Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Uudistukset kuulostavat paperilla kohtuullisen hyviltä. Se sitten jää nähtäväksi, että miten hyvin esimerkiksi tuo puolustuslinjan toiminnan parantaminen oikeasti onnistuu. Personality+ on erittäin kaivattua, kunhan vaan koskee myös kaikkia alasarjajyriäkin, eikä vaan neljän suurimman seuran jannuja. Toivottavasti se on todella statsivetoinen.

Manuaalikontrollipelaajana kiinnostaisi tietysti tietää, että miten niitä on kehitetty. Mahtaneeko tuo pro passing koskea myös manuaaleja? Sikäli vähän hölmöä, jos manuaaleilla saa jotain ylimääräistä epätarkkuutta siihen syöttöön vaan sen takia kun yritti antaa erilaista passia kuin mitä kone luulee.

Muistaakseni luin jostain, että enemmän kuin yksi pelaaja kummastakin joukkueesta voi kamppailla esmes samasta korkeasta pallosta, mikä olisi hieno juttu. En kuitenkaan ole ihan satavarma muistikuvani paikkansapitävyydestä, joten voi olla, että se oli vaan joku toive.

Yksi tärkeä kehityksenkohde olisi tuon cancelin parantaminen. Super cancel on ainoita juttuja, jotka Pessissä enää toimivat paremmin. Fifassa tuon pelaajan "lukituksen" poistaminen on huomattavasti hitaampaa ja epävarmempaa.

Melkoisessa kiimassa peliä kuitenkin odotellaan. World Cup on sen verran nannaa, että FIFA 10:n pelaaminen on jäänyt jo aika vähälle, kun online clubejakaan ei meinaa vanhemmalla pelimoottorilla jaksaa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Onkohan kulmapotkuissa topparit edelleen tolppamiehinä? Eli käytännössä paras/parhaat pääpelaaja/t. Ei näin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Onkohan kulmapotkuissa topparit edelleen tolppamiehinä? Eli käytännössä paras/parhaat pääpelaaja/t. Ei näin.

Toivottavasti ei! Jos Per Mertesacker asustelee taas takatolpalla, niin kyllä harmittaa.

Itse toivoisin peliin vielä;

- Pallon voisi suojata rajojen ulkopuolelle painamalla esim. R2. Ei niin että pelaajat juoksevat pallon perään tuhatta ja sataa, vaikka maalipotku olisi jo omalle joukkueelle tulossa.

- Graafisia parannuksia kentän ulkopuolelle oleviin yksityiskohtiin. Esimerkiksi se tangon päässä oleva kamera, joka on siinä maalin takana. Myöskin vilkkuvia valoja katsomoon, jotka esittäisivät kamerojen salamavaloja iltapeleissä.

- Derbypeleihin jotain rekvisiittaa. (En löytänyt kuvaa mistään, mutta kaikki jotka katsoivat Madridin derbyn muistavat varmaan sen lakana?)

- Dyynaamiset vuorokaudenajat ja säät. (Tuskin tulee seuraavaan viiteen vuoteen tapahtumaan...)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Jaahas, täällä onkin hiljaista. Laitellaas uutista vähän. Juttua mm. uudesta 15 vuotta kestävästä Career modesta ja personality+:an eri osa-alueista. New FIFA 11 Screens & Career Mode News! – FIFA Soccer Blog

Career Mode: A new engine delivers an authentic experience that mimics the real-world game. Begin as a real player, created player or Virtual Pro and evolve into a player-manager and manager–or just begin at the top–and enjoy a 15-year career. Players now receive instant feedback and enjoy a vastly improved status system. Plus, authentic tournament structures, results and new calendar system, featuring simultaneous simulations, improve the speed and flow of games. Featuring new Team Management for simpler player comparison and Friends Leaderboard to compare stats and earnings.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Juttua mm. uudesta 15 vuotta kestävästä Career modesta ja personality+:an eri osa-alueista.

Hyvältähän tuo kuullostaa mutta perhana tarvitaan videoita! On se aikasemminkin huomattu että paperilla kaikki näyttää loistavalta mutta videolla juttu kääntyy toisinpäin. Sentään 15v tuo Careermode, sisältää myös sen BaPin? Koska sen peluu jäänyt vähälle jo sen takia, että neljässä vuodessa ei oikein tahdo päästä penkistä ylös ja ura olikin siinä.

Toivottavasti nyt MM:ään saavat sitä syvyyttä lisää, näytti ainakin paremmalta noissa kuvissa, mutta vasta peli PS3:ssä sen huomaa, että mitä saatu aikaan sillä puolella. Toivottavasti saavat nyt peliä parempaan suuntaan sen verran että pysyn edelleen EAn leirissä enkä siirry Konamin puolelle realistisemman pelin toivossa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Toivottavasti saavat nyt peliä parempaan suuntaan sen verran että pysyn edelleen EAn leirissä enkä siirry Konamin puolelle realistisemman pelin toivossa.

Miksi pitäisi olla ns. toisen leirissä väkisin? Eli miksi ei voisi pelata molempia, jos molemmat ovat hyviä? Itse ainakin toivon että molemmat kehittyisivät vuosi vuodelta ja olisivat parempia vuosi vuodelta.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Miksi pitäisi olla ns. toisen leirissä väkisin? Eli miksi ei voisi pelata molempia, jos molemmat ovat hyviä? Itse ainakin toivon että molemmat kehittyisivät vuosi vuodelta ja olisivat parempia vuosi vuodelta.

