Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Kyllä huomaa jo tuosta että flipperi pelaaminen on todellakin vielä mahdollista.

Onko noissa videoissa edes Pro Passing päällä? Jos on niin sitten vaikuttaa jo vähän huolestuttavalta, mutta uskon ja toivon että Assisted-asetuksilla mennään noillakin videoilla. Muuten peli näyttää suht hyvältä, mitään ulkomuodollisia muutoksia turha alkaa hirveästi tekemään, kun peli näyttää muutenkin niin hyvältä jo aikaisemmissa versioissa. Odotan vain sitä hetkeä kun saan peliä käsiini ja saa alkaa lisäilemään omia kannatuslauluja tikulla.
E: Pakko varmistua, kun yhdessä videossa esiteltiin tuota musiikin lisäämistä ja kaikissa kohdissa luki "Favorite team goal/victory/jne" niin ei kai vaan EA ole semmoista mennyt tekemään, että pystyisi pelkästään suosikkitiimille lisäämään kannatuslauluja? Koska se olisi niin sanotusti typerää

Mikä läppä tää on että PRO PASSING ei ole päällä? Onks nyt peliasetuksissa ON/OFF sillekin ja onlinepelit pitää luoda customoidusti jotta saa pelit aikaa PRO PASSINGIN kera? Tottakai sen pitäis olla kokoajan päällä?

Mikä on tuo paljon puhuttu Pro passing? Onko se tuttu edellisistä fifoista?

Ei oo aikasemmin ollu. Nyt syöttötarkkuuteen tulee toleranssia pelaajan syöttötaidon mukaan. Mun mielestä sama toleranssi pitäis olla kaikissa; maalipotkut, vaparit, keskitykset, laukaukset..

Juu tottakai pitäisi olla kaikissa noissa. Ja olen olettanut(nyt kun ymmärsin mistä puhutaan) että pro passing toiminto on vain nimetty uudistukseksi joka on pelissä eikä miksikään toiminnoksi jonka voi sulkea pois. Että pelaa joko ns. arcadena helppoa futista tai pelaa pro passing futista. En tod usko tuommoiseen. Onko nämä nyt näitä puolustetaan peliä loppuun asti kommentteja vai onko siinä todellakin tämmönen toiminto jonka voi sulkea pois?

Aloin miettii et jos pelaa manuaaleilla niin tuleeko siihenkin vielä toleranssi. Sillä manuaalillahan syöttö menee siihen suuntaa mihin sen laittaa. Mutta lisätäänkö siihen vielä pieni heitto. Pieni heittohan tulee jo siitä että et saa ohjaimen nänniä oikeean suuntaan. Meikäläisellä ei niin pienikään heitto, sen takia en fully-manuaalilla pelaakaan. =D

Aloin miettii et jos pelaa manuaaleilla niin tuleeko siihenkin vielä toleranssi.

Kyllä luulisin, että tulee. Itse olen 09:stä asti pelaillut manual-asetuksilla ja nykyään syöttely on luokattoman helppoa. Joskus tottakai syötöt karkaavat, mutta epärealistisen tarkasti ne manualeillakin menevät oikeaan osoitteeseen. Toivon todella, että Pro Passing tulee myös manual-asetuksille.

Ei oo aikasemmin ollu. Nyt syöttötarkkuuteen tulee toleranssia pelaajan syöttötaidon mukaan. Mun mielestä sama toleranssi pitäis olla kaikissa; maalipotkut, vaparit, keskitykset, laukaukset..

eikös tuosta sinun linkittämästä videosta käy ilmi, että tämä uudistus koskee noita kaikkia?

Ja tässähän taisi olla puhetta tuosta pelinopeudesta niin tällasen pongasin:
Gary Paterson EA sanoi:
Hi,

Just wanted to come on here and say that I am reading your comments on game speed and also say that I am very confident that the game speed is slower than 10 and WC. Whether this is as slow as you would like is something that we can evaluate once you have played the game.

With regards to the speed, here are some of the changes that we have made that effect the speed:

- Default ground pass speed is slower than in FIFA10 and WC
- Pro Passing adds the possibility of this being even slower
- Player accleration is very slightly slower than in FIFA10/WC
- Tackle speed is slower than in FIFA10/WC
- Pressing is slightly slower than in FIFA10/WC (Due to players having to read the ball trajectory before committing)
- Positioning is tighter than in FIFA10/WC (Forcing you to build up slower)
- Stamina: Increased effect on sprint speed when short term energy is low
- Stamina: Increased effect on acceleration when short term energy is low

Obviously I will be evaluating feedback from here on in and all of the above items (except Positioning) can be tuned post ship without the need for a patch.

