Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

.... ja miks kamerakulma yhtäkkiä muuttu silleen et en nä puoliakaan pelistä (be a pro)???? Ensiks oli niin et kamera seuras palloa mut nyt se seuraa mua eli kärkeä ja esim. kulmapotkua ei nää ollenkaan ja muutenkin vaikeata pyytää syöttöö ku ei tiedä missä pallo on. Aivan perseestä!

Eikö sen voi kesken pelin säätää seuraako kamera palloa vai jotain muuta...?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Hei,

Miten jengillä täällä yleisesti nettipeli toimii? Lagitteleeko??

Itellä on meinasi äsken lagitella aika paljon, ja oikeastaan vähän harmitti. Tosin ei suomalaista peliseuraa ollut, en tiedä mistä vastustaja oikein tuli. Toivottavasti yleisesti peli toimisi netissäkin.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Osaisiko joku kertoa, että miksi en näe tilastojani leaderboardilla? Siinä alhaallahan pitäisi näkyä omat tilastot, mutta pelkkiä viivoja vain näkyy. :confused:
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Hei,

Miten jengillä täällä yleisesti nettipeli toimii? Lagitteleeko??

Itellä on meinasi äsken lagitella aika paljon, ja oikeastaan vähän harmitti. Tosin ei suomalaista peliseuraa ollut, en tiedä mistä vastustaja oikein tuli. Toivottavasti yleisesti peli toimisi netissäkin.

Itselläni ainakin Be a pro muoto netissä ei pätki yhtään, mutta sitten ihan tavallinen ottelu pätkii ärsyttävästi.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Voiko esim. Premier Leagueta pelata sillein et saa kaikki joukkueet ihmispelaajan kontrolliin? Fifa08:ssa taisi saada vain kahdeksan joukkuetta.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Milläs joukkueella pelatte manager modea? Ite alotin werder bremenillä... Pari ukkoa on koko ajan sairastuvilla,esim. Diego:). Ihan hyvä peli, harmi vaan että ei ole ehtiny paneutua vielä paremmin, on ollu niin paljon muuta hommaa.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ite en oo vielä alottanu manageria,mutta alotan kyllä Arsenalilla.Pitää katos totutella pelaamaan vähän vaikeammilla tasoilla ettei tarvi aloittaa helpoimmalla sitä manageria,varmaan toisiksi vaikeimmalla aloitan.;)

Mun mielestä pelin yks hienoimmista asioista on se,että jos haluaa mennä puolustajasta ohi niin pitää siihen joku kikka vääntää että ohi pääsee(no okei,jos on pirun nopee hyökkääjä esim. martins ja pirun hidas puolustaja esim. hyypiä niin sitten on eri asia)Mun mielestä se on pirun hieno juttu ja niitä kikkoja mä tässä harjottelenkin että sen managerin vois alottaa että siellä jotenkin pärjäis. :D
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Onko tässä pelissä ollenkaan Mestareiden Liigaa? Aloitin manager moden Liverpoolilla ja karsintapelejä ei ollut ollenkaan. Muita cuppeja kuin League ja FA ei itselläni ole.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ite en oo vielä alottanu manageria,mutta alotan kyllä Arsenalilla.Pitää katos totutella pelaamaan vähän vaikeammilla tasoilla ettei tarvi aloittaa helpoimmalla sitä manageria,varmaan toisiksi vaikeimmalla aloitan.;)

Mun mielestä pelin yks hienoimmista asioista on se,että jos haluaa mennä puolustajasta ohi niin pitää siihen joku kikka vääntää että ohi pääsee(no okei,jos on pirun nopee hyökkääjä esim. martins ja pirun hidas puolustaja esim. hyypiä niin sitten on eri asia)Mun mielestä se on pirun hieno juttu ja niitä kikkoja mä tässä harjottelenkin että sen managerin vois alottaa että siellä jotenkin pärjäis. :D

Pelaajien ohitukseen riittää ihan hyvin pellä oikea tatti, jolla tökkää pallon puolustajan ohi.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Onko tässä pelissä ollenkaan Mestareiden Liigaa? Aloitin manager moden Liverpoolilla ja karsintapelejä ei ollut ollenkaan. Muita cuppeja kuin League ja FA ei itselläni ole.

