Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tässä vaiheessa esitän erään eriävän mielipiteen lähes jokaista pelin arvostellutta mediaa, sekä myös teitä kohtaan.

Eli, käytännössä jokainen pelisivusto, -lehti tai esimerkiksi tämän sivuston käyttäjä on moittinut FIFA 12:n tekoälyä hirveästi. Mutta miksi ihmeessä näin? Itse pelaan Career Modea (ex-Manager Modea) jo viidettä vuotta putkeen, eikä tekoälyssä ole mielestäni ollut koskaan mitään vikaa. Okei, toisinaan ehkä, muttei kuitenkaan niin paljon, että siitä tarvitsisi erikseen mainita. Puhumattakaan siitä, ettei koko tietokonetta vastaan pystyisi edes pelaamaan.

Mahdollisesti tämä johtuu siitä, että osa vain tavoittelee kuuta taivaalta ja toiset tyytyvät hieman vähempään. Juu ja ei, jokaisella on tähän oma mielipiteensä.

Joo, sama juttu. En tiedä mistä ihmeestä se johtuu, mutta mun mielestä FIFA 12:sta tekoälyssä ei ole pahemmin mitään häiritsevää vikaa. Offline-pelaaminen on tähän mennessä ollut itselleni parasta FIFAa ikinä (3 kautta takana plus irtomatseja). Oikeastaan ainoa mainitsemisen arvoinen tekoälyyn liittyvä vika, joka itseäni tässä 12:sta ottaa päähän, on CPU:n ärsyttävän maaginen tarkkuus roikku-syötöissä keskikentällä. Muuten joutuu vähän ihmettelemään noita tekoälymoitteita. Toki kaikilla oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta mä olen kyllä sun kanssa ihan samoilla linjoilla. Mun mielestä FIFA 12 saattaa olla jopa juurikin paras offline-sporttipeli mitä on tullut vastaan 2000-luvun puolella. Tuntuisi myös, että kaveripiirikin on suurinpiirtein samaa mieltä. Tuli itseasiassa ihmeteltyä kaverin kanssa juuri tuota Dome.fi:n arvostelua toissapäivänä, koska toi arvostelu oli vain niin ristiriitainen meidän kokemustemme kanssa. No, tässä siis mun vuodatus, nyt takas FIFA:n pariin! :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Meiti on kyllä noiden arvostelujen kans samaa mieltä. Lisäksi pelattavuus on menny heikompaan suuntaan. Erityisesti korpeaa kauheiden hasardisyöttöjen korkea määrä. Ei voi oikeasti olla tosi, että esimerkiksi Xavi syöttää boksin sisällä ihan vapaassa paikassa n. 2 metriä ohi vieressä seisovasta Villasta. Ja näitä vastaavia tilanteita on monia. Kuljettamalla taas tuntuu pääsevan ihan naurettavan helposti läpi ja se ei varmasti johdu vähiten tuosta uudesta puolustussysteemistä joka on ihan sukka. Enää sitä ei saa vissii livepeleissä vaihdettua perinteiseen?

