Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja partio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Onko managerimoodissa aina aurinkoista? Semmoista normikautta pelatessa tuli aina välillä tavaraa taivaaltakin mutta nyt tuntuu sumusaaret olevan jotain ihan muuta kuin sumua ja sadetta.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Samaa mietin itsekin. Taisi olla niin että kun Valencialla pelasin kauden, vain yksi peli oli illalla, muut aurinkoisella.
Outoa myös sen takia että kun pelaa sateella, pallo pomppii eri tavalla ja pelaajat liukastelevat, mikä on jopa ihan hyvin toteutettu. Luulisi että senkin takia joskus voisi kaudella sataa.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Tehkääpäs niin, että kun otatte seuran X manager modessa, niin menette sitten sen jälkeen exhibition gameen ja siellä otatte saman seuran. Sieltä sitten otatte vaikkapa night/overcast, niin sen jälkeen managermodessa pitäisi kotiottelut olla näissä olosuhteissa vakituisesti. Tyhmää, mutta ainakin joku keino saada useammin sellaisia olosuhteita. Itse kun pelannut Ranskassa ja Espanjassa niin tehnyt tuota ja sitten taas Saksassa käyttänyt day/overcast sen takia, ettei Saksassa oikeastikkaan pelata juurikaan iltaotteluita(pl. perjantait ja viikolla olevat ottelut).
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Tehkääpäs niin, että kun otatte seuran X manager modessa, niin menette sitten sen jälkeen exhibition gameen ja siellä otatte saman seuran. Sieltä sitten otatte vaikkapa night/overcast, niin sen jälkeen managermodessa pitäisi kotiottelut olla näissä olosuhteissa vakituisesti. Tyhmää, mutta ainakin joku keino saada useammin sellaisia olosuhteita. Itse kun pelannut Ranskassa ja Espanjassa niin tehnyt tuota ja sitten taas Saksassa käyttänyt day/overcast sen takia, ettei Saksassa oikeastikkaan pelata juurikaan iltaotteluita(pl. perjantait ja viikolla olevat ottelut).

Tuleeko vettä kanssa?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Overcast=joskus paistaa, joskus sataa vettä(toisinaan enemmän ja toisinaan vähän vähemmän) ja joskus voi tulla luntakin

Ei ole totta?
kiitti tosta tiedosta täytyy kokeilla.. Olen aina ennen luullu että vettä ja lunta voi sataa vaan Be A Pro pelimuodossa! Mut joo kiitoksia :D
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Ei ole totta?
kiitti tosta tiedosta täytyy kokeilla.. Olen aina ennen luullu että vettä ja lunta voi sataa vaan Be A Pro pelimuodossa! Mut joo kiitoksia :D

On totta. Ei sitä kyllä erityisesti näe, paitsi kenttä on märkä ja pallo liikkuu miten sattuuu. Lunta ei ole tainnut tulla kuin yhdessä ottelussa(taisin pelata Suomi-Ruotsi maaottelun Suomessa). Ei noita sateita siis itse pelissä näe, mutta välianimaatioissa ja kentän/pallon/pelaajien käyttäytymisessä.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Ei noita sateita siis itse pelissä näe, mutta välianimaatioissa ja kentän/pallon/pelaajien käyttäytymisessä.

Täh?

Kyllä itse ainakin olen nähnyt jotain taivaalta putoilevan ihan pelatessakin. Onko Jormalla käytössä kenties kuvaputkitöllö?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Täh?

Kyllä itse ainakin olen nähnyt jotain taivaalta putoilevan ihan pelatessakin. Onko Jormalla käytössä kenties kuvaputkitöllö?