Jossain versiossa ainakin piti itsensä pelata kansainvälisille kentille. Eli siis ihan sama missä valmensi, niin suoraan ei päässyt ECC(joka oli siis sama kuin CL). En ole vielä pelannut kovinkaan paljoa tuota manager modea, joten en siis osaa vastata suoraan tuohon.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Pystyykös tässä luomaan jostain sen oman Be a pro -pelaajan online-pelimuotoon?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Alotin Manager moden semi-pro vaikeustasolla, parit ekat pelit voitin kuitenki 5-0 tai 6-0 sitten päätin vaihtaa avaikeustason professionaliin. Nyt tuntuu että lukuisista läpiajoista ja vedoista huolimatta en saa palloa riittävän usein maalivahdin selän taakse, eli olisko teillä vinkkejä siihen viimeistelyyn, miten siitä vedosta saisi tarkemman?

Entä ootteko te ihmiset jo päässy laittamaan teijän maali videoita nettiin? itsellä ei toimi jostain syystä:mad:
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Sairaaks tää maailma on mennyt, kun viikonlopun vietin FIFA,n parissa.
Pelin grafiikka oli mahtavan näköistä. Joukkueiden suuri määrä oli käsittämätön PES miehelle.
Pelattavuus tosin oli pettymys. Mikä helvetin viive noissa komennoissa on? Ainakin, kun olen PES,ä pelannut, niin tämän pelin kanssa joutuu totutella ja kauan siihen, että painallukseeni pelaaja ei reagoi salamana. Hyötynäkohta oli myös täysin sekasin välillä. BaPro oli myöskin todella sekavaa ainakin onlinen puolella,

Anyway peli oli ihan mukiinmenevä ja yllätyin positiivisesti paria veemäistä seikkaa lukuunottamatta. Kaikkeen varmaan tottuu?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Alotin Manager moden semi-pro vaikeustasolla, parit ekat pelit voitin kuitenki 5-0 tai 6-0 sitten päätin vaihtaa avaikeustason professionaliin. Nyt tuntuu että lukuisista läpiajoista ja vedoista huolimatta en saa palloa riittävän usein maalivahdin selän taakse, eli olisko teillä vinkkejä siihen viimeistelyyn, miten siitä vedosta saisi tarkemman?
Paina pohjaan "finesse shot modifier" niin pelaaja sijoittaa pallon haluamaasi nurkkaan tai pelaajan vaihtonappi ja näpäytä nopeasti vetonappia, niin neppaa pallon yli veskarin. Ja päästä se turbonappi ajoissa pohjasta niin veto lähtee nopeammin :)

jema sanoi:
Mikä helvetin viive noissa komennoissa on? Ainakin, kun olen PES,ä pelannut, niin tämän pelin kanssa joutuu totutella ja kauan siihen, että painallukseeni pelaaja ei reagoi salamana.
No se on pikkaisen realistisempaa, ettei kaikki tapahdu salamana. Monet PESiin tottuneet (kuten minäkin tein) pelaa aluksi turbonappi pohjassa, ja FIFAssa tuon painaminen hidastaa liikkeitä aivan helvetisti. Kannattaa muistaa, että FIFA ei ole PES, joten sen pelaaminen on erilaista - tämä on toki alkuun vaikeaa, kun on vuositolkulla hakattuasi tottunut erilaiseen pelattavuuteen. Mutta kärsivällisyys kannattaa ja pian nautit FIFAsta suuresti ;)
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

