Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

No sitä ollaan pähkitty et mitä muuta se vois olla, aina tullu vaan painettuu omasta kapulasta siihen se 1.. Mutta kiitoksia ihan pirusti! :)

Tietääkö kukaa onks tässä Englannin toiseksi ylimmällä sarjatasolla eli Championshipissä ne nousukarsinnat, eli siis ne minkä perusteella ratkaistaan 3 nousija. Eli siis niihin osallistuu sijat 3,4,5 ja 6. Kun ite pelailen manageria Wolvesilla niin ois hyvä tietää että riittääkö esim. 4. sija sinne nousukarsintoihin pääsemiseen(siis jos niitä ylipäätään edes on).

E. Eipä enää mitään, sain jo selville.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tietääkö kukaa onks tässä Englannin toiseksi ylimmällä sarjatasolla eli Championshipissä ne nousukarsinnat, eli siis ne minkä perusteella ratkaistaan 3 nousija. Eli siis niihin osallistuu sijat 3,4,5 ja 6. Kun ite pelailen manageria Wolvesilla niin ois hyvä tietää että riittääkö esim. 4. sija sinne nousukarsintoihin pääsemiseen(siis jos niitä ylipäätään edes on).

E. Eipä enää mitään, sain jo selville.

on.

Pelasin tuossa hetki sitten ranked matsia hujjiz nimistä tyyppiä vastaan. Oli ihan hyvää peliä ja siirryin pelissä 1 - 0 johtoon melko aikaisin. No... Tokalla puolikkaalla, kellossa joku 70 min, tämä hujjiz ottaa pauset. Ei tee pelaajavaihtoja ja kellosta kuluu aika lähes loppuun. Tyyppi saa pallon ja antaa sen tyhjään tilaan. Annan pakkini lönkötellä rauhassa, sillä olin varma että se ehtii palloon. Mutta kappas pentele... Pallo alkaa liikkua kuin itsekseen ja hujjizin "taikapallo" pääsee läpiajoon. Vain Friedelin upea vastaantulo pelasti tilanteen kulmuriksi. Tällöin huomasin että tämä hujjiz jotenkin cheattasi, sillä kulmalipulla ei ollut kuin pallo joka hetkeä myöhemmin kuin taikapotkusta lensi kohti rankkaripilkkua. Siis se cheattasi itselleen näkymättömän pelaajan. No eipä auttanut ja ottelu päätyi sen 1 - 0. Onneksi. Ketuttaa hävitä cheattereille.

Onko tämä yleistä onlinessa? Olen vasta aloitanut pelaamaan noita ranked -pelejä joten tämä oli ensimmäinen kerta kun mitään vastaavaa on sattunut.

EDIT: Väittää ettei huijannut. Okei. Ehkäpä sitten bugas noin. Outoa joka tapauksessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelasin tuossa hetki sitten ranked matsia hujjiz nimistä tyyppiä vastaan. Oli ihan hyvää peliä ja siirryin pelissä 1 - 0 johtoon melko aikaisin. No... Tokalla puolikkaalla, kellossa joku 70 min, tämä hujjiz ottaa pauset. Ei tee pelaajavaihtoja ja kellosta kuluu aika lähes loppuun. Tyyppi saa pallon ja antaa sen tyhjään tilaan. Annan pakkini lönkötellä rauhassa, sillä olin varma että se ehtii palloon. Mutta kappas pentele... Pallo alkaa liikkua kuin itsekseen ja hujjizin "taikapallo" pääsee läpiajoon. Vain Friedelin upea vastaantulo pelasti tilanteen kulmuriksi. Tällöin huomasin että tämä hujjiz jotenkin cheattasi, sillä kulmalipulla ei ollut kuin pallo joka hetkeä myöhemmin kuin taikapotkusta lensi kohti rankkaripilkkua. Siis se cheattasi itselleen näkymättömän pelaajan. No eipä auttanut ja ottelu päätyi sen 1 - 0. Onneksi. Ketuttaa hävitä cheattereille.

Onko tämä yleistä onlinessa? Olen vasta aloitanut pelaamaan noita ranked -pelejä joten tämä oli ensimmäinen kerta kun mitään vastaavaa on sattunut.

EDIT: Väittää ettei huijannut. Okei. Ehkäpä sitten bugas noin. Outoa joka tapauksessa.

Miten edes konsoli peleissä pystyy cheatata? Ei mitenkään, joten bugi oli, itellä tippunut monta kertaa fifoissa pelaajia maan sisään.

Miten edes konsoli peleissä pystyy cheatata? Ei mitenkään, joten bugi oli, itellä tippunut monta kertaa fifoissa pelaajia maan sisään.

Juu. Ihmettelinkin. Kyllä mä jo tossa uskoinkin että kyseessä oli bugi. Varsinkin kun tyyppi pyrki pelaamaan jalkapalloa, eikä koittanut aina sitä iän ikuista läpisyöttöä keskeltä. Hyvä matsi oli. :) Mutta juu, ei onneksi konsolipeleissä pysty muuta kuin glitchaamaan/bugittamaan.

