Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Ei ole kyllä edellisissä fifoissa ollu tuon kans ongelmia, en tiä mikä nyt on sitte siinä

Ootko tarkistanut kontrolliasetukset? Ettei ole vahingossa mennyt joku väärä asetus päälle (Alternatessa on veto- ja keso-napit eripäin)? Tosin sit luulisi, ettei keskittäminen ole ainoa, joka käyttäytyy oudosti, mutta kannattanee varmistaa, jos et jo olekin sitä tehnyt.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Mulla on nyt pieni ongelma tuon tallennuksen kanssa tietääkö kukaan, mistä saa automaatti tallenuksen päälle?
Virtual Pro:ta, kun kehittelen niin sen jälkeen kun sammuttan hävii kaikki...turhauttavaa:(

Kiitos etukäteen!

Kipeästi tarvitsen vastauksia :(
Manager Moden tallentaa vaikka lähden, mutta Pro:n saavutukset häviävät..
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Miten keskityksissä se tatti pitää olla ku joka helvetin keskitys lentää suoraan päätykatsomoon tai sitte johonki oman maalin suuntaan, alkaa vähitellen vituttaan ku ne ei mene edes maalille päin.


kato ettei oo lipsahtanu manuaali keskitykset päälle. mikäli normaalisti oot automaateilla pelannu.


Rupeaa tuolla head-to-head seasoneissa vituttaan pikkuhiljaa ku tuntuu joka toinen pelaavan sillä tavalla että puolustustilanteessa pistetään vaan tietokone puolustamaan ja ite seikkaillaan maalivahdilla iten sattuu.,. paljon tulee tilanteita missä voisi vaan laittaa tyhjään maaliin mutta ei oikeen innosta tuo tietokonetta vastaan pelaaminen online otteluissa.. toivottavasti tulee jotain päivitystä tuohon että sais pelata joskus sentään ihmis puolustusta vastaan..
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

kato ettei oo lipsahtanu manuaali keskitykset päälle. mikäli normaalisti oot automaateilla pelannu.

Tuoki kävi mielessä että ois manuaali päällä, mutta en löytäny sitä asetusten vaihtoa sieltä valikosta.

Mitä se valkonen henkilön kuva meinaa siinä ennen pelin alkua jossa luetellaan vastustajan loukkaantumiset, pelikiellot ja jne.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Rupeaa tuolla head-to-head seasoneissa vituttaan pikkuhiljaa ku tuntuu joka toinen pelaavan sillä tavalla että puolustustilanteessa pistetään vaan tietokone puolustamaan ja ite seikkaillaan maalivahdilla iten sattuu.,. paljon tulee tilanteita missä voisi vaan laittaa tyhjään maaliin mutta ei oikeen innosta tuo tietokonetta vastaan pelaaminen online otteluissa.. toivottavasti tulee jotain päivitystä tuohon että sais pelata joskus sentään ihmis puolustusta vastaan..

toi on kyllä todella hermoja raastavaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tuoki kävi mielessä että ois manuaali päällä, mutta en löytäny sitä asetusten vaihtoa sieltä valikosta.

Mitä se valkonen henkilön kuva meinaa siinä ennen pelin alkua jossa luetellaan vastustajan loukkaantumiset, pelikiellot ja jne.


