Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Näyttää oikein mallikkaalle. Mukava nähdä entistä luonnollisemmat kehon painonsiirrot syötöissä ja liikkeessä. Pallokin tuntui olevan jälleen pykälän verran dynaamisemmin menossa mukana. Ja mikä tietysti parasta, ruudunpäivitys oli jo tässä vaiheessa sulavaa niin kentällä kuin introssakin. Hieno juttu.

Näillä näkymin loppuvuodesta on luvassa entistä korkeatasoisempaa futailua EA:lta. Peukkuja tälle.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Näyttää oikein mallikkaalle. Mukava nähdä entistä luonnollisemmat kehon painonsiirrot syötöissä ja liikkeessä. Pallokin tuntui olevan jälleen pykälän verran dynaamisemmin menossa mukana. Ja mikä tietysti parasta, ruudunpäivitys oli jo tässä vaiheessa sulavaa niin kentällä kuin introssakin. Hieno juttu.

Näillä näkymin loppuvuodesta on luvassa entistä korkeatasoisempaa futailua EA:lta. Peukkuja tälle.

Samanlaisia huomioita itsekin tein. Lisäksi kulmapotkuissa on näköjään parempi kuvakulma.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

pes kuulostaa hyvältä mutta perskule fifa näyttää niin hienolta! vaikka pessissä kyl pelaajamallit ja ulkonäkö muutenki oN parempi kuin fifassa. Varmaan täytyy kumpikin peli ostaa.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Mahtavalta näyttää ja ihan futiksen näköistä on. Kyllä pes fanina on pakko miettiä myös tämän pelin ostoa.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ihan hyvältähän tuo vaikutti. Tosin pelinopeutta oli mielestäni nostettu sekä Fifa 08:sta että Uefa Euro 2008:sta. Vai tekiköhän tuon fiiliksen vain se, että syöttely oli nopeampaa kuin ennen. Muuten kyllä varmasti tulossa hieno peli. Selostus kyllä muistutti ehkä vähän liikaakin Fifa 08:a.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

pes kuulostaa hyvältä mutta perskule fifa näyttää niin hienolta! vaikka pessissä kyl pelaajamallit ja ulkonäkö muutenki oN parempi kuin fifassa. Varmaan täytyy kumpikin peli ostaa.

Johan lohkes....eihän tota usko Seppo Hovikaan :eek:
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ainakin tarpeeksi kattava lisenssi:D taas. Toivottavasti parantavat sitä onlinea:rolleyes:

siis 08:sissakin on ihaperkeleen hyvä se netti! mulla ei oo kenenkään muun kanssa ongelmia päästä pelaa, ku sulla! eli kannattas hankki parempi netti tai jotain.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Löytyykö tästä minkäänlaista Dynasty-modea? Itse löysin ainoastaan tietoa neljän kauden mittaisesta Be a Pro-moodista. Virtuaalimanagerille neljä kautta on kyllä aivan liian vähän...

Pelikuva näyttää todella hyvältä, kunhan pelituntuman saisivat PS2:n PES:ien tasolle. Ainoa asia mikä vähän häiritsee on tuo rinkulakuvio nurmessa. Noita on joka futispelissä, mutta ei taida miltään isommalta stadionilta oikeasti löytyä?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Löytyykö tästä minkäänlaista Dynasty-modea? Itse löysin ainoastaan tietoa neljän kauden mittaisesta Be a Pro-moodista. Virtuaalimanagerille neljä kautta on kyllä aivan liian vähän...
Ainakin FIFA 08:ssa on Manager Mode, joka vastaa suunnilleen änäreiden Dynasty Modea, joten luulisi sen löytyvän myös FIFA 09:stä. :) Pakko mainita yksi pieni asia, joka on minua häirinnyt ko. pelimuodossa FIFA 07:sta lähtien on se, ettei mistään näe muiden joukkueiden tekemiä siirtoja. Siirrot huomaa hyvällä tuurilla tyyliin siten, että jotain joukkuetta vastaan pelatessa havahtuu, jotta: "Jaaha, se on Ronaldinho siirtyny Manchester Cityyn" tms. :) Pieni kitinän aihe, mutta myös siirtoruletit ovat olennainen osa urheilumaailmaa, ja olisi mukava fiilistellä siirtoikkunaa kyttäillessä. :p
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ollaan vissiin sit pelattu ihan eri PESsiä.

