Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Moro,

Kyllä täytyy sanoa että ehkä kuitenkin enemmän odotin FIFA 09:ltä. Siis okei pelattavuuteen on ehkä tullu vähän "parantumista", mutta sisältö surkea. Siis se että tämän tasoisessa pelissä ei ole edes muutamia Euroopan "pikkujättejä". Missä Dynamo Kiev, Shakhtar Donetsk, Steau Bucharest, CSKA Moskova jne. Nämä kaikki seurat kuitenkin olleet niin viime vuodet aina melkein mestarien liigan lohkovaiheessa... se että saatin Panathinaikos sentään Rest of Worldiin niin lievittää kipua hieman. Onko sitten ongelmia lisenssien kanssa vai mikä on ongelma... Surkeeta sanon minä... Ja semmonenkin, että on se kumma kun pelaan vaikka Arsenalilla ja vastassa on Bolton niin loppulukemiks tulee aina joku 7-5 tai joku vastaava. Ja Legendarylla pelaan ja erät 20 min...

Joo ja semmonen kun heti ku itse pelaat vaikka 3 ja puolen tähden joukkueella ja pelaat jotain 5 tähden seuraa vastaan niin sitten se 5 tähden joukkue pystyykin yhtäkkiä tekee kaikenlaisia mahdottomia juttuja. esimerkki siitä on, että hävisin Champions liigassa Bayern Münchenille Panathinaikosilla 8-0... legendarylla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja semmonenkin, että on se kumma kun pelaan vaikka Arsenalilla ja vastassa on Bolton niin loppulukemiks tulee aina joku 7-5 tai joku vastaava. Ja Legendarylla pelaan ja erät 20 min...
Peli taitaa olla suunniteltu hieman lyhyempiä puoliaikoja varten. Itse pelaan 7 minuutin puoliajoilla.

Ihme, ettei FIFA ole vieläkään jaksanut parantaa omien turnausten tekemistä. PES-addiktina olen tottunut tekemään 32 joukkueen turnauksen n. parissa minuutissa, mutta FIFA:ssa pitää eka valita joukkueet listaan liigoja selaamalla, mikä on todella tylsää ja hidasta puuhaa. Sen jälkeen sitten pitää vaivolloisesti muokata lohkot haluamikseen. Miksei FIFA tajua tehdä tätä selkeämmäksi, vai pitääkö joku teistä tästä. Pistäisivät kaikki liigan joukkueet samalle sivulle, kuten pessissä ja joukkueiden suoraan sijoittamisen haluamiin lohkoihin.

Oon vähän Sam samin kanssa samoilla linjoilla. Muutenkin nuo valikot on vähän huonosti toteutettu...

Tää peli on kyllä hyvä, mutta toi pikku viive on kyllä muutaman kerran nostattanu verenpainetta.

Nappeja ja näppäinyhdistelmiä on kyllä hemmetisti, että vielä meinaa mennä kyllä sormi suuhun kun tulee tilanteita. Eiköhän se tästä kun saa vähän kokemusta ja tuntumaa fifaan pessi vuosien jälkeen.

Tuon viiven huomaan kyllä monta kertaa juuri harmittavasti boxissa tärkeimmissä maalintekotilanteissa.

Vielä sitä, että paljon pessiä pelanneella, niin nuo fifan maalit näyttävät paljon pienemmiltä verrattuna pessiin, vai kuinka?

Eniten tässä fifassa ottaa päähän kaksi asiaa. ensimmäinen on se, ette MG:ssä ei voi vaihtaa pelaajien pelinumeroita, ja toinen on se että, MG:ssö muut joukkueet ei tee vaihtija/ne tekee äärimäisen vähän pelaaja ostoksia. nyttenkin menossa viides kausi, ja esim. ManU tehnyt tasan yhden ostoksen. toivottavasti korjaantuu jollain pätsillä, tai viimestään FIFA10 :/ ...

Milläs joukkueilla pelaatte manager modea? ite pelasin 2ensimmäistä kautta Valencialla, ja sain sinä aikana hankittua sinne Darren Bentin, Daniel Alvesin, jonkun laitapakki Vargasin, JA Luca Modridcin!
Sen jälkeen päätin mennä nostamaan ManC:n takasin valioliigaaan (kyllä, se oli pudonnut coca cola liigaan :eek:) Ja nousinkin takaisin sarja ykkösenä. eniten harmitti, että juuri sen ManUn ainoa hankinta oli Robinho citystä :D . Valioliigassa voitin kaiken mahdollisen, ja vielä ihan ylivoimaisesti. jo ekalla kaudella valioliigassa tuli itse liiga mestaruus, EFA, FA cup, ja english cup. jos EFA on UEFA cup, niin aika outoa, että sarja nousija voi

Jaa-a kai sit pitää pelata vaikka 10 min erillä ettei tule loppulukemiks 7-5 tai jtn vastaavaa...

