Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]
Julkkarina tuli alotettua career mode Napolilla. Ostin villarealista Musachion puolustukseen ja Samir Khediran realista KK:n pohjalle. Muita pelaajaostoksia en tehnyt, koska Napolin resurssit oli mitä oli. Alkukausi ei ollut kovin hyvä, olin jäänyt jo ennen kauden puoltaväliä sarjakärkikolmikko Juve, Roma, Inter 15 pistettä. Eli ekasta kaudesta ei paljoa jäänyt käteen, sarjassa jäin sijalle 6. Yllätyin, että tuommoisestakin sijoituksesta sain semmoset 7milj euroa tilille. Viime fifoissa muistaakseni ei edes sarjan voitosta saanut noin paljoa. Koska mahdollisuudet liigamestaruuteen oli olemattomat, panostin cup peleihin. Pääsin finaaliin asti, jossa kuitenkin liigamestari Roma (luit oikein, ROMA

) oli parempi maalein 3-1.
Seurajohto ei ollut ollenkaan tyytyväinen tähän, mutta sain jatkaa tehtävässäni. Seuraavaan kauteen lähden kovin odotuksin ja ostin Rubin Kazanista kaksikon Roman Eremenko ja Carlos Eduardo.
Tällä kertaa voitin italian liigan 5 pisteen turvin Juventukseen. Edison Cavani ja Hamsik oli todellisia maalitykkejä. Otin muuten Teemu Pukin shalkkesta lainalle ihan läpällä ja pukki pelasikin aika hyvin niissä harvoissa peleissä joissa pelasi. Muutaman maalinkin pääsi kaveri iskemään.
Eurooppa liigassa pääsin semi fiinaaliin, jossa liverpool oli selvästi paremmin ottelutuloksin 3-1, 2-2. Cupissa Juve sai revanssin 1-0 voitolla.
Kauden jälkeen katsoin muita liigoja, miten siellä oli sarjat päättyny. Englannissa ManU oli ihan ylivoimainen. Espanjan liigassa Barca voitti 92 pisteellä liigan, kun liigakakkosella Realilla oli vain 82 pistettä.
Menestykseni ei näköjään jäänyt Real Madridilta huomaamatta, kun he päättivät tarjota minulle sopimusta seuran managerina. Totta kai sinne oli pakko mennä, kun tykkään realista.
Transfer marketilla heitin pari turhaa pelaajaa lainalla ja muutaman pelaajan möin pois. Esim. Realin pestaaman Ibrahimovizin möin Cityyn. Aemmilla kausilla real oli myös ostanut Agueron Citystä, joka onkin ollut todella hyvä. Puolustukseen real oli ostanut Vincent Kompmanyn niin ikään citystä.
Keskikentällä uutena oli Chileläinen Vidal.
Noniin, sitten omiin hankintoihin. Ensi töikseni ostin Santosista Neymarin 60miljoonalla eurolla. Aika hyvin oli nuori brassi kehittynyt, 82ovr:stä --> 89 Ovr:n. Päätin ostaa myös mesut Özilin takaisin manusta, koska pidän pelaajasta. Ronaldolla oli enää tämän vuoden kattava sopimus jäljellä, joten päätin tarjota hänelle suorilla 600 000 viikkopalkkaa. Ronaldo kieltäytyy tästä ja sanoo, että pelaa tämän kauden, jonka jälkeen haluaa etsiä uuden seuran itselleen. Tarjosin hänelle 800 000€ viikkopalkkaa ja 5 vuoden sopimusta, jolloin mies kirjoitti nimensä uuteen sopimukseen.
Jäkytyksekseni Ronaldo sanoo, että haluaa pois seurasta tämäm siirto ikkunan aikana. Menen katsomaan Sguad reportista, millainen fiilis ronaldolla on ja siellähän luki jotain tämmöstä: "Feels like he is too big for this club". Olin silleen WTF!? Mietin, onkohan real voittanut yhtään mitään tän 2vuoden aikana, mitä olen pelissä siis pelannut.
Noh, laitoin Ronaldon Dedline daynä myyntiin ja Arsu tarjoaa eka 85milj. € mutta en hyväksy sitä vielä. Arsenal lyö tiskiin 95milj. € ja olen jo lähes myymässä Ronnieta. Lemppari futis pelaajana en kuitenkaan voinut myydä Cristiinaa pois
Tällä hetkellä on menossa ehkä pienoinen puolustaja kriisi, koska pepe on ilmoittanut koti-ikävästään ja haluaa siirtoa pois. Siksi en ymmärrä, miksi mediassa on mainittu seuroista, kuten City, Chelsea ja Arsenal. carvalho on taas päättänyt lopettaa uransa tämän kauden jälkeen. Raul albiolista on päästävä eroon koska pelaajan ovr on "vain 82" ja viikkopalkka on 140 000€
Nyt kaudesta on takana 17 matsia ja olen voittanut ne kaikki. Barca hengittää pahasti niskassa 15 voitolla, 1 tasurilla 1 tappiolla. Tappio tuli tietenkin Realille, voitin tiukan kamppailun jälkeen El Classikon maalein 3-2.
Tulipaha tekstiä. Älkää välittäkö jos on muutama kirjoitus virhe