Huonoin FIFA sitten 08 ja pitkästä aikaa taitaa mennä pessi testiin.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Itse tehnyt sen että jättänyt näiden urheilupelien arvostelut lukematta ja pelaillut peliä jonkun aikaa ja sitten sortunut niihin. Tämänkin kohdalla tuon tein ja omasta perspektiivistä tuo tekoälyn alas lyttäys on sieltä jostain. Itse asiassa tämä on paras urheilupeli noin offline pelaamisen kannalta vuosiin, urheilupeleistä siis. Itse olen pelannut nyt legendary tasolla ja slidereita on tullut väänneltyä sekä custom-taktiikoita laitettua, eli pientä vaivaa nähnyt mutta jumavittula sentään että peli on maistunut tuon jälkeen. Ja sehän noissa arvosteluissa on ristiriitaista että se on yhden henkilön mielipide ja luultavasti tämä Lehtonen on pelaillut default slidereilla ja ei ole väsäillyt custom-taktiikoita joten eikö arvostelu ole silloin vähän vajaa kokonaisuus? Se on totta että pelimaailmassa ei tule koskaan olemaan sitä kultaista keskitietä, eli aina on jotain pelissä vikana kun mielipiteitä on niin paljon ja niin eri näkökulmasta. Olen itse ollut PES mies mutta eipähän tuo Pessi vieläkään oikein toimi vaikka parempaan suuntaan on taas menty mutta enemmän siinä on vikoja, varsinkin yksinpelissä mistä en diggaile mutta silti peli voi olla pelattava ja hyvä :O
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Jos pelaa omalla virtual prolla player careeria niin onko siinä lehdistötilaisuuksia ollenkaan, tai mitään muuta erikoista. Vaikuttaa tällähetkellä ainaki yhtä tylsältä mitä viimevuoden Player Career.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Jos pelaa omalla virtual prolla player careeria niin onko siinä lehdistötilaisuuksia ollenkaan, tai mitään muuta erikoista. Vaikuttaa tällähetkellä ainaki yhtä tylsältä mitä viimevuoden Player Career.

Mulla ei ainakaan ole ollut yhtään lehdistötilaisuutta 3 kauden aikana Player Careeria pelatessa. Eli tosta voinee vetää johtopäätöksen, että ei tule.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Heh, sain sitten ensimmäistä kertaa kenkää seurasta (Real Madrid) FIFAa pelatessa, player careeria siis. Eipä ole ennen sattunut moista, joten tietyssä mielessä ihan siistiäkin. :) Tosin, tilanne oli aika outo siinä mielessä, että olin kuitenkin 3. Espanjan liigan maalipörssissä ja roolina "finisher", joten siinä mielessähän mun äijä pärjäsi aika helvetin hyvin (muttei kuitenkaan koskaan noussut siitä huolimatta Starting XI:hin). Toki on mainittava, että se keskiarvo noista matsin jälkeen annetuista pisteistä oli varmaan osastoa 6.0, eli ilmeisesti toi otetaan tosta kuinka menestynyt pelaaja olet. Sama on monissa muissakin urheilupeleissä. Itse olen sitä mieltä, että maalien teon ja sijoituksen maalipörssissä ja joukkueen yleisen menestyksen pitäisi vaikuttaa paljon enemmän tohon pelaajan saamaan scoreen. Tuntuu, että tämän vuoden FIFAssa on aika työläs saada hyviä pojoja vaikka voittaisikin, ellei sitten voita jotaan 3-0 (itsellä monet matsit ratkeaa vain maalin erolla, ja tasureita tulee kanssa paljon). No mutta, seura vaihtui sitten Tottenhamiin. Saas nähdä miten siellä jatkuu. :)
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Mulla ei ainakaan ole ollut yhtään lehdistötilaisuutta 3 kauden aikana Player Careeria pelatessa. Eli tosta voinee vetää johtopäätöksen, että ei tule.

Jaha meni sitte fiilikset koko player careeriin jos on täysin samanlainen ku edellisessä fifassa.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

On tämä peli kyllä todella vaikea. Rupesin tänään miettimään, että viime vuoden versiossa pelasin jatkuvasti legendaryllä ja voittoja tuli miltei joka pelistä konetta vastaan. Tänä vuonna olen yhden kerran voittanut edes world classilla noin 10 ottelusta. No toisaalta tätähän minä toivoinkin ... :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tuli tuossa tänään aamupäivällä voitettua se jokin... mikäs se nyt olikaan... EA Shield Cup tai vastaava. Myös Head to Head Seasonissa voitin pari ottelua.

Elikäs tänään ei ole ainakaan tähän mennessä tullut pelattua ainuttakaan Career -kamppailua, osaksi trophien takia, joita siis saa kyseisistä ylläolevista online-pelimuodoista. Kyllähän yhdellä yhtä vastaan pelaaminen netissä on ihan mukavaa, siitä ei pääse mihinkään. Tropheista en juurikaan niin välitä, mutta tänään tuli pikku päähänpisto kerätä niitä muutama. Koko pelin palkinnoista olen nyt ansainnut 25%.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Mitä tässä pitää tehdä, että voittaa?

