Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tarkoitatko että jossain netissä on englannin liigan viralliset kannustuslaulut tehty? Aika huikee ois. Odottelen vastausta.

Edit: Voisko joku nyt auttaa? Esim lataan nyt Barcelonan joukkueella biisejä! Mist tiiän mikä nuista on joukkueen sisääntulo biisi? Mistä tiiän mikä pitää laittaa mihinkin?

FIFA11 - Downloadable Audio - Xbox 360 & PS3 Discussion - FIFA 11: EA Forums

Tuolta löytyy mm. Saksa, Espanja, Ranska yms. Siellä oli myös englannin chantit Valioliigasta aina League Two -jengeihin asti, mutta ne jouduttiin poistamaan joidenkin copyright ongelmien takia.

Täältä löytyy hyvä paketti chantteja sekä entrance biisejä.
Englannista Valioliiga, Championship ja League Two
Ranska, Espanja, Skotlanti, maajoukkueet sekä paketti custom chantteja, josta äkkiä vilkaistuna löyty muutama todella hauska chantti.

Fifa 11 Download Entrance/Chants Here! - FM-Base - Football Manager 2011 (FM11) Forum - Players, Tactics & Cheats

Ja tässä video kuinka ne asennetaan peliin: http://www.youtube.com/watch?v=SHlsR0c8EFU

Kun siirrätte chanttejä pleikkarille, niin on tärkeää että jokaisen joukkueen chantit on omassa kansiossa. Entrance musiikit voi olla omassa kansiossaan, mutta silloin niistä ei voi tehdä omaa soittolistaa. Jokaisen joukkueen biisi pitää käydä yksitellen poimimasta sieltä kansiosta. Minulla meni Valioliiga joukkueiden chanttien ja entrance musiikkien tekemiseen noin puoli tuntia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tämä peli lähti tänään myyntiin ja myyty on. Jätkät seisoo kun olis tupakalla amiksen pihalla. Syötöt yhtä väsyneitä ja sitten kun ne vihdoin tulee perille, niin juostaan päin ja koko ajan joku Samuel Eto'n tyylinen pelaaja nurin. Joka paikassa kestää ja kaikinpuolin hengetön peli. Harmi ettei koko pelissä ollu samanlaista spirittiä kuin noissa vedoissa!
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Jätkät seisoo kun olis tupakalla amiksen pihalla. Syötöt yhtä väsyneitä ja sitten kun ne vihdoin tulee perille, niin juostaan päin ja koko ajan joku Samuel Eto'n tyylinen pelaaja nurin. Joka paikassa kestää ja kaikinpuolin hengetön peli. Harmi ettei koko pelissä ollu samanlaista spirittiä kuin noissa vedoissa!

Hands down. Alkaa olee sama fiilis.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Hi all!

Firstly, thank you for your patience and feedback while we have been investigating the issues you’ve raised since the launch of the game. Your feedback has, as always, been invaluable.

As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:
- Various crashes reported through our automated systems;
- Micro-pausing in offline and online matches;
- OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting;
- Gameplay fixes around positioning and advantage rule;
- Career Mode fixes around stat display and growth;
- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;
- Custom Chants issues.

We will update you as soon as we can on progress there. We’re working around the clock to make sure we can address them all, either directly on our game servers or via a game patch – and that’s something we’re aiming to deliver as soon as we possibly can.

Your Live Team.

DEV TEAM UPDATE - PLEASE READ! - Xbox 360 & PS3 Discussion - FIFA 11: EA Forums

ps. Twitterissä kehotettiin olemaan kiroilematta, jos viestiä tuonne laittaa ;)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tuossa career modea aloittaessa pitää valita mitä kokoonpanoja käyttää niin mitä nämä current customised ja default tarkoittaa? Minulla ei lähe toimimaan muuten kuin current customisedilla, defaultilla ja download latestilla peli tilttaa.

Itselläni oli sama ongelma. Sun tarvii resetoida se Squad tiedosto niin sitten pitäisi lähteä toimimaan. Eli menet My FIFA -> Edit Teams -> Squad -> Reset Squad.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Hei. Pistän tänään FIFA:n tilaukseen ja ajattelin kysyä, onko ihan sama kummasta kaupasta tilaan, Verkkokaupan vai VPD:n ahvenanmaan varastosta? Onko toimitusajoissa mitään eroa? Haluaisin päästä mahdollisimman nopeasti pelin kimppuun. Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tuskin suuren luokan eroa on. Verkkokaupasta ainakin itselle tullut aina 2 arkipäivää vahvistusviestin jälkeen. VPD:llä luultavasti aika samanlaiset ajat. Jos nyt tilaat niin tiistai-torstai pitäisi pelin tulla. Jos pelejä on varastossa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itselläni oli sama ongelma. Sun tarvii resetoida se Squad tiedosto niin sitten pitäisi lähteä toimimaan. Eli menet My FIFA -> Edit Teams -> Squad -> Reset Squad.

Kiitoksia todella paljon, nyt se lähti toimimaan. Olin jo meinata pistää pelin maanantaina postiin ja vaatia vaihtoa uuteen peliin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Onhan tää peli vieläkin aivan loistava eikä vielä oo toistanu itteensä yhtä paljoo kuin Fifa 10 jo muutaman päivän jälkeen. Nyt myös Virtual Pro on parempi etenkin onlinessa (en oo, enkä tuu pelaa offlinee), koska nyt pelaaja kehittyy jotenkin paremmin ja muutenkin hauskaa ja addiktoivaa puuhaa. Oma pro on 75 ovr. Tein sillä myös nätin maalin vaparista: AJ4 free kick online | EA SPORTS Football

Myös career mode managerina on hauskaa. Pelaan Sunderlandilla ja oon jossain 10 sijan tienoilla. Mulle ei oo vaan tullu yhtäkään loukkaantumista vaikka oon pelannu 15 peliä. Vaikka en haluakaan omien pelaajien loukkaantuvan, niin silti se toisi autenttisuutta peliin.

