Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Hei kaikille Fifasta kärsiville bugibugimiehille?


-Olen selannut tätä topiccia jo jonkin aikaa ja erilaiset bugit tuntuvat olevan pinnalla lähes joka viestissä. Niimpä kysynkin tällaisesta BUGISTA!. Pelasin juuri Real Madridilla, otin Gutin vaihtoon ja vaihtoanimaation aikana peli tilttasi...

Noniin, käynistin koneen uudelleen ja menin Realin Team Management sivulle muokkaamaan kokoonpanoja - siis HETI sen jälkeen kun olin käynnistänyt Fifan taas uudelleen. Molemmat laitahyökkääjät olivat muuttuneet oransseiksi palloiksi, kuten maalivahdit ovat. Otteluun mentäessä nämä kaksi laituria eivät enää näkyneet ......

Ne He olivat näkymättömiä, statsit -10000000 jotain ja jne. Eräälle ystävälleni tapahtui myös sama asia, joten ehkä tämä onkin jo käyty täällä useita kertoja läpi, mutta mikä avuksi, enkö voi enää pelata Realilla otteluita...


Mullakin kävi noin, kun pelasin Stuttgartilla Be a Pro modis.


Eihän tossa nyt mitään ollut, ite vetelen 40 metristä pommeja alanurkkaan.

Tiedän, että noi maalit ei ole paljon mitään ja tiedän myös, että sieltä kaukaakin on mahd tehä maaleja, mut mun kauin maali on varmaa josta 35m (kunnon potkut. Ei sillä keskitys hommal puolest kentäs), koska jokanen veto lähtee aina maalivahtia päin tai ohi. Olis kiva tiedää, miten sen vedon sais paremmin lähteen.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mä en oo ainakaa ikinä onnistunu tekemään maalia 25m kauempaa. Sen verran epäaitoa se pallon käyttäytyminen on, tai sitten en vain itse osaa. :p Varmaan riippuu myös niistä laukaisuasetuksista. Manuaalilla varmaan toki helpompaa pienen harjoittelun jälkeen. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mullakin kävi noin, kun pelasin Stuttgartilla Be a Pro modis.




Tiedän, että noi maalit ei ole paljon mitään ja tiedän myös, että sieltä kaukaakin on mahd tehä maaleja, mut mun kauin maali on varmaa josta 35m (kunnon potkut. Ei sillä keskitys hommal puolest kentäs), koska jokanen veto lähtee aina maalivahtia päin tai ohi. Olis kiva tiedää, miten sen vedon sais paremmin lähteen.

Tässä vaiheessa on pakko kysyä, kai sä pelaat manual asetuksilla etkä niillä "automat". :rolleyes: Automaatti on amatööreille! manual asetuksilla saa jos minkä sortin maaleja aikaan, kunhan ensin totuttelee siihen että se pallo pitää ite suunnata maalia kohti. :D Ite vetäsin kerran maalin omalta puolelta kenttää, ei kyllä mitään hajua miten maalivahti sen kusi.

Abamancerille, kannatta heti muuttaa ne asetukset manuaalille peli muuttuu meinaan paljon maukkaammaksi, ite pelaan aina kaverin kanssa manualilla 20 minsan erillä kerran kävi semmoinen tuuri että vetoja lähti maalia kohti 70 ja yksikään veto ei mennyt maaliin, tolppaan taisi kyllä kilahtaa pari kymmentä kertaa. Jos asetukset olisivat olleet automaatilla maaleja olisi tullut varmaan parisen kymmentä. Eli jos haluaa saada sellaisia jeesus munkki maaleja parista kymmenestä metristä kannatta laittaa asetukset manuaalille + niitä vetoja kannattaa oikeasti yrittää kauempaakin manualilla. (todella epäselkeetä tekstiä näin väsyneenä, ei vaan jaksa.)

Ite totuin täysiin manual asetuksiin parissa tunnissa eniten tuotti ongelmaa syöttäminen kun pelaajat eivät lähteneet nousemaan enää ite, veto maalia kohti oli myös älyttömän vaikeaa ekoilla kerroilla jopa maaliviivalta. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Abamancerille, kannatta heti muuttaa ne asetukset manuaalille peli muuttuu meinaan paljon maukkaammaksi, ite pelaan aina kaverin kanssa manualilla 20 minsan erillä kerran kävi semmoinen tuuri että vetoja lähti maalia kohti 70 ja yksikään veto ei mennyt maaliin, tolppaan taisi kyllä kilahtaa pari kymmentä kertaa. Jos asetukset olisivat olleet automaatilla maaleja olisi tullut varmaan parisen kymmentä. Eli jos haluaa saada sellaisia jeesus munkki maaleja parista kymmenestä metristä kannatta laittaa asetukset manuaalille + niitä vetoja kannattaa oikeasti yrittää kauempaakin manualilla. (todella epäselkeetä tekstiä näin väsyneenä, ei vaan jaksa.)

Niin pitäs varmaan kyllä tehäkkin. Tois lisää vaikeutta peliinkin, ärsyttävää kun esim Manager Modea ei jaksa pelata kun joka pelin voittaa vähintään 5-0. Vaikeetahan se tulee aluks olemaan mutta pitää yrittää totutella. Kiitti vielä neuvoista. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Alottelevat manuaalipelaajat voi lisäillä meikäläisen listaansa. Oisin mielenkiinnolla tulla kokeilemaan täysin manuaalilla ohjauksella, mutta vain semmosia vastaan jotka eivät myös ole ennen pelanneet. Lisätkää: Bigi2007

eipä oo tullu pariin kuukauteen kyllä peliä pelattua ollenkaan..

edit: vai löytyykö sieltä publi-puolelta jo "Total manual"-osaston pelaajat erikseen? :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tässä vaiheessa on pakko kysyä, kai sä pelaat manual asetuksilla etkä niillä "automat". :rolleyes: Automaatti on amatööreille! manual asetuksilla saa jos minkä sortin maaleja aikaan, kunhan ensin totuttelee siihen että se pallo pitää ite suunnata maalia kohti. :D Ite vetäsin kerran maalin omalta puolelta kenttää, ei kyllä mitään hajua miten maalivahti sen kusi.

