Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

vähänkö tuo peli on paska.

pelaan nothingham forestilla mmestaruussarjaa tai mikä lie onkaan. Pystyy pari peliä pelaamaan kunnes pitää vaihtaa koko tiimi mv lukuunottamatt aku äijät on ihan finaalissa. siis mitä helvettiä! ei c ronaldo ole sen paremmassa aerobisessa kunnossa pakosti ku alasarjan pelaajat.

alko vituttaa samantien ja lopetin kauden siihen, ainut hyvä tossa on be a pro, ja tietysti kaverin kanssa matsit, yksinpelinä tuo on huono
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

vähänkö tuo peli on paska.

pelaan nothingham forestilla mmestaruussarjaa tai mikä lie onkaan. Pystyy pari peliä pelaamaan kunnes pitää vaihtaa koko tiimi mv lukuunottamatt aku äijät on ihan finaalissa. siis mitä helvettiä! ei c ronaldo ole sen paremmassa aerobisessa kunnossa pakosti ku alasarjan pelaajat.

alko vituttaa samantien ja lopetin kauden siihen, ainut hyvä tossa on be a pro, ja tietysti kaverin kanssa matsit, yksinpelinä tuo on huono

Olisikohan kannattanut vähän pidempään katsella ja esim. panostaa fitness valmentajaan manager modessa.

Hauskaa sinänsä nämä valitukset, kun ei oteta edes pelin ominaisuuksista selvää. Kyllä pelissä on paljon huonoja asioita, mutta tuo ei ole yksi niistä, vaan ihan tarkoituksellinen ominaisuus(eri asia tarvisiko sitäkään ollut tehtynä, kauheasti lisäarvoa ei se päivittäminen itsessään tuo pelin syvyyteen).

Yksinpelinä peli on paljon parempi kuin suurin osa nettimatseista(monestakin syystä) ja juuri manager mode on saanut itseni pelaamaan. Be a pro on ihan hauskaa hetken, mutta todella lyhyt ja vähän puolitiehen jäänyt moodi. Joukkuetiimipelistä en viitsi edes aloittaa, koska se sisältynee tuohon moninpeliin muutenkin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eniten mua ärsytttää täs pelissä se että es on ihan liian helppo. Legendarylla ei ole pelistä mitään vastusta, ei siis mitään.

Onkos teillä mitään neuvoja miten sais peliä jotenkin vaikeammaks? :p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

abamancer, ota kaikki avut pois käytöstä. Voin luvata, että haastetta tulee ja paljon. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Yksinpelinä peli on paljon parempi kuin suurin osa nettimatseista(monestakin syystä) ja juuri manager mode on saanut itseni pelaamaan. Be a pro on ihan hauskaa hetken, mutta todella lyhyt ja vähän puolitiehen jäänyt moodi. Joukkuetiimipelistä en viitsi edes aloittaa, koska se sisältynee tuohon moninpeliin muutenkin.

Oon huomannu saman nettimatseista, ainakin omissa peleissä tulee hirveästi läpiajomaaleja, eli kärkipelaajan/pelaajien on aika helppo karata pallon kanssa ainakin puolittain kun puolustuslinja reagoi äkilliseen suunnanvaihdokseen liian myöhään.Tai jossei niitä maaleja tule, niin puolin ja toisin niitä ainakin yritetään lähes tauotta. Syyllistyn itsekin tähän joskus, mutta minkäs teet, se on tehokkain tapa tehdä maaleja. Tappaa peli-ilon aika totaalisesti, mutta EA on tainnut ihan virallisestikin nimetä yhdeksi seuraavaan versioon tulevaksi parannukseksi tuon puolustuslinjan dynamiikan parantamisen.

