Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tietääkö kukaa onks tässä Englannin toiseksi ylimmällä sarjatasolla eli Championshipissä ne nousukarsinnat, eli siis ne minkä perusteella ratkaistaan 3 nousija. Eli siis niihin osallistuu sijat 3,4,5 ja 6. Kun ite pelailen manageria Wolvesilla niin ois hyvä tietää että riittääkö esim. 4. sija sinne nousukarsintoihin pääsemiseen(siis jos niitä ylipäätään edes on).
E. Eipä enää mitään, sain jo selville.
Pelasin tuossa hetki sitten ranked matsia hujjiz nimistä tyyppiä vastaan. Oli ihan hyvää peliä ja siirryin pelissä 1 - 0 johtoon melko aikaisin. No... Tokalla puolikkaalla, kellossa joku 70 min, tämä hujjiz ottaa pauset. Ei tee pelaajavaihtoja ja kellosta kuluu aika lähes loppuun. Tyyppi saa pallon ja antaa sen tyhjään tilaan. Annan pakkini lönkötellä rauhassa, sillä olin varma että se ehtii palloon. Mutta kappas pentele... Pallo alkaa liikkua kuin itsekseen ja hujjizin "taikapallo" pääsee läpiajoon. Vain Friedelin upea vastaantulo pelasti tilanteen kulmuriksi. Tällöin huomasin että tämä hujjiz jotenkin cheattasi, sillä kulmalipulla ei ollut kuin pallo joka hetkeä myöhemmin kuin taikapotkusta lensi kohti rankkaripilkkua. Siis se cheattasi itselleen näkymättömän pelaajan. No eipä auttanut ja ottelu päätyi sen 1 - 0. Onneksi. Ketuttaa hävitä cheattereille.
Onko tämä yleistä onlinessa? Olen vasta aloitanut pelaamaan noita ranked -pelejä joten tämä oli ensimmäinen kerta kun mitään vastaavaa on sattunut.
EDIT: Väittää ettei huijannut. Okei. Ehkäpä sitten bugas noin. Outoa joka tapauksessa.
Miten edes konsoli peleissä pystyy cheatata? Ei mitenkään, joten bugi oli, itellä tippunut monta kertaa fifoissa pelaajia maan sisään.
Miten edes konsoli peleissä pystyy cheatata? Ei mitenkään, joten bugi oli, itellä tippunut monta kertaa fifoissa pelaajia maan sisään.
Jaa-a vaikea sanoa, kun minulle on tapahtunut kerran semmoista että ranked pelissä tuntuu kuin olisi "speed hack" päällä. Porukat juoksevat hirvee vauhtia edes takaisin koko matsin, ettei tahdo nähdä mitä kentällä tapahtuu. (Mahtaa olla kova bugi?)Juu. Ihmettelinkin. Kyllä mä jo tossa uskoinkin että kyseessä oli bugi. Varsinkin kun tyyppi pyrki pelaamaan jalkapalloa, eikä koittanut aina sitä iän ikuista läpisyöttöä keskeltä. Hyvä matsi oli. Mutta juu, ei onneksi konsolipeleissä pysty muuta kuin glitchaamaan/bugittamaan.
Jaa-a vaikea sanoa, kun minulle on tapahtunut kerran semmoista että ranked pelissä tuntuu kuin olisi "speed hack" päällä. Porukat juoksevat hirvee vauhtia edes takaisin koko matsin, ettei tahdo nähdä mitä kentällä tapahtuu. (Mahtaa olla kova bugi?)
Yksinkertaisesti matsia kelataan..Sama on tapahtunut useassa nhl 09 pikamatseissa. Ukot luistelee kuin salamat koko matsin. Mistä lie kyse? Joo, vaikea sanoa.
Onko tämä yleistä onlinessa? Olen vasta aloitanut pelaamaan noita ranked -pelejä joten tämä oli ensimmäinen kerta kun mitään vastaavaa on sattunut.
Pelin sisältä voi ladata päivitetyt kokoonpanot, kyllä.Eli siis onko tuossa 09:ssä samanlainen systeemi kun NHL09:ssä, että voi ladata uusimmat siirrot suoraan netistä?
Pelin sisältä voi ladata päivitetyt kokoonpanot, kyllä.
Moninpeli kokoonpano päivitys tulee, kun aloitat moninpeli ottelun. Jos sitä kysyit.Voisitko kertoo viel mistä ku ite en jostai syyst mistää taho löytää kun NHL:ssä se tapahtuu niin yksinkertaisesti.
Moninpeli kokoonpano päivitys tulee, kun aloitat moninpeli ottelun. Jos sitä kysyit.
Ja jotta ne toimivat offlinessa, pitää ladata uusin Adidas Live Season päivitys.
Jos FIFA 09 Ultimate Team ei ole vielä tuttu, tässä on täydellinen tilaisuus tutustua koukuttavaan pelitilaan. 16. heinäkuuta 2009 alkaen Ultimate Team on viikon ajan ladattavissa alennettuun hintaan. Tarjouksen voi hyödyntää lataamalla kokeiluversion PlayStation Storesta*, käynnistämällä pelin ja avaamalla täyden version näytön ohjeiden mukaan.