Settings > wireless controller settings > ja sieltä löytyy kohta "cross assistance"
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Noniin, nyt on peliä jo jonkin verran pelattu. Vaikeustaso on jouduttu tiputtamaan professionallerille, koska en vain yksinkertaisesta pärjää wc:llä. Career mode tallennuksia on nyt takana jo kolme ja kaikki ovat olleet täysiä floppeja, joten päätin lopettaa ne. Nyt olen Romalla aloittanut pelamaan ja ihan hyvin on harjoituspelit menneet, joten tällä aioin myös jatkaa. :) Career mode on muutenkin todella paljon realistisempi. On lehdistötilaisuutta, youth academyä, osto-optiota ja vaikka kuinka paljon kaikkea hyvää. Toivottavasti tämä kausi menisi hyvin, sillä en jaksaisi aloitaa taas uutta. Tai no, pelaan tämän kummiskin loppuun sillä pakko se on jossain vaiheessa opetella. Puolustaminenkin on ruvennut jo vähän paremmin sujumaan kun tätä on jo useamman tunnin pelannut. Kertokaa te, jotka career modea pelaavat miten teidän kautenne on mennyt, sillä niitä kertomuksia on ainakin omasta mielestäni todella mukava lukea! :)
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Noniin, nyt on peliä jo jonkin verran pelattu. Vaikeustaso on jouduttu tiputtamaan professionallerille, koska en vain yksinkertaisesta pärjää wc:llä. Career mode tallennuksia on nyt takana jo kolme ja kaikki ovat olleet täysiä floppeja, joten päätin lopettaa ne. Nyt olen Romalla aloittanut pelamaan ja ihan hyvin on harjoituspelit menneet, joten tällä aioin myös jatkaa. :) Career mode on muutenkin todella paljon realistisempi. On lehdistötilaisuutta, youth academyä, osto-optiota ja vaikka kuinka paljon kaikkea hyvää. Toivottavasti tämä kausi menisi hyvin, sillä en jaksaisi aloitaa taas uutta. Tai no, pelaan tämän kummiskin loppuun sillä pakko se on jossain vaiheessa opetella. Puolustaminenkin on ruvennut jo vähän paremmin sujumaan kun tätä on jo useamman tunnin pelannut. Kertokaa te, jotka career modea pelaavat miten teidän kautenne on mennyt, sillä niitä kertomuksia on ainakin omasta mielestäni todella mukava lukea! :)

Sama juttu mulla. Kolmas kerta menossa career-modia ja tällä kertaa Tottenhamin puikoissa. Muut savet menneet, kuten sullakin niin penkin alle. Professional-tasolla pelaan itsekkin ja huononsin hieman CPU:n slidereita. Nyt sentään tullut voitettua, mutta ei mitään rökälevoittoja vaan 1-0 tai 1-2 tyyliin.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Itse aloitin julkaisupäivänä Cityllä ainoastaan sen takia, että tahdoin testailla, miten helpolla pelaajat lähtevät siirtomarkkinoilla kaupaksi. No, pelailin siinä samalla ja innostuin sitten jatkamaankin Manchesterin "kakkosjoukkueella", jos sitä siksi voi sanoa. Tällä hetkellä olen tammikuun 30.päivässä menossa ensimmäistä kautta, eli siirtoikkuna sulkeutuu kohta. Liigassa olen kolmantena, jossa kärkinelikko mahtuu 3 pisteen sisään (Liverpool, Chelsea, ManC, ManU). Tevez johtaa maalipörssiä ja useampikin maaleista on suhteellisen näyttäviä (esimerkki). Joukkueessa on muutama isompi muutos tapahtunut, Milner lähti tammikuun siirtoikkunassa Marseilleen, ennen kauden alkua joukkueeseen saapui Philipp Lahm n.30 miljoonalla €urolla ja perään saapui Eden Hazard kelvollisella 65miljoonalla eurolla. :D

Kauden aloitin Professionalilla, mutta kauden edetessä muutin vaikeustason World Classiksi, kun puolustaminen ja muu pelaaminen luonnistuu koko ajan paremmin. Asetukset manualeina, poislukien keskitykset, joita en saa manualilla muuta kuin päätykatsomoon. Eli siis semillä ne.

Täytyy kirjoitella vaikka kauden jälkeen lisää, ainakin tällä hetkellä City ja yleisesti managerointi innostaa todella paljon. :)
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Noniin, nyt on peliä jo jonkin verran pelattu. Vaikeustaso on jouduttu tiputtamaan professionallerille, koska en vain yksinkertaisesta pärjää wc:llä. Career mode tallennuksia on nyt takana jo kolme ja kaikki ovat olleet täysiä floppeja, joten päätin lopettaa ne. Nyt olen Romalla aloittanut pelamaan ja ihan hyvin on harjoituspelit menneet, joten tällä aioin myös jatkaa. :) Career mode on muutenkin todella paljon realistisempi. On lehdistötilaisuutta, youth academyä, osto-optiota ja vaikka kuinka paljon kaikkea hyvää. Toivottavasti tämä kausi menisi hyvin, sillä en jaksaisi aloitaa taas uutta. Tai no, pelaan tämän kummiskin loppuun sillä pakko se on jossain vaiheessa opetella. Puolustaminenkin on ruvennut jo vähän paremmin sujumaan kun tätä on jo useamman tunnin pelannut. Kertokaa te, jotka career modea pelaavat miten teidän kautenne on mennyt, sillä niitä kertomuksia on ainakin omasta mielestäni todella mukava lukea! :)

