Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Joo siis eihän tätä voi pelata onlinessa seuroilla koska aina tulee vastaan Real Madrid ja heidän usainboltkiiturihyökkääjänsä. Itsellä on juuri sama juttu että haluaisin pärjätä seuroilla pelatessa ja se onnistuu melkeinpä ainoastaan Realilla, mutta kun olen suuri Barca fani niin ei vain voi. Ei pysty.

Mutta toivoisin että asiaa paranneltaisiin koska tällä hetkellä menossa ei ole mitään järkeä.

Kokeileppa manuaalipelejä. Ehkä 1/20 pelaajista valitsee yli 4 tähden joukkueen. Jos ite otat 2 tähden jengin niin todennköisesti vastustaja tajuaa ottaa myös saman tasoisen.

Manuaaleilla pelaaminen on lisäksi huomattavasti antoisampaa. Siinä kokee sitä oikeaa onnistumisen iloa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Joukkueiden kokoonpanot ajantasalla.

No tuo ei kauheasti haittaa vaikka olisivatkin vähän vanhentuneet. Mites online puoli? Luultavasti sama juttu kun änärissä, eli kun uusi peli tulee, niin entisen pelin online kuolee?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Täytyy myöntää, että aluksi yritin urhoollisesti pelata manuaaleilla, mutta pelit olivat umpitylsiä, kun koneen robottipuolustus oli nimensä veroinen ja silti surkea hyökkäämään. Tasoa piti laskea semi-prohon, jolloin voitin aina, eikä siinäkään ole mitään hauskaa.

Online on myös kelvoton juuri assisted pelurien dominoinnista ja 5 tähden jengi nevareista. Itse ainakin annan vastustajan ensin valita ja sitten otan saman tasoisen puolen tähden erolla suuntaan tai toiseen, mutta kun 95% pelaajista ottaa joko realin, chealsean tai ManUn, ei vaihtoehtoja juuri ole. Heitä vastaan otankin aina Espanjan, vaikka vihaankin sitä yli kaiken, mutta se sattuu olemaan pelin paras.
Esapnjallla ei häviä, mutta kaikilla ei 5 tähden jengeillä on melko mahdotonta pärjätä, vaikka oikeasti esim. Atletico-Real tai Rangers-ManU voi päättyä miten tahansa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Täytyy myöntää, että aluksi yritin urhoollisesti pelata manuaaleilla, mutta pelit olivat umpitylsiä, kun koneen robottipuolustus oli nimensä veroinen ja silti surkea hyökkäämään. Tasoa piti laskea semi-prohon, jolloin voitin aina, eikä siinäkään ole mitään hauskaa.

Online on myös kelvoton juuri assisted pelurien dominoinnista ja 5 tähden jengi nevareista. Itse ainakin annan vastustajan ensin valita ja sitten otan saman tasoisen puolen tähden erolla suuntaan tai toiseen, mutta kun 95% pelaajista ottaa joko realin, chealsean tai ManUn, ei vaihtoehtoja juuri ole. Heitä vastaan otankin aina Espanjan, vaikka vihaankin sitä yli kaiken, mutta se sattuu olemaan pelin paras.
Esapnjallla ei häviä, mutta kaikilla ei 5 tähden jengeillä on melko mahdotonta pärjätä, vaikka oikeasti esim. Atletico-Real tai Rangers-ManU voi päättyä miten tahansa.

