Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Sainpahan mäkin jo tykkihanan auki ammuin Sneijderil ehkä 45metristä ylänurkkaa ;) Eiköhä se tästä lähde. Huomasin muuten, että niitä hyviä kaukovetojaki lähtee ku laittaa sen shooting jutun Semiin. Sillä lähtee ihan hyviä vetoja ja ne on paljon helpompi ampua maalia kohti kuin pelkkä manual :D

EA SPORTS Football World - Sneijders fantastic strike

Sainpahan mäkin jo tykkihanan auki ammuin Sneijderil ehkä 45metristä ylänurkkaa ;) Eiköhä se tästä lähde. Huomasin muuten, että niitä hyviä kaukovetojaki lähtee ku laittaa sen shooting jutun Semiin. Sillä lähtee ihan hyviä vetoja ja ne on paljon helpompi ampua maalia kohti kuin pelkkä manual :D

AIkasen hieno maali oli kyllä! :D itekki tollasia tulee kokeiltua, tolpat vaa kolissu enimmäkseen kyl tai sit lähtee ihan harakoille koko veto =P

Mua lähinnä ihmetytti tossa, et miks lauoit noin kaukaa vaikka olit jo lähes yksinläpi?

Mua lähinnä ihmetytti tossa, et miks lauoit noin kaukaa vaikka olit jo lähes yksinläpi?

Ammuin vaan sen takia, kun tykkänä ampua pommeja puolesta kentästä ja huomasin, että olin yksinläpi vasta, kun olin jo ampunu. Muutenkin olin jo johdossa ja peli oli kauden loppupuolella, että olin varmistanu jo mestaruude, nii ei ollu mitää väliä vaikka häviäis :D

Ammuin vaan sen takia, kun tykkänä ampua pommeja puolesta kentästä ja huomasin, että olin yksinläpi vasta, kun olin jo ampunu. Muutenkin olin jo johdossa ja peli oli kauden loppupuolella, että olin varmistanu jo mestaruude, nii ei ollu mitää väliä vaikka häviäis :D

No nyt mua kyl alko häiritsee, että miten joku jaksaa vielä pelata tietokonetta vastaan? :D

Onko tullut uusimpia roster-päivityksiä? Hyypiä --> Leverkusen, C. Ronaldo --> Real Madridiin...

Itse myös etsin niitä tänään mutta ainut mitä löysin oli jonkun jampan sana siitä että julkaisee nuo aivan kohta OperationSports foorumilla mutta eipä ole viestien perusteella jamppaa näkynyt moneen päivään. Itsellä on jotenkin reali aikaiset mutta parempia hakusessa kyllä :)

Voisko siirtoikkunan sulkeutuminen vaikuttaa päivitykseen? Jos päivitys tulee vasta kun ikkuna on menny umpeen.

Kyllä jää harmittamaan jos ne ei saa fiksattua sitä ''Real Word Winner'' trophya kuntoon. Tämä on siis minun viimeinen puuttuva trophy platinasta.

Here is the problem, when you play intearctive leagues the servers have a fkn problem they send you to online games so if you start a game (interactive league of course) when you get connected to the rival, check in the team (down) if appears friends or invites, also appears a triangle if u want to invite somebody, if this appears leave the game and search for another game until you find a rival withouth that indication (triangle) cause those games are non ranked games

Tollasen ratkaisun löysin tohon.

Ööh tuota noin ette ole tainneet pysyä aivan ajan tasalla, nuo interactive ottelut ovat olleet suljettuina siitä lähtien kun ManU voitti mestaruuden Englannin Valioliigassa ja ovat suljettuina vieläkin, ellei tämä teiltä saamani tieto ole tullut viime päivinä.

Ymmärrän kyllä, että EA haluaa mun ostavan uuden peliversion, mutta onhan se nyt silti vähän kummaa, ettei 09-versioon saada uusimpia siirtoja päivitettyä. Saman EA:n lätkäpeliin NHL09 saa ainakin käsittääkseni uudet rosterit joten futikseenkin olisi hyvä saada. Vaikka nyt sitten jonkun muun tekemänä kuin EA:n.
Itse pelaan Liverpoolilla ja onhan se mukavaa kun siellä on vielä Hyypiä yms, mutta ois kyllä aika saada todelliset ukot tilalle. Vähän taas innostais enemmän tahkota pelejä kun ei tarvi samalla muistella menneitä :D

Edit: Vai pitääkö nämä alkaa pelissä itse muokkaamaan kohdilleen? Onko edes mahdollista? Eipä oo tullut kokeiltua. Tosin urakkaahan tuossa on ihan kiitettävästi...

Edit: Vai pitääkö nämä alkaa pelissä itse muokkaamaan kohdilleen? Onko edes mahdollista? Eipä oo tullut kokeiltua. Tosin urakkaahan tuossa on ihan kiitettävästi...

Onhan niitä mahdollisuus itse muokkailla. Jos meinasit pelaajavaihtoja? Mutta voin kertoa, että H*lvetin hidasta on. Itse siirsin ennen fifa 10 demon tuloa vain nuo "parhaimmat" pelaajat uusiin seuroihin (Ronaldo, Kaka, Ibra jne.) ja sitten loppui kiinostus siirtojen tekemiseen kun oli oikeasti niin hemmetin hidasta.

Ylös Bottom