Yksinpeli sen sijaan on pirun nautittavaa, kun tietokone ei prässää samalla tavalla apinanraivolla kuin ihmisvastustaja. Erilaisia ja erinäköisiä maaleja tulee tehtyä paljon helpommin, peli näyttää futikselta eikä keskikenttä ole niin tukossa äijistä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Oon huomannu saman nettimatseista, ainakin omissa peleissä tulee hirveästi läpiajomaaleja, eli kärkipelaajan/pelaajien on aika helppo karata pallon kanssa ainakin puolittain kun puolustuslinja reagoi äkilliseen suunnanvaihdokseen liian myöhään.Tai jossei niitä maaleja tule, niin puolin ja toisin niitä ainakin yritetään lähes tauotta. Syyllistyn itsekin tähän joskus, mutta minkäs teet, se on tehokkain tapa tehdä maaleja. Tappaa peli-ilon aika totaalisesti, mutta EA on tainnut ihan virallisestikin nimetä yhdeksi seuraavaan versioon tulevaksi parannukseksi tuon puolustuslinjan dynamiikan parantamisen.

Yksinpeli sen sijaan on pirun nautittavaa, kun tietokone ei prässää samalla tavalla apinanraivolla kuin ihmisvastustaja. Erilaisia ja erinäköisiä maaleja tulee tehtyä paljon helpommin, peli näyttää futikselta eikä keskikenttä ole niin tukossa äijistä.
Tai muuten ihmisvastustaja vaan harhauttaa puolustaja ja juoksee rauhassa maalitekoalueelle. ;) (Ehkä paikalle tulee toinen puolustaja liukutaklausella) :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

voi piru, real madridi pysäytti mun hurmoksen, ja voitti mut espanjan cupin semifinaaleissa 1-0 ja 4-0 :o kauden päätteeks nousin pääsarjaan, ja kolme peliä pelattuna joista saldo2häviöö ja 1tasuri. ei vahvasti lähteny. toivottavasti en putoo. joukkue siis edelleen hercules cf
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eniten mua ärsytttää täs pelissä se että es on ihan liian helppo. Legendarylla ei ole pelistä mitään vastusta, ei siis mitään.

Onkos teillä mitään neuvoja miten sais peliä jotenkin vaikeammaks? :p

Et pelaa millää MANULLA!!!!!! Sillee saat jo heti vaikeemmaks.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eniten mua ärsytttää täs pelissä se että es on ihan liian helppo. Legendarylla ei ole pelistä mitään vastusta, ei siis mitään.

Onkos teillä mitään neuvoja miten sais peliä jotenkin vaikeammaks? :p

1) kaikki manuaalille

2)otat legendary tasolla A. Bilbaon

3)Noudatat Bilbaon oikeata pelaajapolitiikkaa

1+2+3=haastetta riittävästi
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

ootteko kokeillu tota FIFA09 interactive liigaa? ite pelasin äsken yhen pelin. "jouduin" olemaan sunderland manua vastaan, ja ajattelin että joo takkiin tulee. noh, mä saan alottaa, ja teen heti ekasta hyökkäyksestä maalin cissellä, ja se oli vielä kaukolaukas ulkosyrjällä. joku 25m oli matkaa maaliin. olin sillee Woot :eek: sitten toisel puoliajalla se tasotti, ja 70min kohalla saan ilmasen maalin, ku se sählää jotain van der sarilla ja ryöstän siltä pallon. helppo työ oli laittaa pallo maaliin. nuo jäi sitten myös loppulukemiksi. :cool:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt on pakko laittaa vähän juttua menossa olevasta kaudestani:
Eli pelaan siis Sevilla Athleticolla Epsanjan kakkosta. Tavoitteeksi kaudelle tuli Sponsorin toimesta (mikä lie Pizzeria :p ) sijoittua keskikastin paremmalle puolelle. Kausi on ollut toistaiseksi upea. Tällä hetkellä kakkosena 4 pistettä johtavaa Real Sociedadia perässä, joka on pelannut yhden ottelun minua enemmän. Juuri voitin Sociedadin maalein 1-4 ja hypin kyllä aikas korkealle sillä en kyseistä joukkuetta ollut vielä voittanut kertaakaan tällä kaudella. Pari peliä olis vielä jäljellä ja voin myös keskittyä ton Liigan voittamiseen ja ykköseen nousemiseen sillä tipuin Espanjan Cupista tokalla kierroksella Athletico Madridille.. Lukemaa en muista mutta kylmää kyytiä oli :D Ja vielä yksi erittäin jännä asia on että Sociedadin W.Abreu johtaa maalipörssiä 41 maalilla :eek: Joka on aikas hyvin 32 ottelussa. Parhaat maalintekijät itselläni Teemu Pukki ja Muhammad. Pukki 14 ja Muhammad 19. Täytyy ruveta ens kaudelle miettimään joukkuetta, jatkaisko samalla vai muualle? Kertokaa mitä kannattais tehä?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt on pakko laittaa vähän juttua menossa olevasta kaudestani:
Eli pelaan siis Sevilla Athleticolla Epsanjan kakkosta.

