Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Laitanpa tämän kysymyksen tänne PS3-puolellekin, kun ei ole tuolla Xbox 360 -puolella saanut vastausta... Elikkä, onko Manager Modessa vieläkään mitään listaa, josta näkee muiden joukkueiden tekemät pelaajasiirrot? Parissa aiemmassa FIFA:ssa sitä vaan yhtäkkiä tuli huomanneeksi, että "Jaaha, se tuo Ronaldinho pelaa West Hamissa. Millonkahan moinen siirto on tapahtunu.." Olisi kiva nähdä siirrot jo heti niiden tapahduttua. :)

Edit. Niin ja onko peli ollut samanhintainen Gigantista haettuna kuin mitä se on sieltä postitse hommattuna? Kun ilmeisesti joku on sen ko. lafkasta hakenut. :p

Ei ollut aivan samanhintainen, en muista tarkkaan mutta jotain 59+ euroa maksoin siitä kun netissä mainostettiin 56 eurolla. Ensimmäiseen kysymykseen en osaa vielä vastata...

Tänään ehtisin pelata parisen peliä ja voin sanoa että tässä on futis peli mitä olen odottanut. Kaukolaukauksii on vihdoin saatu sitä painoa ja tilanteita tulee erilaisia ihan liukuhihnalta! Pelaajien liikkeet ovat fantastisia ja tätä tulee varmasti hakattua aina kuin ehtii. Harmi vaan kun on nyt NHL09 samaan aikaan hakkauksessa :D

Eilen tuli aamulla peli haettua ja yöhön asti sitä hakattua (poislukien Jokerit-Penguis-matsi).
Olen ihan samoilla linjoilla siinä että on varmasti paras ja koukuttavin futispeli mitä olen pelannut. Fifa 08:a tuli pelailtua mutta se ei loppujen lopuksi niin hirveästi innostanut vaikka ihan OK peli onkin. Ainakin minun kohdalla eniten tökki ongelmat ja viiveet pelin ohjauksessa.
Tämä uusin on kyllä ihan toista maata, kaikki oikeastaan toimii loistavasti. En ainakaan vielä ole löytänyt mitään negatiivista sanottavaa. Erityisesti tuo ohjaus ja pelaajien hallinta lämmittävät mieltä. Ei ole tosiaankaan kehuttu tätä peliä turhaan:)

huh, nettipeliä väännetty, ja tuli vastaan jätkä jolla oli 74000 scorea :eek:

Onko tuo edes vielä mahdollista? Noh, espanja taisteli silti 3-1 voiton :)

Tänään ehtisin pelata parisen peliä ja voin sanoa että tässä on futis peli mitä olen odottanut. Kaukolaukauksii on vihdoin saatu sitä painoa ja tilanteita tulee erilaisia ihan liukuhihnalta! Pelaajien liikkeet ovat fantastisia ja tätä tulee varmasti hakattua aina kuin ehtii. Harmi vaan kun on nyt NHL09 samaan aikaan hakkauksessa :D

Samaa mieltä olen....paras FIFA mitä olen pelannut....eipä tarvi ostaa PESsiä ;)
Sunderlandia aloitin kauden :D

Yhden illan pelaamisen jälkeen peli vaikuttaa oikein hyvältä ja avautuu koko ajan enemmän ja enemmän. Vaatii kovasti totuttelua kun on pelannut Konamin futispelejä vuodesta 1998 asti. Yksi pelinautintoon yllättävän paljon vaikuttava käsittämätön bugi, jonka EA:n toivoin korjaavan demon jälkeen, kuitenkin löytyy. Hyötynäkökohta ei toimi yhtään! Jo pelkästään eilen kahdeksassa kaverin kanssa pelatussa ottelussa oli ainakin noin 10 tilannetta, jossa rikottu joukkue kärsi hyötynäkökohdasta esimerkiksi tällä tavalla: Kaveri rikkoo minun pelaajaa keskiympyrän kohdilla kun lähden hyökkäämään, saan kuitenkin syötettyä hyökkääjän läpi ja kun olen nokikkain maalivahdin kanssa niin tuomari viheltää mulle vaparin keskiympyrästä! Ja näitä tilanteita oli lukuisia. Demoa pelasin pari peliä ja siinä kävi esimerkiksi sellainen tilanne, että kaveri laukoi pallon 10 metristä maaliin mutta rikoin häntä samoihin aikoihin kun veto lähti ja kun kaveri nousi jo tuulettamaan maalia, tuomari näyttääkin yhtäkkiä rankkaria. Ärsyttää todella paljon, kun muuten todella mainion tuntuisessa pelissä on noin iso bugi.

Itse tahkosin eilen pari tuntia, ja suurempi arvioita heittämättä olen varsin tyytyväinen.

Manager mode saisi olla laajempi, mutta itse pelissä on pallon elävyys saatu nostettua uusiin fääreihin 08 -versioihin verrattuna. Esim maalivahdin avauksessa pallo voi helposti ottaa parikin kertaa maasta kimmokkeen, ennenkuin taistelevat parivaljakot siihen osumaa saavat!