Joo itte alotin Real Madridilla kun ostin pelin eilen vain testatakseni tätä joukkuetta XD Harjoituspelit voitin kaikki sitten Espanjan SuperCupissa hävisin Barcelonalle 5-3 ja 1-0 ja hankin Neymarin ennenkuin siirtoikkuna meni kiinni. Nyt on Liga BBVA käynnissä ja löytyy 6 pistettä ja olen sijalla 1 toisena tulee FC Barcelona kolmantena Real Betis tässä nyt tähän asti.

Voitteko auttaa mua siinä ongelmassa vielä kun siirryn valikosta Ultimate Teamiin siellä ylhäällä on sellane new item(s) jne ja voin vain liikuttaa sitä oikealle ja vasemmalle en siis voi aloittaa mitään peliä enkä turnausta enkä myöskään pääse Ultimate Teamista ulos. Kiitos etukäteen jos autatte.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Voitteko auttaa mua siinä ongelmassa vielä kun siirryn valikosta Ultimate Teamiin siellä ylhäällä on sellane new item(s) jne ja voin vain liikuttaa sitä oikealle ja vasemmalle en siis voi aloittaa mitään peliä enkä turnausta enkä myöskään pääse Ultimate Teamista ulos. Kiitos etukäteen jos autatte.

Siis ne on niitä alotuskorttipakkoja? Klikkaa X:ää, ne avautuvat ja sieltä pitäisi tulla pelaajia sulle.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Siis ne on niitä alotuskorttipakkoja? Klikkaa X:ää, ne avautuvat ja sieltä pitäisi tulla pelaajia sulle.

Siis ku sä avaat Ultimate Teamin tuleeks sul heti valikko jota rullataa ylhäält alas mis on ekana Play? Eikös se pitäs tulla siihe? Mulla tulee sellane juttu ku painan ultimate team nii ylhäällä New Items - Active Squad - Trade File - Consulnates///CLub
ja jos rullaan new itemssien kohdalle alhaalla ilmestyy pelaajia 6 kappaletta. Eli oikeasti ongelmani on se etten pääse pelaamaan ollenkaan
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Voi ristus sentään nyt alkaa puskee raivoa. Oon nyt pelannu noin kymmenen peliä onlinessa. Ja niistä on kaksi päättynyt loppuun asti. Paras oli 6-1 johtoasemassa mulkku quittas vikalla minuutilla. Peli ilmotti että jostain kautta tulee OIKEUS tähänkin lopputulokseen. Ei ole paljon näkynyt. Nyt tilastoissa komeilee siis yksi tasuri ja yksi häviö. Hienoa on. Kaikki lopettaa pelin lopussa jos häviöllä? Onko muilla samaa kuraa? Jos ei vihulainen quittaa niin peli katkeaa muuten vaan jossain vaiheessa. Äsken tuli vikassa pelissä että mulla katkes yhteys EA:han. Silloin sai riittää. Ilmotelkaa sittenkun online toimii niin tulen sitte vasta sinne. Eihän tässä ole mitää tolkkua!!!
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Voi ristus sentään nyt alkaa puskee raivoa. Oon nyt pelannu noin kymmenen peliä onlinessa. Ja niistä on kaksi päättynyt loppuun asti. Paras oli 6-1 johtoasemassa mulkku quittas vikalla minuutilla. Peli ilmotti että jostain kautta tulee OIKEUS tähänkin lopputulokseen. Ei ole paljon näkynyt. Nyt tilastoissa komeilee siis yksi tasuri ja yksi häviö. Hienoa on. Kaikki lopettaa pelin lopussa jos häviöllä? Onko muilla samaa kuraa? Jos ei vihulainen quittaa niin peli katkeaa muuten vaan jossain vaiheessa. Äsken tuli vikassa pelissä että mulla katkes yhteys EA:han. Silloin sai riittää. Ilmotelkaa sittenkun online toimii niin tulen sitte vasta sinne. Eihän tässä ole mitää tolkkua!!!

