Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 - Pro Club Championship

Vastaus: FIFA 10 - Pro Club Championship

Nostellaas tätä ketjua. Ilmoitelkaa tähän ketjuun, jos kiinnostusta pro club championship joukkueeseen löytyy. Pelaajia haetaan. Privaa mulle tai viesti ketjuun. PSN viesti käy myös. Any-taitoista kaivataan erityisesti, mutta myös muualla tilaa on.

E: Juu itsellä kiinnostus lopahti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 10 - Pro Club Championship

Itse olisin kiinnostunut pelailemaan nyt tämän kesän ajan näitä Pro Club Championship pelejä, eli mitään runkopelaajaa meikäläisestä ei kyllä saa. Jatkan sitten uuden NHL:n parissa syksyllä kun se ilmestyy.

Kokemusta on Fifasta ja PES:istä aina sieltä vuoden 98 MM-kisapelistä lähtien ja junnunakin tuli muutamia vuosia tahkottua maalivahtina/puolustajana. Olisin parhaimmillani ehkäpä DMC:n ja MC:n tonteilla. Mutta periaatteessa minun puolestani käy kaikki tontit, tosin toppariksi minua tuskin kannattaa laittaa, olisin vain pelkkänä pujottelukeppinä :) . Mikään kliininen viimeistelijä en ole ja haastovoimaa, sekä mitään järisyttävää keskitystaitoa ei oikein löydy. Sen sijaan löytyy jonkun verran pelisilmää ja luovuutta, mutta periaatteessa kuitenkin pyrin edistämään peliä ihan perussyötöillä. Pyrin pelaamaan pelipaikan mukaan ja otan myös ne puolustusvelvoitteet huomioon.

En ole tosiaan aikaisemmin pelaillut tällä joukkuepelisaralla 09:ssä ja 10:ssä muuta kuin pari kautta BaP:tä, sekä muutaman Online Team Play -matsin. NHL:n puolelta sitten on vähän päälle kaksituhatta peliä EASHL:ää, että myös jonkunlaista virtuaalista joukkuepelikokemusta löytyy. Mikkiä ei tule oikein käytettyä, tiedä toimiikokaan se enää...

Heittäkäähän privaa, jos kaipaatte jotain lisätietoja tms. Aktiivisuuden puolesta vielä sellaista, että nyt on kesä niin en voi luvata millään, että olisin ihan joka päivä pari peliä pelailemassa. Kuitenkin kun tulee vielä näitä MM-kisojakin tiiviisti seurailtua ja silloin tällöin NHL:nkin puolella vielä pelailtua. Mutta ei se aktiivisuus myöskään ole mitään "kaksi kertaa viikossa" -luokkaa.
 
Vastaus: FIFA 10 - Pro Club Championship

Täällä olis pelaaja tarjolla joukkueeseen jos vielä sakkiin mahtuu? oikea tai vasen laitalinkki olis pelipaikka. Ilmoitelkaa jos remmiin mahtuu. PSN ID on mes72.
 
Vastaus: FIFA 10 - Pro Club Championship

Jos joku vielä tarvitsee pelaajaa niin täällä olisi tarjolla. pelikokemusta on fifa-09. pelaan mieluiten kärjen roolissa, mutta kyllä keskikenttäkin kelpaa;). joten pistäkää mulle viestii.

ps3 ID: chippido11
 
Vastaus: FIFA 10 - Pro Club Championship

Joo että tääl olis yks vapaa pelaaja...

olin jo tiimissä mutta innostus kaatu kesätyön ja kesä säitten(onko tuo yhdyssana) takia.

mutta nyt taas alkaa innostus nousemaan ja olis tarkotus taas alkaa pelamaan hitusen aktiivisemmin..

nii varmaa ne tärkeemmät tiedot vois kertoo et :D
pleikan ID: Jarl1n ja mikki löytyy et uskallan käyttää sitä.. no en teidä teettekö iällä mittää mut 18w tässä ollaan. ja pelipaikat mitä pelaan on hyökkäys - keskikenttä. Puollustukseenkin mut voi laittaa mutta omalla vastuulla ;D.

