Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (Xbox 360)

Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Käynnistin FIFA:n äsken ja yllättäen peli ei alkanutkaan suoraan imemään UTM-päivitystä, vaan se löytyy marketplacesta - ikäänkuin vapaaehtoisena latauksena.

Onko sittenkin niin, että tätä ei ole pakko ladata?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Onko sittenkin niin, että tätä ei ole pakko ladata?
Voi hyvinkin olla. Itse asiassa sekoilin tässä itse hieman, sillä luulin tämän olevan PS3-version ketju. :) Eli PS3-versioon päivityksessä tulee myös Trophy-tuki, mutta koska boksiversioon moisia ei tietenkään tarvitse lisätä, se ei välttämättä tarvitse mitään pakollista päivitystä.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Valitettavasti homma menee juuri noin. Jotta kaikilla olisi sama versio, pitää kaikilla olla sama päivityskin. Tympeää tietysti niiden kannalta, jotka eivät tuota UTM-tilaa aio käyttää.
Olinpa sitten tämänkin suhteen väärässä. PS3:llakin päivitys on "vain" 32 megaa, jonka jälkeen valikkoihin ilmestyy uusi kohta, josta pääsee latamaan 1+ gigan UTM-möykyn.

(Juu, ja sitten jatketaan taas X360-versiosta keskustelua...)
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Oolrait, asia selvä!

Muuten, onko tuosta köntin latauksesta mitään hyötyä niille, jotka eivät aio ostaa sitä UT-moodia?
Siinä kun ilmeisesti tulee ainakin jotain uusia maalituuletuksia, niin pystyykö niitä käyttämään myös normaalipuolella vai ovatko ne jotain UT-peleissä käytettäviä yksinoikeuksia?

Hauskahan niitä olisi saada käyttää, varsinkin ne tanssituuletukset ovat aika härskejä!
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Saisipa Ea edes serverit pystyyn...:mad: Just nimesin joukkueeni ja sain ekan korttipakan kun "crash"... alkoi vaan lataamaan...
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

hieman tökkien on ea:n servut tosiaan toiminu, mut 5peliä takana 2v 2t 1h menestyksellä, outoa pelata pitkästä aikaan heikolla joukkueella kun pallo polttaa jalassa, puolustus kusee, pallot ei mahu tolppien väliin jnejne.

mut hauskaa on kuhan muistaa aina tärkeipien pelaajien sopimuksia jatkaa niin hyvin menee, kohta ostaa hopea korttipakkoja:D
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Menin tuon ostamaan, kun CL-peli oli aikoinaan ihan hauskaa. Ongelma on se, että se toimi suurimmaksi osaksi omalla konsolilla, mutta tämä on kokoajan netissä. Se on aiheuttanut sen, että peli on todella hidas ja sen lisäksi vielä buginen. Itseltäni on kadonnut useampi mestaruus ja peli jäänyt kesken turnauksen jumiin(turnauskaaviossa) jolloin peliä ei pysty jatkamaan turnauksessa eteenpäin, jne. Todella heikkoa toimintaa siis...
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Noh, onko siitä UT mitään iloa ? Kannattaako tuohon rahojaan laittaa?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Noh, onko siitä UT mitään iloa ? Kannattaako tuohon rahojaan laittaa?

Kyllä ja ei. Ihan hauskaa tuota on pelailla välillä, MUTTA paljon on vielä bugeja. Ikävin niistä on se, että peli jää kesken turnauksien jumiin. Ja vaikka peli sanoo että tallentaa turnauksen, niin kun pelaat turnaukseen, niin se turnaus onkin kadonnut. Aika älytöntä, että näin bugisia tuotteita tuodaan markkinoille ja vaaditaan vielä rahaa näistä... jos kestää bugit ja rahaa on laittaa bugiseen tuotokseen, joka on ihan hauska, niin laita vain, jos ei niin...
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Oon koittanu kerätä noi kaikki selostuskielet peliin marketplacesta ja sain just venäjän ladattua. On se muuten helvetin ruman kuulosta :D Taitaa jäädä yhteen peliin :D Selostajaki kuulostaa joltain kadulta tempastulta 10v ipanalta.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Kyllä ja ei. Ihan hauskaa tuota on pelailla välillä, MUTTA paljon on vielä bugeja. Ikävin niistä on se, että peli jää kesken turnauksien jumiin. Ja vaikka peli sanoo että tallentaa turnauksen, niin kun pelaat turnaukseen, niin se turnaus onkin kadonnut. Aika älytöntä, että näin bugisia tuotteita tuodaan markkinoille ja vaaditaan vielä rahaa näistä... jos kestää bugit ja rahaa on laittaa bugiseen tuotokseen, joka on ihan hauska, niin laita vain, jos ei niin...