Hemmetin sujuvan näköinen tuo FIFA 09. Pallon fysiikkakin on realistisemman olosta.

Itse taas en ainakaan UEFA 08 versioon huomannut mitään eroa paria animaatiota lukuunottamatta. FIFA 08:iin verrattaessa suurimmat muutokset lienee tuo pelinopeus ja hyökkääjän nopeampi ohjattavuus pallon kanssa. Toivottavasti UEFA 08 muuten niin toimivassa kokonaisuudessaan oli jonkinlainen tämän -09 version testikappale, ja siitä olisi poistettu se suurin taka-askel FIFA 08 verrattaessa jossa vastustajalta on lähes mahdotonta saada palloa yhdellä tai kahdellakaan puolustajalla puhtaasti pois.

Muuten en itse hirveästi osaa kehittämistoiveita esitellä. Mahdollisimman paljon vaan näprättävää itse ottelun lisäksi manager modeista lähtien, sekä jos vihdoin saisivat sen paitsioansan kuntoon. Vaikka asia on pieni, niin jälleen jotenkin EA:maiseen tapaan useamman muun pikkumokan (lukekaa 08 puusta) kanssa se antaa pelistä jotenkin testaamattoman kuvan. Erikoistilanteissa kun paitsioansaa tehdessä pelaajat juoksevat ylös vasta vastustajan potkaistua pallon peliin, ja futista tuntevat varmaankin ymmärtävät ettei tämä kovin toimiva taktiikka ole. Vielä hauskempaa, että sama "ominaisuus" löytyy sekä FIFA että UEFA versiosta.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

siis 08:sissakin on ihaperkeleen hyvä se netti! mulla ei oo kenenkään muun kanssa ongelmia päästä pelaa, ku sulla! eli kannattas hankki parempi netti tai jotain.

Ehkä se 8 megane netti riittää! Eikä mullakaa ooo mitään suurempia ongelmia ollu, paitsi et FIFA 08:issa se ei joskus kertakaikkiaan onnistu:mad: Toisin kuin änärissä missä on oikeasti loistava ja toimiva nettipeli! :)
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Ehkä se 8 megane netti riittää! Eikä mullakaa ooo mitään suurempia ongelmia ollu, paitsi et FIFA 08:issa se ei joskus kertakaikkiaan onnistu:mad: Toisin kuin änärissä missä on oikeasti loistava ja toimiva nettipeli! :)

Missä vaiheessa NHL:n nettipelistä tullut toimiva:confused: Koko ajanhan se on pätkinyt eikä pelejä löydy kuin tuurilla joskus.

No joo, ootan todella fifa09, viimeisin fifa mitä oon pelannut on 07, varmasti menty rutkasti eteenpäin. Toimiva online vaan tähän niin oon hyvin tyytyväinen.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Missä vaiheessa NHL:n nettipelistä tullut toimiva:confused: Koko ajanhan se on pätkinyt eikä pelejä löydy kuin tuurilla joskus.

No joo, ootan todella fifa09, viimeisin fifa mitä oon pelannut on 07, varmasti menty rutkasti eteenpäin. Toimiva online vaan tähän niin oon hyvin tyytyväinen.

Olihan 08:ssakin hyvin toimiva nettipeli.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Missä vaiheessa NHL:n nettipelistä tullut toimiva:confused: Koko ajanhan se on pätkinyt eikä pelejä löydy kuin tuurilla joskus.

No joo, ootan todella fifa09, viimeisin fifa mitä oon pelannut on 07, varmasti menty rutkasti eteenpäin. Toimiva online vaan tähän niin oon hyvin tyytyväinen.

Mulla NHL 08:in nettipeli toimii loistavasti:)

FIFA 09:iin vois tulla joku be a pro liiga, mis tehään n10 pelaajan joukkue ja pelataan pelejä ja noustaan sarjataulukossa... tai jotai tollasta:rolleyes:
 
Ylös Bottom