Skippasin Fifa 11:n, mutta Fifa 10:ssä voitan melko vaivatta vaikeimmalla vaikeusasteella ja kaikki avut pois päältä. Tässä jos laitan legendaryn ja kaikki avut pois, häviän 0-5, vaikka itsellä olisi Real Madrid ja vastassa jokin Englannin vitosdivarin putoajajoukkue. Peli on aivan helvetin vaikea.

Maaleista ei mitään tietoa ja vetopaikoista sitäkin vähemmän. CPU pyörittää peliä aivan miten tahtoo ja pallo ei irtoa hänen pelaajan jaloista ei sitten millään. Tässä nyt on varmaan kymmenen ottelua pelattu ja en ole legendaryllä voittanut yhtäkään. Uramoodia pelattu valmentajana, mutta ei tätä kyllä kauaa jaksa pelata, kun ei tästä tule mitään ja vitutuskäyrä senkun kasvaa.

Skillsejä ei näe mistään, ellei jaksa plärätä youtubea ja katsella sieltä. Omat pelaajat eivät tajua hakea paikkoja/hyökätä yhtään, vaikka alla olisi mikä joukkue tahansa. Pelin alussa iskee hyökkäyksen maksimiin ja siltikin kun pääsee vastustajan pelialueelle on siellä aivan yksin, kun muu joukkue laahustaa keskiringissä.

Aivan hirveää paskaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

...
Aivan hirveää paskaa.

Kannattaako sitä Legendarylla jauhaa, jos pataan tulee joka kerta rumasti? Tiesitkö, että pelissä on myös muita vaikeustasoja?

Itse pelasin viime vuonna alusta loppuun World Classilla. FIFA12-demoa kokeillessani pudotin tason hetkeksi jopa Semi-Prolle, koska pelaaminen oli sen verran vaikeaa. Joten rohkeasti vaan vaikeustasoa alaspäin vaikka Professionalille. Uusien asioiden (puolustussysteemi etunenässä) oppimiseen menee aikansa. Se vaatii aikaa, mutta voi pojat se on sen vaivan arvoista, kun sen oppii.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Joo... pelissähän se vika on, jos ei pärjää, vai hetkinen...? :) Ei muuta kuin tosiaan rehdisti tasoa alemmas ja/tai slidereita säätämään, jos tuntuu liian vaikealta. Ja FIFA 11:han oli kanssa edeltäjäänsä vaikeampi. Itse jouduin silloinkin pudottamaan alkuun vaikeustasoa. Toi voi tosiaan tuntua aika rankalta, jos viimeksi pelannut kymppiä, koska kymppi oli loppupeleissä aika helppo, kun oppi tietyt niksit (esim. läpisyötöt, chip-shot ja keskitykset oli tossa aika murhaavan tehokkaita, kun ne oppi). Melkein suosittelisin nimimerkille "rookie", että iskee ihan kylmiltään Pro:lle ja alkaa siitä koittamaan josko peli alkaisi kulkemaan ja hiljalleen hilaa sitten ylöspäin tasoa. Ei toi nyt mikään häpeä ole, jos harjottelee pelin saloja ensin vähän helpommalla vaikeustasolla. :) Muutenkin kympissä toimivat pelityylit eivät ole ihan niin helposti toteutettavissa tässä 12:sta, koska CPU:n pakit merkkaavat paljon paremmin vastustajan juoksut ja blokkaavat vetoja ja keskityksiä paljon paremmin jne.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tässä on nyt tullut viikonloppu tahkottua (pääasiassa onlinea) ja päällimäiset fiilikset on että onhan tämä ihan helvatan hyvä peli. Kun 11 jäi välistä niin on fiilis aivan eri kuin kympin kanssa. Grafiikat ihan uskomattoman nätit, joskin hieman harmaammat värit tuntuu olevan verrattuna yhteentoista mitä olen kaverin luona pelaillut. Tai sitten mulla on vain väärät muistikuvat. No anyway, valikot on hienot ja kaikki tämä EAS FC vai mikä helkkari onkaan on kyllä mukavaa pikku lisää. Samoin head to head -matseissä tämä season- ja cup-systeemit tuovat aivan oman mausteensa eikä tule sellaista yksittäisten matsien tahkoamisen makua ollenkaan.