En mä siitä ainakaan mitään oo maksanu.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Oolrait, asia selvä!

Muuten, onko tuosta köntin latauksesta mitään hyötyä niille, jotka eivät aio ostaa sitä UT-moodia?
Siinä kun ilmeisesti tulee ainakin jotain uusia maalituuletuksia, niin pystyykö niitä käyttämään myös normaalipuolella vai ovatko ne jotain UT-peleissä käytettäviä yksinoikeuksia?

Hauskahan niitä olisi saada käyttää, varsinkin ne tanssituuletukset ovat aika härskejä!

Tähän piti vastata, että eivät toimi muuten. Uudistuksena oli mm. kortin näkyminen pelitilanteessa vielä tyyliin "'keltainen kortti'-kuva ; pelaajan nimi ; aika" sen jälkeen kun joku pelaaja sai kortin. Tämä sinänsä kätevää, jos skippaa nopeasti kaikki animaatiot ja ei huomaa nimistä katsella että kenen nimi muuttunut keltaiseksi.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Kyllä ja ei. Ihan hauskaa tuota on pelailla välillä, MUTTA paljon on vielä bugeja. Ikävin niistä on se, että peli jää kesken turnauksien jumiin. Ja vaikka peli sanoo että tallentaa turnauksen, niin kun pelaat turnaukseen, niin se turnaus onkin kadonnut. Aika älytöntä, että näin bugisia tuotteita tuodaan markkinoille ja vaaditaan vielä rahaa näistä... jos kestää bugit ja rahaa on laittaa bugiseen tuotokseen, joka on ihan hauska, niin laita vain, jos ei niin...

Huh. Ihan hauskoja matseja tuossa tosiaan välillä on saanut aikaan.
Valikoiden hitaus on vaan niin pirun ärsyttävää, yhtä pelaajaa saa yrittää ostaa 15min. Saisivat pikaisesti korjata.

edit: Menikö multa jotain tuossa ohi? Jos yrittää pelata vaikka sitä ensimmäistä turnausta(Olikohan se nyt prossinen pokaali), niin aina sieltä tulee joku 5 tähden joukkue vastaan ja tippuu eka kierroksella. Pelejä saa muutenkin etsiä aina pitkään ettei tarviis kokoajan pelata noita 5 tähden joukkueita vastaan.
Onkohan tuossa kyse nyt pelaajien vähyydestä vai mistä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Huh. Ihan hauskoja matseja tuossa tosiaan välillä on saanut aikaan.
Valikoiden hitaus on vaan niin pirun ärsyttävää, yhtä pelaajaa saa yrittää ostaa 15min. Saisivat pikaisesti korjata.

edit: Menikö multa jotain tuossa ohi? Jos yrittää pelata vaikka sitä ensimmäistä turnausta(Olikohan se nyt prossinen pokaali), niin aina sieltä tulee joku 5 tähden joukkue vastaan ja tippuu eka kierroksella. Pelejä saa muutenkin etsiä aina pitkään ettei tarviis kokoajan pelata noita 5 tähden joukkueita vastaan.
Onkohan tuossa kyse nyt pelaajien vähyydestä vai mistä?

