foorumin käyttäjän tekemän arvostelukin tänne:
USER REVIEW:

FIFA 09 REVIEW

First off Id like to say that after playing this game for 2 days, at approximately 7-8 hours per day, I still feel like I have barely scratched the surface of what is most definitely the best football video game I have ever played even if it does have the odd hiccup here and there.

I picked the game up on Friday and since then I have played kick-off (both single player and multiplayer) and a 3 player Lounge mode (1v1). I have also had a decent look through all the new additions to the game, the new online modes and downloaded the Premier League as my free Live Season update. I have also spent quite a bit of time exploring and experimenting with the new Custom Tactics.

First Impressions

Out of the box and into my Playstation 3, loading up the game for the first time I am walked through a similar menu to that of the demo in which I choose from various options to set my initial personal settings. As the Press Start option flashes Im greeted with a gigantic icture of Ronaldinho, as per the demo, as beautiful as that man is I think I May grow tired of gazing at his mug-shot every time I load the game up!!
Into the game we go. Incidentally each time I have loaded the game up I have been presented with a different arena in which to practice some of the new tricks available in the game. Whether its Tokyo at night, the back-streets of South America, an Eastern European cityscape or the greens and greys of London suburbia, each feels and looks different from the other.

Gameplay

My first few matches I dont bother with the new Custom Tactics or editing my formation, I dive straight into a ten minute game on World Class difficulty. Id like to say at this point that I play FIFA with all manual settings but I had the shooting on semi in an attempt to familiarise myself with, well everything!

I never had a problem with the running animations but they all look great, accompanied by the very detailed graphics and physical animations which alone take this game into its own league.

On the whole the gameplay is greatly improved from 08, the overall speed of the game (NORMA feels ever so slightly slower than the speed of the demo, this could be because I have become familiar with the new speed and the fact that I am able to play longer matches and spent more time building up the play.

The computer AI gives you a far better game than it did last year, although it does resort to crossing the ball a little too often for my liking. One thing I would say is that EA promised more intelligent runs to be made off the ball, well the good news is that they do make more intelligent runs, the bad news is that they make these runs more often than not and in turn feel less impressive as a result.

Ball control is greatly improved although not as instantaneous as PES I believe it is more realistic as a result. On occasion though, a player might struggle to get hold of the ball properly and they seem to parry next to it instead of being drawn toward this, although this is easily fixed by pressing the two triggers it can be annoying and can happen to any player on the pitch at any time, I have both conceded goals and missed goal-scoring opportunities because of this. NOTE: Manual settings could be the reason it occurs more often.

Lastly for those that prefer manual settings I have found the following; manual passing is less sensitive than it was in the demo but still more sensitive than it was in 08, I still find myself over-hitting passes more often than I did last year, laying the ball off to someone a couple of feet away is the trickiest of all but you are usually rewarded with a heel pass of sorts when you do pull one off.

Overall its what you should expect if you are realistic, yes the game-play is greatly improved from last year but there is still a few strides to go.

Custom Tactics
One of the most intriguing parts of this years edition, for me at least, has been the introduction of the new Custom Tactics. I have spent a bit of time here getting to know how exactly each part works and how it will affect the layout,style and attitude of your chosen team.

Flicking and editing through the squad is easier and you no longer have to worry about re-selecting a player, there are separate slots for you to save your formations and tactics, I counted 28 slots for formations alone! They have adopted a PES-style setup when you are editing your team and moving players around the pitch when you create a custom formation no longer disrupts your oponent from what he is/was doing, it can all be done on one side of the screen. This small change has a big impact for me at least, and Im certain it will change the online experience for those that enjoy getting the most out of their team.

Online Game Modes

I have only had a brief look through this, people are encouraged to play quick ranked matches this year, it is the first option in the menu whilst unranked matches come in a different section when you create a custom match. The only added filter is the option to choose manual settings. After you have created a custom match you can save your settings so you can get a quicker game next time around.

FIFA 09 is without doubt the truest interpretation of real football as we know it today and I say this as an ex-PES player. Konami need to put some serious thought into what exactly the future holds for the PES fans as EA have clearly set new standards in practically every department of football video-gaming.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Gigantti näköjään alentanut hintaa kolmella eurolla, eli nyt ainakin nettikaupan mukaan hinta 56,-. Saa nähdä tippuuko vielä ja päteekö samat hinnat kaupoissa. Varastotiedoista päätellen vasta suurimmista kaupungeista löytyy Fifaa varastosta. Toivotaan, että saavat tällä viikolla jo kaikkialle Suomeen toimitettua noita niin pääsee mättämään viikonlopuksi.

Noniin, nyt lähti nhl levy lentoon pleikasta ja sisään iskettiin uunituore FIFA 09! :eek: Raportoidaan ensitunnelmia parin tunnin päästä :)

Kouvolan anttilasta löytyi hyllystä jokunen kappale jo peliä, josta siis omani suolaiseen 69e hintaan nappasin.

Noniin, nyt lähti nhl levy lentoon pleikasta ja sisään iskettiin uunituore FIFA 09! :eek: Raportoidaan ensitunnelmia parin tunnin päästä :)

Kouvolan anttilasta löytyi hyllystä jokunen kappale jo peliä, josta siis omani suolaiseen 69e hintaan nappasin.

Ensimmäisiä kommentteja odotetaan.. :)

Tuli kokeiltua tota BaP: Online team playta, ihan randomijengeillä siis. Ranskalaisia ja saksalaisia enimmäkseen kuulu olevan, noin 3min meni että saatiin 10 vs. 10 peli (milan vs. valencia).

Oli kyllä alkuun melko shokki :D 10 + 10 jamppaa vilistää kentällä ja enimmäkseen vailla päätä taikka häntää. Välillä oli hankaluuksia seurata että missä itse olen, mutta äkkiä siihen tottui (tele kameralla pelasin). Peli nyt oli päätöntä ryntäilyä, silti hauskaa, eiköhän tuo nouse tuosta aivan uusiin strääfeihin, kun pääsee omalla konsolifin porukalla pelaamaan online liigaa :cool: Peli päättyi 3-2, sain jopa maalinkin tehtyä ja oman joukkueen paras rating pelaajalle :)

Matsi ei lagannut juurikaan, yhdessä kohdassa oli pieni nykäisy (yhteys 24/1). Hiukan tuntui viive hieman pidemmälle kun offlinessa, eli syötöt eivät niin salamannopeasti lähteneet, en nyt tuosta yhden matsin perusteella vielä varma tosin ole. Sen verran tossa oli seurattavaa ku useampi äijä tulee päälle heti kun saat pallon :D

Pelissä itsessään on niin paljon lukuisia pieniä parannuksia 08 verrattuna, ettei niitä kannata edes alkaa listaamaan. Nyt tuota offline BaP:ta testaamaan..

Ei jumalauta, Kotkassa ei vielä missään hyllyssä ja Gigantti ei myynyt vielä, koska ei ole julkaisupäivä. Eli huomenna saan vasta käsiini.

Ei jumalauta, Kotkassa ei vielä missään hyllyssä ja Gigantti ei myynyt vielä, koska ei ole julkaisupäivä. Eli huomenna saan vasta käsiini.

No Shit Sherlock ;) Yleensä niitä pelejä myydään vasta julkaisupäivänä, koska muuten voi myyjäliike saada sakkoja. Älä ota nokkiisi, oli pakko vaan kuitata ;) Itselle tuli soitto GS:ta, että huomenna yhdeksältä saa oman PS3-version hakea :)

Ylös Bottom