Jos manuaaleilla pelaat miksi et hae vain manuaali pelaajia? Yleensä vastustaja löytyy aika nopeasti eikä tarvitse Chelseaa tai Manua vastaan pelata.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itse meen ainakin aina Lobbyn kautta pelaamaan, sielä muokkaan itse peliehdot:
Ranked, semi-autom ja slow. Näin saan aina semi vastustajan vastaani. Nyt kymmenen matsia takana 7 voittoo 1 tasuri 2 häviöö, ikinä ei ole tarvinnu pelata Barcaa tai Realia vastaan sekä kaikki ottelut on pelatttu loppuun asti.. Otteluita on ollu esim Athletico Madrid - Valencia, Inter- AC Milan, Chelsea - Arsenal, Tottenham - Liverpool ym. ym.
Oon kyllä erittäin tyytyväinen nettipelin toimintaan, mielestäni toimii hyvin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itse meen ainakin aina Lobbyn kautta pelaamaan, sielä muokkaan itse peliehdot:
Ranked, semi-autom ja slow. Näin saan aina semi vastustajan vastaani. Nyt kymmenen matsia takana 7 voittoo 1 tasuri 2 häviöö, ikinä ei ole tarvinnu pelata Barcaa tai Realia vastaan sekä kaikki ottelut on pelatttu loppuun asti.. Otteluita on ollu esim Athletico Madrid - Valencia, Inter- AC Milan, Chelsea - Arsenal, Tottenham - Liverpool ym. ym.
Oon kyllä erittäin tyytyväinen nettipelin toimintaan, mielestäni toimii hyvin.

Niinpä. Samaa mieltä. Täällä vain on niin pirun negatiivinen ilmapiiri täällä keskustelu alueella. Olisi kiva kuulla useammin positiivisia asioita. Kun peli kuitenkin on rautainen.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

En oo Muuten koskaan kokeillut Manuaali asetusta koska en osaa käyttää Analogeja siis Fifassa:rolleyes::eek:

Se on Khyl totta että eniten fifassa Real,Chelsea,Barca... ovat onlinessa käytössä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

No tuo ei kauheasti haittaa vaikka olisivatkin vähän vanhentuneet. Mites online puoli? Luultavasti sama juttu kun änärissä, eli kun uusi peli tulee, niin entisen pelin online kuolee?

Älä missään nimessä osta kymppiä! 10 ja 11 eroa on kuin yöllä ja päivällä. Hieman liioitellusti sanottuna :D Mutta Kyllä 11 on paljon parempi
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

On tullu seurattuu tuota online-rankingia ja yritän tässä takoa itseäni "suomen-listalla" parinkympin sakkiin. Heräs vaan sellanen miete kun koko maailman rankkia katoin, että miten siel kymmenen "maailman parhaan" joukossa on valtaosa sellasia janareita, joiden average opponent level pyörii siinä 1-5? Hemmot pelannu monta sataa matsia ja pelkästää kurapelaajia vastaan.
Luulisi että kun pelaat vastustajaa vastaan joka on monta kymmentä leveliä alempana, ei tulisi juurikaan ranking pisteitä.

Toivottavasti seuraavaan fifaan tulee systeemi, että vain quickmatcheista saa rank-pojoja, kun se arpoo aina lähes saman levelin vastustajan. Pelatkoot sellaset "lounge-urpot" sitte sielä aluloissa, jotka haluaa 1 lv vastustajan (ilman rankkia).

Hyvä peli tää on, mutta yksi asia ei näköjää ikinä muutu: Tolpat kolisee yliluonnottoman usein. Aluks se oli ihan kivaa, mut nyt jo lähinnä ketuttaa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itse meen ainakin aina Lobbyn kautta pelaamaan, sielä muokkaan itse peliehdot:
Ranked, semi-autom ja slow. Näin saan aina semi vastustajan vastaani. Otteluita on ollu esim Athletico Madrid - Valencia

Kyllähän tuolla tavoin noita hyviä pelejä saa, mutta kuinka pitkään odottelet otteluita keskimäärin?

Niin, ja Atlético on Atlético, ei Athletico :D

Edit: vastaus viestiä ylempänä...
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Niin, ja Atlético on Atlético, ei Athletico :D

Oli mikä oli tnään on sitten se derby ja pataan tulee ;)

Palaan tuohon Ultimateamin Mulle tuli ihan joku random pakka mistä löytyy pelaajia mitkä on vaa jotain 60 ovr kaikki?
sitten oon ostanu niitä pronssi pakkoja mutta niissäkin on huonoja pelaajia? milloin niitä hyviä pelaajia tulee oikeen?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Montako minuuttia joudut odottemaan, että kyseinen vastustaja löytyy? 10 min?