Mikäli vastustaja lähtee kesken pelin niin siitä tulee kyllä voitto itelle. Jos yhteys katkeaa muista syistä niin silloin en tiedä tarkalleen miten ne pisteet menee, vissiin vähän vaihtelevasti, on tullu tappiota 2-0 johdosta ja samoin tais tulla voitto tänään kun olin 2-5 tappiolla yhteyden katketessa.


Kukakohan neropatti tuon Higuainin on muuten peliiin väsännyt? nopeus jotain alle 80 samoin kiihtyvyys.. tukka sentään vihdoin kondiksessa :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Itsehän tein viime pelissä heti avauksesta maalin, 2' kohdalla. Jonne lähti pelistä eikä mulle tullut voittoa. Sitä aikaisemmassa 1-0 johdossa 70 min kohdalla, pallo lirumassa maaliin, vastustaja lähtee pois. Siitä sentään tuli voitto. Ja harvinaisen perseestä tuo, ettei nää vastustajan joukkuetta, kun ei ihan joka peliä huvittaisi pelata barcaa vastaan. En ole vielä katsonut voiko asetuksista tjms laittaa tähtirajoitusta tuohon h2h seasoniin, mutta jos ei, niin tarve olis.

Jos pelistä lähtee ennenkuin peliaikaa on kulunut viisi minuuttia niin mielestäni ottelu mitätöidään, oli tilanne mikä hyvänsä.

Ja H2H seasonissa peli hakee automaattisesti saman tasoista joukkuetta kuin minkä itse valitsee, sehän lukee siinä odotusikkunassa mikä aukeaa jahka painaa "search". Ihan oma moka jos otat itsekin viiden tähden joukkueita.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

nykiikö muilla kuinka usein tuo H2H nettipeli? Itsellä tuntuu, että ehkä kerran viidestä on mukavaa pelata, kun ei nyi niin pahasti. Se on suhteellisen ärsyttävää pelata, kun tiukassa paikassa nykäisee ja kaveri pyyhkäiseekin yksin läpi sivusta ohi. Toinen paha on rankkaria vetäessä kun nykäisee ratkaisevalla hetkellä. Sellainen suht ärsyttävä ilmiö tuli esiin eilen pelatessa, että itse otin Tottenhamin vieraspaidan (musta) käyttöön ja vastustajalla oli ManCityn musta paita käytössä. Kiva sitten pelata, kun lähes identtiset väritykset. Tuota ei vissiin pysty mitenkään ennakoimaan H2H peleissä?

Käynyt varmaan hyvä tuuri, mutta itsellä ei ole tullut ehkä n. 20 pelissä kuin kaksi quittaajaa ja suurin osa tuntuu jopa puolustavan itse (ei mitään ymmärrystä niitä urpoja kohtaan ketkä OSTAA pelin ja antaa tietokoneen pelata puolestaan). Ensimmäinen FIFA minkä kanssa tulee sellainen legendaarinen PES "vielä yksi matsi" fiilis. Ärsyttää vain tuo onlinen nykiminen aina välillä. En tiedä onko omasta liittymästä (dna 10megan kaapelilaajakaista) vai mistä kiinni.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Sergio Agüero viimeistelee Head 2 Head Seasonsin neljännen pelin loppulukemiksi 7-0. Vastassa Bayern München. Allekirjoittaneen ensimmäiset maaliin johtaneet Litti-sakset FIFAssa.

Sakset Aguero | EA SPORTS Football

Toisaalta kuten loppulukemista voi päätellä, ei ollut vastustaja ihan parhaimmasta päästä. Onneksi kaikki vastustajat ovat kuitenkin pelanneet pelin loppuun asti ja jopa puolustaneet itse.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Nyt helevettiläinen palaa pinna.

