Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tänään aamulla aloitin pelailemaan FIFAa, kun kerta aikaa oli. Noh, ensiksi kone arpoo minulle 3 leveliä paremman vastustajan -> tulos: 0 - 0 ja pisteitä plakkariin 73. Tämän jälkeen vastustaja on ihan samantasoinen (kuin minä) ja nyt jälleen tuloksena 0 - 0 ja pisteitä tasurista kertyi 51.

Olen level 18 pelaaja, ja jotenkin tuntuu että nyt ei mee ihan oikein noitten pisteiten osalta.
Joo ei tosiaankaan mene oikeen, koska mulla on nyt noita pisteitä päälle tuhat ja Level tais olla jotain 14 jos muistan oikeen :p
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kyl nää pikkubugit ärsyttää tässä pelissä.:mad:
Career modessa on jotain pikku vikoja, mutta ärsyttävin on se, että omat pelaajat ei IKINÄ loukkaannu. Oon pelannu Sunderlandilla n. 20 peliä ja ykskään pelaaja ei oo loukkaantunu. Nyt lopetin sen Sunderland careerin ja odotan päivityksiä careeriin ja sitten alotan Liverpoolilla.

Ja nyt kun poistuin careerista, meen valitsee toista areena pelaajaa, ni pelaajien nimet on ihan väärät. Esim Liverpoolin paras hyökkääjä on joku Fereira Rosa (ptäis olla Fernando Torres), mut pelaaja näyttää kyllä ihan iteltään (paitsi pelipaidas lukee jtn trdion) jne. mut silti ärsyttävää.

Myös syöttöjen voimakkuus on välillä heikkoa (pelaan semeillä). Vaikka mittari on täynnä niin pallo ei suostu edes pyörimään kunnolla.

Chantit on välillä ihan väärissä joukkueissa. Pelasin netissä Arsenalilla Chelseaa vastaan, niin yleisöstä kuuluu laulu "Glory glory United!". WTF!? Ja mulla on ne chantit laitettuna oikeisiin tiimeihin, kun vielä tarkistin.

Millonkohan joku patchi olis tulossa?

Mut ei toi kritiikki missään tapauksessa peliä pilaa, loistava peli kyseessä.
UT on kans ihan mukava.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kyllä mulla tulee useita loukkaantumisia omalle joukkueelle kauden aikana, joten ei siinä mitään bugia ole. Lisäksi saat korjattua tuon nimi ongelman lataamalla squadit uudestaan.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Career modessa on jotain pikku vikoja, mutta ärsyttävin on se, että omat pelaajat ei IKINÄ loukkaannu. Oon pelannu Sunderlandilla n. 20 peliä ja ykskään pelaaja ei oo loukkaantunu.

Millonkohan joku patchi olis tulossa?

Kyllä täällä on tullut useita loukkaantumisia omille pelaajille career modessa. Oma be a pro pelaajakin loukkaantui 40 päiväksi..

Yksi patchi on tulossa pleikalle huomenna. Linkin takaa löytyy detailit.

FIFA 11 Patch List and Dates
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

ärsyttävin on se, että omat pelaajat ei IKINÄ loukkaannu. Oon pelannu Sunderlandilla n. 20 peliä ja ykskään pelaaja ei oo loukkaantunu. Nyt lopetin sen Sunderland careerin ja odotan päivityksiä careeriin ja sitten alotan Liverpoolilla.

Kyllä ne loukkaantuu itellä ku aloitin toisen kauden niin ekassa pelissä 1.20 min kohdalla Rooney loukkaantu, 1 kk poissa ja toisessa pelissä 10 min kohdalla Berba loukkaantu, 3½ kk poissa

Ja tuo chantti homma niin mitäs jos sinne peliin oliki vahingossa eksyny ManUn kannattajia.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kyl nää pikkubugit ärsyttää tässä pelissä.:mad:
Career modessa on jotain pikku vikoja, mutta ärsyttävin on se, että omat pelaajat ei IKINÄ loukkaannu. Oon pelannu Sunderlandilla n. 20 peliä ja ykskään pelaaja ei oo loukkaantunu. Nyt lopetin sen Sunderland careerin ja odotan päivityksiä careeriin ja sitten alotan Liverpoolilla.

Ittelläni on tällä hetkellä 3 tärkeää pelaajaa loukkaantuneena. Kyllä ne rupee sullaki loukkaantumaa, usko pois :p
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Ja nyt kun poistuin careerista, meen valitsee toista areena pelaajaa, ni pelaajien nimet on ihan väärät. Esim Liverpoolin paras hyökkääjä on joku Fereira Rosa (ptäis olla Fernando Torres), mut pelaaja näyttää kyllä ihan iteltään (paitsi pelipaidas lukee jtn trdion) jne. mut silti ärsyttävää.

