Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

jaaha, luulin et sulla on pleikkari kerta täällä pleikkari alueen aiheessa pyörit. mutta kuitenkin, kannattaa laittaa se boxi liveen, niin saat nuo kok.pan. päivitykset. tulee ihan pessi ajat mieleen, kun ite piti laittaa kaikki pelaajasiirrot. (PS2 versio) :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ei kai se varmaan mikään rikos oo ku mä tääl pleikkari puolel pyörin ku tuol xbox puolella on niin hiljasta. :p

Alkaa muuten kyrsimään BAP:issa noi Match objectivesit pikku hiljaa.. ei niissä oo enää mitään järkeä. Ekalla kaudella ne oli ihan ookoo. Mut nyt tokalla kaudella tulee jotain ihme paskaa. Score a hattrick, get a match rating of 10, take 10 shots.... äääääääääh! Perkele. FIFA 10:ssä jos näin on niin sitten mä riehastun.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

onko jossain jotain sivustoa, missä olisi kaikki uusimmat pelaajasiirto tapahtumat? tuolta olen kattonut tähän mennessä noita futis juttuja, mutta onko jossain joku muu sivusto, missä olisi pelkkä lista noista siirroista? nimittäin tuskin enää tähän fifaan tulee kok.pan päivityksiä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Olen omistanut pelin siitä asti kun se julkaistiin. Nyt olen muutamina päivinä ensimmäistä kertaa kokeillut Manager Modea. Ja tietysti siinä samalla tietokonetta vastaan pelaamista. Pelasin ennen siis ainoastaan online-pelejä ja tietokonetta vastaan olin pelannu vain muutaman kerran aluksi. Aloitin tietysti vaikeimmalla tasolla. Aluksi tuntu olevan pirun vaikeeta. Tappioita tuli ja tasapelistä irtosi voiton hurmaa. :D 10 peliä oli pelattu, oli voittoja 2 ja tasureita ja häviöitä 4 ja olin sarjan häntäpäässä. Sitte alko pelit pikkuhiljaa kulkemaan kun sain parit vahvistukset ja tietokonetta vastaan oppi pelaamaan paremmin. Päätinkin kauden yli 10 pisteen voitolla ja nousin Champion Chippiin. Pelasin siin "Kolsesterilla" Coca-Colaa.

Ihan hauska mode. Tuosta nyt päällimmäisenä jäi mieleen, että rahaa on ehkä turhankin paljo ja liian hyvän pelaajan joukkueen tasoon nähden saa aivan liian halvalla. Parit FITNESS-kohotukset on pakolliset heti alkuun, että äijät palautuu peleistä. Tietokoneen taktiikka ja pelityyli tuntuu olevan kokoajan aivan samanlainen. Toivottavasti pojat muuttavat sitä seuraavaan peliin.

Olin joskus vähän kokeillu Be A Pro-modea ja tehnyt oman pelaajan. Noh, se kysy pelaajaa mukaan joukkueeseen Manager Modeen ja laitoin tietysti oman ukon jengiin. Overall oli jotain 60. Sieltä kehittymisestä kun katto niin mulle oli yli 800 000 kokemuspistettä, että mitä haluat parantaa. Sillähän saa jo kaikki skillit täyteen monta kymmentä kertaa. :D Mistähän moinen?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nonni, siihe tilttas manager mode toisen kauden tammikuussa. Menee jumiin ottelun jälkeen simuloimistilanteessa. On sitten sama ootko pelannu ottelun vai simuloinu, mutta ottelun jälkee menee jumiin. Se sitten siitä hauskasta. :mad:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nonni, siihe tilttas manager mode toisen kauden tammikuussa. Menee jumiin ottelun jälkeen simuloimistilanteessa. On sitten sama ootko pelannu ottelun vai simuloinu, mutta ottelun jälkee menee jumiin. Se sitten siitä hauskasta. :mad:

mullakin kävi tänään samalla tavalla. tosin olin 7kaudessa. no eipä sillä nii välii kun en ees enää jaksa pelata tuota umpi surkeaa manageri modea, ja se oli jo menny hupi kaudeks, ku menin chelseaan ja möin sieltä ihan kaikki huippu pelaajat :D sen tähti arvo oli 2,5* :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkohan tällaista tullut vastaan?

Laitoin pelin pitkästä aikaa koneeseen -> latasin päivityksen 1.03 -> peli käyntiin -> peliäänet katkeileva ja rätisevät ainakin harjoitusotteluissa. Muuten peli toimi hienosti.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkohan tällaista tullut vastaan?

