Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

On sekin taito osata tehä niitä kikkoja oikeissa paikoissa siihen sopivia kikkoja. Ja s on vaan omaa huonoa puolustamista jos vastustaja saa kikattua koko kentän. Oman H2H S:n aikana ei oo kukaan kikannu mua yhellä pelaajalla koko kenttää:rolleyes: Kerran ite pääsin kikattua alotuksesta koko kentän ja tein siitä häkin. Ihan kaamea munkki kävi, kun en muista mistä tulee mikän kikka vaan aina heiluttelen randomisti oikeeta tattia :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Onko muuten moni huomannut sitä että vihdoinkin ollaan päästy pelaajien taitojen suhteen siihen mitä toivonut jo vuosia? Eli siis pelaaja voi olla todela nopea/ketterä vaikka pelaisikin "mutasarjaa". Vuosiahan on ollut niin että jos ovr on matala, niin sitten olet kaikessa paska, vaikka oikeasti olisitkin juossut 100m 10sekuntiin. Nyt oikeasti on selvästi scoutattu pelaajat ja tehty statsit sen mukaan. Eli alasarjoissa voi olla todella hyviä pelaajia jossain yhdessä/kahdessa asiassa, vaikka kokonaisuutena ovatkin sitten heikkoja pelaajia. Samoin huiput voivat olla todella hitaitakin, vaikka muuten olisivat huippuja. Olen TODELLA tyytyväinen tämän vuoden suhteen tuohon. Nyt oikeasti tuntuu että pelaajilla on jo tuollakin tavalla todella paljon eroa. Nyt sitten voi oman pelitavan mukaan ostaa vaikka pelaajan joka on todella nopea, mutta melko halpa, kun muuten heikko, jne.

Joo huomasin tosiaan itsekin tämän, kun aloitin jokunen päivä sitten Player-Manager careerin MLS:ssä. Itsellä esim. toinen laitahyökkääjä ihan kipeen nopea (ostin jostaan huonosta joukkueesta suht halalla, en muista mistä), mutta esim. dribblaus sillä on ihan paska, mutta nopea laita, jolla on vähintään keskiverto kesotus, sopii mun tyyliin. Samoin yksi pakeista on muuten aika susi, mutta pääpelissä todella hyvä (oliskohan jumping ja heading tyyliin 88). Tekee kieltämättä jämäliigojen pelaamisesta hauskempaa.

Tuli sitten hankittua Pukki joukkueeseen, oli ihan pakko, vaikka meni pennilleen kaikki rahat. :D Player-Manager careeriin liittyen: olen vähän pettynyt, että se on niinkuin viimevuonnakin -> player-managerina ei voi ilmeisesti vaihtaa jengiä ja jatkaa player-managerina (realistinenhan toi on, mutta mielestäni silti vähän huono juttu). Jos vaihdat, niin se on sitten Manageri-sopimus. Harmi, koska tykkää pelata niin, että oma äijä on jengissä mukana.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tulipa kokeiltua tota Ultimate Teamia. Jäi kyllä paska maku suuhun, kun pelasin yhen matsin, niin vastustajalla on heti kentällä dzeko ja sitten laittaa heti vaihdosta kentälle maloudan, de rossin ja adedollarin... Todella reilu peli, kun omat pelaajat ovat jotain 50-60 tasoisia. Hävisin lisäajalla 3-4. Jos olis ollu tasaset tiimit, niin olisin voittanut ko. kaverin ihan helposti.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

On sekin taito osata tehä niitä kikkoja oikeissa paikoissa siihen sopivia kikkoja. Ja s on vaan omaa huonoa puolustamista jos vastustaja saa kikattua koko kentän. Oman H2H S:n aikana ei oo kukaan kikannu mua yhellä pelaajalla koko kenttää:rolleyes: Kerran ite pääsin kikattua alotuksesta koko kentän ja tein siitä häkin. Ihan kaamea munkki kävi, kun en muista mistä tulee mikän kikka vaan aina heiluttelen randomisti oikeeta tattia :D
Ei sitä koko kenttää tarvitsekkaan kikata, kun siks saks juokset pari pelaajaa ja pistät sen seinä/läpi syötön. Itse olen tehnyt todella monta maalia suoraan aloituksesta 1-2 syötöllä. "Kikat" turhia. Siks-saks juoksu ja rytminvaihdos kaikki mitä tarvitaan.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tulipa kokeiltua tota Ultimate Teamia. Jäi kyllä paska maku suuhun, kun pelasin yhen matsin, niin vastustajalla on heti kentällä dzeko ja sitten laittaa heti vaihdosta kentälle maloudan, de rossin ja adedollarin... Todella reilu peli, kun omat pelaajat ovat jotain 50-60 tasoisia. Hävisin lisäajalla 3-4. Jos olis ollu tasaset tiimit, niin olisin voittanut ko. kaverin ihan helposti.

Pelasitko online turnausta vai yksittäistä peliä onlinessä? Kannattaisi alottaa yksittäisillä peleillä koska niissä näät vastustajan joukkueen statsit, jonka avul voit valita saman tasoisen vastustajan, mut turnauksessa ne on peitetty.

