Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Okei,kiitoksia partio.Huomenna meen kattoo jos jostain löytäsin,en kyllä mitään 70 euron hintaa maksa,sitte venaan että saa jostaan halvalta.;)
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Toivottavasti, sillä FIFA08ssa olin kerennäyt saada jo jota 60 000 pojoa. :)
Minulla ainakin euro 2008:ssa oli minun fifa 08:n pisteet., joten todennäköisesti ne pisteet säilyvät fifa 09:ssa, kun niitä pisteitä käytetään tuolla EA sivulla muokatakseen sitä avataria.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Minulla ainakin euro 2008:ssa oli minun fifa 08:n pisteet., joten todennäköisesti ne pisteet säilyvät fifa 09:ssa, kun niitä pisteitä käytetään tuolla EA sivulla muokatakseen sitä avataria.
Säilyykö pisteet EA:n servereille vai PS3:n pelitallennuksessa?

Itse nääs poistin FIFA 08:n tallennukset kun myin sen.

Nyt on uusi FIFA 09 jo hyllyssä, mutta PS3:een se pääsee vasta maanantaina. On vähän kiire, joten ei ehdi pelaamaan.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Uunituoreimmat siirrothan tässä kait sitten päivittyy tulevaisuudessa, käsittääkseni että ne suunnilleen viikottain päivittelee ajan tasalle pitkin kautta.

Sitten on viel joku erillinen systeemi joka seurailee että jos oikeasti on pelaaja loukkaantuneena tai ihan huikeassa iskussa reaalimaailmassa niin tuossa pelissäkin on samansuuntainen iskukyky (ne nuolet osoittavat sitä fiiliksen ja iskukyvyn suuntaa) pelaajilla...

...tämän kait saa yhteen liigaan ilmaiseksi laitettua, jos useampaan haluaa niin sitten ne joutuu kait erikseen ostamaan storesta. Jos tuon nyt oikein käsitin. Itse laittelin tuon Englannin sarjoihin ja ainakin nuo näyttäis tällä hetkellä ihan hyvin Blackburn Roversin pelaajien virettä kuvailevan.

Ihan mukava, toki tuossa omat hyvät ja huonot puolensa on, mut kait tuon saa sit valittua että haluaako tuota pitää päällä vai ei.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Säilyykö pisteet EA:n servereille vai PS3:n pelitallennuksessa?

Itse nääs poistin FIFA 08:n tallennukset kun myin sen.

Nyt on uusi FIFA 09 jo hyllyssä, mutta PS3:een se pääsee vasta maanantaina. On vähän kiire, joten ei ehdi pelaamaan.
servereihin tiedenkin?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Muistaa sitten kaikki innokkaat, että meillä on Fifassa KonsoliFIN clubs futisjoukkue. Pelaajille varmasti on joukkueessa tilaa, joten äkkiä ilmoittautumaan.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Just kävin hakemassa Fifan ja aivan loistava peli onkin!Mutta yksi asia askarruttaa,kun ei oikein älyy että miten toi replay toimii.Pari pirun hienoo maalia on tullut tehtyä mutta kun ei saa zoomattua tai vaihdettua kuvakulmaa.Kertokaahan toki onko vika ohjaimessa vai missä...:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Just kävin hakemassa Fifan ja aivan loistava peli onkin!Mutta yksi asia askarruttaa,kun ei oikein älyy että miten toi replay toimii.Pari pirun hienoo maalia on tullut tehtyä mutta kun ei saa zoomattua tai vaihdettua kuvakulmaa.Kertokaahan toki onko vika ohjaimessa vai missä...:p

Paina pari kertaa neliötä ja vaihda kohteeksi pallo L1/R1:llä
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Meitsi vois ilmottautuu jengii.. Ja jos konsolifin-porukalla on jengi myös NHL 09:ssä, ni siihenki voisin tulla. Ei sitä online be a pro:ta voi oikein pelailla, jos ei oo missään jengissä mukana. Viitiskö joku panna niit tietoi näkyvii?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Toimiiko Storesta ostetut "Life With Adidas" - liigat myös PS3:n muilla käyttäjillä?

Itse kun käytin ilmaisen koodin Espanjan liigan päivittelyyn, mutta haluaisin myös, että Englannin liiga päivittyisi samaa vauhtia.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Toimiiko Storesta ostetut "Life With Adidas" - liigat myös PS3:n muilla käyttäjillä?

Itse kun käytin ilmaisen koodin Espanjan liigan päivittelyyn, mutta haluaisin myös, että Englannin liiga päivittyisi samaa vauhtia.

onko rosteri päivitykset maksullisia? vai mitä se eddy höpisee? :p
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

onko rosteri päivitykset maksullisia? vai mitä se eddy höpisee? :p
Ainakin XO versiossa tuli yksi koodi, jolla saa yhden liigan "avattua" ja siihen sitten ne päivitykset tulevat automaattisesti. Ilmeisesti muihin liigoihin täytyy ostaa sitten noita koodeja. Pitää perehtyä paremmin tohon.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ainakin XO versiossa tuli yksi koodi, jolla saa yhden liigan "avattua" ja siihen sitten ne päivitykset tulevat automaattisesti. Ilmeisesti muihin liigoihin täytyy ostaa sitten noita koodeja. Pitää perehtyä paremmin tohon.

Joo noinhan se muistaakseni meni mutta toi koskee vain sitä Adidas Live Seasonia jossa on pelaajien reaaliset pelikunnot ja loukkaantumiset mukana. Joten Nikezu ole huoleti kyllä normaalit rosteri päivitykset tulevat edelleen ilmaisena.;)
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Missäs vika kun ei toimi maalien uploadaaminen tonne eafootballworldiin? toimiiko muilla?
Kun painan sitä upload nappia niin ottaa ekaksi yhteyttä sinne mutta sitten sanoo että eafootbal world is currently unavailable?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

.... ja miks kamerakulma yhtäkkiä muuttu silleen et en nä puoliakaan pelistä (be a pro)???? Ensiks oli niin et kamera seuras palloa mut nyt se seuraa mua eli kärkeä ja esim. kulmapotkua ei nää ollenkaan ja muutenkin vaikeata pyytää syöttöö ku ei tiedä missä pallo on. Aivan perseestä!
 
Ylös Bottom