Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tehkääpäs niin, että kun otatte seuran X manager modessa, niin menette sitten sen jälkeen exhibition gameen ja siellä otatte saman seuran. Sieltä sitten otatte vaikkapa night/overcast, niin sen jälkeen managermodessa pitäisi kotiottelut olla näissä olosuhteissa vakituisesti. Tyhmää, mutta ainakin joku keino saada useammin sellaisia olosuhteita. Itse kun pelannut Ranskassa ja Espanjassa niin tehnyt tuota ja sitten taas Saksassa käyttänyt day/overcast sen takia, ettei Saksassa oikeastikkaan pelata juurikaan iltaotteluita(pl. perjantait ja viikolla olevat ottelut).
Tuleeko vettä kanssa?
Overcast=joskus paistaa, joskus sataa vettä(toisinaan enemmän ja toisinaan vähän vähemmän) ja joskus voi tulla luntakin
Ei ole totta?
kiitti tosta tiedosta täytyy kokeilla.. Olen aina ennen luullu että vettä ja lunta voi sataa vaan Be A Pro pelimuodossa! Mut joo kiitoksia
Ei noita sateita siis itse pelissä näe, mutta välianimaatioissa ja kentän/pallon/pelaajien käyttäytymisessä.
Täh?
Kyllä itse ainakin olen nähnyt jotain taivaalta putoilevan ihan pelatessakin. Onko Jormalla käytössä kenties kuvaputkitöllö?
Onko noissa online-peleissä tosiaan niin, että pelin voi keskeyttää sinne valikkoon koska tahansa, kun pallo on itsellä? Aika usein on vastustaja mennyt valikkoon kesken pelitilanteen, mikä on ihan hemmetin ärsyttävää. Voiko tuota muuttaa jostain niin, että valikoita (siis squadeja, formationeja tms) voi ihmetellä vain kun peli on poikki?
Mikäs on vikana kun tuntuu ettei 16-rajan ulkopuolelta voi saada maalia kohti.Se mittari kun tykkää mennä lähes hipaisusta punaselle.Onko mitään kikkaa saada kunnon vetoja?
Mikäs on vikana kun tuntuu ettei 16-rajan ulkopuolelta voi saada maalia kohti.Se mittari kun tykkää mennä lähes hipaisusta punaselle.Onko mitään kikkaa saada kunnon vetoja?