Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

juu, kokeilin äsken pelata silleen. voin sanoa että pelaaminen oli yhtä helvettiä :D kaikki oli siis manuaalisena. olin espanjalla uutta seelantia vastaan amateur vaikeus tasolla, ja voitin vaan 2-0. siis ei uusi seelanti mitään hyökkäyksiä saanut, mut lähes kaikki syötöt meni ihan jonnekkin persiiseen, vedoista puhumattakaan. oon näköjää niin tottunut noihin pelin oletus arvoihin.. yleensä pelaan WC vaikeus tasolla. vai miten nuo asetulset kannattaa edes olla, pelaatteko jotenkin hieman helpommalla tavalla, vai oonko vaan niin huono? :D :p

Itse pidän laukausta seminä, koska silloin pystyy vähän kontrolloimaan vedon suuntaustakin järjellisesti. Samoin keskitykset on semillä, jolloin ei tarvitse kesken juoksun alkaa jo liian ajoissa painamaan keskelle suuntaa. Kaveri jonka kanssa kovasti pelaillaan käyttää myös syöttöä semillä, niin ei tarvitse aina vähän turhankin aikaisin alkaa virittelemään syötön voimaa, mutta itse pidän sen manualilla. Semi on useimmissa sellainen sopiva siirtymävaihe ainakin automaattisista.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ite käytän tällaisia:

Passing Assistance - Semi
Shot Assistance - Semi
Crossing Assistance - Semi
Lob Passing Assistance - Manual
Through Passing Assistance - Manual

Noilla asetuksilla oon saanu aika haastavia otteluita World Classilla ja Legendarylla.

Mut tosta Through Pass Assistancesta haluisin kuulla muiden mielipiteitä et käytättekö(siis jos asetus MANUAALILLA) L1+kolmio läpisyöttöä, sillä mielestäni se on todella rasittavan vaikeaa hallita ja TODELLA usein jää liian vajaaksi. Olenkin yrittänyt harjoitella neliön käyttöä sen sijaan, koska Lob Pass on manuaalilla ja antaa aika hyviä fiiliksiä, kun saa neliöllä manuaalisesti heitettyä kermasen passin puolustuslinjan taakse niin ettei maalivahti kerkeä siihen ja hyökkääjä kirmaa ja heittää häkin. Eli siis onko kohtalotovereita, jotka jälleen kerran yrittää L1+kolmio syöttöä ja tajuaa, että taas toppari katkaisi sen päällään naurettavan helposti(itselleni käy siis näin usein kun yritän nopeasti vanhasta muistista käyttää tuota läpisyöttöä neliön sijaan)?

Toinen asia koskee kun heitän ihan normaalin kolmio läpisyötön ja pelaaja vaihtuu aivan eri pelaajaan kuin kenelle syöttö on tarkoitettu. Tämä pelaaja kenelle yritin syöttää olisi kerennyt syöttöön vaikka kävellen mutta nyt vastustaja ehtii siihen kun ohjaankin toista kauempana olevaa pelaajaa. Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan. Tästä olen itse muodostanut sellaisen teorian, joka pohjautuu normaaliin syöttöön. Eli kuten kaikki varmaa tietää kun x:n painaa pitkään pohjaan tulee syötöstä kova mutta samalla se menee myös automaattisesti taaimmaiselle pelaajalle. Tämä on mielestäni erinomainen ratkaisu, mutta kun läpisyötöt on manuaalilla joutuu kolmiota painamaan todella pitkään pohjaan, jotta syöttö lähtee tarpeeksi pitkälle, ja sitten sattuu tuo edelle mainitsemani typerä player switch.

Ääh nyt kun luen tota omaa tekstiä tuntuu se todella huonosti kirjoitetulta, mutta uskon että ne pelaajat joilla näitä samoja ongelmia on, osaavat tulkita tota Enigma kieltä ja toivon, että voisitte kertoa teidän omia ajatuksianne noista esille tuomistani asioista.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itsellä:
Passing Assistance - Auto
Shot Assistance - Manual
Crossing Assistance - Manual
Lob Passing Assistance - Semi/Auto
Through Passing Assistance - Semi/Auto
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse vetelen täysin automaatilla koska en näe järkeä siinä, että on mahdollista vetää/syöttää vain 8 suuntaan. (korjatkaa jos olen väärässä)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse vetelen täysin automaatilla koska en näe järkeä siinä, että on mahdollista vetää/syöttää vain 8 suuntaan. (korjatkaa jos olen väärässä)
Voit syöttää semmoisille paikoille jossa ei ole pelaajaa (pelaaja juoksee perässä.)

PS. ei kyllä uskoisi.ett' pelaat automaatilla, viime pelien perusteella. Ehkä saattaakin olla ja siksi pelaat niin hyvin :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itsellä:
Passing Assistance - Auto
Shot Assistance - Manual
Crossing Assistance - Manual
Lob Passing Assistance - Semi/Auto
Through Passing Assistance - Semi/Auto

Mulla ei ainakaan pysty Lob eikä Through valinnoissa edes ottaa Semi vaihtoehtoa. Eli siis niissä on joko Manual tai Assisted.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse vetelen täysin automaatilla koska en näe järkeä siinä, että on mahdollista vetää/syöttää vain 8 suuntaan. (korjatkaa jos olen väärässä)

Muistinpas väärin.
Pass - assisted
Through ball - manual
Lob - manual
Cross - semi
Shoot - assisted
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

laitetaan ny tännekkin ku tossa trophy aiheessa ei vastausta tule.


Club god - Reach legendary status for your club

mitä tuossa pitää tehä? onko tuo joku online trophy, vai mikä?

