Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]
Nyt tuli neljäs kausi täyteen Romalla. Liigassa sijotuin kolmanneksi Juventuksen ja Milanin taakse. Italian cupissa tipuin ekalla kierroksella ja chämppärissä Barcelona tiputti välierissä. Olin sitä ennen tiputtanut jo Manun ja Man Cityn, joten tyytyväinen voin olla. Kauden alussa laitoin paljon junnuja lainalle ja ostin Afellayn laidalle ja Eremenkon keskikentän keskustan varamieheksi. Tästä taisinkin jo viimeksi mainita.
Seurajohto olisi halannut, että olisin voittanut liigan ja Italian cupin. Chämppärissäkin piti välieriin päästä, joten aika kovat tavoitteet seurajohdolla oli. Koko liigakausi meni oikeastaan Milanin johdossa. Minun Roma ja Juventus roikkoivat tammikuuhun asti mukana, mutta sitten Milan voitti kummatkin ja karkasi selvään mestaruuteen. No tyytyväinen tässä voi olla siiihen, että minun jälkeeni oli Genoa, joka oli 10 pistettä joukkueestani. Joten Seria A:n voittoon ei kyllä kenelläkään muulla kuin tällä kärkikolmikolla ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia.
Kauden päätteeksi minulle tuli tarjouksia Venäjältä useampi kappale ja Genoastakin. Päätin jäädä vieläkin Romaan, jossa ensimmäisenä vuorossa oli sopimusneuvottelut. De Rossin, Pjanicin, Boriellon, Arshavinin ja parin muunkin vaihtopelurin sopimukset olivat päättyneet.

Kalliiksi se tuli, sillä Pjanicille pitää palkkaa maksaa 150 000 viikkoon ja De Rossi ei sen vähempään tyytynyt kuin Pjanickaan.
Laitoin myyntiin korkeapalkkisen pakkini Alexin, jonka taso oli tippunut kahdella kauden aikana. Myyntiin laitoin myös Bojanin, jonka kehitys oli pysähtynyt. Lisäksi myin scouttaamani Suomalaisen pelurin, josta sain uskomattomat KAHDEKSAN miljoonaa euroa Zenitiltä. Overall kaverilla oli 67, että siihen nähden aika uskomaton summa. Bojanin osti Sevilla ( 11 milj. ) ja Alexin Genoa ( 7 milj. ).
Paikalle hankin Citystä Hummelssin ( ovrl 88 ) ja Dzekon ( ovrl 85 ). Hintaa tuli 54 miljoonaa, mutta kovan tason pelaajia tarvittiin, jos mestaruudesta meinattiin lähteä kilpailemaan.
Pelaajat tässä muuten kehittyvät oikein mukavasti, jos peliaikaa antaa. LB Jose Angel = 74 --> 80. CAM Pjanic 79 --> 84. CAM Lamela 74 --> 84! Viidettä kautta aloitellaan ihan hyvissä mielin ja pelaaminen on ollut mukavaa Romalla. Suosittelen muillekin!