eli siitä lisäämään kaveriksi jos haluutte mut tiimiin.
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Terve taas! Tein tuossa juuri itselleni virtual pro hahmon. Ja easportsin nettisivuilla sai tehtyä ihan valokuvasta oman naaman pelaajalle. Tuli kyllä niin aidon näköinen kun toivoa voi. En ole vain saanut linkitettyä ea tiliäni omaan store tiliini jotenka oma virtual pro hahmoni ei ole oikeastaan vielä tänään valmis. Kysyisinkin että olisiko kellään täällä Fifaavista perustaa oma virtual pro joukkue. Jos se nyt ylipäätänsä on mahdollista. Olen unelmoinut siitä että voisi pelata matsia 11 vs 11 niin ettei se olisi kuin lintulauma joka juoksee pallon perässä. Ja jos voisiko joku selventää että onko virtual pro:n kanssa minkalaisia peli mahdollisuuksia itse pelissä. Kun itse en oikein ole perillä. Ja mikä on se mielenkiintoisin pelimuoto virtual pro äijän kanssa?

Pelikokemusta fifasta on 09:stä asti. Ja tasoa löytyy...
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Joo, Aktiivinen olen ja olisin halukas liittymmään pelaan mieluiten keskikentän pohjalla tai CAM:na:D


PSN :Adamdam1
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Mä kans oon aktiivinen ja pelaan mieluiten puhtaana hyökkääjänä (ST). Oon hyvä ellen jopa loistava boksin sisällä ja oon tehny suurimman osan maaleista boksista. Kokonaisuuteni on 78 (kai) ja oon pelannu ainakin 10 online matsii arvosanalla 8.2. Oon tehny lähes joka pelis maalin tai kaks. Joten jos haluutte joukkueeseenne uuden Drogban, niin nyt lähtis halvalla.

PSN: Antti_J
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Oi! Meikää kiinnostas kans joku 11on11 -jengi. Rooli: laitalinkki/10-paikka/kärki.

psn-nick: KARATEMAURI
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Minä voisin kans tulla räpeltää keskikentälle. Mielellään laitaan. Gamertag TontooFin
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Olis myös kiinnostusta pelata kunnon 11v11.. laitapakkina tulee mieluiten pelattua
PSN SilentBee88
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Olisin kiinnostunut liittymään johonkin aktiiviseen ja runsaslukuiseen ryhmään. Kokemusta FIFA - pelisarjasta löytyy runsaasti. Virtuaaliammattilaisurani aloitin vuonna 2008 legendaarisessa FC KonsoliFIN - joukkueessa. :D

Pelipaikalla ei ole hirveästi väliä, mutta keskikentällä tai topparina viihdyn parhaiten.
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Olisin kiinnostunut liittymään johonkin tiimiin, mieluiten runsaslukuiseen tiimiin. Kokemusta on FIFA sarjasta aina `96 lähtien.
Paljon ei oo vielä kokemusta fifan online joukkuepelistä, mutta eiköhän sekin tuu tutuksi kunhan pääsisi johonkin asialliseen tiimiin.
Pelipaikkana mieluiten hyökkääjä tai keskikenttä.

Ottakaa yhteyttä mieluiten privana, tai sitten PSN:n kautta. :)
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Samoilla linjoilla kun pari edellistä.
Runsaslukuinen jengi hakusessa. Fifa 11 on kyllä viellä vähän alkutekijöissä, mutta kymppiä tuli pelattua kerhossa useampia pelejä ja otp-matsei tuli höntsättyä viellä enemmän.

Joukkuepelaaminen on se mistä pidän. Pallo vaihtaa omistajaa ja sooloilut sikseen.
Pelipaikalla ei niin väliä. Puolustava keskikenttä, pakki & laiturin tontit hoituu.
 
Vastaus: FIFA 11 - Pro Club Championship

Joo täällä olisi myös un jugador etsimässä joukkuetta. Onlinea en ole pelannut yhtään, ja FIFA 11 ostin vasta viime viikolla, mutta viime keväästä alkaen FIFA 09, 10 ja World Cup 10 yhteensä n. 500 peliä takana joten tuntuma peliin on ihan hyvä. Pelipaikaksi käy oikeastaan mikä tahansa. Joukkueelta toivoisin sitä tiimipeliä ja hyvää joukkuehenkeä, myös tietynlaista vakautta eli ettei kaikki saa kenkää heti ekan 6-0 tappion jälkeen niin kiva juttu.

PSN tai privaa saa laittaa.
 
Ylös Bottom