Jos haluat tehdä coinsseja vähän nopeammin niin kannattaa katsoa youtubest videoita. Tuossa on kaks ihan hyvää videota:

Fifa 12 Ultimate team ~ How to make coins - YouTube

Fifa 12 Ultimate team ~ How to make coins Part 2 - YouTube
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Sir Shankley kiitos tuosta Adedollar läpästä :D

Somalias0n, ootko kokeillu manuaali-pelejä onlinessä? Itellä päättyy suurin osa peleistä 0,1,2 - 0,1,2 tuloksin. Eli alle parin maalin pelejä. 2-0 voitto tuntuu jo saavutukselta. Ja kun pelaat vielä joukkueilla joiden arvo pyörii 70-75 tai alle 80 niin kylä lähtee. Ei oo driblaajapellejä joilla voi vatkata tattia ihan mahottomasti. Huomasin että pelien tempokin tiputetaan kun joukkueiden arvo laskee johonkin tasolle. Ihme touhua EA:lta. Vois olla se hidas paras tempo kaikissa peleissä. Esim. pelaan QPR:llä jolla on arvot jotain 73-72-71, tai jotain sinnepäin. Jos tulee esim. Lyon vastaan joka on selkeesti parempi nousee pelin tempo. Jotain Kölniä vastaan pelinopeus on se hidas.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Kävinpä ostamassa gigantista tämän FIFAn ja menin suoraan Ultimate teamiin, pelasinpas siinä sitten online pelin ja voitin vastustajan olikohan joku 4-1 tai 4-0 sen jälkeen yritin mennä takaisin Ultimate teamin päävalikkoon mutta peli katkaisi yhteyden ja recordissani näkyi että hävisin pelin??? Onko kenelläkään muulla käynyt näin ja jos on ja tietää ratkaisun, kertoisitko mulle?
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Aloitin cityllä manager moden ja kieltämättä nauratti, kun Kompany pyysi siirtoa, mutta loukkaantui sitten vikana päivänä 4 kuukaudeksi :). Harmi, että Silvakin jostain syystä halusi pois ja seura sitten myi hänet vastusteluistani huolimatta. Johsonkin halusi pois , mutta häntä seura ei sentään myynyt. Joukkueeseen en ole ostanut kuin R. Eremenkon , Pukin :rolleyes: ja Chiellinin puolustukseen. Pukki tekikin heti debyytissään Fa cupissa maalin! Pitää saada vähän kehitettyä että uskaltaa peluuttaa sarjassa. Hieno peli on kyllä!
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Pelaan omalla pelaajalla kautta ja toka kaus sit alko oikein hyvin.. suht ekoissa matseissa liukutaklaan vastustajaa, saan keltasen kortin siitä ja loukkaannun. "Arviolta" 5kk pois kentiltä.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Kävinpä ostamassa gigantista tämän FIFAn ja menin suoraan Ultimate teamiin, pelasinpas siinä sitten online pelin ja voitin vastustajan olikohan joku 4-1 tai 4-0 sen jälkeen yritin mennä takaisin Ultimate teamin päävalikkoon mutta peli katkaisi yhteyden ja recordissani näkyi että hävisin pelin??? Onko kenelläkään muulla käynyt näin ja jos on ja tietää ratkaisun, kertoisitko mulle?

Sama juttu on mullakin. En oo pelannu yhtäkään ultimate peliä jonka jälkeen olisin päässyt takas ultimate valikkoihin ja joka kerta merkkaa häviöksi. Oon koittanu puhuu EA live chatissä mutta siitä ei ole ollut yhtään apua. EA:lla on kai tullosa patchi jonka korjaisi tämän ongelman 1-2 viikon kuluttua.

Tuolta löytyy lisää tietoa:

EA Forums
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Minkäs laisia ultimate team joukkueita porukoilla on? Olisi kiva nähdä. Itelläni tän näköinen joukkue kasassa:

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Tuossa noi tämän hetken squadit millä tulee pelattua. Ei mitään super hyviä mutta tulee noilla voitettua aina välillä :) Farfan pitäis hommata näyttäis olevan viel siedettävissä hinnoissa.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Minkäs laisia ultimate team joukkueita porukoilla on? Olisi kiva nähdä. Itelläni tän näköinen joukkue kasassa:

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Tuossa tuo meikäläisen joukkue. Robin van Persie on kyllä kova sana. Muutamia hienoja screamerejä olen van Persiellä ja myöskin Kolarovilla vetänyt.

Yksi pelaaja tuosta keskikentältä uupuu. Silvan, Modricin ja Stevie G:n välillä olen arponut, mutta varmaa ostopäätöstä ei vielä ole.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Tuossa tuo meikäläisen joukkue. Robin van Persie on kyllä kova sana. Muutamia hienoja screamerejä olen van Persiellä ja myöskin Kolarovilla vetänyt.