Juu. Ihmettelinkin. Kyllä mä jo tossa uskoinkin että kyseessä oli bugi. Varsinkin kun tyyppi pyrki pelaamaan jalkapalloa, eikä koittanut aina sitä iän ikuista läpisyöttöä keskeltä. Hyvä matsi oli. :) Mutta juu, ei onneksi konsolipeleissä pysty muuta kuin glitchaamaan/bugittamaan.
Jaa-a vaikea sanoa, kun minulle on tapahtunut kerran semmoista että ranked pelissä tuntuu kuin olisi "speed hack" päällä. Porukat juoksevat hirvee vauhtia edes takaisin koko matsin, ettei tahdo nähdä mitä kentällä tapahtuu. (Mahtaa olla kova bugi?) :D

Jaa-a vaikea sanoa, kun minulle on tapahtunut kerran semmoista että ranked pelissä tuntuu kuin olisi "speed hack" päällä. Porukat juoksevat hirvee vauhtia edes takaisin koko matsin, ettei tahdo nähdä mitä kentällä tapahtuu. (Mahtaa olla kova bugi?) :D

Sama on tapahtunut useassa nhl 09 pikamatseissa. Ukot luistelee kuin salamat koko matsin. Mistä lie kyse? Joo, vaikea sanoa.

Jonkun kerran tapahtunut. Eihän siitä tule kun sanomista jos näin käy. Aina joku syyttää huijaamisesta. Pari kertaa käyny myös niin, että vastustajan yksi pelaaja muuttunut läpinäkyväksi.

Yleisintä on kuitenkin se, että kun menet peliin ei alussa kentällä näy yhtään vastustajan pelaajaa ja ikäänkuin latautuvat hiljalleen yksi kerrallaan sinne. Siinä joutuu sitten alotuspotkussa odottelemaan vähän aikaa tai painamaan starttia ja oottaa että kaikki on tullu näkyviks. :mad:

Itselläkin bugannut netissä monesti noita näkymättömiä pelureita ja on kyllä kohtuullisen ärsyttävää.

Paras oli kuitenkin kun väänsin kaverin Kroatiaa vastaan Suomella, siis ihan off-line, niin Suomi anto tasotusta Kroatialle ja marssitti kentälle kuusi pelaajaa. Ei oltu tehty vaihtoja alotukseen ja menin kattelee Suomen rostereita ja ohhoh, totta kai kärjessä pyörii kultajalka Otto Fredriksson. Tarkemmin kun katselin vielä aloituskokoonpanoa, niin 3 muuta puuttuvaa pelaajaa olivat ylemmät keskikentät Aki Riihilahti ja Shefki Kuqi, sekä CF:nä väänsi nuorempi Eremenko. Suomen laitapakkien pelipaikka oli muuttunut muotoon wingback ja näillä mestoilla huuserasivat monivuotiset laitamenijät Teemu Tainio ja Hannu Tihinen.

Olin hieman sillee :eek:, ja startattiin matsi alusta. Ei muutosta. Menin katsomaan Suomen joukkuetta ihan alotusruudun team managementista ja siellähän oli juurikin tuo mainitsemani hieman epäortodoksinen aloitus. Ainoa hyvä puoli oli, että Nikke Moisanderin ratinki oli yhtäkkiä noussut 77:aan, tosin reservin puolella vieläkin. Jässin ratinki taasen oli matkalla matsista team managementiin laskenut 5 pistettä.

WTF. :confused:

^^ mulla on bugannu vähän samaan tapaan mexicon joukkue, paitsi kentällä 3: pelaajan nimet on tämmösiä: #%&* :eek: kun vaikka sanzes näkyy noin, niin se on hävinny koko joukkueesta. ei muu auttanu, ku poistaa savet.:(

Löytyykös jostain näitä summer transfereita et sais nää siirrot ladattua :) vai pitääkö ite alkaa väsäämään

Hei pakko täältä kautta kysyä ku itelle ei oo selvinny ja en oo jaksanu alkaa oikei ettimällä ettii. Eli siis onko tuossa 09:ssä samanlainen systeemi kun NHL09:ssä, että voi ladata uusimmat siirrot suoraan netistä? Kun ei itse jaksaisi alkaa siirtoja raapustaa ja vanhoilla pelaajilla vähän tyhmemmän tuntuista pelata.

Itseltä ainakin tällainen tarjous on jäänyt Storessa näkemättä, mutta kaipa se totta on:
Jos FIFA 09 Ultimate Team ei ole vielä tuttu, tässä on täydellinen tilaisuus tutustua koukuttavaan pelitilaan. 16. heinäkuuta 2009 alkaen Ultimate Team on viikon ajan ladattavissa alennettuun hintaan. Tarjouksen voi hyödyntää lataamalla kokeiluversion PlayStation Storesta*, käynnistämällä pelin ja avaamalla täyden version näytön ohjeiden mukaan.

Lähde: PlayStation.com

Ylös Bottom