Ja tosta ku ihmiset inisee, että puolustaminen on liian helppoa, niin nyt taitaa kaverit puhua paskaa, tai pelaavat Semi-prolla ta amateurilla koska puolustaminen ei todellakaan ole helppoa.... koittakaa nyt sitten jotain Bayern Münchenin hyökkääjiä pitää kurisa pelkällä X-napilla. Puhumattakaan manUn, Chelsean, Realin, Barcan jne.

sinne päästä. olen tehnyt todella radikaaleja muutoksia cityssä. isoimmat hankinnat on Milanista Pato,ja Free agentteihin päätynyt Jesus navas (miksi sevilla ei ollut tehnyt sille uutta sopimusta :eek:)

oli pakko laittaa kahteen viestiin tää, koska näköjään pleikan selaimella ei voi kirjottaa hirveen pitkiä viestejä :D

Valioliigassa voitin kaiken mahdollisen, ja vielä ihan ylivoimaisesti. jo ekalla kaudella valioliigassa tuli itse liiga mestaruus, EFA, FA cup, ja english cup. jos EFA on UEFA cup, niin aika outoa, että sarja nousija voi sinne päästä

UEFA Cuppiin voit päästä seuraavaksi kaudeksi Englannista jos voitat FA Cupin, olipa joukkue millä sarjatasolla tahansa ja vaikka tipahtais omassa sarjassaan sarjaporrasta alemmaksi. Liigacupin voittaja saa kans Europaikan itselleen. Jos kyseisen kannun voittaja pääsee noin muutenkin jo Eurokentille muutakin kautta niin se paikka siirtyy sitten seuraavaksi parhaiten pärjänneelle ainakin FA Cupissa, taitanee olla sama käytäntö myös toisessa Cupissa.

Toki sinne on vielä pari muutakin erinäistä mahdollisuutta päästä.

Just huomasin kun pelasin Fifaa, ettei Hollannilla ole oikeat nimet pelaajilla. Pystyykö pelaajien nimet muokkaamaan tai kopioimaan seuroistaan vai pitääkö kaikki pelaajat tehdä itse, jos haluaa oikeat pelaajat Hollantiin?

Just huomasin kun pelasin Fifaa, ettei Hollannilla ole oikeat nimet pelaajilla. Pystyykö pelaajien nimet muokkaamaan tai kopioimaan seuroistaan vai pitääkö kaikki pelaajat tehdä itse, jos haluaa oikeat pelaajat Hollantiin?

Menet valikosta manage teams, ja sieltä sitten player tranfer tai jotain, ja sitten national transfers. ite tein niin, mutta niillä pelaaminen oli todella vaikeaa. ainakin FIFA08 kun näin teki, niin hollannin joukkue kemia oli jotain 48 toi jotain.

Hei. Minua ihmetyttää miksi en voi vaihtaa pelaajien numeroita manageri muodissa. Voin tehdä sen vain alku valikoista. Mutta kun esimerkiksi ostan pelaajia joukkueeseen manageri modissa en voi vaikuttaa millään tapaa minkä numeron he saavat. Onko muilla sama ongelma. Olisi todella upeaa jos joku olisi löytänyt keinon jolla numeroita voi manageri muodissa vaihtaa. Kiitos

Manager mode on ainakin pahasti tyritty skouttauksen kohdalla. Aika tylsää jos skouttaamalla löytää 17 vuotiaan keskikenttäpelaajan, jonka overall on siinä vaiheessa 80, siis parempi kuin useampien rivimiesten. Pientä realistusuutta tähänkin kaipaisi, kun niitä pystyy sitten myymään rahantarpeessa tuplahintaan sopimushintaan verrattuna.

Manager mode on ainakin pahasti tyritty skouttauksen kohdalla. Aika tylsää jos skouttaamalla löytää 17 vuotiaan keskikenttäpelaajan, jonka overall on siinä vaiheessa 80, siis parempi kuin useampien rivimiesten. Pientä realistusuutta tähänkin kaipaisi, kun niitä pystyy sitten myymään rahantarpeessa tuplahintaan sopimushintaan verrattuna.
Jassoo vai että ei pysty enään muuttamaan pelaajan numeroa managerissa? Fifa 08 ainakin pystyi. Minkäköhän takia se on otettu pois käytöstä? :rolleyes:

Jassoo vai että ei pysty enään muuttamaan pelaajan numeroa managerissa? Fifa 08 ainakin pystyi. Minkäköhän takia se on otettu pois käytöstä? :rolleyes:

Joo fifa 08 pysty. Luulen et niiltä on jotenkin päässyt lipsahtaa moga, jonka takia niit numeroi ei voi vaihtaa. On sit kiva pelaa ku Luca Tonilla on paidassa numero 2

Ihmettelin tossa Manager Modessa sitä kun kausi loppui ja painoin Go to next season tai jotain vastaavaa, niin se luonnollisesti eteni seuraavaan kauteen mutta missäs vaiheessa niitä siirtoja sitten voi tehdä? Tein muutamasta pelaajasta tarjouksen, mutta sitten ei ollutkaan enää vaihtoehtona kuin mennä seuraavaan peliin ja pelin jälkeen menikin jo siirtoikkuna kiinni. Kaiken järjen mukaan multa meni jokin vaihtoehto ohi jossain vaiheessa? Olisi ihan mukava muutaman viikon verran pystyä tekemään pelaajista tarjouksia ja rakentaa joukkuetta palanen kerrallaan ettei sentään tarvitse kerralla tarjota kaikista pelaajista mitkä kiinnostaa.

Hitto! Eikö edelleenkään?

Syö kyllä peli - iloa ja pahasti kun kaiken maailan Van Hasteroyt pelaa tuolla Hollannissa joukkueessa :mad:

Hitto! Eikö edelleenkään?

Ei ole missään jalkapallopelissä käsittääkseni. Jopa Football Managerissa, jossa on muuten "kaikki" maajoukkueet ja "kaikki" maajoukkuepelaajat, sekä seurajoukkueita ja seurajoukkuepelaajia kymmeniätuhansia, ei ole Hollannin maajoukkueella oikeita pelaajia. Ainoa mikä vähän harmittaa on se, ettei voi helposti editoida tuota maajoukkuetta FIFA:ssa.

Ylös Bottom