Yksi pelaaja tuosta keskikentältä uupuu. Silvan, Modricin ja Stevie G:n välillä olen arponut, mutta varmaa ostopäätöstä ei vielä ole.

Fifa 11:ssä oli Modric ja Silva. Riippuu pelityylistäs mikä pelaaja on paras sinulle mutta Silva oli ainakin Fifa 11:ssä paras keskikenttäni. Jotenkin sopi täydellisesti pelityyliini ja sain tehtyä paljon tehoja. Ja tohon missä sulla oli tyhjä kortti saisit Silvan vasemman jalan maalin puolelle jolloin saisit parempia vetoja. Jos rahaa löytyy niin Stevie on myös hyvä vaihtoehto.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Nyt löyty aivan hiton hyvä artikkeli Custom Tacticseista ja siitä miten niillä voi muuttaa myös CPU:n pelityylin haluamakseen. Ainoa huono juttu on, että noi pitää säätää ENNEN Careerin alkua, (edit.) siis jos haluaa CPU:lle säätää kanssa, oma tiimihän onnistuu koska vain. Eli saattaapi olla, että lähtee vielä 3. Career käyntiin lähiaikoina. :)

Understanding Custom Tactics
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Kävinpä ostamassa gigantista tämän FIFAn ja menin suoraan Ultimate teamiin, pelasinpas siinä sitten online pelin ja voitin vastustajan olikohan joku 4-1 tai 4-0 sen jälkeen yritin mennä takaisin Ultimate teamin päävalikkoon mutta peli katkaisi yhteyden ja recordissani näkyi että hävisin pelin??? Onko kenelläkään muulla käynyt näin ja jos on ja tietää ratkaisun, kertoisitko mulle?

Samaa bugittamista raportoin tossa sivulla 29. Pelaajavaihdon tai varoituksen jälkeen tai viimeistään ottelun loputtua, UT päävalikkoa ladatessa katkeaa. Tänään koitin sit kaverin kans H2H ja FUT frendliesiä ottaa ja yllätys yllätys niissäkin yhteys katkeaa ennen kuin päästään valitsemaan joukkueita, jossain siinä vaiheessa kun yritetään hyväksyä kutsua ja liittyä peliin. Ei siis rajoittunu pelkästään Ultimate teamiin pätkiminen näköjään...:cool:

Yhdestä aikaisemmasta kommentista täytyy kyllä olla samaa mieltä, eli kyllä netissä on huomattavan usein saanu kaavamaisesti/samanlaisesti pelaavan vastustajan vastaan. Aika vakiona laitetaan oma pelaaja juoksuun L1 napilla ihan joka syötön jälkeen ja ei muuta kuin palloa ja ravia perään, joku janari hakkasi tätä läpi pelin vaikka otin kaikki juoksut pois. Tais olla jotain 89 minuuttia pelattu kun kaveri varmaan löi päänsä ja tajusi jättää pois pelatun seinän ja kokeilla kuljettaa itse ja katsoa aukeaako muuta. :D

Aika pitkälle nettipeleissä pääsee kun malttaa pelin alussa hetken katsella miten vastustaja pelaa, koska yllättävän monella pyörii joku sama mantra. Sen kun oppii ja ottaa pois, niin peli on 4,5-0 helposti. Toinen huomion arvoinen asia on katsoa osaako vastustaja käyttää uutta puolustamista. Ei ole ihan 1-2 kaveria kenen ohi olen ihan kirjaimellisesti kävellyt. :)
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

noniin,nyt kun olen vatsataudissa,niin pelaan nyt fifaa.aoitin manager moden man cityn peräsimessö,ja olen voittanut nyt 3 peliä putkeen.yritän hankkia puyolia.ketä pelaaja muuten kannattaa hankkia cityyn?
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Menee hermot, kun yrittää tulla laidoista ylös ja sen jälkeen keskittää pallo maalille....niin se hiton pallo menee aina katsomoon :mad:
Olisko jollain vääntää rautalangasta apuja tähän :o
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Menee hermot, kun yrittää tulla laidoista ylös ja sen jälkeen keskittää pallo maalille....niin se hiton pallo menee aina katsomoon :mad:
Olisko jollain vääntää rautalangasta apuja tähän :o

Muutat Control settingseistä Crossit semille tai assistedille :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tänään koitin sit kaverin kans H2H ja FUT frendliesiä ottaa ja yllätys yllätys niissäkin yhteys katkeaa ennen kuin päästään valitsemaan joukkueita, jossain siinä vaiheessa kun yritetään hyväksyä kutsua ja liittyä peliin. Ei siis rajoittunu pelkästään Ultimate teamiin pätkiminen näköjään...:cool:

Itsellä oli kaveria vastaan pelatessa samaa ongelmaa, mutta joka kerralla alkanut pelittää sen jälkeen, kun kirjautuu PSN:stä(/mikä onkaan Xboxin vastaava) ulos, jonka jälkeen kirjautuu takaisin sisään. En ymmärrä mikä tuossa on, mutta tuolla tavalla itsellä toiminut. :D
 
Ylös Bottom