No se on pikkaisen realistisempaa, ettei kaikki tapahdu salamana. Monet PESiin tottuneet (kuten minäkin tein) pelaa aluksi turbonappi pohjassa, ja FIFAssa tuon painaminen hidastaa liikkeitä aivan helvetisti. Kannattaa muistaa, että FIFA ei ole PES, joten sen pelaaminen on erilaista - tämä on toki alkuun vaikeaa, kun on vuositolkulla hakattuasi tottunut erilaiseen pelattavuuteen. Mutta kärsivällisyys kannattaa ja pian nautit FIFAsta suuresti ;)

Jaapajaa. Totta tuo, kaikki tapahtuu, mutta viiiii-veeeeeee-llä. Ehkäpä nautintokin tulee sitten viiveellä tämän pelin kanssa. Yleisesti, peli on kyllä hyvä. Yksinpeli tuntuu toimivan, ja muutenkin pelissä on jalkapallollista siältöä siitä pitäville.

Sitte pieni itkun tiraus: Oon kyllä aikamoisen pettynyt nettipeliin. No, ehkä nautinto tulee vielä pidemmällä viiveellä. Kaikki netissä pelaamani ottelut lagaa. Lagaa jotenkin kauheasti. Tuntuu, että warppailee alussa, ja sitten toimiin niin hitaasti ja kankeasti viiveellä, että ei vain hidas ehdi mukaan. Netissä hitaus on kummallista nopeutta, vaikka ei ole tuo "turbo nappula" pohjassa. Ei ehdi syötellä, ei saa palloa haltuun, heti on joku kimpussa. Ei video, kai sitä vaan on paska pelaaja.

Kertokaas nyt Fifa kurkot tälle nuubille miten pitää toimia, tai taktiikka rakentaa kun nuo ärsyttävät munaravaajat tuolta pessin puolelta on saapuneet fifalle. Ei helskutta. Aina on pari vastustajan miestä tosi syvällä odottamassa vastahyökkäystä, ja loput kahdeksan makaa alhaalla. Tosi ihanaa ja nautittavaa futista. Sellaista, johon omilla fifan taidolla ei osaa vastusta antaa. Ei tunnu paljoa aina rakentelua oleva, vaan munaraviks ja sassiin. Y-hyyy. Tässäpä tämä vuodatukseni.

Minkälaiset säädöt siis laitan taktiikoiksi, että pääsen munaraviin mukaan? Vastahyökkäyksillä 4-0 voittoon. Kauniin pelin rakentelu on hanurista, eikä sillä pärjää. Help me.!
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Nyt seuraa todella tärkeä kysymys. Eli itselleni on tärkeää, että kun pelissä saavutta jotain esim. Mestareidenliigan mestaruuden niin onko tässäkään pelissä minkäänlaista juhlinta animaatiota? Viimevuotisessa FIFA:ssa oli se n.3 sekunnin "juhlinta" missä ei edes pokaalia näkynyt ja muutenkin osasi latistaa voiton tunnelman perusteellisesti.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Kyllä minä yhdyn tuohon viivekritiikkiin. 08 oli uskomattoman kömpelö ja siitä ollaan tultu paljon eteenpäin. Mutta kyllä 09:ssäkin on viivettä hieman liikkeissä. Syötöt jäävät usein "varastoon" ja joskus pelaaja ottaa monta askelta ennen kuin aikoja sitten suoritettu laukaisu tapahtuu. Tiedän, että oikeassakin elämässä askeleet pitää olla kohdallaan, että voi syöttää tai laukoa, mutta FIFAssa tämä liian hidasta. Nettipelit todellakin lagaa. Sen takia en ole netissä paljoa jaksanut pelata. Valikot ovat myöskin ärsyttävän kömpelöitä.

Pohja hyvälle pelille on toki kasassa ja kyllähän tämä ajoittain on nautittavaa, mutta vaikka väkisin olen tätä tahkonnut niin en vain jaksa innostua tästä tarpeeksi. Manager modea tässä on tullut pelailtua, mutta yleensä pelaan yhden tai kaksi ottelua kerralla kunnes lopetan. Eli ei ole FIFA koukuttanut ainakaan minua täysin.
 
Ylös Bottom