Itse en ainakaan näe mitään järkeä ostaa kahta jalkapallopeliä vuosittain.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Ja itse en ainakaan näe mistä saan rahat kahteen jalkapallopeliin vuosittain. Ei se raha puussa kasva.. (testattu on:p)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itellä ainakin viime vuosina ratkaissut se, että kumman pelin demo tuntuu paremmalta !
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itse en ainakaan näe mitään järkeä ostaa kahta jalkapallopeliä vuosittain.

Itse taas en näe mitään estettä. Sama kun voi ostaa 2 räiskintää, 2 roolipeliä tai mitä vain muuta. Toki niin kauan kun ero on pelien välillä suuri, vrt. omissa silmissäni viimeiset vuodet PES vs FIFA, niin ei ole tarvetta. Jos kumpikin kuitenkin on erinomainen peli, niin miksipä ei. Sen verran erilaiset kokemukset varmasti nuo ovat tänäkin vuonna. Vähän kuten NHL-pelit EA:n ja 2k:n näkökulmista tai tennikset Virtua Tennis/Top Spin suhteen, jne.

Rahakysymys on taas samaa tasoa kuin se että miksi yleensäkkään nyt ostaisi pelejä. Eli kyllähän sitä voi miettiä mihin rahansa käyttää ja miten sitä hankkii.

Tuo alle 90euroa mitä kaksi fudispeliä vuodessa maksaa(uutena), on 7,5euroa/kk, joka
on kuitenkin aikalailla vähäinen summa. Ja jos sitä rahaa ei ole, niin ei varmaan kannata sitten vain siirtyä toiveiden perässä pelistä toiseen... vaan ennemmin kokeilla, testata, lukea arvosteluita, katsella kuvia, jne.

Mutta tosiaan ihmettelen suuresti miksi pitäisi valita vain toinen, jos on kaksi hyvää vaihtoehtoa. Vähän sama kun katselisi vain Real Madridin otteluita, vaikka voisi katsella myös Barcan ja Realin otteluita. Tai pelien suhteen niin että pelaisi vain GT-sarjaa tai Forza-sarjaa, vaikka omistaisi molemmat konsolit ja voisi pelata molempia pelejä ja tykkäisi autopeleistä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tuossa videossa sanottiin että voi ladata omia biisejä, jota voi kuunella myöhemmin valikossa, mikä on minun mielestäni hienoa ;D


Jotkut noista EA lataamista biiseista ovat surkeita jotkut taas hyviä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tuossa videossa sanottiin että voi ladata omia biisejä, jota voi kuunella myöhemmin valikossa, mikä on minun mielestäni hienoa ;D


Jotkut noista EA lataamista biiseista ovat surkeita jotkut taas hyviä.

Itselleni tätä paljon tärkeämpi uudistus on se että nyt voi kovalevylle tallentaa omia hailaittejaan. Ei tarvitse enää käyttää sitä helvetin easportsworldia, johon ei edes mahdu kuin muutama kerrallaan. Tämä siis joskus oli ainakin luvattu ja toivottavasti pitää paikkansa lopullisessa versiossa. Voi sitten kavereiden kanssa ihailla highlight-pätkiä ja muistella niitä hienoja hetkiä pelin ääressä!
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itselleni tätä paljon tärkeämpi uudistus on se että nyt voi kovalevylle tallentaa omia hailaittejaan. Ei tarvitse enää käyttää sitä helvetin easportsworldia, johon ei edes mahdu kuin muutama kerrallaan. Tämä siis joskus oli ainakin luvattu ja toivottavasti pitää paikkansa lopullisessa versiossa. Voi sitten kavereiden kanssa ihailla highlight-pätkiä ja muistella niitä hienoja hetkiä pelin ääressä!



Totta, kumma kun tätä ei ole ollut aikaisemmin, kuten NHL peleissä on ollut. Itse kuitenkin muistan että tietokoneella oli itselläni fifa 2002 ja siinä olen tallentanut likelle 100 pätkää, eli ei sinänsä uusi uudistus.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Totta, kumma kun tätä ei ole ollut aikaisemmin, kuten NHL peleissä on ollut. Itse kuitenkin muistan että tietokoneella oli itselläni fifa 2002 ja siinä olen tallentanut likelle 100 pätkää, eli ei sinänsä uusi uudistus.

En varma ole, mutta mielestäni mutuama vuosi sitten pystyi tallentamaan. Olisiko ollut FIFA 07/08, mutta sitten alkoi tämä easportsworldin pakkosyöttö, joka nyt sitten onneksi loppuu. Nythän sinne voi ne jotka tahtovat, sitten upata ne kaikista parhaat pätkänsä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itsellä kun ei onlinea ole, highlight"uudistus" on kyllä helvetinmoisen upeaa!
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

FIFA 11 - Press Reaction So Far

Eurogamer "With the addition of improved passing and player AI, coupled with a promising sounding new Career mode, FIFA 11 is certainly on course to be another positive step forward for the series."

Videogamer "There are no sweeping, all-encompassing changes in FIFA 11 but instead a series of comprehensive tweaks designed to give the series that extra step, hopefully turning it from flavour of the season into an all-time champion."

IGN "We hate FIFA's dev team; every year we write about how they've perfected virtual football, how each new iteration of the series is the best yet, and then every year they go and trump themselves spectacularly, leaving us looking rather stupid in the process."

Totalvideogames "This is what makes the series so good at the moment. Not merely that it adds decent new features, but that it sticks with them until they're executed to near-perfection."

Play "EA Canada remains unafraid to try new things once again in its hunt to perfect the series' formula."

Telegraph "By listening to their fans and responding their feedback, EA Canada look on course to deliver another top-notch football sim."
 
Ylös Bottom