Ite pelillisesti hieman oli totta kai aluksi hakemista, mutta pikkuhiljaa on alkanut enemmän päästä sisälle. Ainakin mun mielestä tietokoneen ohjaamat pelaajat hakee kohtuu hyvin paikkoja lähinnä pystyjuoksuilla, valitettavan usein vaan ehtivät paitsion puolelle. Itsellä ainakin paitsioiden määrä pelissä on aivan muilla lukemilla kuin kympissä, 5-10 paitsiota tulee helposti per peli.
Välillä myöskin meinaa mennä järki pakkien kovin vaihtelevaan ulottuvuuteen, tuntuu että monen metrin päästä saavat katkaistua syötöt tai saavat taklattua pallon pois, ja välillä taas tuntuu että vaikka kuinka yrittää vetää liukkaria vierestä niin ei vaan yllä. Myöskin kun syöttöapu on täysin päällä niin joskus tietokone hakee aivan ihme ratkaisuja, vaikka kuinka olisi yrittänyt osoittaa toiseen suuntaan. Onneksi harvoin näin, mutta kyllähän se välillä kyrsii kun 2 vs 0 tilanteessa syöttö ei mene sinne viereiselle kaverille vaikka kuinka osoittaa vaan tietokone päättää avittaa laittamalla syötön suoraan maalivahdille.
Se myöskin jaksaa välillä vatuttaa aika pahasti, kun olet päässyt Riberyllä vasemmalta laidalta leikkaamaan keskelle ja päätät sijoittaa pallon varmasti oikealla jalalla takakulmaan, niin Ribery päättääkin sijoittaa vasemmalla eli HEIKOMMALLA JALALLAAN suoraan päin maalivahtia. Miksi oi miksi???? Vaikka kuinka olisi kiireetön tilanne ja tuntuu että askeleet menevät juuri sopivasti oikealla jalalle niin sitten täytyy silti hakea se veto heikommalle jalalle hankalaan asentoon. Ei tunnu kivalta.
Joo ja tolpat tosiaan kolisevat vähän turhan usein.

Kaukolaukaukset ja vaparit ovat melko vaikeita ainakin omalle kohdalle tässä, tosin tottumiskysymyksiä nekin. Kympissä ne oli sellainen mun bravuuri, mutta tässä olen onnistunut ainoastaan 2 kertaa vaparista (molemmat Gerrardilla samassa matsissa) ja kaukolaukauksesta kerran Lampardilla, sekin tosin vähän kyseenalainen että onko n. 25m vielä kaukolaukaus. Kympissä kun tykkäsin upotella Schweinsteigerilla sieltä 30-40 metristäkin :D
Vapareissa voiman säätäminen on erittäin vaikeaa, tuntuu niin herkkä olevan. Jos jää alle puolen niin aika tuhnu tulee, mutta ei saa mennä kuin pikkuisen yli puolen välin tai muuten lähtee taivaalle. Ja tämä siis kun vetää kovan vedon LB/L1 pohjassa.
Kaukolaukaukset nyt ovat lähinnä tottumiskysymys, kympissä kun B:tä/ympyrää sai vain nopeasti napauttaa, tässä saa pitää ihan reilusti pohjassa. Vaikka kuinka luulen että nyt pidin riittävän kauan niin kovin usein lähtee sellainen löysä paska maata pitkin.