Myös muutenkin esim pitkälle annetut matalat syötöt lähtevät tietyllä tapaa potkaistuna upeasti matalana laakapallona, samaten kun laukauksissa on enemmän painoa ja realismia. Eilinen häkki Torresilla chipattuun juoksupalloon sai lähes itsenikin pomppaamaan sohvalta ylös; Suoraan pompusta, n 14m kohdalta nouseva laakapallo räpiköivän maalivahdin ohitse maalin kattoon näytti niiiiiin upealta, että ensimmäistä kertaa PS3 urani aikana yritin jotain hidastusta tallentaa. Eikä tällaisia maaleja ainakaan omalla kohdallani FIFA 08:ssa tullut kertaakaan muutaman kuukauden aikana nähtyä. Harmi ettei tallennus onnistunut, ilmeisesti joku rekisteröini pitäisi ensin tehdä..:o

Kaikenkaikkiaan tuo pallo vaan yksinkertaisesti elää niin pirun paljon paremmin. Mielestäni ero jopa demoon on huomattava, vaikka taisi joku tuota ominaisuutta ehtiä jopa sen demonkin perusteella mainostamaan, minusta se silti on kokoversiossa kuitenkin jopa huomattavampana esillä.. ;)

huh, nettipeliä väännetty, ja tuli vastaan jätkä jolla oli 74000 scorea :eek:

Onko tuo edes vielä mahdollista? Noh, espanja taisteli silti 3-1 voiton :)
Siinä taisi sisältää Fifa 08/Euro 2008 pelin pisteet.

Just tuossa äsken punnitsin Fifan ja pessin demoja. Niin kyllä se Fifa 09 on vain niin paljon monipuolisempi, että lähdempä hetken päästä ostamaan sen tuolta gigantista. Heissulivei.

Pieni miinus pelille kyllä tulee puolustamisen helppoudesta. Toisiksi vaikeimmalla tasolla Liverpoolilla pelatessa kone ei saa millään valioliigan huippujoukkueista oikein tehtyä maalintekopaikkoja. Toisaalta kovin montaa peliä en ole vielä päässyt pelaamaan.

Pelien toimituksissa on ollut ongelmia. Lahdesta ei peliä ainakaan Gigantista tai Puolenkuun Peleistä toistaiseksi löydy. Hieno homma.

Onhan löytynyt jo tänään Lahdesta? Ajattelin tuossa kohta lähteä ostamaan, muttei turhaankaan viitsi mennä.

Onhan löytynyt jo tänään Lahdesta? Ajattelin tuossa kohta lähteä ostamaan, muttei turhaankaan viitsi mennä.

Joo mä kävin ostamassa Anttilasta eilen illalla vaikka 10 euroa Giganttia kalliimpi olikin. Kyllä niitä siinä hyllyssä oli vielä useita. Myös Paavolan Citymarketista löytyi, mutta hinta oli todella suolainen 74,90 eur.

Eipä ollu oulun Gigantissakaan peliä. Mutta sen verran on järkeä ja kärsivällisyyttä, että en osta Fifaa millään 70e suolahinnalla.. Ensi viikkoon taitaa männöö.

Tänää tarttu kouraan, eilinen pessin demo varmisti että fifa on tänä vuonna nro. 1! Samalla peruttiin rakkaan pessin ennakkovaraus ja heitettiin hyvästit.

Tuo BaP Mode on todella koukuttava:D Mikael Forsselilla vedetään<3

Tullut nyt muutamia pelejä testattua. Kuitenkin vaivaa hieman se, että peli tuntuu kuitenkin jotenkin vähän liian nopealta, ikäänkuin flipperiltä. Pallo kimpoilee todella nopeasti pelaajilta toisille eikä tämä tunnu lähellekkään niin "rauhalliselta" peliltä Fifa 08:iin verrattuna. Toki vähän tuntumaan vaikuttanee pelaajien liikkuvuus, joka on nyt sulavempaa ja tekee pelistä jotenkin nopeamman/helpomman ohjattavaksi. Ja peliasetuksista olen laittanut pelinopeudeksi "slow". Ei voi vielä näiden pelikokemusten jälkeen vetää mitään suuria johtopäätöksiä. Ehkä tuo tuntuma vähän muuttuu pelien edetessä, mutta on peli kyllä muuttunut jotenkin nopeammaksi viime vuodesta. Ei sillä, peli on todella realistinen jne mutta tuo pallon nopea liikkuvuus ja kimpoilu jotenkin hieman pilaa pelifiilistä. Mielestäni ei ole edes mitenkään huono asia, vaikka ohjattavuus onkin hieman "könkkö" pelaajilla, sillä tämä luo helposti pelistä enemmän puurtamista ja enemmän vaikeutta hyökkäyksiin. Ja tätähän Fifa 08:ssa oli enemmän. Mutta pitää pelata enemmän ja sitten katsoa mihin suuntaan tuo kääntyy. Jokatapauksessa vuoden paras virtuaalifutis ja loistavaa viihdettä etenkin kaveriporukassa!

PARTIO,ootkos sä Kotkasta päin kotoisin??Tuli vaan mieleen kun tuolla jotain kommentteja lueskelin ja mainitsit siell' jotain Kotkasta mainitsit.Jos näin on nii mistä sä ostit FIFAN ja paljon makso??:rolleyes::p

PARTIO,ootkos sä Kotkasta päin kotoisin??Tuli vaan mieleen kun tuolla jotain kommentteja lueskelin ja mainitsit siell' jotain Kotkasta mainitsit.Jos näin on nii mistä sä ostit FIFAN ja paljon makso??:rolleyes::p
Kotkan GameStopista löytyi, hinta 70 euroa, mutta pakko oli ostaa tolla hinnalla kun muualta ei eilen enää saanu. Kaikkialta oli loppu.

Peli on hyppysissä mut pääsee vasta myöhään illalla pelailee. Vantaan Gigantissa ei muuten vielä peliä ole jos joku sitä tietoa tarvitsee.

Onko pelissä kokoonpanot kunnossa eli onko kaikki siirrot tehty syyskuun siirto deadlineen asti?

Ylös Bottom