Pari peliä olis vielä jäljellä ja voin myös keskittyä ton Liigan voittamiseen ja ykköseen nousemiseen sillä tipuin Espanjan Cupista tokalla kierroksella Athletico Madridille..

Jos pelissä on realismia ja oikeat säännöt, niin voit unohtaa nousun. En tosin usko että on, sama koskee Bilbaota, mutta kunhan vain sanoin että jos olisi tämän suhteen realismia, niin et sitten ihmettele kun et nousekkaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

juu, ilmottele sitten, että nousetko. tyhmää jos nouset.. ja jos ihmettelet niitä isoja maalimääriä, niin se laskee siihen taulukkoon mukaan myös kaikkien cup otteluiden maalit, joka on aika tyhmää. ois hyvä jos FIFA10:ssä olisi mahdollisuus tarkastella muidenkin liigojen maalipörssi tilanteita.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten toi käytännössä toimii joukkueen vaihtaminen, saatko itse valita mihin joukkueeseen menet vai pääseekö valitsemaan vain tulleista tarjouksista? Oon ite aina jatkanut samassa joukkueessa.

juu, ilmottele sitten, että nousetko. tyhmää jos nouset.. ja jos ihmettelet niitä isoja maalimääriä, niin se laskee siihen taulukkoon mukaan myös kaikkien cup otteluiden maalit, joka on aika tyhmää. ois hyvä jos FIFA10:ssä olisi mahdollisuus tarkastella muidenkin liigojen maalipörssi tilanteita.

Tulisi edes muitten liigojen sarjataulukot, tai edes saman maan alemman liigan. Siis La Ligaa pelatessa voisi seurata segundan nousu kamppailua ja maalipörssiä. Toinen suuri puute on cup kilpailujen kaavioiden puuttuminen ja se ettei näe minkään muun kilpailun tuloksia kuin sen missä on itse mukana. Eli nyt kun pääsin mestareinden liigan pudotuspeleihin, en enää pysty seuraamaan mitä uefa cupissa tapahtuu ja kuka sen lopulta voittaa, lohkovaiheehan vielä näkee. Oikein hienoja on myös noi ns. Uefa Cupin tupla osallistumiset. Edellisellä kaudella olin kahdessa lohkossa, samoin oli Real Madrid joka kohtasi puolivälierissä itsensä. Kuluvalla kaudella Villarreal ja Schalke näyttäis olevan kahdella joukkueella liikkeellä. Kattelin että Villarrealilla on tiukka peliviikko; lauantaina liigapeli, keskiviikkona cupin peli mua vastaan, torstaina 2xuefa cupin pelit ja lauantaina liigapeli.
Jotenkin tuntuu aika hutasten tehdyltä koko moodi...
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten toi käytännössä toimii joukkueen vaihtaminen, saatko itse valita mihin joukkueeseen menet vai pääseekö valitsemaan vain tulleista tarjouksista? Oon ite aina jatkanut samassa joukkueessa.
Käsitääkseni, managerissa voidaan vaihtaa joukkuetta, kun kausi päättyy. (Myös jatkaa joukkueessa.) :)

PS. Ehkä olen myös väärässä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

mg modessa voi mennä aina ihan mihin seuraan vaan, en sit tiiä jos on saanu potkut. simuloin kaikki pelit ku ei jaksanu enää pelata herkulesilla, nii menin ManC. siel ku tuli kaks tasuria, niin työn varmuus prosentti oli 46. olin mitä mul koskaan on olllu.
 
Ylös Bottom