Laitoin pelin pitkästä aikaa koneeseen -> latasin päivityksen 1.03 -> peli käyntiin -> peliäänet katkeileva ja rätisevät ainakin harjoitusotteluissa. Muuten peli toimi hienosti.

Ei FIFA:n kohdalla. Top Spin 3 teki tuon kaltaista, mutta ongelma poistui käynnistämällä peli uudelleen.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Laitetaankos pystyyn turnee ennen FIFA10 ilmestymistä? Aivan huippu jengit voisi kieltää.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Laitetaankos pystyyn turnee ennen FIFA10 ilmestymistä? Aivan huippu jengit voisi kieltää.

Olen messissä jos tämmönen turnaus jotenkin vaan onnistuu. Evertonilla, jos Arsu liian kova. Pelataan vaikka Coca Cola jengeillä, jos halutaan oikeen kunnon pelejä, missä ei pelaajat osaa ylivoimaisia kikkoja.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Oon messissä, vaikka werder bremenillä. tai jos se on liian kova niin sitten vaikka hoffenheim.
Mites tämmönen turnee muuten järkättäis?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Turneehan toimisi sitten sillain, että sovitaan yhdessä säännöt ja sallitut joukkueet yms. Sitten jaetaan pelaajat kahteen lohkoon josta sitten parhaimmat selviävät pudotuspeleihin ja lopulta finaaliin. Pelaajat itse sitten sopivat milloin pelaavat pelinsä alta pois. Kun kaikki ovat lohko ottelunsa pelannut ja ilmoittanut tuloksen tänne joka sitten merkitään taulukkoon niin ketkä jatkaa.

Itsellä aika vähän kortilla, mutta varmasti jos halukkaita löytyy niin yhteisvoimin saadaan tämmöinenkin järjestettyä:)

pqohi werder bremen
BigSimon arsenal/everton
aleksi0 sao paulo
kewell aston villa
matias92 lyon/leeds

siinä tämän hetkinen osallistujalista ja katellaan sitten myöhemmin noita joukkueita, että minkä tasoisilla pelataan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Turneehan toimisi sitten sillain, että sovitaan yhdessä säännöt ja sallitut joukkueet yms. Sitten jaetaan pelaajat kahteen lohkoon josta sitten parhaimmat selviävät pudotuspeleihin ja lopulta finaaliin. Pelaajat itse sitten sopivat milloin pelaavat pelinsä alta pois. Kun kaikki ovat lohko ottelunsa pelannut ja ilmoittanut tuloksen tänne joka sitten merkitään taulukkoon niin ketkä jatkaa.

Itsellä aika vähän kortilla, mutta varmasti jos halukkaita löytyy niin yhteisvoimin saadaan tämmöinenkin järjestettyä:)

pqohi werder bremen
BigSimon arsenal/everton
aleksi0 sao paulo
kewell aston villa
matias92 lyon/leeds

siinä tämän hetkinen osallistujalista ja katellaan sitten myöhemmin noita joukkueita, että minkä tasoisilla pelataan.

Kuten tossa aikasemmin mainittiin kannattaa tälle tehdä oma aihe sinne peliseura alueelle.

Ja messissä ollaan Tottenhamilla jos se ei liian kova ole.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Minäki tuun pelaamaan jos turnaus järjestetään. Joukkuetta en osaa sanoa ennenku tietää rajotukset mutta vois pelata semmosilla 2-3 tähden porukoilla.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Terveppä terve!

Nyt tarvittas apua. Eli pystyykö fifaa pelaamaan verkossa niin että pelaan 2 kapulalla? Eli siis mä ja kaveri. Kun ei oo löytyny sellasta kohtaa viä missäs pystys liittään toisen pelaajan mukaan.. Ei aina jaksais vaan vastakkain pelata ni ois mukava haastaa muita tollai..

Jos joku viittis valaista asiassa?..
Kiitos!
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Terveppä terve!

Nyt tarvittas apua. Eli pystyykö fifaa pelaamaan verkossa niin että pelaan 2 kapulalla? Eli siis mä ja kaveri. Kun ei oo löytyny sellasta kohtaa viä missäs pystys liittään toisen pelaajan mukaan.. Ei aina jaksais vaan vastakkain pelata ni ois mukava haastaa muita tollai..

Jos joku viittis valaista asiassa?..
Kiitos!

Siis en nyt lähde vannomaan missä kohtaa se tulee (tais olla se ''puolien valinta'' ruutu), mutta siinä näkyy joukkueen logon alapuolella teksti ''guests: 0'' ja kun kaverisi painaa hetken aikaa padista kolmiota, niin siihen ilmestyy ''guests: 1'' ja näin olette molemmat menossa mukana. Itselläkin meni hetki tapella ton kanssa :p
 
Ylös Bottom