Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Pr0Player_
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)
En ymmärrä miksi mg:ssä kun minulla on pelaaja jonka dribbling on 99, mut ei pysty tekemään kaikkia harhautuksia mitä pitäsi. Sitten mul on toinen pelaaja jonka dribbling on 80 ja silti se voi tehää kaikkii harhautuksii. Eli miks toi toinen pelaaja ei voi tehä kaikkii harhautuksii vaik toi toinen voi??


Keitäs nämä pelaajat ovat? C.Ronaldo ja Ronaldinho ovat kaiketi ainoat jotka osaavat kaikki kikat.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eihän pelkkä dribbing riitä taidossa, vaatii myös pallon hallintaa tms? :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

No pelaaja joka ei osaa kikkoja on Keirrisson ja sillä on dribbling ja ballcontrol se 99. Sit tol pakil Zabaletal on dribbling jotaki 80 ja ball control suunnillee sama. Meinaan kikoilla esim Mgeady spin, fliflap, hocus pocus ja muita tälläisiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Moi

Nyt tulee tosi n00b kysymys, mutta pääseekö tässä pelissä jotenkin johonkin harjoittelumoodiin missä pystyis jo valmiiks harjoitteleen omia kuvioita joukkueen kanssa?
En pikakatsauksella moista löytänyt.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Moi

Nyt tulee tosi n00b kysymys, mutta pääseekö tässä pelissä jotenkin johonkin harjoittelumoodiin missä pystyis jo valmiiks harjoitteleen omia kuvioita joukkueen kanssa?
En pikakatsauksella moista löytänyt.

Joo ei siinä taida olla kun se yhden pelaajan modi, mikä alkuun lävähtää.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Moi

Nyt tulee tosi n00b kysymys, mutta pääseekö tässä pelissä jotenkin johonkin harjoittelumoodiin missä pystyis jo valmiiks harjoitteleen omia kuvioita joukkueen kanssa?
En pikakatsauksella moista löytänyt.

Ei mielestäni pääse kun ei aikaisemmistakaan osista löydy, voin olla väärässäkin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eilen kävi aikas jännästi fifassa: Pelasin Arsenalilla ottelua, jossa sitten täräytin Sagnalla vastustajaa sukille. Tuomari katsoi hyödyn jonka jälkeen taklasin uudestaan sukille. Taas tuomari katsoi hyödyn. Kun sitten tuli katko sai Sagna ensin keltaisen ja vaihtui sitten punaiseksi. Aivan kuin Sagnalla olisi ollut alla toinen keltainen. mutta ei tässä vielä kaikki. Sagna jatkoi pelaavassa kokoonpanossa eikä hänelle merkattu ottelusta edes keltaista korttia..:eek:
Toinen tilanne on myös jännä ja olen siihen monesti törmännyt: Esimerkkinä Tottenham-Arsenal. Lähes joka kymmenes minuutti alkaa yleisö laulamaan: Glory Glory Man United! Aika loistavia faneja ManUlla ilmeisesti kun Tottenhaminkin kotipeleihin vääntäytyvät laulamaan. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Toinen tilanne on myös jännä ja olen siihen monesti törmännyt: Esimerkkinä Tottenham-Arsenal. Lähes joka kymmenes minuutti alkaa yleisö laulamaan: Glory Glory Man United! Aika loistavia faneja ManUlla ilmeisesti kun Tottenhaminkin kotipeleihin vääntäytyvät laulamaan. :D

Yleisö laulaa aina sen joukkueen chänttejä, mikä on valittu sieltä jostain asetuksista suosikki/oletusjoukkueeksi. Jep, tiedän, typerää...
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eilen kävi aikas jännästi fifassa: Pelasin Arsenalilla ottelua, jossa sitten täräytin Sagnalla vastustajaa sukille. Tuomari katsoi hyödyn jonka jälkeen taklasin uudestaan sukille. Taas tuomari katsoi hyödyn. Kun sitten tuli katko sai Sagna ensin keltaisen ja vaihtui sitten punaiseksi. Aivan kuin Sagnalla olisi ollut alla toinen keltainen. mutta ei tässä vielä kaikki. Sagna jatkoi pelaavassa kokoonpanossa eikä hänelle merkattu ottelusta edes keltaista korttia..:eek:
Toinen tilanne on myös jännä ja olen siihen monesti törmännyt: Esimerkkinä Tottenham-Arsenal. Lähes joka kymmenes minuutti alkaa yleisö laulamaan: Glory Glory Man United! Aika loistavia faneja ManUlla ilmeisesti kun Tottenhaminkin kotipeleihin vääntäytyvät laulamaan. :D

Tuo keltainen-keltainen-punainen bugitus ei edes vaadi mitään tuollaista paria rappausta. Siis kerran riittää kun rappaat, niin voi välillä tulla keltainen-keltainen-punainen, vaikka sitten oikeasti kaveri ei saa edes korttia, eikä joudu ollenkaan pois kentältä.

