Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Juu, trophyt ois voinu olla mielikuvituksellisempia. Iteltä taitaa puuttua pelkästään se tiikeripusku maali, siis niistä mitkä voi saada pelissä. Ois voinu olla noita MG mode trophyjä, kuten voita maalipörssi viidessä eri liigassa, jne.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

miten tonnehttp://www.easportsworld.com/en_US/videos/index/view/all?game=fifa voi liittyä? siis yritin tehä unnuksen, niin sano, että muka mun s posti on käytössä, ja sit kun kokeilin logata sisään, niin enpäs päässy. haluisin kattoa noita mun maaleja, ku laitoin sinne yhen saksari maalinki
:D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jossakin vaiheessa olet tehnyt Pleikkarin puolella EA:n puolelle tilin Fifaa ensimmäisiä kertoja käynnistellessäsi. En muistanut itsekään rekkautuneeni tuonne, mutta sitten rupesin funtsimaan ja muistin tehneeni EA online-accountin Fifan yhteydessä aikoinaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

miten tonnehttp://www.easportsworld.com/en_US/videos/index/view/all?game=fifa voi liittyä? siis yritin tehä unnuksen, niin sano, että muka mun s posti on käytössä, ja sit kun kokeilin logata sisään, niin enpäs päässy. haluisin kattoa noita mun maaleja, ku laitoin sinne yhen saksari maalinki
:D


Ei tämä sattumalta olis sun sivusi, Nikezu-nimellä löytyi...

EA SPORTS Football World
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

no nii arvasin, että se eton saksari maalin laittamine epäonnistu, kun en tajunnu kuvata sitä sillon ku maali tuli :rolleyes: oli viel ihan hieno saksari maali. :mad:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ja mistähän tota veikkausliiga hommaa katsottu? :confused: Ja mistä päättelit että veikkausliiga tulossa? Kerroppa minullekin koska ei tuolta linkin kautta ainakaan löydä tekstiä "veikkausliiga Fifaan" tai muuta vastaavaa..

hänhän laittoi itekkin kysyvän lauseen. voihan sitä aina veikkaillaj, ja toivoa mitä olisi tulossa. ittee kiinnostas siinnä tapauksessa, jos tulis myös ykkös divari, niin nostasin jipon liigaan :D ei oikeen tää suomen potkupallo kiinnosta, koska se on niin rumaa ja tylsää katseltavaa. harvemmin tulee hienoja maaleja, mutta on semmosiakin joskus joukossa..
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ja mistähän tota veikkausliiga hommaa katsottu? :confused: Ja mistä päättelit että veikkausliiga tulossa? Kerroppa minullekin koska ei tuolta linkin kautta ainakaan löydä tekstiä "veikkausliiga Fifaan" tai muuta vastaavaa..

Ehkäpä siitä päättelin, että uutinen on EA Suomen sivuilla. Tuskin EA Suomen sivuilla uutisoitaisiin kyseisestä asiasta, jos haetaan Data Editoreita - tai Reference Collectoreita vaikkapa Irlannin liigaan. Voin toki olla väärässäkin, mutta aikaisempina vuosina en ole tuollaista uutista kyseiseltä sivustolta bongannut.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ehkäpä siitä päättelin, että uutinen on EA Suomen sivuilla. Tuskin EA Suomen sivuilla uutisoitaisiin kyseisestä asiasta, jos haetaan Data Editoreita - tai Reference Collectoreita vaikkapa Irlannin liigaan. Voin toki olla väärässäkin, mutta aikaisempina vuosina en ole tuollaista uutista kyseiseltä sivustolta bongannut.

Se uuutinen varmaan löytyy muualtakin kuin suomen sivuilta. Luulisin. Eli meinaisko toi sitä että jos joku suomalainen menis tekemään noita juttuja niin hän saa siten tehdä vaikka nyt juuri sen veikkausliigan joukkueineen? Ja päivitellä pelaajia ja joukkueiden kokoonpanoja ilmoittamalla EA:lle? :confused:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ehkäpä siitä päättelin, että uutinen on EA Suomen sivuilla. Tuskin EA Suomen sivuilla uutisoitaisiin kyseisestä asiasta, jos haetaan Data Editoreita - tai Reference Collectoreita vaikkapa Irlannin liigaan. Voin toki olla väärässäkin, mutta aikaisempina vuosina en ole tuollaista uutista kyseiseltä sivustolta bongannut.

Eikö EA:lla ole myös oma manageripelisarja?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eikö EA:lla ole myös oma manageripelisarja?

On, PC:n puolella jo vuosia ollut. Saksalainen tiimi tuota vääntää. Ihan ok, jos tahtoo tehdä muuta kuin keskittyä itse asiaan. Jos tahtoo keskittyä itse asiaan, niin sitten ostaa Football Managerin, joka toki sekin omaa omat buginsa.

