Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mikä täs nyt mättää et jos pelaa online pelejä niin hävii kaikki ottelut oon pelannut nyt joku 18 pelii ja tehnyt vaan 2 maalii niissä ja välillä hävii pelejä jotain 12-0 ja muutenkin peli on kokoajan mun päädyssä ja omat ukot ei edes yritä tavoitella keskitys palloja oman maalin edustalla lisäks ne ei ahdistele vastustajaa pahemmin vastustaja saa hääriä rauhassa maalin edustalla.

Lasketaanko se edes voitoksi jos toinen poistuu kesken pelin? aattelin et jos pistää pelin vaan käyntiin tarpeeksi montakertaa eikä edes pelaa niin kyllä kai jossain vaiheessa toiselle pelaajalle tulee edes vaikka sähkö katkos:rolleyes:

Onko toi pelin hanllinan saaminen kiinni noista joukkueen ryhmittelyistä ja sen sellaisesta vai onko se tosta oman ohjattavan ukon ohjaamisesta kiinni

Osa vastustajista saa ainakin kaksikin ukkoo ahdistelemaan mun pallollista ukkoo mut ei mun tietokone ukoista kukaan oikeen tälläisseen ryhdy
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mikä täs nyt mättää et jos pelaa online pelejä niin hävii kaikki ottelut oon pelannut nyt joku 18 pelii ja tehnyt vaan 2 maalii niissä ja välillä hävii pelejä jotain 12-0 ja muutenkin peli on kokoajan mun päädyssä ja omat ukot ei edes yritä tavoitella keskitys palloja oman maalin edustalla lisäks ne ei ahdistele vastustajaa pahemmin vastustaja saa hääriä rauhassa maalin edustalla.

Lasketaanko se edes voitoksi jos toinen poistuu kesken pelin? aattelin et jos pistää pelin vaan käyntiin tarpeeksi montakertaa eikä edes pelaa niin kyllä kai jossain vaiheessa toiselle pelaajalle tulee edes vaikka sähkö katkos:rolleyes:

Onko toi pelin hanllinan saaminen kiinni noista joukkueen ryhmittelyistä ja sen sellaisesta vai onko se tosta oman ohjattavan ukon ohjaamisesta kiinni

Osa vastustajista saa ainakin kaksikin ukkoo ahdistelemaan mun pallollista ukkoo mut ei mun tietokone ukoista kukaan oikeen tälläisseen ryhdy
Custom tacticseilla pystyy ainakin aika hyvin estämään jatkuvat läpiajot ja ympyrällä saat koneen ohjaaman pelaajan ahdistelemaan pallollista pelaajaa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mikä täs nyt mättää et jos pelaa online pelejä niin hävii kaikki ottelut oon pelannut nyt joku 18 pelii ja tehnyt vaan 2 maalii niissä ja välillä hävii pelejä jotain 12-0 ja muutenkin peli on kokoajan mun päädyssä ja omat ukot ei edes yritä tavoitella keskitys palloja oman maalin edustalla lisäks ne ei ahdistele vastustajaa pahemmin vastustaja saa hääriä rauhassa maalin edustalla.

Lasketaanko se edes voitoksi jos toinen poistuu kesken pelin? aattelin et jos pistää pelin vaan käyntiin tarpeeksi montakertaa eikä edes pelaa niin kyllä kai jossain vaiheessa toiselle pelaajalle tulee edes vaikka sähkö katkos:rolleyes:

Onko toi pelin hanllinan saaminen kiinni noista joukkueen ryhmittelyistä ja sen sellaisesta vai onko se tosta oman ohjattavan ukon ohjaamisesta kiinni

Osa vastustajista saa ainakin kaksikin ukkoo ahdistelemaan mun pallollista ukkoo mut ei mun tietokone ukoista kukaan oikeen tälläisseen ryhdy
Pärjäämättömyys johtuu luultavasti siitä, ettet yksinkertaisesti vaan osaa. Eli treenaa ensin unrankedissa jonkin verran.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eli treenaa ensin unrankedissa jonkin verran.

eikai noissa rankittomissa peleissä sen helpompaa ole. rankinki ei kiinnosta mut muutamii online trophyi olis kiva viel ottaa. platina voi jäädä saamatta muutenkin jos interactive league ei enää aukee.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Pelailin tänään onlinessä "ranked gameja" ja ensiksi tuli vastaan PSG, ja mitä helv*ttiä PSG:ssa pelasi Ronaldo, Messi, Ibrahimovic, Eto, Puyol, Torres jne kaikki maailman huiput. Sitten seuraava peli Real Madridia vastaan ja sama homma.. Mitenhän tämä on mahdollista, kun käsittääkseni ranked peleissä on juuri ihan oikeat kokoonpanot, vai olenko väärässä?!? Noh, onneks voitin silti molemmat pelit :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

eikai noissa rankittomissa peleissä sen helpompaa ole. rankinki ei kiinnosta mut muutamii online trophyi olis kiva viel ottaa. platina voi jäädä saamatta muutenkin jos interactive league ei enää aukee.

millä tasolla sä pelaat CPU:ta vastaan? jos se on joku amateur, niin en ihmettele. opettele ensin voittamaan vaikka world class CPU, niin voit pärjätä nettipeleissä.


ja davic: en oo kyl ite törmänny tommoseen. munkin mielestä nettipeleis pitäs olla se uusin kok.pan. päivitys....
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

ja davic: en oo kyl ite törmänny tommoseen. munkin mielestä nettipeleis pitäs olla se uusin kok.pan. päivitys....
Samaa mieltä mäkin olen, eikä oo ikinä ennen vastaavaa sattunut, tänään tosiaan ne 2 kertaa. Pikkasen ärsyttävää tollanen
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

millä tasolla sä pelaat CPU:ta vastaan? jos se on joku amateur, niin en ihmettele. opettele ensin voittamaan vaikka world class CPU, niin voit pärjätä nettipeleissä.


ja davic: en oo kyl ite törmänny tommoseen. munkin mielestä nettipeleis pitäs olla se uusin kok.pan. päivitys....

