Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuossa vähän riplailin huvikseni, ja tein varmaan hienoimman maalin, mitä olen koskaan tehnyt: Leo Messi | EA SPORTS Football Tekninen suoritus![]()
no HUH HUH
Olipahan jäätävä viimeistely. Tuleeko nuo temppu potkut muuten ihan randomilla vai pitääkö painaa jotain?
Jotkut tulee randomilla, mutta ainakin Trick Pass tehdään painamalla R1+X (eli siis oikealta puolelta ylempi takanappi+A boxilla). Tuokin saatettu tehdä sillä, X pohjassa niin lähtenyt nätisti ylänurkkaan.Leija_Spede voi korjata jos näin ei ole.
Tuossa vähän riplailin huvikseni, ja tein varmaan hienoimman maalin, mitä olen koskaan tehnyt: Leo Messi | EA SPORTS Football Tekninen suoritus![]()
Olipahan komea maali.Epäilemättä Trick Shot (R1/RB + ympyrä/B), vai?
Samalla tavallahan esim. saksipotkut lähtevät keskityksestä tulevaan palloon kun painaa ensin Finessee-napin (R1/RB) pohjaan ja sitten vetonappia. Pelkällä vetonapilla tulee normipusku.
Eikös nuo saksarit ja hyppypuskut tule L2/LT ja sitten ympyrää. Itelläni ainakin toiminut.
Enpä olekaan vilkaissut taitoja tuolta kantilta tämän vuoden versiossa, mutta jos näin vihdoin on, niin mahtavaa! Lähinnä tullut oman tiimin kaverit vilkuiltua ja kun pääsarjoissa olen toistaiseksi pelannut, niin ei niin ole esille noussut tuollaiset asiat. Tuo on kieltämättä kyrpinyt itseä aiemmin ja jotenkin pessimistinä olen ajatellut alitajuisesti, että tuskinpa tuo vieläkään on muuttunut.Onko muuten moni huomannut sitä että vihdoinkin ollaan päästy pelaajien taitojen suhteen siihen mitä toivonut jo vuosia? Eli siis pelaaja voi olla todela nopea/ketterä vaikka pelaisikin "mutasarjaa". Vuosiahan on ollut niin että jos ovr on matala, niin sitten olet kaikessa paska, vaikka oikeasti olisitkin juossut 100m 10sekuntiin. Nyt oikeasti on selvästi scoutattu pelaajat ja tehty statsit sen mukaan. Eli alasarjoissa voi olla todella hyviä pelaajia jossain yhdessä/kahdessa asiassa, vaikka kokonaisuutena ovatkin sitten heikkoja pelaajia. Samoin huiput voivat olla todella hitaitakin, vaikka muuten olisivat huippuja. Olen TODELLA tyytyväinen tämän vuoden suhteen tuohon. Nyt oikeasti tuntuu että pelaajilla on jo tuollakin tavalla todella paljon eroa. Nyt sitten voi oman pelitavan mukaan ostaa vaikka pelaajan joka on todella nopea, mutta melko halpa, kun muuten heikko, jne.