Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)
Kiina
Myös Aasian edustus on varsin vähäinen: Etelä-Korea!
Kiina
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Myös Aasian edustus on varsin vähäinen: Etelä-Korea!
Peli taitaa olla suunniteltu hieman lyhyempiä puoliaikoja varten. Itse pelaan 7 minuutin puoliajoilla.Ja semmonenkin, että on se kumma kun pelaan vaikka Arsenalilla ja vastassa on Bolton niin loppulukemiks tulee aina joku 7-5 tai joku vastaava. Ja Legendarylla pelaan ja erät 20 min...
Valioliigassa voitin kaiken mahdollisen, ja vielä ihan ylivoimaisesti. jo ekalla kaudella valioliigassa tuli itse liiga mestaruus, EFA, FA cup, ja english cup. jos EFA on UEFA cup, niin aika outoa, että sarja nousija voi sinne päästä
Just huomasin kun pelasin Fifaa, ettei Hollannilla ole oikeat nimet pelaajilla. Pystyykö pelaajien nimet muokkaamaan tai kopioimaan seuroistaan vai pitääkö kaikki pelaajat tehdä itse, jos haluaa oikeat pelaajat Hollantiin?
Jassoo vai että ei pysty enään muuttamaan pelaajan numeroa managerissa? Fifa 08 ainakin pystyi. Minkäköhän takia se on otettu pois käytöstä?Manager mode on ainakin pahasti tyritty skouttauksen kohdalla. Aika tylsää jos skouttaamalla löytää 17 vuotiaan keskikenttäpelaajan, jonka overall on siinä vaiheessa 80, siis parempi kuin useampien rivimiesten. Pientä realistusuutta tähänkin kaipaisi, kun niitä pystyy sitten myymään rahantarpeessa tuplahintaan sopimushintaan verrattuna.
Jassoo vai että ei pysty enään muuttamaan pelaajan numeroa managerissa? Fifa 08 ainakin pystyi. Minkäköhän takia se on otettu pois käytöstä?
Hitto! Eikö edelleenkään?Just huomasin kun pelasin Fifaa, ettei Hollannilla ole oikeat nimet pelaajilla. Pystyykö pelaajien nimet muokkaamaan tai kopioimaan seuroistaan vai pitääkö kaikki pelaajat tehdä itse, jos haluaa oikeat pelaajat Hollantiin?
Hitto! Eikö edelleenkään?