Joo mullä kävi kans näin eli kaikki nimet vaihtu :D
Lataa vaan uudestaa nuo uudet kokoonpanot niin päivittyvät taas;)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Päiviä! Vähän alkaa jo harmittaa ku olen ostanut jo 7 goldpackia (7,500), eikä yhestäkään ole tullut mitään hyvää.... Jos ostaisin seuraavat 7 niin onko taas mahdollista, että niistäkään ei tulisi mitään? Mites muilla on tullut ja milloin tuo premium pack muuttuu, että niistä saa kultaisiapelaajia? Kiitos
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Päiviä! Vähän alkaa jo harmittaa ku olen ostanut jo 7 goldpackia (7,500), eikä yhestäkään ole tullut mitään hyvää.... Jos ostaisin seuraavat 7 niin onko taas mahdollista, että niistäkään ei tulisi mitään? Mites muilla on tullut ja milloin tuo premium pack muuttuu, että niistä saa kultaisiapelaajia? Kiitos

Ei niistä goldpackeistä voi tietää keitä siltä tulee. Ne ovat siis aivan tuurissaan. Meikäläisellä oli kyllä kovaa tuuria, kun sain samasta pakasta John Terryn ja Pepe Reinan.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Eilen tuli hommattua tää ja tuntuu et nyt on FIFA kyl parempiku Pro Evo. Empä ois jaksanu uskoa tämmösenä kovana PES-fanina et FIFA veis voiton mut kaipa se näillä näkymin menee EA:n voitoks.

Harmi vaa jos Manager Mode ym on täynnä bugeja ni sitten osakkeet taas laskee. Mut kylhä tota aika mielellään pelas eilen. Maalejaki tuli tehtyä ;)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Muuten onkos kukaan ostanut tota jumbo gold packia joka maksaa 15.000 tonnia? Jos on niin mitä pelaajia porukat on vedelly sieltä?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Muuten onkos kukaan ostanut tota jumbo gold packia joka maksaa 15.000 tonnia? Jos on niin mitä pelaajia porukat on vedelly sieltä?

tuli myytyä epätoivosena pari kovaa nimeä että sain ton paketin. sieltä tuli kasa paskaa lähinnä, no Bent oli kova nimi joka on kyllä tuon arvoinen pelkästään. Myös Briand tuli lyonista jonka myin 10500 pois. Lähinnä sieltä tuli niitä contracteja ja muutama joku espanjalainen janari 75 statseilla.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tuli todettua taas tänään et kaipa tää aika realistinen on kun jotain Interiä ja Espanjaa vastaan on World Classilla aika kusessa. Tai siis niitten veskari ennenkaikkea Iker Casillas on aivan seinä johon ei juuri vedot uppoa sisään. No Brasilialla sentään löin Espanjan 2-0.

:D
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onko tuo viikko sitten julkaistu patch tuonut huomattavia parannuksia? Kiinnostais tietää miten on vaikuttanu pelattavuuteen. Tiedotteessa luki vain että pelattavuuden pitäisi parantua yleisesti.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onko tuo viikko sitten julkaistu patch tuonut huomattavia parannuksia? Kiinnostais tietää miten on vaikuttanu pelattavuuteen. Tiedotteessa luki vain että pelattavuuden pitäisi parantua yleisesti.

No mitä olen muutamia pelejä sen jälkeen pelannut niin jonkin sortin pelillistä edistä on tullut. Jotenkin vaan tuntuu erilaiselta se peli. Smoothimmailta ja jotain..

Mut itseasiassa mulle alkaa riittää tää peli. Tais tulla 100 peliä onlinessa täytee. Meni hermot viimesessä pelissä vaikka peli oli 0 - 0. Menee vaa hermo peliälyyn ja itse tilanteisiin. Ihan kamalaa. Ihan hieno peli, mut hermo ei kestä enää. Varsinkin kun aina pitää pelaa Realia sun muita kullijoukkueita vastaan. Yritä nyt paskatoppreilla pysyä jonku Krisun perässä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Miks sä otat huonon joukkueen hyvää joukkuetta vastaan

Ainakaan itsellä ei ole intressiä pelata koko ajan Chelsea/Manu/RMA/Barca. Makuhan siinä menee. Paljon hauskempaa peli on 2-4 tähden tiimeillä. Sen takia en pahemmin nettipelien ääressä viihdy, koska Barca/Real-raiskaukseen hajoaa niinsanotusti pää.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Ainakaan itsellä ei ole intressiä pelata koko ajan Chelsea/Manu/RMA/Barca. Makuhan siinä menee. Paljon hauskempaa peli on 2-4 tähden tiimeillä. Sen takia en pahemmin nettipelien ääressä viihdy, koska Barca/Real-raiskaukseen hajoaa niinsanotusti pää.

Milläs teet maalia Realin verkkoonku maalis on Casillas? Onhan Casillas oikeestiki hyvä mut tässä se on vähän turhan hyvä.

Mut tätähä se onku haukuttii aikanaan Pessin veskarit ylihuonoiks ni sit FIFA päätti tehä yli-ihmiset peleihin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Milläs teet maalia Realin verkkoonku maalis on Casillas? Onhan Casillas oikeestiki hyvä mut tässä se on vähän turhan hyvä.

Mut tätähä se onku haukuttii aikanaan Pessin veskarit ylihuonoiks ni sit FIFA päätti tehä yli-ihmiset peleihin.

Kyllä minä ainakin upottelen maalivahdille kun maalivahdille. Enpä ole yhteenkään "muuriin" törmänny, muutakun satunnaisissa peleissä joskus joku veska pullattaa. Kyllä jos on taitoa vetää, niin sinne menee. Lisää reeniä vaan.
 
Ylös Bottom