Mutta kyllä kaikenkaikkiaan ihan loistava peli :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Kaukolaukaukset ja vaparit ovat melko vaikeita ainakin omalle kohdalle tässä, tosin tottumiskysymyksiä nekin. Kympissä ne oli sellainen mun bravuuri, mutta tässä olen onnistunut ainoastaan 2 kertaa vaparista (molemmat Gerrardilla samassa matsissa) ja kaukolaukauksesta kerran Lampardilla, sekin tosin vähän kyseenalainen että onko n. 25m vielä kaukolaukaus. Kympissä kun tykkäsin upotella Schweinsteigerilla sieltä 30-40 metristäkin :D
Vapareissa voiman säätäminen on erittäin vaikeaa, tuntuu niin herkkä olevan. Jos jää alle puolen niin aika tuhnu tulee, mutta ei saa mennä kuin pikkuisen yli puolen välin tai muuten lähtee taivaalle. Ja tämä siis kun vetää kovan vedon LB/L1 pohjassa.
Kaukolaukaukset nyt ovat lähinnä tottumiskysymys, kympissä kun B:tä/ympyrää sai vain nopeasti napauttaa, tässä saa pitää ihan reilusti pohjassa. Vaikka kuinka luulen että nyt pidin riittävän kauan niin kovin usein lähtee sellainen löysä paska maata pitkin.

Hyvä kirjoitus kokonaisuudessaan.

FIFA10:ssä ne kaukolaukukset oli suhteellisen helppoja, FIFA11:ssa ne oli lähes mahdottomia ja FIFA12:ssa jotain siltä väliltä. Itsellä oli FIFA10:ssä suosiona pommitella John Arne Riisellä puolesta kentästä ja muutamiin kertoihin upposi ihan maaliin astikin: Klik ja Klik2.

FIFA10:ssä kyllä suurin ilo oli itselle nimenomaan nuo kaukovedot. Ja jos Riiseä en onnistunut joukkueeseeni haalimaan, aina sinne tiensä löysi joku hyvä kaukovetäjä, laitapuolustaja mieluiten. Esimerkiksi nykyään AC Milanissa pelaavaa Taiwoa tuli hankittua myös. Unohtamatta Roberto Carlosia (Jossain Manager Modessani puolustuslinjani oli muotoa Carlos-Taiwo-Riise. Voinette arvata, tuliko puolustamisesta mitään.. :rolleyes:).
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tuli pitkästä aikaa luettua tätä ketjua ja selattua viimeisimmät sivut. Itse peli on ollu maagisen hyvä!

Fysiikka tuntuu todella hyvältä ja pelaaminen on ollu hauskaa. Konetta vastaan en ole jaksanut kovin paljoa pelata, mutta postiivisena muutoksena valmiiseen versioon kone tekee onneksi inhimillisiä virheitä kuten laittaa palloa yli sivurajasta. Puolustamisen opettelu kävi aika nopeasti.

Huomasin parin pelin jälkeen pelin tempon muuttuneen tilanteiden luomisen kannalta. Aikaisemmissa versioissa on tilaa tullut usein sille pelaajalle, joka laitetaan juoksemaan L1 napilla tai itsekin on pystynyt juoksemaan vastustajista ohi. Nyt kuitenkin täytyy katsoa miten tilanne kehittyy... Välillä aukeaa itselle tilaa kun toisen pelaajan pystyjuoksua lähdetään seuraamaan tai sitten tulee mahdollisuus heittää pikku irtopallo toiselle pelaajalle tyhjään tilaan ja kunnon pommi 20-30 metristä. Sekä puolustuksessa että hyökkäyksessa pitää koko ajan miettiä mitä tekee ja mitä kontrolleita käyttää. Vähän vaikea selittää tätä kokemusta... Mutta se ettei jää katsomaan sitä ovea mikä sulkeutuu (esimerkiksi pystyjuoksujen seuraaminen) vaan niitä mitkä avautuu on ollu mulle ainakin alkuun avain todella hyvään pelikokemukseen. Sama pätee puolustamiseen. Täytyy jaksaa valita puolustusmetodi (contain, tackle...) vähän sen mukaan miten tilanne on kehittymässä ja ennakoiden. Pelkässä just nyt hetkessä eläminen ja laput silmillä vetäminen ajaa pelin seinään!