Oon pelannut manualilla muutamia pelejä, mutta en oo oikein jaksanu vielä, ni oon pelannut suurin piirtein niil pienillä apu jutuilla, mut välil pelaan ihan full manualil.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tää onkin kivaa pitkän ihmettelyn jälkeen vihdoin keksin miks online pelissä tuli aina häviö koska en painanut ympyrää puolustustilanteessa ja nyt kun alkaa jo pääsemään peleissä johtoon niin tähän mennessä kaikki jotka on tappio asemas poistuu pelistä ja peli ei anna siitä voittoa mulle:mad:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mä epäilen että tässä on joku EA:n homma menossa, eli ne jollain päivityksellä "tuhoaa" 09:n että ihmiset joutuvat ostamaan Fifa 10:n :D Mulla ei enää toimi nimittäin manager mode ollenkaan yhden ihmeellisen päivityksen jälkeen. Mutta Fifa 10 menee ostoon niin väliäkös sillä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mä epäilen että tässä on joku EA:n homma menossa, eli ne jollain päivityksellä "tuhoaa" 09:n että ihmiset joutuvat ostamaan Fifa 10:n :D Mulla ei enää toimi nimittäin manager mode ollenkaan yhden ihmeellisen päivityksen jälkeen. Mutta Fifa 10 menee ostoon niin väliäkös sillä.

Mulla toimii kyl kaikki iha moitteettomasti mut joo kyllä mullakin menee FIFA10 ostoon kiitos 360 driblauksen
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tää onkin kivaa pitkän ihmettelyn jälkeen vihdoin keksin miks online pelissä tuli aina häviö koska en painanut ympyrää puolustustilanteessa ja nyt kun alkaa jo pääsemään peleissä johtoon niin tähän mennessä kaikki jotka on tappio asemas poistuu pelistä ja peli ei anna siitä voittoa mulle:mad:

Ranked pelissä jos toisella katkeaa yhteys tai lähtee niin voitto tulee sille toiselle.

Ja itse en käytä kyllä ollenkaan tuota ympyrää puolustuksessa ja voittoja tulee silti ihan mukavasti.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itelle ei ainakaan antanut voittoja vaikka toinen poistu pelistä 3 kertaa toinen poistui kesken pelin ja kahdessa niistä olin johdossa mutta mistään ei kilahtanut Ranked Winner trophyy niin ei kai se sitten mulle voittoakaan antanut ja peli oli siis RANKED PLAY NOW

Mut nyt se on viimein saatu kun yks pelas pelin loppuuan asti:)

Ja itellä ainakin toi ympyrä napin pito pohjassa kun vastustajalla on pallo on se ratkaiseva juttu jolla alko edes hieman menestystä tuleen varmaan täs on vielä monta muuta juttuu mut ei tälläisestä nappi(/valikko) helvetistä osaa sanoo kun eri tilanteissa sama nappi tekee ties mitä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itelle ei ainakaan antanut voittoja vaikka toinen poistu pelistä 3 kertaa toinen poistui kesken pelin ja kahdessa niistä olin johdossa mutta mistään ei kilahtanut Ranked Winner trophyy niin ei kai se sitten mulle voittoakaan antanut ja peli oli siis RANKED PLAY NOW

Mut nyt se on viimein saatu kun yks pelas pelin loppuuan asti:)

Ja itellä ainakin toi ympyrä napin pito pohjassa kun vastustajalla on pallo on se ratkaiseva juttu jolla alko edes hieman menestystä tuleen varmaan täs on vielä monta muuta juttuu mut ei tälläisestä nappi(/valikko) helvetistä osaa sanoo kun eri tilanteissa sama nappi tekee ties mitä.

Ei kyllä kannata koko aikaa pohjassa pitää. Voi toimia jotain todella heikkoa pelaajaa vastaan, mutta ihmettelen syvästi, mikäli sillä enempää "menestystä" tulee.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkos teille käynyt tällein: Aloin eilen pelaa sitä Online team playta (vai mikä olikaa) nii ku peli alko nii ohjaimen liikkeet tulee itse pelissä 5sek viiveellä, ajattelin et ok vaihan toisee ohjaimee mut sama homma, eli onko jollekin muulle käynyt näin, ku offline pelis ohjaimet reagoi aivan välittömästi silti...
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkos teille käynyt tällein: Aloin eilen pelaa sitä Online team playta (vai mikä olikaa) nii ku peli alko nii ohjaimen liikkeet tulee itse pelissä 5sek viiveellä, ajattelin et ok vaihan toisee ohjaimee mut sama homma, eli onko jollekin muulle käynyt näin, ku offline pelis ohjaimet reagoi aivan välittömästi silti...

Lagia vissiin itellä on sellaista ollu noin puolen sekunin viiveellä mut sekin on ihan liikaa ei pysy ollenkaan pelissä mukana.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Lagia vissiin itellä on sellaista ollu noin puolen sekunin viiveellä mut sekin on ihan liikaa ei pysy ollenkaan pelissä mukana.

Näinpä just, ku oma joukkue saa pallon nii mun tyyppi juoksentelee omiaan ku aikasemmi sitä tattia heilutellu hetken aikaa, mut joopi pitää koittaa uuestaa pariinki kertaa ja sit huolestuu jos joka kerta tapahtuu sama asia :s
 
Ylös Bottom