Loistava peli, kunhan pelaamaan pystyisi! Career mode bugii mulla niin totaalisesti, että se on pelikelvotonta.
Hyvin sujui siihen asti, kunnes siirtoikkunat sulkeutuivat ja iso pino pelaajia oli tullut ja mennyt. Siitä lähtien kun olen koittanut mennä muokkaamaan squadia, homma hajoaa. Ensinnäkin myytyjen pelaajien tilalla on squadissa tyhjä aukko, pelipaikkana maalivahti ja taito 99 (tai no, kerran taidot olivat -70 000 :rolleyes:). Aina kun koitan siirtää nämä olemattomuudet pois ja tilalle oikeita pelaajia, peli ja samalla koko konsoli jäätyy. Tämä siis aivan joka kerta kun menen lähellekkään mitään mikä liittyy kokoonpanoihin tai pelaajiin alkuvalikossa, ja tällaisia kohtia ovat suurinpiirtein joka kohta.

Näin ollen päätin olla koskematta kokoonpanoihin ja annoin apumanagerin täytellä paikat niin kuin tahtoo. Peliin mentäessä ja siihen kokoonpanoja valitessa kaikki sujui normaalisti, olemattomia pelaajia ei ollut ja uudet sain kentälle. Aloitin pelin, pari sekuntia meni kunnes tajusin että ei nyt seevetti, joukkueellani oli 6 pelaajaa kentällä... Vain puolustuslinja sekä keskikenttäpelaaja. Peli pauselle ja Team Managementtiin, missä kaikki näytti normaalilta. Kokeilinpa ihan vain vittuillakseni vaihtaa pois pelaajan, jonka pitäisi olla avauksessa, mutta joka ei kuitenkaan jostain syystä ollut pelaamassa muutaman muun pelaaja tavoin. Vaihto onnistui ja yhtäkkiä kentällä oli kaikki 11 pelaajaa normaalisti. Wut?

Lisää äärimmäisen mielenkiintoista tapahtumaa tuli vastaan samaisen matsin toisessa erässä pelaajani saatua punaisen kortin. Pelaaja poistui kentältä niin kuin aina punaisen saatuaan tietenkin. Pelailin hetken näin ja päätin muuttaa kokoonpanon koostumusta. Pudotin toisen kärjistä punaisen saaneen pelaajan pelipaikan kohdalle ja vaihdoin samalla pelaajan tuoreempaan. Vaihtoanimaatiossa tosin näkyy, että vaihtoon ei tullut se pelaaja jota pyysin, vaan tämä aikaisemmin punaisen kortin saanut pelaaja(?!). Laskin nopiasti pelaajani ja kyllä, kentällä oli jälleen 11 pelaajaa, valikoiden yhä näyttäessä punaista yhdelle.

Ja draama jatkuu: pelin loputtua mulle ilmoitetaan ettei punaisen saanut pelaaja saa pelata seuraavassa pelissä, aivan normaalia. Lähden seuraavaan peliin ja muokkaan kokoonpanoa. Yritän siirtää tätä punaisen saanutta pelaajaa pois vaihtopenkiltä reservin puolelle, mutta kone kieltää sen. Eikö sen pitäisi mennä juuri toisin päin?! Ajattelin, että olkoon sitten penkillä ja lähdin pelaamaan. Kentällä jälleen 6 pelaajaa ja koitin samaa vaihtokikkaa, tällä kertaa peli tosin päätti jäätyä siihen. Sitten tulinkin tänne foorumeille itkemään.

En nyt tiedä mikä lakko pelaajillani on menossa vai mikä tässä touhussa nyt mättää, mutta hiljalleen lähestytään uhkaavasti sitä pistettä kun alkaa vituttamaan niin maan perusteellisesti. Käyn kohta kaapimassa ohjaimeni irti seinästä ja yritän uudelleen, josko peli antaisi mun välillä pelata.

Apuva.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Sama juttu mulla. Kolmas kerta menossa career-modia ja tällä kertaa Tottenhamin puikoissa. Muut savet menneet, kuten sullakin niin penkin alle. Professional-tasolla pelaan itsekkin ja huononsin hieman CPU:n slidereita. Nyt sentään tullut voitettua, mutta ei mitään rökälevoittoja vaan 1-0 tai 1-2 tyyliin.

Itsellä ruvennut myös menemään sillee, että on tosi tiukkoja pelejä. Suurin voitto on tällä hetkellä Wolwerhamptonista. 3-0 kotona vein ne, mutta sekin oli vain harjoituspeli ja nyt ovat sarjapelit äärimmäisen tiukkoja. Mutta eihän se haittaa, koska tätähän olin toivonutkin. :)
 
Ylös Bottom