Tosin en ole varma korjattiinko tämä jollain myöhemmällä päivityksellä, kun tätä ei ole nyt itselläni käynyt viime aikoina tai sitten on vaan ollut tuuria.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Yleisö laulaa aina sen joukkueen chänttejä, mikä on valittu sieltä jostain asetuksista suosikki/oletusjoukkueeksi. Jep, tiedän, typerää...

En tiennyt tota muutes :eek:.. Täytyypä vaihtaa sinne Liverpool niin saa kuulla sitten oikeanlaisia biisejä. Onko muuten monellakin joukkueella omat kannatuslaulut pelissä mukana?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Hienon "bugin" löysin tästä tänään...

Ei ollut muutakaan tekemistä, niin tein sitten kaks omaa pelaajaa. Noh, toinen oli niin pitkä ja painava kun voi olla, ja toinen oli niin lyhyt ja kevyt kun voi olla. Laitoin ne molemmat jätkät Lecceen huvin vuoks. Sitten pelasin yhen matsin ja paukuttelin maaleja molemmilla pelaajilla. Yhtäkkiä huomasin että näissä välianimaatioissa(esim. maalin jälkeisessä juhlinnassa jos skippaa sen manuaali-celebrationjutun) niin molemmat pelaajat olivat samanpituisia ja muutenkin samankokoisia!! OMFG!!!!

Ei se nyt niin hirveää ole, aattelin vaan ilmoittaa. ;):D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aika hiljasta täällä...

Auttakaa joku, tein Teemu Pukin Sevilla Atleticoon (mulla ei ollut sitä siellä valmiina,en tiiä miks) ja alotin Be a Pron sen kans. No maaleja on tullu tehtyä ihan kivasti ja pelejäkin on voitettu. On vaan yks ongelma. Mun joukkue on sarjataulokossa viimisenä vaikka sen ei todellakaan pitäis olla siellä. Ja sitten mun tekemät maalit ei näy missään joukkueen statseissa tai top 20's listoilla. Mitäs tämä nyt on?? Joku pliis vastatkaa. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aika hiljasta täällä...

Auttakaa joku, tein Teemu Pukin Sevilla Atleticoon (mulla ei ollut sitä siellä valmiina,en tiiä miks) ja alotin Be a Pron sen kans. No maaleja on tullu tehtyä ihan kivasti ja pelejäkin on voitettu. On vaan yks ongelma. Mun joukkue on sarjataulokossa viimisenä vaikka sen ei todellakaan pitäis olla siellä. Ja sitten mun tekemät maalit ei näy missään joukkueen statseissa tai top 20's listoilla. Mitäs tämä nyt on?? Joku pliis vastatkaa. :)

Voisiko johtua siitä että et ole vielä ykkösjoukkueessa? En ole varma mutta siitä voisi johtua :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tämä on kyllä aivan mahtavaa viihdettä. Be a pro netissä 10 vs 10 aahh...parhautta
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aika hiljasta täällä...

Auttakaa joku, tein Teemu Pukin Sevilla Atleticoon (mulla ei ollut sitä siellä valmiina,en tiiä miks) ja alotin Be a Pron sen kans. No maaleja on tullu tehtyä ihan kivasti ja pelejäkin on voitettu. On vaan yks ongelma. Mun joukkue on sarjataulokossa viimisenä vaikka sen ei todellakaan pitäis olla siellä. Ja sitten mun tekemät maalit ei näy missään joukkueen statseissa tai top 20's listoilla. Mitäs tämä nyt on?? Joku pliis vastatkaa. :)

kannattais laittaa se pleikka nettiin, niin saisit sen pukkis peliin. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tämä on kyllä aivan mahtavaa viihdettä. Be a pro netissä 10 vs 10 aahh...parhautta

Mitä helvettiä? Kaikki äijät juoksee ku pässit narussa pelipaikkaa katsomatta. Ja tietysti kokoajan täysillä! Usein tilanne viis nollaa vastaa. Pelaajanvaihtoa tapahtuu kokoajan, niin että joutuu hetken miettimään että mikä ukko on itellä käytössä. Yhen pelin olen semmosta ikinä pelannut ja se kyllä riitti.
 
Ylös Bottom