Oli aiemmin joo. Nykyisin ei ole. Voi siis näkyäkkin HD:lla jotain, mutta kun yhden ottelun märällä kentällä pelannut, niin siinä en ainakaan huomannut mitään sadetta ruudussa.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Onko noissa online-peleissä tosiaan niin, että pelin voi keskeyttää sinne valikkoon koska tahansa, kun pallo on itsellä? Aika usein on vastustaja mennyt valikkoon kesken pelitilanteen, mikä on ihan hemmetin ärsyttävää. Voiko tuota muuttaa jostain niin, että valikoita (siis squadeja, formationeja tms) voi ihmetellä vain kun peli on poikki?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Onko noissa online-peleissä tosiaan niin, että pelin voi keskeyttää sinne valikkoon koska tahansa, kun pallo on itsellä? Aika usein on vastustaja mennyt valikkoon kesken pelitilanteen, mikä on ihan hemmetin ärsyttävää. Voiko tuota muuttaa jostain niin, että valikoita (siis squadeja, formationeja tms) voi ihmetellä vain kun peli on poikki?

Voi mennä valikkoon, kun on pallo hallussa... siihen ei voi vaikuttaa. Taitaa olla käytössä 3 (tai 4) kertaa pausee mahdollisuus per pelaaja.

Ärsyttävää on.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Tuossa Live:ssä pelaamisessa kyllä hieman kyrsii se, että kun ottaa nopean matsin (Quick ranked match), on pelinopeus lähes poikkeuksetta säädetty aivan törkeän nopeaksi. Siis aivan yliluonnollisen nopeaksi. Mutta kun pelailee kavereiden kanssa samalta koneelta, on asia ihan eri kun omat asetukset pelinopeuden suhteen ovat säädetty hitaimmalle. En sitten tiedä voiko tuohon nopeuteen vaikuttaa, jos tekee itse Liveen pelin ja laittaa asetukset itse..?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Juuh, perutaan aiempia puheita etteikö näkyisi kun töhnää lentelee. Eli siis tosiaan näkyy, kun tulee lunta ainakin. Tuli pelattua MM-kisojen alkusarjaa ja tosiaan lunta tuprutteli ja näkyi ihan mukavasti kyllä graafisesti tuo lumi. Ei juuri peliin kyllä vaikuttanut, toisin kuin vesi.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Vielä mahtuu muutama pelaaja mukaan FIFA 09 SM-turnaukseen, joka pelataan huomenna Helsingin Kaisaniemessä Level7 Gaming Caféssa klo 8.30 ->

Pelit.fi

Kivoja palkintoja ja rentoa meininkiä huippupelin parissa:)
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Mjoo miul ois sellane ongelma etten pääse pelaa lives BAP quick matchia. Iskee aina että session is no longer available. Mikähä siin on ku muita pääsen kyllä pelaa ja sekin on toiminut kyllä joskus.:confused:

Ärsyttää kyl se kun ei pääse pelaa jos on ensikertalainen ku tulee nii helvetin nopeasti sitä kikkiä jos on vähänkin paskempi. :mad:

Mut kiitoksia vastauksista jos löytyy.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Mikäs on vikana kun tuntuu ettei 16-rajan ulkopuolelta voi saada maalia kohti.Se mittari kun tykkää mennä lähes hipaisusta punaselle.Onko mitään kikkaa saada kunnon vetoja?
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Mikäs on vikana kun tuntuu ettei 16-rajan ulkopuolelta voi saada maalia kohti.Se mittari kun tykkää mennä lähes hipaisusta punaselle.Onko mitään kikkaa saada kunnon vetoja?

Tätä minäkin olen miettinyt. Olen ollut huomaavinani, että painaessa LT:tä pohjassa ja laukoo samaan aikaan, niin pallo lähtisi kovaa ja matalampana. Maaliin nuokaan vedot eivät kyllä mene. Vapaapotkut ovat minulla toinen ongelma. Yhtään maalia en ole vaparista tehnyt. Practisessakin on kokeiltu, mutta ei mene.
 
Vastaus: FIFA 09 (Xbox 360)

Mikäs on vikana kun tuntuu ettei 16-rajan ulkopuolelta voi saada maalia kohti.Se mittari kun tykkää mennä lähes hipaisusta punaselle.Onko mitään kikkaa saada kunnon vetoja?

Kannattaa vaihtaa laukaiseminen manuaaliseksi tai semi-automaattiseksi, niin johan lähtee.
 
Ylös Bottom