Niin ja tosiaan todennäköisempää juurikin tuo että FIFA Manageriin hakevat tekijöitä. En jaksa uskoa että Veikkausliiga on ihan heti tulossa vielä mukaan FIFA 10 tai muutenkaan. Voisi melkein mutuilla että jatketaan suunnilleen samoilla sarjoilla ja ehkä laajetaan FIFA 10:n muodossa tai omana pelinä sitten MM-kisojen täpinöintiin ensi versio(i)ssa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Missäs nettipeliaulassa KonsoliFINin jäsenet hengailevat? Olis kiva pelata joskus suomalaisiakin vastaan, kertaakaan ei ole vastaan vaan sattunut.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Missäs nettipeliaulassa KonsoliFINin jäsenet hengailevat? Olis kiva pelata joskus suomalaisiakin vastaan, kertaakaan ei ole vastaan vaan sattunut.

Nykysin lähes poikkeuksetta olen vain quick ranked gameja pelaillut, kun niissä auloissa vastustajia joutui aika usein niin kauan odottelemaan. Auloista valitsen sen missä on eniten pelaajia, päivisin europe 1,2,3 jne ja öisin north america :) Tosi vähissä on suomalaisvastustajat mullakin olleet, etupäässä brittejähän sielä vaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Missäs nettipeliaulassa KonsoliFINin jäsenet hengailevat? Olis kiva pelata joskus suomalaisiakin vastaan, kertaakaan ei ole vastaan vaan sattunut.

Meikäläinen ois kans kiinnostunu pelaamaan suomalaisia vastaan. Oon tosi uus nettipuolella vaikka peli onkin mulla jo ilmestymispäivästä lähtien ollut ja eilen vast kokeilin kunnolla pelaa jotain vastaan. No se vastustaja ei halunnu tai osannu pelata jalkapalloa potkupallon sijaan. Aina kun se sai pallon se heitti pitkän läpisyötön ja yritti karata läpi. Hävisin ton ottelun hyvän puolustuksen ja 70% possessionin takia vaan 2-1, mut sit tajusin et sil vastustajallahan oli kaikki ohjainasetukset assistedilla ja ku ite pelaan manuaali/semi asetuksilla. Saako tuolta mistään valikosta haastettuu sellaisia pelaajia joilla on samat asetukset? Tuntuu jotenkin epäreilulta kun vastustaja paukuttaa 30 metrin täydellisii läpisyöttöi ja ite joutuu taistelee et pallo lähtee sinne minne haluu.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Meikäläinen ois kans kiinnostunu pelaamaan suomalaisia vastaan. Oon tosi uus nettipuolella vaikka peli onkin mulla jo ilmestymispäivästä lähtien ollut ja eilen vast kokeilin kunnolla pelaa jotain vastaan. No se vastustaja ei halunnu tai osannu pelata jalkapalloa potkupallon sijaan. Aina kun se sai pallon se heitti pitkän läpisyötön ja yritti karata läpi. Hävisin ton ottelun hyvän puolustuksen ja 70% possessionin takia vaan 2-1, mut sit tajusin et sil vastustajallahan oli kaikki ohjainasetukset assistedilla ja ku ite pelaan manuaali/semi asetuksilla. Saako tuolta mistään valikosta haastettuu sellaisia pelaajia joilla on samat asetukset? Tuntuu jotenkin epäreilulta kun vastustaja paukuttaa 30 metrin täydellisii läpisyöttöi ja ite joutuu taistelee et pallo lähtee sinne minne haluu.

En valitettavasti osaa vastata tuohon sun apukysymykseesi, mutta totean vain huomanneeni samat asiat. Valtaosa pelaajista hakkaa pelkkää läpisyöttöä ja spurttia koko ajan ja se se syö kyllä peli-iloa, vaikka peleissä pärjäänkin. Ikävää, etteivät vastustajat yritäkään pelata oikeaa jalkapalloa.

Ja tulipas 300. viesti täyteen forumille :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itse otan ihan randomina ranked ottelulla, mutta voitte toki lisätä minut. Jos haluatte pelailla silloin tällöin, riittää että lähetät viesti minulle tahtooko pelata. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aina kun se sai pallon se heitti pitkän läpisyötön ja yritti karata läpi.

Tämä tuntuu olevan yleisin taktiikka ihmisillä! Toimii ylivoimasesti jollain Manulla, jonka pelaajat on yli-hyviä (yli-nopeita), mikä ketuttaa suunnattomasti. Tähän kun vielä lisätään puolustajan pienet tekoäly-jäätymishetket, on alakerrassa baana niin sanotusti auki.

Ja mitä väliä jos peliin tulee Veikkausliiga. Kaikki pelaa kuitenkin Manulla, kun otat ranked game. Ite oon ottanu jo tavaks kun vastustaja ottaa Manun niin lähen pois pelistä ja otan niin kauan uuden kun kaveri ottaa ihan minkä muun tahansa joukkueen. Parhaat pelit on aina keskitason joukkueilla.
 
Ylös Bottom