Thanks,
Game Speed - Electronic Arts UK Community

Erittäin hyvää settiä tuossa yllä. Ihmettelen kyllä että jos joku jaksaa avautua siitä että tarkkuus on liian hyvää, jos pelataan assist asetuksilla. Katsotaan esim. demossa sitten onko syöttöprosentit nyt tippuneet sen realistisen 15-25% koneella, joka syötti 10:ssä ja WC:ssä ~90% tarkkuudella.

Oliko muuten niin että tässä piti olla mukana se rankkipotkusysteemi siitä World Cup -pelistä?

Oliko muuten niin että tässä piti olla mukana se rankkipotkusysteemi siitä World Cup -pelistä?

Juu näinhän se on. Ihan hyvä, FIFA10:ssä rankkarit olivat liian helppoja. Tosin monien mielestä World Cupissa liian vaikeita jos ei ole todella hyvän tason pelaajaa. Itse pidän WC:n pilkkusysteemistä enemmän.

Pro passingia ja muuta:
Pro Passing:
Yes I also had an issue with the min/max values for powering up your passes. The difference between a tap and a fully powered pass wasn't big enough for me. What it meant was passes under-hit still got to the reciver more often than they should have. BUT its far from the dawn of the apocalypse as some have made out. It just needs a tweak and the min/max range opened up. Thats the feedback EA need though and Rutter himself said to us there's still time for change even now. So thats good constructive feedback IMO nothing more.

Gamespeed:
Biggest plus for me by far, especially after the Gamescom videos. I really don't know what hapened between the tv and the cameras but the demo build looks nothing like that even on "normal". So "slow" fantatics will still have another notch down if they need it. The gamespeed was great simple as that.

Graphics:
Certainly a big step up from Guildford, we were playing on the PS3 and it looked really nice. The player models are great and there seemed to be a lot more custom animations than before. Lots of real player faces as you'd expect and the pitches have gone up another level from WC2010 too.

Personality+:
Hadn't changed from Guildford and it was difficult to judge as a whole due to only having the demo teams but you are still very much able see and feel the difference between using skilled dribblers, hard tacklers and lumbering defenders. The players also now have traits assigned to them which are visible in Team Management. Drogba had "Power Header" and "Injury Prone" whilst Xavi has "Great Vision", "Passing" etc. A very nice addition that wasn't in the Guildford Code.

Comparison:
We also had some time with an older build which I found really helpful because it gives you a marker to guage the demo on. IMO I found the demo far superior to that old build so in that respect I was pretty pleased. The demo is very tight and solid in comparison and a better overall package.

AI:
Whilst some of the guys were in the private box running up Phil's bar tab I nipped back to the main floor and had 4 games on the demo against the AI. I was playing on World Class and it was certainly more of a challenge than Fifa10. With 3 minute halves its hard to really guage how a match plays out but the AI I thought was alot better. A more varried approach to attcking and defending and more clinical in front of goal. I think I lost 1-0, won 2-1 and drew the other two 0-0. I need a 12 min match to guage it properly but initial impressions were very good.

Right thats it for now a very brief section of my thoughts. For the full blooded affair you'll have to wait for the FSB podcast on Friday as I have A LOT more to say. And i'll be doing a proper detailed impressions for next week as well.

I hope that allays some fears because the knee-jerk forum reaction really isn't necessary. Rutter himself said we need good feedback and there is still time for change so the Pro Passing comments are in there for that reason entirely. If i don't like something I'm going to say so but why people go mental in here and take it as gospel is beyond me....
The Emirates: Pro Passing and more - Electronic Arts UK Community

Lisäksi Fifan uusimmassa podcastissa kerrotaan, että demossa on KOLMEN minuutin puoliajat. FIFA 11 Podcast: 23 August | EA SPORTS Football World @ 6:25-->

Be a goalkeeper tutorial:
[video=youtube;yZKGBbapBBw]http://www.youtube.com/watch?v=yZKGBbapBBw[/video]
Ja gameplayta:
[video=youtube;nHE5wsaXH2M]http://www.youtube.com/watch?v=nHE5wsaXH2M&feature=sub[/video]

Kyllä eroja on paljon, erityisen kovasti pisti silmään ovat keskitykset. :p

Hyvä peli tulossa, mutta vielä tuskallisen pitkä aika odottaa :rolleyes:

Ylös Bottom