Yleensä noin 10 sekuntia. Tänään oli hieman huonompi tuuri pelien suhteen. Jossain vaiheessa piti yrittää neljästi että joku tuli kentälle asti pelaamaan, kun vastustaja aina häipy johonkin. Lisäksi oli joku jenkki peelo, joka valitsi Red Bullin joukkueeks ja sielä pelas C.Ronaldot, Robbenit, Riberyt ja kumppanit. Viddu kun ketutti. Sain kuiteskin nuhjattua tuolla Atléticolla 0-0 tasurin ja sit ulos pelistä.
Lisäks pelasin jonkun jampan kanssa neljä matsia putkeen hienoja vääntöjä, joista 2 päätty tasuriin ja kaks jatkoaika voittoon.

Niin joo ja vielä päivän oikeista otteluista: Mahtava futispäivä tänään, ensin Italian kiihkein derby Lazio - Roma, nyt tulee Liverpool - Chelsea ja illalla el derbi madrileño Real - Atlético. Yritä tässä ehtiä sitten pelaamaankin...:D
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Palaan tuohon Ultimateamin Mulle tuli ihan joku random pakka mistä löytyy pelaajia mitkä on vaa jotain 60 ovr kaikki?
sitten oon ostanu niitä pronssi pakkoja mutta niissäkin on huonoja pelaajia? milloin niitä hyviä pelaajia tulee oikeen?

Ei niitä tule koskaan, jos pronssipakkoja ostat. Niissä kaikki ovat pronssisia. Harvoin saat kultapakoistakaan ketään yli 80 overal pelaajaa.

Oli mikä oli tnään on sitten se derby ja pataan tulee ;)

Niin no, onhan sitä helppoa olla suurseuran fanina.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Niin no, onhan sitä helppoa olla suurseuran fanina.

Pakkohan suurseuroillakin on olla faneja, vaikka niitäkin faneja on paljon jotka jonkun tietyn pelaajan (esim. Ronaldo) takia vaihtavat suosikki seuroja tai menestyksen takia.

Mistä muute johtuu että tämä heittää joskus koko ajan ulos EA:n serveriltä? yleensä illala tekee tätä. Alkaa kyllästyttään kun tulee se tappio tuon johdosta.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Jjep sama täällä. Ärsyttää todella paljon ku on johdos, mut sit katkee. P*rkele sitä v*tutuksen määrää.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Toivottavasti seuraavaan fifaan tulee systeemi, että vain quickmatcheista saa rank-pojoja, kun se arpoo aina lähes saman levelin vastustajan. Pelatkoot sellaset "lounge-urpot" sitte sielä aluloissa, jotka haluaa 1 lv vastustajan (ilman rankkia).

Itte oon ainakin "lounge-urpo" ja average opponent lvl on yli 10, enkä ikinä valitse vastustajia. Ehkä se on sitten joillekin se elämän kohokohta valita 1lvl noobeja pelkästään vastustajiks ja saada voittoja mahd paljon.

Eilen illalla klo 19 nurkilla heitti meikäläistäkin pihalle EA servereiltä ensimmäistä kertaa. Katoin muuten oikeen kellosta aikaa kauanko kestää peliin pääseminen tulta lobbysta, asetuksina semi-autom ja slow. Aikaa meni about:
20sek
1min
1min
20sek
5min

Ei mikään mahdoton odottelu, vielä kun löytää hyvän pelikaverin voi ottaa rematchia..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tänään aamulla aloitin pelailemaan FIFAa, kun kerta aikaa oli. Noh, ensiksi kone arpoo minulle 3 leveliä paremman vastustajan -> tulos: 0 - 0 ja pisteitä plakkariin 73. Tämän jälkeen vastustaja on ihan samantasoinen (kuin minä) ja nyt jälleen tuloksena 0 - 0 ja pisteitä tasurista kertyi 51.

Olen level 18 pelaaja, ja jotenkin tuntuu että nyt ei mee ihan oikein noitten pisteiten osalta.
 
Ylös Bottom