Valitettavasti pelimuotojen bugisuus on syönyt todella paljon peli-iloa. Esimerkiksi Ultimate team tuli tänä vuonna aloitettua... No, nyt olen lentänyt jokaisesta paitsi yhdestä ottelusta n. puolessa välissä EA:n servereiltä ulos ihan sama pelasinko konetta tai toista pelaajaa vastaan ja toista pelaajaa vastaan pelatuista otteluista napsahtanu kiitoksena vielä tappio tilille. Että päivityksiä odotellessa, sitä ennen on turha analysoida enempää koska ei tätä peliä pääse kunnolla pelaamaan.

Muutamat vanhat ongelmat häiritsee myös välillä. Pelaajan vaihtaminen on yksi näistä... Pelaajia kiertää ihan Norjasta asti. Kun pitäis saada mies haltuun läheltä esimerkiksi pois vastustajan takaa (kaksinpelissä samalla puolella) tulemaan vastaan, niin saat jonkun kärkipelaajan vaikka kuinka perse hiessä painat nappia tai osoitat tatilla. Ja päinvastoin esimerkiksi kulmatilanteissa on välillä todella hankalaa saada pelaajaa kriittisimmästä paikasta, 16 rajalle kulmaa peittämään tullutta miestä tarjotaan kyllä 10 kertaa. Pikkujuttuja joo, mutta katkovat välillä ikävästi pelirytmiä.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

FIFA 12 - Arvostelu - XboxFIN

On se vaan loistava moninpelinä, mutta tekoäly vaatisi vielä hiomista. Se on oma lukunsa, ettei vastustajalta saa palloa pois, mutta kun omat joukkuetoverit eivät viitsi pelata...
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

NHL-peleissä pelaa onlinessa toisinaan ihan hirveitä pelaajia, jotka tekevät maalinsa esimerkiksi vain jonkin tietyn kuvion (usein one-timerin) kautta. Samalla lailla FIFAnkin online-matseissa haahuilee silloin tällöin ties mitä hiippareita, jotka tekevät häkkejä ainoastaan niin ikään jollain ihmeellisillä ja hankalilla tietyillä tyyleillä... eipä tuolle mitään voi, mutta harmittava asia kuitenkin.

EDIT: Totta puhut. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

NHL-peleissä pelaa onlinessa toisinaan ihan hirveitä pelaajia, jotka tekevät maalinsa esimerkiksi vain jonkin tietyn kuvion (usein one-timerin) kautta. Samalla lailla FIFAnkin online-matseissa haahuilee silloin tällöin ties mitä hiippareita, jotka tekevät häkkejä ainoastaan niin ikään jollain ihmeellisillä ja hankalilla tietyillä tyyleillä... eipä tuolle mitään voi, mutta harmittava asia kuitenkin.

En ymmärrä. Ite en oo huomanu että porukat tietyllä tapaa yrittäis maaleja. Pelkästään tulee mieleen "sweaty goalit" mut itekkin teen niitä jos mahdolista :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

NHL-peleissä pelaa onlinessa toisinaan ihan hirveitä pelaajia, jotka tekevät maalinsa esimerkiksi vain jonkin tietyn kuvion (usein one-timerin) kautta. Samalla lailla FIFAnkin online-matseissa haahuilee silloin tällöin ties mitä hiippareita, jotka tekevät häkkejä ainoastaan niin ikään jollain ihmeellisillä ja hankalilla tietyillä tyyleillä... eipä tuolle mitään voi, mutta harmittava asia kuitenkin.

Joo sama. En ymmärrä tätä yhtään? :D "Haahuilee hiippareita jotka tekee maaleja ihmeellisellä tavalla?" Ja se on harmittava asia. WTF? :D


Nonii ny on taas tahkottu H2H Seasonia lisää. Divari on jo 6. Statsit 25-13-9 manuaaleilla. Äsken tuli QPR-Lyon. Hieman eräreilu peli. Lyonilla vissii aika monella dribbleskillit hieman vedetty övereiksi.

edit. oon näköjää manual overall tilastoissa sijalla 184 tässä kohtaa. Ja tosiaan QPR joukkueena ollut viimeaikoina.
 
Ylös Bottom