Unranked peleissä on mahdollista tehdä "Super Tiimi".
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Boksilla törmäsin tänään samaan, vastustajalla Chelsea ja joukkueessa kirmasivat mm. Ronaldo, David Villa jne. En ole kuin pari matsia tuota netissä pelannut ja ihmettelin kovasti. Ranked matsi siis kyseessä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Hei kaikille Fifasta kärsiville bugibugimiehille?


-Olen selannut tätä topiccia jo jonkin aikaa ja erilaiset bugit tuntuvat olevan pinnalla lähes joka viestissä. Niimpä kysynkin tällaisesta BUGISTA!. Pelasin juuri Real Madridilla, otin Gutin vaihtoon ja vaihtoanimaation aikana peli tilttasi...

Noniin, käynistin koneen uudelleen ja menin Realin Team Management sivulle muokkaamaan kokoonpanoja - siis HETI sen jälkeen kun olin käynnistänyt Fifan taas uudelleen. Molemmat laitahyökkääjät olivat muuttuneet oransseiksi palloiksi, kuten maalivahdit ovat. Otteluun mentäessä nämä kaksi laituria eivät enää näkyneet ......

Ne He olivat näkymättömiä, statsit -10000000 jotain ja jne. Eräälle ystävälleni tapahtui myös sama asia, joten ehkä tämä onkin jo käyty täällä useita kertoja läpi, mutta mikä avuksi, enkö voi enää pelata Realilla otteluita...



-------------------------


kiitos jos ehditte vastata. Harjoittelen hieman 'Ronaldo Rocketseja' seuraavaa Fifa 10 varten!
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itelle on käynyt semmonen bugi,että kun on valinnu joukkueet ja tullu siihen arenaan ja siellä kun teen maalin niin peli tilttaa.:confused:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Surkealla tasolla toi nettipeli. Eka ongelma on saada vastustaja kun toi heittää sitä erroria ja jos pääsee pelaan nii siella on joku ranskalainen modeemillaan leikkimissä. Ei hyvää päivää...
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Voisiko joku guru kertoa tälle n00bille että miten hemmetissä jotkut pystyvät pitämään koko matsin aivan älytöntä prässiä yllä? Aikaa ei jää edes sekuntia kun pallo on otettu multa pois. Olen ihmetellyt tätä jo pidemmän aikaa, enkä ole keksinyt vastausta. Ja miten ne sliderit pitäis tälläisessä tapauksessa olla?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Voisiko joku guru kertoa tälle n00bille että miten hemmetissä jotkut pystyvät pitämään koko matsin aivan älytöntä prässiä yllä? Aikaa ei jää edes sekuntia kun pallo on otettu multa pois. Olen ihmetellyt tätä jo pidemmän aikaa, enkä ole keksinyt vastausta. Ja miten ne sliderit pitäis tälläisessä tapauksessa olla?


en oo varma vastaanko oikein, mutta ainakin itse teen tilanteen mukaan, että painan nuolta 3kertaa oikealle, niin pelaajat nousevat ylemmäksi omalla pelipaikallaa. nimi oli joku super offencive, tms. ja kun laittaa vasemmalle, niin pelaajat laskevat.(super defencive) en oo noista nimityksistä nyt ihan varma, kun siitä on jo pitkä aika, kun viimeks pelasin fifaa...
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

en oo varma vastaanko oikein, mutta ainakin itse teen tilanteen mukaan, että painan nuolta 3kertaa oikealle, niin pelaajat nousevat ylemmäksi omalla pelipaikallaa. nimi oli joku super offencive, tms. ja kun laittaa vasemmalle, niin pelaajat laskevat.(super defencive) en oo noista nimityksistä nyt ihan varma, kun siitä on jo pitkä aika, kun viimeks pelasin fifaa...
sitten vielä lisäksi custom-tacticseista löytyy "high pressure", noilla jo saa jonkunlaista painetta aikaiseksi. Tosin muistettava, että oma puolustus muuttuu samalla haavoittuvaisemmaksi :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

sitten vielä lisäksi custom-tacticseista löytyy "high pressure", noilla jo saa jonkunlaista painetta aikaiseksi. Tosin muistettava, että oma puolustus muuttuu samalla haavoittuvaisemmaksi :)

Joo. Kyllä nämä olivat jo tiedossani. Mutta ei näillä asetuksilla sellaista painetta ylläpidetä kuin mitä on tullut vastaan. Kiitos silti pojat. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Fifaa oon pelannut aika paljon. 50 tunnin pokaalikin tuli jo aikoja sitten ;) Oon pelissä muuten hyvä, mutta oon ainakin netissä huono puolustaja ja viimeistelijä :D Onko tällä sivulla muuten koskaan ollut omaa ligaa. Olisin ite ainakin innostunut pelaamaan liigassa, sais samalal reenattua vähä taitojaki :)
 
Ylös Bottom