Huomenna on Suomi-Unkari EM-karsinta ottelu, joten pelasin pre matchin ja tulokseksi tuli 3-0 Suomelle. :D
Alex Eremenko teki kauniin maalin siinä pelissä: Finland 3 – 0 Hungary | EA SPORTS Football Kunpa huomennakin...:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Ihan nätti tuo Eremenkon maali. ^

Mites areenalla pääsee torjumaan rankkareita omalla virtual proolla? 1on1:ssä pääsen maalille, mutta kun valitsen Practice Set Piece -> Penalty Kick niin maalille tulee joku muu (jota voin ohjata) kuin oma virtual pro. Arena optionsistakin olen käynyt varmistamassa että olen maalissa. Areenan accomplishmentseistä on nyt suoritettu 28/30, ainoastaan nuo kaksi rankkareiden torjumiseen liittyvää suoritusta puuttuvat (20 - Keep out a penalty ja 30 - Save 5 penalties).
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Ihan nätti tuo Eremenkon maali. ^

Mites areenalla pääsee torjumaan rankkareita omalla virtual proolla? 1on1:ssä pääsen maalille, mutta kun valitsen Practice Set Piece -> Penalty Kick niin maalille tulee joku muu (jota voin ohjata) kuin oma virtual pro. Arena optionsistakin olen käynyt varmistamassa että olen maalissa. Areenan accomplishmentseistä on nyt suoritettu 28/30, ainoastaan nuo kaksi rankkareiden torjumiseen liittyvää suoritusta puuttuvat (20 - Keep out a penalty ja 30 - Save 5 penalties).

En ole varma kun en näin aamutuimaan jaksa PS3 avata, mutta kannattaa kokeilla samaa kun on kenttäpelaajalla Arenassa, että painaa vain nuolinäppäimistä sivulle, kun pallo rankkarialueella. Kenttäpelaajalla ollessa silloin pallo siirtyy pilkulle ja pääsee niitä vetämään. Luulisi toimivan samalla tavalla, että pääsisi torjumaankin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Kannattaa kokeilla samaa kun on kenttäpelaajalla Arenassa, että painaa vain nuolinäppäimistä sivulle, kun pallo rankkarialueella. Kenttäpelaajalla ollessa silloin pallo siirtyy pilkulle ja pääsee niitä vetämään. Luulisi toimivan samalla tavalla, että pääsisi torjumaankin.
No näinhän se toimii. Muistinkin että joku tuollainen "taikanappi" selectin sijaan tuossa arenassa oli.. Nyt ei muuta kuin torjumaan -->
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Kertokaapas kokemuksia tuosta Personality+ -ominaisuudesta. Eli onko pelaajien käyttäytymisessä tänä vuonna todella eroja? Aikaisemmissa Fifoissa kaikki joukkueet ja pelaajat tuntuivat kaikki vain samalta massalta, joten ehkä tänä vuonna on jo jotain erojakin havaittavissa? :confused:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Kertokaapas kokemuksia tuosta Personality+ -ominaisuudesta. Eli onko pelaajien käyttäytymisessä tänä vuonna todella eroja? Aikaisemmissa Fifoissa kaikki joukkueet ja pelaajat tuntuivat kaikki vain samalta massalta, joten ehkä tänä vuonna on jo jotain erojakin havaittavissa? :confused:

Näkyy, muttei niin paljoa kuin mainostettu. Mutta selvästi oikea suunta. Pelaajien "work rate" näkyy kyllä ehkä paremmin näistä. Tämän myötä selvästi ne oikeasti aktiivisemmat pelaajat(suuntaan taikka toiseen) ovat pelissäkin aktiivisempia.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Itse olen huomannut Career Modessa aika isonkin bugin. Bugilla nimittäin saa n. 2 MILJARDIA euroa hetkessä.
Transfers kuukausi pitää olla menossa.
Aluksi meette Budget Allocation ja pistätte suhteen 0:100.
Sitten meette Sell players ja pistätte jonkun pelaajan (jota ette tule tarvitsemaan) vuodeksi lainalle.
Simuloitte kunnes joku joukkue tekee tarjouksen. Hyväksytte sen.
Meette takas Sell players ja meette sen pelaajan kohdalle minkä pistitte lainalle. Painatte X(PS3) ja peruutte lainan.
Sen jälkeen vapautatte pelaajan.
Meette takas Budget Allocatioon ja pistätte suhteen 40:60
Näin teille on n 2 miljardia euroa. :cool:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Miten ihmeessä noita muiden tekemiä joukkueita voi ladata tuolta creation centeristä!? Veikkausliiga tiimejä latailisin...
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Miten ihmeessä noita muiden tekemiä joukkueita voi ladata tuolta creation centeristä!? Veikkausliiga tiimejä latailisin...
Bookmarkkaa EA:n Football Worldissa jotta saat ladattaviksi peliin. Pelissä sitten vain Creation Centren kautta käyt lataamassa bookmarkkaamasi joukkueet.

Itse olen huomannut sen, että netissä peli tuntuu tahmaavan paljon enemmän kuin 10. Vaikka molemmilla osapuolilla yhteydet kunnossa niin silti pientä pätkimistä koko ajan.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Onks se nyt sillei, että ultimate team tulee marraskuussa tähän ja viel ilmatteeks? Kaveri oli lukenu EA:n sivulta, mut ite en löytäny päivämäärää..
 
Ylös Bottom