Jengi on tainnut jo buustata joukkueensa ensin täyteen huippuja ja sitten vasta alkavat pelata noita turnauksia. Siitä se varmaankin johtuu. Vähän tyhmää kyllä, kun vastaan voi tulla joku "täys kultainen" ja itsellä on vaan pronssimiehiä. Itsellä nyt jo sen verran peliä takana, että omassa joukkueessakin aika hyvät pelaajat(Diego, Kameni, Coloccini, Mauri, Jankulovski, Riki ja Eto'o etunenässä).
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Jengi on tainnut jo buustata joukkueensa ensin täyteen huippuja ja sitten vasta alkavat pelata noita turnauksia. Siitä se varmaankin johtuu. Vähän tyhmää kyllä, kun vastaan voi tulla joku "täys kultainen" ja itsellä on vaan pronssimiehiä. Itsellä nyt jo sen verran peliä takana, että omassa joukkueessakin aika hyvät pelaajat(Diego, Kameni, Coloccini, Mauri, Jankulovski, Riki ja Eto'o etunenässä).

Ite en ole hävinnyt yhtään UT mode matsia kolmeen päivään, vaikka joukkueessa 4-5 pronssista ukkoa ja loput hopeisia. Mukavasti kaatuu 5 tähden joukkueetkin, kun on chemistry kohdallaan.

En kyllä tajua miten saa pidettyä tuollaista täysin kultaista joukkuetta kasassa, jo nyt sopimuksien uusiminen on suht työlästä, varsinkin kun välillä jää colicot saamatta kun peli kaatuu, mutta silti kuluu sopimuksia.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Ite en ole hävinnyt yhtään UT mode matsia kolmeen päivään, vaikka joukkueessa 4-5 pronssista ukkoa ja loput hopeisia. Mukavasti kaatuu 5 tähden joukkueetkin, kun on chemistry kohdallaan.

En kyllä tajua miten saa pidettyä tuollaista täysin kultaista joukkuetta kasassa, jo nyt sopimuksien uusiminen on suht työlästä, varsinkin kun välillä jää colicot saamatta kun peli kaatuu, mutta silti kuluu sopimuksia.

Kierrätän itse joukkuetta aika hyvin. Niinpä kentällä vierailee vaikka minkäläistä pelaajaa tietyillä paikoilla ja muutenkin suhteellisen hyvin olen saanut sopimuksen uusintoja aikaiseksi. Olen peluuttanut lähes kaikkia aina viimeiseen otteluun saakka(ja jos en tahdo uusia sopimusta) niin sitten vasta pistän kaverin kirjaan kansien väliin. Nettipelissä en ole jaksanut kauheasti itse pelata, kun jotenkin kivempi pelata sujuvalla yhteydelä konetta vastaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

EA SPORTS Football World statsit ei toimi oikein, ainakaan UT pelien osalta. Oma joukkue pitäisi olla aina vasemmalla puolella, mutta ei ole.

http://img21.imageshack.us/img21/2552/20023692.jpg

Linkin takana kuva omista otteluista viime päiviltä.

Joukkueeni on LAHTI NUFC ja todellisuudessa olen voittanut 5 viimeistä otteluani, mutta tuloksien mukaan olen hävinnyt ne. Ottelun lopputulokset on oikein, mutta joukkueet väärin päin. Voittoputki kohdassa minulla on kuitenkin 5 ottelun voittoputki.

Todellinen kummajainen on ottelu: WORLD XI - NELBOYS FC ... kumpikaan ei nimittäin ole minun joukkueeni. Tosin pelasin kumpaakin vastaan hetki sitten.

Onko muilla ollut ongelmia tilastojen kanssa?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Hei,

Onko tässä Xboxin versiossa mahdollista harjoitella vapaapotkuja niin, että muuri olisi myös mukana? Tiedän kyllä, että "alku" kentällä voi niitä vapaapotkuja harjoitella. Itse haluasin harjoitella niin, että sielä olisi myös muuri mukana :)
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Hei,

Onko tässä Xboxin versiossa mahdollista harjoitella vapaapotkuja niin, että muuri olisi myös mukana? Tiedän kyllä, että "alku" kentällä voi niitä vapaapotkuja harjoitella. Itse haluasin harjoitella niin, että sielä olisi myös muuri mukana :)

Tuota mahdollisuutta ei valitettavasti löydy, harjoitusmahdollisuudet ovat tasan siinä alun peippailumoodissa. Harmi tosiaan, mutta eiköhän seuraavaan versioon korjaannu...
 
Ylös Bottom