:confused:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Olisko jossain listaa pelin suomalaisista pelaajista, jotka voi hankkia manager modessa??
Tai toisin sanoen, voiko manager modessa transfereita tehdessä jotenkin ostaa pelaajia maajoukkueista?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Olisko jossain listaa pelin suomalaisista pelaajista, jotka voi hankkia manager modessa??
Tai toisin sanoen, voiko manager modessa transfereita tehdessä jotenkin ostaa pelaajia maajoukkueista?
empä usko että maajoukkueesta onnistuu osto, kun maajoukkueen pelaajat ovat samat pelaajat seurajoukkueissa. Joten saat vaan ostettuu niitä harvoja suomalaisia pelaajia niistä joukkueista joita on tarjolla pelissä. Kuten Liverpool Sami Hyypiä.

Mutta jos kaipaat listaa missä maajoukkuen pelaajat pelaavat nykyään niin tässä:
(Nimi/joukkue/maa missä joukkue sijaitsee)
Nykyinen joukkue

Maalivahdit:

* Jussi Jääskeläinen, Bolton Englanti
* Otto Fredrikson, Lillestrøm Norja
* Peter Enckelman, Cardiff Englanti
* Niki Mäenpää, FC Den Bosch Alankomaat

Puolustus

* Veli Lampi, FC Zürich
* Petri Pasanen, Werder Bremen Saksa
* Toni Kuivasto, Djurgårdens IF Ruotsi
* Sami Hyypiä, Liverpool FC Englanti (kapteeni)
* Hannu Tihinen, FC Zürich
* Niklas Moisander, AZ Alkmaar Alankomaat
* Toni Kallio, Fulham FC Englanti

Keskikenttä

* Joonas Kolkka, NAC Breda Alankomaat
* Teemu Tainio, Sunderland AFC Englanti
* Markus Heikkinen, SK Rapid Wien Itävalta
* Mika Väyrynen, SC Heerenveen Alankomaat
* Alexei Eremenko Jr., FC Saturn Venäjä
* Daniel Sjölund, Djurgårdens IF Ruotsi
* Roman Eremenko, FK Dynamo Kiova Ukraina

Hyökkääjät

* Shefki Kuqi, Crystal Palace FC Englanti
* Jari Litmanen, FC Lahti Suomi
* Roni Porokara, Örebro SK Ruotsi
* Jonatan Johansson, Hibernian FC Skotlanti
* Mikael Forssell, Hannover 96 Saksa

Muita viime aikoina maajoukkueessa esiintyneitä pelaajia

* Magnus Bahne, Halmstad Ruotsi
* Njazi Kuqi, Koblenz Saksa
* Antti Niemi, Fulham Englanti
* Mika Ojala, Inter Suomi
* Mika Ääritalo, TPS Suomi
* Niklas Tarvajärvi, Neuchâtel Xamax
* Tim Sparv, Halmstad Ruotsi
From Wikipedia.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

En tiedä johtuuko mun pelityylistä vai mistä mutta en ennen tätä päivää ollu tehnyt yhtään saksipotkua koko pelissä ja sit olin Arsenalia vastaan 2-0 tappiolla kun Rooney päätti huonommalla jalallaan tehdä tällaisen kavennusmaalin:

EA SPORTS Football World - ARSENAL - MANCHESTER UTD 2 - 1
Jostain syystä sitä on vaikea saada. :p

PS. saanut ennen kuin trophyt tulivat varmaan 1-4 kertaa vain saksipotkua. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mä oon saanu saksari maalin, vasta ton trophy päivityksen jälkeen, ja vieläpä 2kertaa! :p aluks ajattelin et joo,en saa ikinä tota saksari maalia, niin tuli jo 5 mg mode ottelussa se etolla, ja kauden loppupeleissä iniesta teki vielä toisen saksari maalin :D. ennen trophyjä kerran olin saanu tehtyä saksarin, mutta se oli aika lussu, ja mokke torju sen. :o
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt pitää tulla ihan tänne fiilistelemään mun manager mode kautta hercules fc:llä. espanjan cup on mennyt kyllä ihan nappiin tällä ekalla kaudella tässä seurassa. ensimmäisellä kierroksella kaatui joku kakkos divarin joukkue, seuraavalla kierroksella tuli vastaan osasuna. onnistuin tekemään Ruben navarrolla heti ottelun alkuun johto maalin vastahyökkäyksestä. noh, sitten peli on aika keskialueella nyhräämistä, kunnes osasunan pandiani tasoittaa ottelun 73minuutilla. sitten saan tehtyä meksikolaisella batesilla hienon läpiajo maalin 85minuutilla. peli päättyy niihin numeroihin ja menen jatkoon! jo, kolmannella kierroksella vastaan tuli Villareal. hieman hirvitti, että tuleekohan tässä kunnon tappio. no peli lähtee käyntiin, ja onnistun taas tekemään heti ottelun alkuun maalin joka oli niin ikään vastahyökkäys. peli etenee aina 80minuutille asti siten, että villareal hyökkää koko ajan, ja hercules puolustaa. viimein guiseppe rossi saa tasoitettua ottelun. mennään jo jatkoaikaa, ja saan viimeisen hyökkäyksen, josta ruben navarro pistää pallon maaliin! voitin tuon ottelun 2-1. Sitten koittaa toinen osaottelu. ensimmäinen puoliaika päättyy tilanteeseen 0-0. toisella puoliajalla saan tehtyä avausmaalin. tämän jälkeen villareal rupeaa entistä enemmän hyökkäämään, josta seuraa tasoitus maali. ottelussa ei nähdä enää sen jälkeen maaleja, joten pääsin taas seuraavalle kierrokselle yhteislukemin 3-2. oli kyllä fiilis korkealla sen jälkeen. vaikeustasona on world class.
 
Ylös Bottom